Nokia C6 ongelma

kyllästynyt

Hei,

Jouduin vaihtamaan Lumia 920 Nokia C6 takuuhuollon takia. Mistä johtuu, että C6 ei tallenna langattoman verkos salausta? Sekä, vaikka WLan verkko olisikin yhdistetty, puhelin yrittää liikkuvan laajakaistan kautta aina mennä verkkoon, vaikka wlan on päällä.

Mistä voisi johtua?

Ps: Olen tehnyt nollauksen useasti.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En muista tarkkaan Symbianin wlan asetuksia mutta onko siellä mitään wlan verkon tallennus kohtaa?

    • 12+4

      Jollen väärin muista niin yhteyksistä pitää vaihtaa prioriteettiä,eli wlan ylimmäksi

    • l520

      juuri noin jos pitää mobiilidataakin päällä

      asetukset>yhteydet>asetukset>verkkokohteet>internet


      tuolta kun painaa pitkään yhteysosoitteita voi vaihtaa prioriteettia,tai voi ottaa mikäli ei tarvii mobiiladatan pois käytöstä jolloin se ei hae sitä vaan yhdistää aina wlaniin

    • l520

      Niin ja jos tuo c6 on se s60 puhelin eikä c6-01 jota itse tarkoitin prioriteetin valinta saattaa olla hiukan eri systeemillä

      • välillä on

        Minulla on C6-01. Kun menen nettiin, siis valitsen sen kuvakkeen internet, puhelin kysyy -etsi wlanverkkoja -Wlanyhteys ja -Saunalahden Wap. Valitsen tietysti sen Wlanin. Joskus se jää siihen tilaan sen jälkeenkin, joskus menee ilmeisesti wap:iin koska siinä on esim. 3G ja alla kaksoisviiva. Harvoin käytän koko puhelinta ja siinä on rajaton nettiyhteys, joten ihan sama mikä siinä on. Olen vain ihmetellyt, miksi välillä pysyy wlan ja välillä ei. Kuitenkin aina on wlan päällä (ilmoitusalue). Sitä en ole tullut katsoneeksi jos on jokin kuvake esim. kauppa, mitä se silloin käyttää. Äsken juuri katsoin puhelinta ja nyt siinä on ainakin se wlanin merkki.


      • vapunen
        välillä on kirjoitti:

        Minulla on C6-01. Kun menen nettiin, siis valitsen sen kuvakkeen internet, puhelin kysyy -etsi wlanverkkoja -Wlanyhteys ja -Saunalahden Wap. Valitsen tietysti sen Wlanin. Joskus se jää siihen tilaan sen jälkeenkin, joskus menee ilmeisesti wap:iin koska siinä on esim. 3G ja alla kaksoisviiva. Harvoin käytän koko puhelinta ja siinä on rajaton nettiyhteys, joten ihan sama mikä siinä on. Olen vain ihmetellyt, miksi välillä pysyy wlan ja välillä ei. Kuitenkin aina on wlan päällä (ilmoitusalue). Sitä en ole tullut katsoneeksi jos on jokin kuvake esim. kauppa, mitä se silloin käyttää. Äsken juuri katsoin puhelinta ja nyt siinä on ainakin se wlanin merkki.

        Joissakin malleissa on wlanin virransäästö asetus eli se sen jos sitä ei käytä pitkään aikaan. En vaan muista että onko sitä S60 käyttiksessä.


    • ei nokiaa

      Voi viddu mikä skeida on nokian C5 kuka lahoaivo sen on tehny voi kyrpååå

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe