Liian tavallinen(ko)

kysynpävaan-90

Kaikki me tiedetään mikä tärkeys ulkonäöllä on ensivaikutelman ja kiinnostuksen kannalta. Joskus tuntuu kuitenki, että moni lesbo (puhutaan nyt nuoremmista, eli alle 30v) ei ees vilkaise, jos ei jollain tavalla poikkea joukosta, vaikka tietäis toisenkin tykkäävän tytöistä. Pitäis olla tatuointeja, lävistyksiä, räiskyvä tyyli, erikoiset hiukset jne. En koe olevani mitenkään erityisen ruma, mutta en kyllä kauneudella ketään häikäise. Hiukset on ruskeat ja tasamittaiset, vaatteet on mallia farkut ja neule. Tatuointeja eikä lävistyksiä ole, eikä tule. Kysymys kuuluu liikunko väärissä piireissä vai pitääkö tässä ruveta harkitsemaan muodonmuutosta? Kelpaako tavalliselta näyttävä nainen?

9

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kröhöm

      Ei läheskään kaikki tykkää tatuoinneista, lävistyksistä, punk/emohiuksista jne. Liikut kenties punkkari/ white trash-piireissä? Vaihda piiriä.

    • ...

      Tuollainen olo itselläkin eräissä tietyissä homobaareissa. Että näytän liian tavalliselta ja tylsältä.

    • 5456456

      Hmm, mun mielestä erittäin suuri osa alle 30-vuotiaista lesboista on erittäin valtavirtaa eli juurikin tavallisen näköisiä. Mut tuo on kyllä totta, että lävistyksillä, tatuoinneilla ja erikoisilla hiuksilla saa enemmän ja helpommin huomiota. Ei kuitenkaan kannata väkisin alkaa muuttamaan itseään.

      • idiootit

        Huomiota joo, mutta minkälaista huomiota, ei välttämättä ainakaan positiivista.


      • K1rs1kk4
        idiootit kirjoitti:

        Huomiota joo, mutta minkälaista huomiota, ei välttämättä ainakaan positiivista.

        Ei se ole idiootti joka käyttää ulkokuortaan apuna löytääkseen samankaltaisia ihmisiä. Meitä on niin monenlaisia. Ulkonäkö on yleensä heijaste sisimmästä. Ei räväkkä persoona viihdy tavallisessa kuoressa välttämättä mikä on tosi hyvä. Kaikkien pitäisi uskaltaa ja olla mitä on. Itse en pidä tatuoinneista enkä lävistylsistä, mutta en myöskään kiinnostu yleensä tavallisen näköisistä ihmisistä. Ja siihenkin on syynsä. Itse edustan tiettyjä aatteita pukeutumisellani ja kiinnostun ihmisistä jotka omaavat samaa ajatusmaailmaa. Yleensä tavalliset on aika tavallisia. Tatuoinnit, lävistykset ja muut erikoisuudet voivat olla joko tyylillisiä tai muodillinen massa ilmiö. Sinuna keskittyisin olemaan sinut itsesi kanssa ja miettiä omaa luonnetta ja millä tuot sitä esille. Jos menet virran mukana niin et koskaan löydä etsimääsi.


      • idiootit
        K1rs1kk4 kirjoitti:

        Ei se ole idiootti joka käyttää ulkokuortaan apuna löytääkseen samankaltaisia ihmisiä. Meitä on niin monenlaisia. Ulkonäkö on yleensä heijaste sisimmästä. Ei räväkkä persoona viihdy tavallisessa kuoressa välttämättä mikä on tosi hyvä. Kaikkien pitäisi uskaltaa ja olla mitä on. Itse en pidä tatuoinneista enkä lävistylsistä, mutta en myöskään kiinnostu yleensä tavallisen näköisistä ihmisistä. Ja siihenkin on syynsä. Itse edustan tiettyjä aatteita pukeutumisellani ja kiinnostun ihmisistä jotka omaavat samaa ajatusmaailmaa. Yleensä tavalliset on aika tavallisia. Tatuoinnit, lävistykset ja muut erikoisuudet voivat olla joko tyylillisiä tai muodillinen massa ilmiö. Sinuna keskittyisin olemaan sinut itsesi kanssa ja miettiä omaa luonnetta ja millä tuot sitä esille. Jos menet virran mukana niin et koskaan löydä etsimääsi.

        Olen kyllä sinut itseni kanssa ja aina olen ollut. Nyt et tiedä kenestä henkilöstä kirjoitat. En ole aloittaja. Tavallisuuden ja tylsyyden vastakohta ei automaattisesti ole tatuoinnit ja lävistykset. On monen monta tapaa olla persoonallinen ottamatta ainuttakaan tatuointia tai lävistystä. Tällä palstalla näköjään korostetaan jatkuvasti ääripäitä, mustavalkoisuutta ja stereotypioita. Milloinkohan opitte huomamaamaan, että maailma on värillinen.


      • kunhan sanoin
        K1rs1kk4 kirjoitti:

        Ei se ole idiootti joka käyttää ulkokuortaan apuna löytääkseen samankaltaisia ihmisiä. Meitä on niin monenlaisia. Ulkonäkö on yleensä heijaste sisimmästä. Ei räväkkä persoona viihdy tavallisessa kuoressa välttämättä mikä on tosi hyvä. Kaikkien pitäisi uskaltaa ja olla mitä on. Itse en pidä tatuoinneista enkä lävistylsistä, mutta en myöskään kiinnostu yleensä tavallisen näköisistä ihmisistä. Ja siihenkin on syynsä. Itse edustan tiettyjä aatteita pukeutumisellani ja kiinnostun ihmisistä jotka omaavat samaa ajatusmaailmaa. Yleensä tavalliset on aika tavallisia. Tatuoinnit, lävistykset ja muut erikoisuudet voivat olla joko tyylillisiä tai muodillinen massa ilmiö. Sinuna keskittyisin olemaan sinut itsesi kanssa ja miettiä omaa luonnetta ja millä tuot sitä esille. Jos menet virran mukana niin et koskaan löydä etsimääsi.

        Ulkonäöstä ja pukeutumisesta voi kyllä vetää niin vääriä johtopäätöksiä, ettei kyllä kannata sen perusteella muodostaa kovin pysyviä mielipiteitä kenestäkään.

        Ne räväkältä näyttävät ovat usein persoonaltaan tosi mitäänsanomattomia ja tavanomaisia, ja siksi tuntevat tarvetta korostaa ulkonäköään ja olla huomiota herättävän näköisiä, jotta erottuisivat edes jollakin tavalla massasta.

        Vastaavasti harmailla tylsillä hiirulaisilla, kuten minulla, voi olla voimakas persoonallisuus. Kaikki eivät tunne tarvetta ilmaista itseään ulkonäöllään.


    • f*ck

      eiks toi ole vähän kanssa sellainen heterohavainto lesboista, että on tietynlaisia joten kaikki on sellaisia. Tottakai ne räväkät näkyy ja kuuluu, mutta luulen että loppupeleissä ne on se pienempi osa ja tavalliset vie voiton tässäkin.
      Ja en ymmärrä miksi säkin oletat että jos ei saa jonkun ihmistyypin huomiota niin sitten on jotenkin epäonnistunut. Joko on niin ruma että kauniit ei halua sua tai sitten on niin tavis ettei räiskyvät huomaa mitenkään. Haluatko sä huomiota niiltä jotka on kuvailemiasi, onko sun maku sellainen että sun pitäisi saada kiinitettyä heidän huomio itseesi?
      Jos ei niin miksi säkin et vähän alkaisi katselemaan laajemmin niin ehkä huomaisit että siinä sun vierellä on aika monta muutakin "tavista" katselemassa tätä selkeästi erottuvaa porukkaa.

      Koittakaa nyt ymmärtää että jos haluaa jotain se on itse otettava. Jos haluaa jonkun huomion niin ei muuta kuin sen luo ja suuta auki. Jos elämä perustuu siihen että seisoo ja odottaa että joku valitsee sut, niin saat seisoa olit kaunis tai et. Elämässä pitää toimia, tehdä ja uskaltaa. Sen enemmän saa mitä enemmän uskaltaa itseään peliin laittaa, ja pelillä tarkoitan elämää.

      Ja jos tuntuu että ei osaa puhua eikä lähestyä ihmisiä niin on vaihtoehtoja parantaa tätä taitoa. Se samainen taito auttaa parisuhteessa olemista, koska siinäkin pitää uskaltaa aika paljon,

      Totuus on että maailmassa pärjää paremmin kun uskaltaa olla omatoiminen ja aloitteellinen, ne jotka seisoo siellä seinän vierellä jää joko ilman tai valitaan viimeisinä. Eli joko otatte niskasta itseänne kiinni tai kasvatatte pidemmän pinnan odotella.

    • Eerin

      Ihanaa on se että kaikki on erilaisia. Jotkut tykkää ja toiset ei. Kaikille löytyy joku jostain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe