Deittipalveluiden miehet

Ruikutetaan nyt sit

Onko kukaan löytänyt miestä oikeasti jostain netin treffipalvelusta? Itse olen katsellut muutamina kertoina eräiden treffipalveluiden miestarjontaa ja todennut sen todella surkeaksi kaikissa. Eilen selasin erästä palvelua oikein testimielessä, että löytyykö edes yksi hyvännäköinen mies koko maasta. Ei yhtään hyvännäköistä miestä, johon edes harkitsisi ottavansa yhteyttä. Itse olen saanut useasti jotain viestejä miehiltä, vaikka edes kuvaani en ole koskaan laittanut minnekään enkä laita. Onko kukaan todennut samaa, että treffisivuilla on vain karmeita tapauksia?

Osaatteko sanoa, miksi olen niin vaativa miehen ulkonäön suhteen? Yksinkertaisesti tosi harva on hyvännäköinen, vaikka koskaan en ole etsinytkään mitään miesmallia ja sellainen ei tosiaan tarvitse olla, eikä rikas tai muutenkaan mikään huippumenestyjä. Ammatilla ei mitään väliä eikä omaisuuden määrällä muutenkaan. Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa, että mies ei löydy kun ei ole sopivannäköistä edes tarjolla ehkä vuosiin?

Miksi joillekin naisille tuppaa kamalasti kertymään miehiä? Ulkonäkö on sivuseikka? Minulle se ei todellakaan ole sivuseikka. Luonne silti on se mikä ratkaisee sitten siitä eteenpäin. Olen tavannut elämäni aikana todella vähän hyvännäköisiä miehiä. Jos teen aloitteen ihan itse, aina on torjuttu. Eli näissä tapauksissa itseäni kiinnostava mies ei ole koskaan kiinnostunut minusta.Todellakaan mitään malleja eivät ole olleet nämä tapaukset, mutta omasta mielestäni hyvännäköisiä.

Ja minulle ehdottelevat yleensä jotkut aivan kamalat miehet, joiden kanssa en halua mitään. Olen seurustellut muutamaan otteeseen, ja jälkeenpäin nuo miehet ovat mielestäni vaikuttaneet käsittämättömän karmeilta, niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. En tiedä mitä olen heissä nähnyt ja miksi sietänyt vuosiakin.

Yksi ongelma on juuri nämä väärät miehet, jotka tulevat iskemään. Oman ikäiset ei koskaan tule. Myös vanhat ukot ja juopot huutelee aikalailla ja ulkomaalaiset yrittää aina jotain. Suomalaisista yrittää yleisimmin aivan liian nuoret miehet. Tämä on mielestäni hämmentävää. Olen itse tasan 30-vuotias nyt.

En voi olla kovin vastenmielinen, koska miehet katsoo kyllä, juttelee ja monet kehuu jopa aika suorasanaisesti, myös varatut! Itse taas olen siis aina se väärä nainen silloin kun itse olen kiinnostunut jostakin miehestä. Miten saan iskettyä omanikäiseni tai hiukan vanhemman, hyvännäköisen ja normaalin, hyväkäytöksisen ja ystävällisen miehen? En todellakaan tyrkytä itseäni tai käyttäydy bimbomaisesti vaan pyrin järkevään keskusteluun, mutta en mihinkään paatokseen vaan yleensä hauskaakin on. Onko kellään vastaavanlaista tilannetta?

26

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      Noin siinä käy ku yrittää omaa tasoaan ylittää...

    • wert345

      Ylläolevaa kompaten :) Ei kannata tavoitella tähtiä, jos ei rakeet riitä.

      Tekstisi perusteella tunnut olevan todella "itsetietoinen", ja vaikka olisitkin muodollisesti pätevä, niin niillä mr täydellisillä on vain paljon parempiakin valintoja. Miksi ottaa "narttua", kun voi saada sen kissankin. Ja ihan vaan tiedoksi - vaikka olisit kuinka täydellinen, niin aina löytyy joku "vähän parempi" kuin sinä.

      Pienellä nöryydellä saavuttaa ihmeitä.

      • Miehet tylyjä

        Miehet ei uskalla lähestyy? Tai miehet on varattuja kenties? Jos naisella on kova itsetunto ja näyttää hyvältä niin sitä ei moni aikuinen mies kestä mut nuoriin miehiin vetoaa. Ne kun ei mitään vakavampaa silloin etsi.
        Mites se nöyryyskään sitten auttaa kun aina kuitenkin löytyy joku parempi? Miehet vaan pelkää oikeasti kauniita, itsevarmoja naisia. On se kuultu, että miesten huono itsetunto estää tutustumasta niin moneen kauniiseen naiseen vaikka nainen olis itse kiinnostunut miehestä. Ota siinä miehistä selvää niin..
        Ja aina ne miehet höpöttää jostain tasoista, joita ei ole olemassakaan. Miehet on itse keksineet jotkut tasoluokitukset sille keitä he itse pystyy muka iskemään ja keitä ei. Sitten ihmetellään kun tuleekin naiselta pakit, vaikka sen piti olla sitä oikeaa tasoa.
        Miehet ei jaksa kiinnittää naisen oikeaan luonteeseen mitään huomiota eikä olla kauniille ja itsevarmalle naiselle ystävällisiä. Nainen muuttuu nartuksi, koska ei jaksa miehen epäystävällistä kohtelua. Miehet pitää lähtökohtaisesti kaikkia naisia narttuina, varsinkin niitä kauniita naisia. Tämä on muuten totuus. Nainen ei saa olla kaunis, jos meinaa tulla kohdelluksi hyvin. Mies suuttuu kun tapaa kauniin naisen, koska itsetunto ei kestä. Mies luulee, että nainen ei koskaan voisi olla kiinnostunut hänestä pitkään, koska on niin kaunis että voi saada paremmankin miehen. Tämän havainnon olen tehnyt vuosien saatossa. Miestä pitää ikäänkuin lepytellä ja paapoa, jotta hänet sais uskomaan, että nainen on ystävällinen ja mukava, vaikka on kaunis. Miehen saa vakuutetuksi omasta hyvyydestään ihan vaan sitkeästi olemalla miehelle ystävällinen johdonmukaisesti. Näin on monen miehen mieli muuttunut. miehen huonoa itsetuntoa on vaikea korjata kenenkään muun kuin miehen itse. Huonolla itsetunnolla varustetut miehet pilaavat sekä oman elämänsä että naisen.


      • Lepotila

        Mikään nöyryys tai luonne ei auta jos ei ulkonäkö riitä.

        Näin se on miesten maailmassa.


      • wert456
        Miehet tylyjä kirjoitti:

        Miehet ei uskalla lähestyy? Tai miehet on varattuja kenties? Jos naisella on kova itsetunto ja näyttää hyvältä niin sitä ei moni aikuinen mies kestä mut nuoriin miehiin vetoaa. Ne kun ei mitään vakavampaa silloin etsi.
        Mites se nöyryyskään sitten auttaa kun aina kuitenkin löytyy joku parempi? Miehet vaan pelkää oikeasti kauniita, itsevarmoja naisia. On se kuultu, että miesten huono itsetunto estää tutustumasta niin moneen kauniiseen naiseen vaikka nainen olis itse kiinnostunut miehestä. Ota siinä miehistä selvää niin..
        Ja aina ne miehet höpöttää jostain tasoista, joita ei ole olemassakaan. Miehet on itse keksineet jotkut tasoluokitukset sille keitä he itse pystyy muka iskemään ja keitä ei. Sitten ihmetellään kun tuleekin naiselta pakit, vaikka sen piti olla sitä oikeaa tasoa.
        Miehet ei jaksa kiinnittää naisen oikeaan luonteeseen mitään huomiota eikä olla kauniille ja itsevarmalle naiselle ystävällisiä. Nainen muuttuu nartuksi, koska ei jaksa miehen epäystävällistä kohtelua. Miehet pitää lähtökohtaisesti kaikkia naisia narttuina, varsinkin niitä kauniita naisia. Tämä on muuten totuus. Nainen ei saa olla kaunis, jos meinaa tulla kohdelluksi hyvin. Mies suuttuu kun tapaa kauniin naisen, koska itsetunto ei kestä. Mies luulee, että nainen ei koskaan voisi olla kiinnostunut hänestä pitkään, koska on niin kaunis että voi saada paremmankin miehen. Tämän havainnon olen tehnyt vuosien saatossa. Miestä pitää ikäänkuin lepytellä ja paapoa, jotta hänet sais uskomaan, että nainen on ystävällinen ja mukava, vaikka on kaunis. Miehen saa vakuutetuksi omasta hyvyydestään ihan vaan sitkeästi olemalla miehelle ystävällinen johdonmukaisesti. Näin on monen miehen mieli muuttunut. miehen huonoa itsetuntoa on vaikea korjata kenenkään muun kuin miehen itse. Huonolla itsetunnolla varustetut miehet pilaavat sekä oman elämänsä että naisen.

        Hmm... Ymmärrätkö että käyttäydyt kuin narttu juuri nyt?

        "Miehet eivät jaksa..."
        "Miestä pitää..."
        "Miehen saa.."
        "Miehen huonoa omaatuntoa.."

        Kun asenteesi on tuollainen, niin ei kannata ihmetellä miksi ne parhaat tapaukset kävelevät ohi. Todellista luonnettasi voit toki piilotella aluksi, mutta kyllä se vähän ajan päästä tulee sieltä esiin niille jotka ovat sinua lähellä. Ja kaikki tuo viestii ettei kanssasi kannata mitään pidempää suunnitellakkaan.

        Eikä kaikki kauniit naiset todellakaan ole narttuja. Mutta tyypistä ei kyllä voi erehtyä kun tormää kaltaisiisi.


      • Peuralankoski

        Pitäisikö naisen siis olla heikko, eikä itsetietoinen? Tässä se miesten itsetunnon taso taas nähtiin voi hyvää päivää...
        Eikä kukaan tiedä toisen luonnetta ennen kuin tutustuu, mutta huonolla itsetunnolla varustetut miehet näköjään tietää pelkästä ulkonäöstä kuka on narttu ja kuka ei.... jep.


      • Riipasee
        wert456 kirjoitti:

        Hmm... Ymmärrätkö että käyttäydyt kuin narttu juuri nyt?

        "Miehet eivät jaksa..."
        "Miestä pitää..."
        "Miehen saa.."
        "Miehen huonoa omaatuntoa.."

        Kun asenteesi on tuollainen, niin ei kannata ihmetellä miksi ne parhaat tapaukset kävelevät ohi. Todellista luonnettasi voit toki piilotella aluksi, mutta kyllä se vähän ajan päästä tulee sieltä esiin niille jotka ovat sinua lähellä. Ja kaikki tuo viestii ettei kanssasi kannata mitään pidempää suunnitellakkaan.

        Eikä kaikki kauniit naiset todellakaan ole narttuja. Mutta tyypistä ei kyllä voi erehtyä kun tormää kaltaisiisi.

        Hei kyllä se on ihan totta, että monella miehellä olis käytöksen kanssa hiukan tehtävää. "Wert456": Et taida kestää totuutta. Mitä sinä teet saadaksesi naisen? Haukut? Aliarvioit? Pidät tyhmänä? Puhut tiuskimalla ja kiroilet? Syyttelet? Valehtelet? Olet epäystävällinen?

        Jutustas päätellen nuo ovat hyväksi todettuja keinoja saada nainen. No montako on lähteny mukaan?


      • wert456
        Riipasee kirjoitti:

        Hei kyllä se on ihan totta, että monella miehellä olis käytöksen kanssa hiukan tehtävää. "Wert456": Et taida kestää totuutta. Mitä sinä teet saadaksesi naisen? Haukut? Aliarvioit? Pidät tyhmänä? Puhut tiuskimalla ja kiroilet? Syyttelet? Valehtelet? Olet epäystävällinen?

        Jutustas päätellen nuo ovat hyväksi todettuja keinoja saada nainen. No montako on lähteny mukaan?

        Kumma juttu etteä sinä/te törmäätte jatkuvasti "miehiin joiden käytöksessä olisi tehtävää", koska kaikki minun ystävät ja tuttavat ovat melko tavallisia, normaalisti käyttäytyviä miehiä ja naisia. Koetan vältellä idioottien seuraa, koska heidän kanssaan leimautuu myös itse idiootiksi.

        Sanot että jutusta päätellen haistattelen naisille? err. onkohan suomenkieli sinun ensimmäinen kielesi ollenkaan? Se että valitset käyttäytyä kuin narttu, ei todellakaan ole kenenkään muun vika kuin itsesi, ja että normaalit ihmiset kummeksuvat sinun käytöstä, johtuu kyllä ihan itsestäsi.

        Itselläni ei ole teini-iän jälkeen ollut mitään ongelmia kohdata naisia, olen toista kertaa naimisissa, ensimmäisen pitkän liiton (15v) loppuessa tuossa jokunen vuosi sitten. Sekin oli täysin riidaton ero, ja olemme edelleen hyvin läheisiä toisillemme ja parhaita ystäviä. Nykyään olen uudelleen naimisissa ja hyvin onnellinen.

        Itse havaitsin että löydän seuraa parhaiten, kun olen oma itseni - mukava mies.

        Tuossa eron jälkeen tapailin aika paljon naisia, kunnes löysin tämän nykyisen vaimoni. Vastaan tuli kaikenlaisia tapauksia, useimmista jäi myös hyvä maku suuhun. Kuitenkin, kohtasin muutamia OPn kaltaisia "itsetietoisia" naisia, jonka tyypin tunnistin melko nopeasti, ja jatkoin matkaa. Näinhän hänkin kuvaa että hänelle tapahtuu - Tapaa kiinnostavan miehen, mutta he eivät ole kiinnostuneita - sitten harmittaa.

        Käydäänpä tuota logiikkaa tarkemmin läpi tässä:
        Jos hän on NIIN hyvännäköinen, eikä muutenkaan ole omasta mielestään vikaa, niin miksi ne miehet eivät ole kiinnostuneita?

        Voisiko olla että miehillä on sen verran ajatusta pelissä, että he osaavat vältellä ns. ongelmatapauksia ja luonnevikaisia, ja koska heilläkin on useinmiten valinnanvaraa, he voivat valita sieltä naisten joukosta sen, jolla ei ole näitä luonnevikoja. Tiedän että näitäkin naisia on, koska itse valitsin sellaisen vaimokseni.

        Hämmästyttää kuinka vahva illuusio joillakin ihmisillä on omasta viehätysvoimastaan, ja kuinka he kääntävät sen muuksi syyksi kuin itseensä, kun he joutuvat torjutuksi. Kannattaa todellakin katsoa peiliin, jos joku kertoo teille että teillä saattaa olla ongelma, ja vähän arvioida sitä että onko sellaista vai ei.

        Ja todellakin ihmettelen miten sinun kohdallesi osuu noita miehiä:

        "Haukut? Aliarvioit? Pidät tyhmänä? Puhut tiuskimalla ja kiroilet? Syyttelet? Valehtelet? Olet epäystävällinen?"

        Jos sinulla on tapana langeta tuollaisiin ihmisiin, niin etkö tajau että teet jotain väärin? Kannattaisiko tehdä jotain toisin? Siis ihan mitä vaan, koska näyttää siltä ettei tuo nykyinen tapasi löytää normaaleja ihmisiä toimi. Tyhmänähän ihmiset pitävät sinua, jos otat puolisoksesi jonkun joka käyttäytyy noin. (Toisaalta kirjoituksestasi päätellen et kauhea välkky olekkaan...)


      • wert456
        Peuralankoski kirjoitti:

        Pitäisikö naisen siis olla heikko, eikä itsetietoinen? Tässä se miesten itsetunnon taso taas nähtiin voi hyvää päivää...
        Eikä kukaan tiedä toisen luonnetta ennen kuin tutustuu, mutta huonolla itsetunnolla varustetut miehet näköjään tietää pelkästä ulkonäöstä kuka on narttu ja kuka ei.... jep.

        Niin, sen täytyy olla niiden hyvännäköisten miesten huonoa itsetuntoa, kun he torjuvat kaikin puolin valmiin paketin, joka OP on.

        Vai voisiko olla että kun he ovat nähneet ja tutustuneet hieman, niin OPn luonne on paljastunut ja he tekevät johtopäätöksensä sen mukaan.

        Se miten tuo OP kirjoittaa tuossa, haukkuen omat entiset suhteensa karmeiksi virheiksi jne. kertoo enemmän kuin se että hän kehuu omaa ulkonäköään ilman kuvaa.

        Minulle se kertoo siitä että hän on pinnallinen - hän on valinnut suhteensa aivan jonkun muun perusteen mukaan kuin sen että olisi rakastanut toista ja halunnut olla toisen kanssa. Jossain vaiheess ahän on sittne joutunut katumaan valintaansa, kun ei enään kestä omia valintojaan. Miehillä tätä kutsutaan "trophy-wife" -ilmiöksi. Sellainen kiva nätti vaimo on ihan kiva hetken, mutta eihän sellaista prkl kestä kauaa. Eihän siinä ole mitään sisältöä kuin se että hän on nätti.

        Se että hän haukkuu muut, mutta ei itseään, kertoo myös narsistisesta persoonasta. Mikään ei ole koskaan hänen itsensä vika, mitään mitä hän tekee ei voi arvostella ja kukaan ei ole hänelle tarpeeksi hyvä. Tunnistatko itsestäsi tämän - hanki apua ihan oikeasti.

        Ulkonäöstä näitä henkilöitä ei tunnista , mutta heidät tunnistaa kyllä siitä miten he käyttäytyvät.


      • Ladyboy1
        wert456 kirjoitti:

        Niin, sen täytyy olla niiden hyvännäköisten miesten huonoa itsetuntoa, kun he torjuvat kaikin puolin valmiin paketin, joka OP on.

        Vai voisiko olla että kun he ovat nähneet ja tutustuneet hieman, niin OPn luonne on paljastunut ja he tekevät johtopäätöksensä sen mukaan.

        Se miten tuo OP kirjoittaa tuossa, haukkuen omat entiset suhteensa karmeiksi virheiksi jne. kertoo enemmän kuin se että hän kehuu omaa ulkonäköään ilman kuvaa.

        Minulle se kertoo siitä että hän on pinnallinen - hän on valinnut suhteensa aivan jonkun muun perusteen mukaan kuin sen että olisi rakastanut toista ja halunnut olla toisen kanssa. Jossain vaiheess ahän on sittne joutunut katumaan valintaansa, kun ei enään kestä omia valintojaan. Miehillä tätä kutsutaan "trophy-wife" -ilmiöksi. Sellainen kiva nätti vaimo on ihan kiva hetken, mutta eihän sellaista prkl kestä kauaa. Eihän siinä ole mitään sisältöä kuin se että hän on nätti.

        Se että hän haukkuu muut, mutta ei itseään, kertoo myös narsistisesta persoonasta. Mikään ei ole koskaan hänen itsensä vika, mitään mitä hän tekee ei voi arvostella ja kukaan ei ole hänelle tarpeeksi hyvä. Tunnistatko itsestäsi tämän - hanki apua ihan oikeasti.

        Ulkonäöstä näitä henkilöitä ei tunnista , mutta heidät tunnistaa kyllä siitä miten he käyttäytyvät.

        Ainakin mun kaveri (tosi kaunis) väittää, että miehet pelkää sitä. Ei se käyttäydy huonosti vaan on aina ystävällinen. Sen ex-mies oli ihan hullu.

        Ilmeisesti alkup. aloittaja siis ei kokonaan joudu torjutuksi vaan iskevä materiaali on väärää kuten sanoo tuossa.. Ei hänen ikäistä vaan nuorta ja vanhaa, miten ainakin itse luin tosta tekstistä.

        Voihan se olla, että miehet pelkää kaunista naista kun eivät osaa kuin pelleillä sellaisen nähdessään... On se nähty. Ja jos on hyvä itsetunto naisella niin se ei ole miesten mielestä hyvä juttu.... Miehet ei kestä sitä.

        Missään ei myöskään sanota, että normaali-ihmiset kummeksuu juuri aloittajan käytöstä vaikka wert näyttää niin väittävän. Eiköhän tossa ennemminkin ongelma ole se, että kun kukaan ei tunne vielä oikeaa luonnetta ja näkee vaan sen ulkoisen olemuksen (mitään muuta ei voi ensin toisesta tietää, esim onko narttu) niin ne ketkä haluais jotain saumaa mitä tietää että ei voi olla, tulee iskemään ja ilmeisesti näitä on paljon jos huudellaan perään.

        Naisen täytyy olla yleisesti ottaen moneen makuun sopiva ja todella kaunis, jotta peräänhuutelijoita ja kommentoijia löytyy yleensäkään. Jäljelle jää ne jotka ei kehtaa huudella ja huonoitsetuntoiset jotka pitää narttuna kaikkia kauniita naisia. Fiksut ei huutele eikä tule suoraan iskemään tai kourimaan.

        Luonnevikaisuuttakaan ei voi ihan nooin vain ennustaa ihan yhdessä hetkessä siis jos kukaan ei ylipäätään tule jutteleen tai iskemään ym. ei ne voi tietää onko luonnevika. Aihe on vissiin se, että nimenomaan miehet käyttäytyy epäystävällisesti ja mikä siihen olis syynä, en tiedä. Se pelko voi olla yks syy.
        Wert ei kuitenkaan esittänyt mitään syytä kuin tuon luonnevian jota ei voi kenenstäkään päällepäin nähdä ekaks joten se ei voi olla syy takkuilevaan menestykseen.

        Miesten pään saa toisiaan pyörälle kun on kaunis ja silloin ne tulee myös iskemään. Joukkoon mahtuu monenlaista mutta jostain se oikea mies varmaan vielä kävelee vastaan jos jaksaa odottaa eikä tyydy johonkin surkimukseen.


      • Wert456
        Ladyboy1 kirjoitti:

        Ainakin mun kaveri (tosi kaunis) väittää, että miehet pelkää sitä. Ei se käyttäydy huonosti vaan on aina ystävällinen. Sen ex-mies oli ihan hullu.

        Ilmeisesti alkup. aloittaja siis ei kokonaan joudu torjutuksi vaan iskevä materiaali on väärää kuten sanoo tuossa.. Ei hänen ikäistä vaan nuorta ja vanhaa, miten ainakin itse luin tosta tekstistä.

        Voihan se olla, että miehet pelkää kaunista naista kun eivät osaa kuin pelleillä sellaisen nähdessään... On se nähty. Ja jos on hyvä itsetunto naisella niin se ei ole miesten mielestä hyvä juttu.... Miehet ei kestä sitä.

        Missään ei myöskään sanota, että normaali-ihmiset kummeksuu juuri aloittajan käytöstä vaikka wert näyttää niin väittävän. Eiköhän tossa ennemminkin ongelma ole se, että kun kukaan ei tunne vielä oikeaa luonnetta ja näkee vaan sen ulkoisen olemuksen (mitään muuta ei voi ensin toisesta tietää, esim onko narttu) niin ne ketkä haluais jotain saumaa mitä tietää että ei voi olla, tulee iskemään ja ilmeisesti näitä on paljon jos huudellaan perään.

        Naisen täytyy olla yleisesti ottaen moneen makuun sopiva ja todella kaunis, jotta peräänhuutelijoita ja kommentoijia löytyy yleensäkään. Jäljelle jää ne jotka ei kehtaa huudella ja huonoitsetuntoiset jotka pitää narttuna kaikkia kauniita naisia. Fiksut ei huutele eikä tule suoraan iskemään tai kourimaan.

        Luonnevikaisuuttakaan ei voi ihan nooin vain ennustaa ihan yhdessä hetkessä siis jos kukaan ei ylipäätään tule jutteleen tai iskemään ym. ei ne voi tietää onko luonnevika. Aihe on vissiin se, että nimenomaan miehet käyttäytyy epäystävällisesti ja mikä siihen olis syynä, en tiedä. Se pelko voi olla yks syy.
        Wert ei kuitenkaan esittänyt mitään syytä kuin tuon luonnevian jota ei voi kenenstäkään päällepäin nähdä ekaks joten se ei voi olla syy takkuilevaan menestykseen.

        Miesten pään saa toisiaan pyörälle kun on kaunis ja silloin ne tulee myös iskemään. Joukkoon mahtuu monenlaista mutta jostain se oikea mies varmaan vielä kävelee vastaan jos jaksaa odottaa eikä tyydy johonkin surkimukseen.

        Luetun ymmärtämisessä vikaa.

        OPta häiritsee kun ei löydä riittävän komeaa miestä. Hän satunnaisesti tapaa sellaisia, lähestyy heitä ja juttelee - mutta se ei jostain syystä jatku. Eli hän on keskustellut heidän kanssaan ja jollain tasolla he ovat tutustuneet.

        Se että mistä voi päätellä että juuri hän on narttu, johtunee aika pitkälti siitä miten asiaa käsittelee. Perustelut ovat kirjoitettuna tuonne ylemmäksi. Lyhyesti: minä olen kaunis, muut ovat karseita, miksi minä en kelpaa?!

        Ei se tee hänestä narttua että hän on kaunis ja että hän haluaisi komean miehen, vaan se miten hän haukkuu muut, ja esittää asiat. Kun hän käsittelee näitä asioita näin täällä, se kuvastaa myös varmasti sitä miten hän käsittelee muitakin asioita.

        Ja todellakin, tällaisen ihmisen tunnistaa lyhyen tapaamisen perusteella nm. Kokemusta on. Tuolla on myös kauniita naisia jotka eivät ole narttuja, ja heidätkin tunnistaa ihan samoin lyhyen tapaamisen jälkeen. Eräs ero näiden kahden välillä on se että toisten seurasta nauttii ja sen toisen seuraa siedetään... Sen aikaa kunnes löytyy vaihtoehto.


      • miehetkin vaistoo
        Peuralankoski kirjoitti:

        Pitäisikö naisen siis olla heikko, eikä itsetietoinen? Tässä se miesten itsetunnon taso taas nähtiin voi hyvää päivää...
        Eikä kukaan tiedä toisen luonnetta ennen kuin tutustuu, mutta huonolla itsetunnolla varustetut miehet näköjään tietää pelkästä ulkonäöstä kuka on narttu ja kuka ei.... jep.

        Kun on tarpeeksi asenteellinen, itseriittoinen ja miehiä tai muita naisia väheksyvä nainen, niin ei sen tarvii montaa lausetta suustaan päästää kun peli on selvä.


    • jlkljkl

      oletko kenties lesbo??

    • Marianne89

      Toinen eksä löytyi sitä kautta. Ei kyllä ns. "komea" mitä aloituksessasi peräänkuulutat, mutta pisin kaikista partnereistani ja ihan tavallisen miehen näköinen eli ei tosiaan rumakaan.

      Mutta kyllä siellä löytyi haulla myös komeita tapauksia, joista pariin otin yhteyttä. Muutama vastasi takaisin muttei keritty koskaan tavata, kun löytyi jo tuo ulkoisestikin ihan menettelevä ja ihan mukava ja täyspäinen, terveellä tavalla itsevarma (moneen stereotyyppiseen nettikirjoittajamieheen verrattuna) tapaus jonka kanssa deittailu alkoi luistaa ja jonka kanssa todennäköisesti oli helpompaa kuin niiden komistusten kanssa olisi ollut.

    • trumpet

      Aloittajan voisi kanssa laittaa kuvan itsestään niin arvostellaan porukalla.

    • sinkkumies.

      Naisten ongelma on että ne etsii hyvännäköistä miestä eikä kunnollista miestä.
      Eli ruma mies ei voi olla hyvä mies ja naiset rakastuu aina niihin väkivaltaisiin renttuihin koska ainoa kriteeri naisille on että pitää olla hyvännäköinen. Me rumat emme ole edes ihmisiä vaan jotain alempaa rotua joten emme kelpaa. Älä viitsi selitää luonteesta mitään koska et halua edes tutustua miehiin ellei ole joku maailman komein.

      • sinkkumies.

        Eikä naisten käytöksessä tai luonteessa ole koskaan mitään vikaa. Naiset on aina täydellisiä. Vaikeaa sun on löytää omatasoinen nirso mies koska noin ikävän luonteen omaavia miehiä on harvassa.


      • Marianne89

        "naiset rakastuu aina niihin väkivaltaisiin renttuihin koska ainoa kriteeri naisille on että pitää olla hyvännäköinen"

        Tuo lause ei kyllä ole looginen, koska sen mielestä väkivaltainen renttu ja hyvännäköinen ovat keskenään automaattisesti synonyymejä. On hyvännäköisiä ujompiakin poikia ja sitten on taas ns. "pirun rumia" eikä välttämättä pituudellakaan pilattuja pullistelevia "machoja".

        Läheskään kaikkien naisten tärkein kriteeri ei muuten ole ulkonäkö. Se että aloittajan on, ei tarkoita että monenkaan olisi. Isoimmalle osalle ulkonäkö merkitsee jotain, mutta ei suinkaan kaikkea, ja vaihtelee suuresti mitä tämä "jotain" pitää sisällään. Yhdelle se esimerkiksi tarkoittaa lähinnä painoa tai pituutta, toiselle kasvoja.


    • Tossumaakari1

      Tutkimusten mukaan ihmisen välittämät hajupartikkelit eli dna:n sopivuudesta kertovat hiukkaset aiheuttavat ihmisen parinvalinnan, joten aloittajan ei kannata muuta kuin odotella, että joku mies haistaa hänet :) Ulkonäkö alkaa näyttämään hyvältä toisen silmissä samasta syystä ja homma on valmis.

      Ja muuten kyllä ulkonäön on oltava sopiva, vaikka monet väittää, että ei se vaikuta JOOPAJOO. Ylläri kaikki miehet haluaa vain ja ainoastaan KAUNIIN naisen!!

      • ChitChat

        Tuoksut jätän nyt sivuun tästä kokonaan sillä monessa paikassa tuoksut sekoittuvat riittävästi ristiin.

        Jutelkaa ihmiset toisillenne niin tiedä vaikka se melkein täydellinen kumppani löytyy. Jos kiiltokuvia haluatte niin niitä löytyy edelleen kaupasta.

        Puhukaa niin huomaatte, että ihmisten kasvojen takana on myös asennetta, mielipiteitä ja ajatuksia. Arvomaailma ei käy viidessä minuutissa kaikista esille joten jutelkaa lisää.

        Jotta keskustella voitte niin älkää jääkö katselemaan päivää, iltaa tai vuotta sivusta.

        Olkaa tekemisissä toisten kanssa niin kyllä Hän sieltä löytyy.

        Montako meistä on suoraan kotoa haettu?


      • ChitChat

        Tuoksut jätän nyt sivuun tästä kokonaan sillä monessa paikassa tuoksut sekoittuvat riittävästi ristiin.

        Jutelkaa ihmiset toisillenne niin tiedä vaikka se melkein täydellinen kumppani löytyy. Jos kiiltokuvia haluatte niin niitä löytyy edelleen kaupasta.

        Puhukaa niin huomaatte, että ihmisten kasvojen takana on myös asennetta, mielipiteitä ja ajatuksia. Arvomaailma ei käy viidessä minuutissa kaikista esille joten jutelkaa lisää.

        Jotta keskustella voitte niin älkää jääkö katselemaan päivää, iltaa tai vuotta sivusta.

        Olkaa tekemisissä toisten kanssa niin kyllä Hän sieltä löytyy.

        Montako meistä on suoraan kotoa haettu?


      • Mokoma typerys!
        ChitChat kirjoitti:

        Tuoksut jätän nyt sivuun tästä kokonaan sillä monessa paikassa tuoksut sekoittuvat riittävästi ristiin.

        Jutelkaa ihmiset toisillenne niin tiedä vaikka se melkein täydellinen kumppani löytyy. Jos kiiltokuvia haluatte niin niitä löytyy edelleen kaupasta.

        Puhukaa niin huomaatte, että ihmisten kasvojen takana on myös asennetta, mielipiteitä ja ajatuksia. Arvomaailma ei käy viidessä minuutissa kaikista esille joten jutelkaa lisää.

        Jotta keskustella voitte niin älkää jääkö katselemaan päivää, iltaa tai vuotta sivusta.

        Olkaa tekemisissä toisten kanssa niin kyllä Hän sieltä löytyy.

        Montako meistä on suoraan kotoa haettu?

        Ei ole alkuperäisen viestin kirjoittaja millään tasolla kypsä ihminen. Uskomattoman tyhmä, itseriittoinen ja muita ihmisiä aliarvioiva. Ei tuollaisella asenteella voi saada minkäänlaista vakavaa suhdetta. Minä ainakin kierrän kaukaa.


      • Ihailijatar84
        Mokoma typerys! kirjoitti:

        Ei ole alkuperäisen viestin kirjoittaja millään tasolla kypsä ihminen. Uskomattoman tyhmä, itseriittoinen ja muita ihmisiä aliarvioiva. Ei tuollaisella asenteella voi saada minkäänlaista vakavaa suhdetta. Minä ainakin kierrän kaukaa.

        Tähän täytyy nyt kommentoida jotain. Hmmm.. itsetietoinen no ehkä, mutta toisaalta oletteko itse huomanneet kiinnostuneenne vastenmielisen/ruman näköisestä ihmisestä siinä mielessä?

        Ihan kuin joku tuolla sanoi jo, että mikään luonne (vaikka olis kuinka mukava) ei auta jos ei ulkonäkö ole sopiva. Olen aika varma, että parinmuodostukseen tarvitaan kumpikin osa-alue eli ulkonäkö luonne. Ihmiset voi olla mukavia, mutta sittenhän kaikkiin vois ihastua, jos ulkonäkö ei TODELLAKAAN merkkaa mitään!

        Kaikki ihmiset ei ole toistensa mielestä kuitenkaan hyvän näköisiä alkuunkaan.

        Toiselle sopii se mikä toiselle taas ei. Joskus käy niinkin, että toinen osapuoli on ollut siinä silmien edessä vuosia, mutta yhtäkkiä hänet "huomaa" eli ihastuu. Tuskinpa tämä on silloin ruma/vastenmielisen näköinen. Täytyyhän sen toisen ulkonäköä sietää edes jonkin verran, jotta kiinnostus heräisi. Vai olenko mä totaalisen väärässä?

        En ole koskaan pitänyt ihastuksen kohteitani vastenmielisen/ruman näköisenä. Aika hyvältä ovat näyttäneet mielestäni ;)


    • keinutuolissa

      Noin yleistäen(?) kuitenkin. Luulisi 30-vuotiaan olevan jo pikkuhiljaa sinut itsensä
      ja muiden/tapaamiensa ihmisten kanssa. Tuijottamatta liikoja siihen kuoreen?

    • lololo

      Hyvä että olet ainakin itse ongelman tunnustanut itselles ;)
      Siitä se lähtee.

    • Sinkkumies 41

      Sama se on miehillä. Helpommalla nimittäin pääsee, kun unohtaa nettideitit. Siihen oikeaan törmää oikeassa elämässä, jos on törmätäkseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe