Haittaako satunnainen pilven poltto?

Sillontalloin

Hei olen 25-vuotias mies ja mietin mitä mieltä naiset olette jos mies polttaa joskus pilveä. Yleensä poltan kerran kuukaudessa.

No varmaan joku kysyy miksi poltan pilveä niin vastaan siihen jo valmiiksi. Siksi että olen vähän kyllästynyt alkoholiin ja pilvi tuntuu mielestäni mukavammalta. On mielestäni kivempaa mennä muutaman kaverin kanssa viettää rentoa iltaa ja juttu kulkee paremmin kuin selvänä. Ja tutkitusti se on terveellisempi vaihtoehto kuin alkoholi. Alkoholia käytän kerran tai kaksi kuukaudessa.

Pilvi ei ole kuitenkaan minulle ongelma ja voin sen käytön tarvittaessa lopettaa, mutta mielummin sillon tällöin ainakin käyttäisin. Ja noilla määrillä se on kuitenkin mielestäni SUHT harmitonta.

Niin naiset mitä ajattelette?

13

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maijuli stadist

      Ei tuo ainakaan mua haittaa kun polttelen myös ite sen kerran kuukaudessa keskimäärin.

    • vanha kotka

      Ei haittaa tuolla tahdilla. Minun ikäryhmässäni (35 ) näkyy säännöllisen pössyttelyn jäljet, kyllä ne kaverit ovat tyhmiä ja hitaita, jotka ovat päivittäin savutelleet vuodesta toiseen. Krapulanpuute on plussaa, tässä kohtaa ei enää viitsi katsella sohvalla makaavaa, kitisevää, viinanhajuista miestä.

      • jointti päivässä.

        Kaikkihan nykyään polttele, tietysti vellihousut erikseen.


    • sirafiina00

      Olis kiva poltella itekki pitkästä aikaa ku ei oo parii vuotee polttanu. Saa nähä josko omaki mies hommais savut jostain... Tulee ikävä nuoruusaikoja muutaman vuoden takaa... Ah, se huolettomuus ja rentous

    • Vässyköiden hommaa

      Juoppo, huumehörhö tai pilvipää ihan samanlaisia saamattomia turhapuroja kaikki tyynni.
      Koita siinä sitten tämmöisen omissa harhoissaan hörhöilevät turhapuron kanssa yrittää vakavaa suhdetta.

      • tietämätön,.,657

        Mitä sinä mistään tiedät.

        Eihän sinulla ole elämän kokemusta.


    • Narkomaani ainesta

      Haluatko narkomaaniksi?
      En luottaisi tyyppiin joka on millään tapaa koukussa narkoottisiin aineisiin. Sinä et ilmeisesti pysty olla kokonaan ilman ja yrität olla ajattelematta narkomaani aineita mutta et pysty ja sen takia pössyttelet muka vain kerran kuussa.
      Jotenkin epäilen että pössyttelisit narkomaania aineita useammin jos joku olisi kaverinasi niitä pössäyttelemässä ja ehdottaisia useammin narkkaamaan narkomaanien aineita.

    • Pyh mikä jätkä

      Rähisevä kalja-ukko tai hysteerinen hihittelevä pilviveikko siitä sitä on isän mallia lapsille. Luuletko et joku ottaa tollasen jätkän tosissaan, koittaisit sinäkin ottaa jostain roolimalliksi oikean miehen.
      Tollasia velttoja pilvepolttajia tulee kun vanhemmat on hyljännyt lapsen yksin television ja videopelien ääreen. Siellä on näitä ns. viileitä säälittäviä hörhöjä joita miehen mallin kadottaneet pikkupojat alkavat apinoida luullen sen olevat siistiä.
      Pilvessä hörisevät hattarapäät ei kelpaa miehenmalliksi eikä heistä oikeiden miesten hommia ole edes hoitamaan.

    • make44

      Parempi hatsi kehkossa, kuin pensaassa.

      Sanon siis: ei haittaa.

    • puolesta puhuja

      Ei naisia haittaa huumeidenkäyttäjät.

    • stnyjhst

      Huhhuh. Perus suomi24 aloittaja sanoo polttavansa kerran kuukaudessa ja siitä sitten tehdään päätelmä että hän on flegmaattinen huumehörhö.

      Tosiaan kuten varmaan huomaatkin jotkut saavat suorastaan paniikki kohtauksia kun kuulee pilvenpoltosta ja osa hyväksyy ongelmitta.

    • haittaa

      Kyllä minua haittaisi, tapailu loppuisi, kun saisin tietää. Itse käytän kyllä alkoholia silloin tällöin (kohtuudella), mutta en mitään laitonta hyväksyisi. Makea hajukin ällöttää.

    • sooooriii

      En voisi sitä hyväksyä koska olen sote- alalla enkä työn vuoksi voi olla tekemisissä tällaisten ihmisten kansaa vapaa-ajalla. Tapailu loppuisi siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe