BB 2014 asukkaat

samaa sontaa

BB-tuotannon homokiintiö on 30-50 % kauden kokonaisasukasmäärästä.

Niko Saarinen tulee taloon taas kesken kauden "pelastamaan" romahtaneet katsojaluvut.

Scandinavian Hunkseista vähintään kaksi on valittu mukaan ja loput tanssiryhmästä esiintyy BB-talossa.

80 % asukkaista on PK-seudulta.

Kaikki tuntevat toisensa entuudestaan.

32

2518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappi...

      Lapista olis joku hieno nähdä talossa jostan Utsjoelta tai Inarista, Enontekiöltä. Lappalaista ei ole vielä millään kaudella nähty.

      • sandels4

        Olihan se yks akka rovaniemeltä silloin toissa vuodelta, se voittikin sen koko BB:n silloin ...


    • jeee

      Äänestän sitä voittoon jolta näkyy ensimmäisenä PlLLU!

    • tuotanto vaihtoon

      Lapista Rovaniemeltä oli vuonna 2009 Big Brotherissa Toni Haste.

      Eipä toi Rovaniemi taida olla Lappia lappilaisten mielestä???

      Mutt' ei hyvältä näytä kun mitään asukkaaksi taloon ympäri maan valintakiertuettä ei järjestetä aikaisempien vuosien tapaan. Tämän vuotisetkin asukkaat taidetaan onkia facebookista ja Tigerin Vipistä.

      Erilaisia julkkistyrkkyjä ja viidakon tähteitä tullaan näkemään varmasti.

    • lappalainen taloon,

      Rovaniemi ei ole mitään lappia. Jostain utsjoelta enontekiöltä tai inarista ei ole ollut millään kaudella ketään. Joten se olisi ainakin jotain uutta joku saamelainen talossa joka tietty osaa myös suomea.

    • vääryys

      Myöskään Sottungasta ja Lestijärveltä ei ole ollut yhtään asukasta.

      • Nevöhööd

        Siis mistä ???


    • north coast rules

      Lappilaiset on liian fiksuja mihinkään beebeisiin.

      Ne osaa naihja ja ryypätä ilman 247 kameroitakin.

    • tahdon
    • homoja tai ei

      Vaikka sitten homoja taloon nehän on ollu värikkäitä asukkaita eikä ne siellä ole talossa homostellu ole jos se jotain haittaa. Kunhan ei ku*ipäisiä ihmishirviöita kuten Teija ja Anne tai jakorasioita tyyliin Tea ja ja JonnaI.

      • nakuttajax

        Eikä jakoavaimia niinkun se karvaton kuvakoira tai mikä se oli


    • Elmeri88
    • julia12341
    • 4+2

      Johtaja Virtanen ja Petri Penna ovat luvanneet runkata koko talossa olo ajan.Toinen on varas ja toinen pilleristi.

    • tontsa taloon
    • knac

      Turhaa vonkausta, taloon piti päästä kovan yrityksen kautta, ei netissä spämmäällä.

    • homojen katsoja

      Itse katson pari ensimmäistä jaksoa. Jos mukana ei ole yhtään homomiestä, nuorta tai vanhaa, lopetan katsomisen. Vain homot ovat viihdyttäviä. Lesbo saattaa pystyä korvaamaan homon, mutta mieluummin homoseksuaali mies. Mieluiten kaksi tai vaikka kolme...

      Tämä saattoi kuulostaa sarkasmilta, mutta olen oikeasti sellainen hetero, jota bb-talossa kiinnostaa oikeastaan vain homot. Minun mielestäni on äärimmäisen tylsää seurata tv:stä ilta toisensa perään joidenkin heterobimbojen ja tavisjätkien kuhertelua ja hanipöö-juttuja. Haluan kunnon homoseksuaalista väreilyä, vihjauksia samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä sekä mielellään homoseksuaalista mustasukkaisuusdraamaa á la Nino Sampo Ragnar vuosia sitten... Ai jai, se se vasta oli viihdyttävää tällaisen pelkästään muita heteroita tuntevan rivikatsojan mielestä.

      Homoja taloon, kiitos!!!

      Eli jos ei yhteen homoa astu taloon, niin enpä viitsi pitemmälle katsoakaan...

    • pp fani

      Minä myös toivon taloon homoja tai bi seksuaaleja..itse olen kylläkin hetero mutta totuushan on aika pitkälti että lesbot ja homo miehet on aika kiinnostavia,erilaisuutta,draamaa taloon tuovia ja viihdyttäviäkin persoonia ainakin siinä tapauksessa jos ajatellaan heitä vain bb talon asukkaina.Muistan ikuisesti sen kuin Nino oli niin pirun mustis Sammosta...oli siinä ihmettelemistä kerrakseen

    • megafani

      Itse katson vain ja ainoastaan 24/7 netin kautta.

    • Hetero homo-fani

      Homomiehet ovat kiinnostavia, koska julkihomot ovat uskaltaneet kulkea vastavirtaan ja elää suuntaumuksensa mukaisesti. Sen vuoksi he ovat myös monella muulla tavoin kiinnostavia ihmisiä. Heille on aivan sama mikä on soveliasta tai odotuksenmukaista. He eivät muuta käytöstään sen mukaan, pidetäänkö heistä ja mikä on yleisesti hyväksyttävää. Myös heteroissa on samanlaisia ihmisiä ja he ovat samasta syystä mielenkiintoisia.

      Tähän voi joku sanoa, että homous on trendikästä. Siihen väitän, että yksikään ihminen ei lähde sille tielle trendikkyyden vuoksi. Jokainen voi kohdallaan ajatella, millaista asiasta olisi kertoa perheelle tai ystäville. Se tie ei ole edelleenkään helppo, vaikka ulkopuolisesta voi siltä nykyään näyttääkin.

      • ­¢­

        homous on sairaus. Mielenvikasten sairaalaan ne pitäisi sulkea kaikki. Todella vastenmielistä ja typerää sakkia kaikki.


      • ­¢­
        ­¢­ kirjoitti:

        homous on sairaus. Mielenvikasten sairaalaan ne pitäisi sulkea kaikki. Todella vastenmielistä ja typerää sakkia kaikki.

        se punatukkanen lepso Marika oli kyllä ihan upee nainen.


    • jeeeeah!

      BB BINGO:

      Homo, jolla on london boyn lippis
      Nuori yh-äiti, jolla on tatskoja
      Pissis jolla on pikimusta tai vitivalkoinen tukka ja haaveissa silikoonit
      Vanehmpi nainen, joka luulee olevansa 18v
      Hunksi mies, jolla on miljoona tatuointia.
      Yksi kiltti muija, joka tulee toimeen kaikkien kanssa
      Pari vanhempaa kaveria, jotka luulee olevansa tosi fiksuja
      Joku nössömpi mies, joka kyylää pissistä
      Pari tavista, jotka hengaa mukana

    • utis2

      tuleeko fia nyholm taloon

    • f...ng arabic horses

      Tuksu ei tänäkään vuonna tuu taloon, mut mun ultimate myötähäpeen-tuottaja, nolostelun kruunaamaton trinsessa SANNA SUUTARI olis ihan huippuasukki! Ekan kerran panisin eurot jonoon ja hommaisin 24/7:n tuuttaamaan tännekin torppaan...

    • Homot on ihania

      Itse olen ihan tavallinen hetero ja nainen, mutta jaksaisin seurata illasta toiseen homomiehiä koska he ovat oikeasti ainoita jotka tuovat draamaa ja toimintaa taloon. Kuka jaksaa katsoa illasta toiseen kun flegmaattiset asukkaat makaavat vain sohvalla ja kaikki toiminta tulee tuotannon puolelta. Homojen draamaa on ihana seurata ja vaikka te muut olette vastaan, niin minä ainakin olen Niko fani ja voisin katsoa Nikoa edelleenkin vaikka joka päivä BB:ssä. Suomalaiset lökäpöksyt saisivat todellakin ottaa oppia homppeleilta miten pukeudutaan ja käyttäydytään.

      • Juntti homo

        Ketkä homoT?
        En mä huomannut kuin sen yhden sekundaneidin blondatun fledansa kanssa. Ylimielisen nyrpeä ilme naamalla aina kun huomasi ettei vieläkään tullut kikkelineitiä taloon.
        Jos sinne tulis joku samanlainen sipsuttelija niin taitais munakarvat pöllytä:(
        Törkeän tahditon kun kysyi siltä lyhytkasvuiselta heti ensimmäiseksi ikää.


      • Niin turhaa
        Juntti homo kirjoitti:

        Ketkä homoT?
        En mä huomannut kuin sen yhden sekundaneidin blondatun fledansa kanssa. Ylimielisen nyrpeä ilme naamalla aina kun huomasi ettei vieläkään tullut kikkelineitiä taloon.
        Jos sinne tulis joku samanlainen sipsuttelija niin taitais munakarvat pöllytä:(
        Törkeän tahditon kun kysyi siltä lyhytkasvuiselta heti ensimmäiseksi ikää.

        Talon vastenmielisin tyyppi tää naamakiiltoblondihiippari.Onkohan koskaan ollut yhtä vastenmielistä homoa talossa.Tahditon ja ällöttävä.
        Tahallaan käveleekin, kuin ämmät.Se vanhempi julkkityrkky rouva olisi myös voinut jättää bb kokemuksensa väliin.Eköhän se farmeilu olisi riittänyt?
        Eläkeläisille ja senioreille pitäisi olla ihan eri kilpailu.
        Talokin näyttää tylsältä.Kartanon puoli ei ole sen kummempi, kuin kellarivirityskään.Ahdistavan ahtaalta näyttää jo telkussa, kuinka ahdasta siellä sitten enää oikeasti onkaan.
        Ihan kun asukkaat olisi tarkoituksella valittu tiettyihin koppeihin, eikä mitenkään sattumanvaraisesti.Samaa ennaltasovittua fuulaa kuin ennenkin.
        Jos edes talo olisi ollut uusi, tai asukkaat olisivat asuneet jossain muualla.Niin olisi voinut kiinnostaakin enemmän.Mutta ei edes aloitusmainosta ollut uusittu.
        Sama kumikäsine syöttää nukketalossa pyöriviä hamstereita.
        BB. on jo niin nähty.Idis kituu henkitoreissaan ehkä vielä tämän kauden.Huomasin, ettei itseä ainakaan alkanut kiinnostaa alkuvuosien malliin.
        BB kaipaisi paljon enemmän uudistuksia.


    • KaVaLa

      Moijkka ! (:

      Tietäiskö kukaan teistä mitä biisejä soi siinä kun kilpailijat asteli ensimmäisen kerran sinne sunnuntain lähetykseen?

      Thankjuu.

    • mistä tuttu?

      taitaa olla Jonathankin homo? Ainaskin esittelyssä kertoo tärkeimmäksi, lapset, mies, ...jne. Kuka "mies"?
      MUTTA mistä mä tunnen sen, on ihan sen näköinen että oisi ollut julkisuudessa jo aiemminkin, esim. tv:ssä. Kertokaa jos tiijätte!! Tutun oloinen jostain.

      • plaaaapaa

        Ainakin nelosella juonsi chattia menneinä vuosina ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe