Kuinka saada pelkkää seksiä

lallallaa

Eli, olen ilmesesti tätä tyttöystävämateriaalia miesten mielestä. Minuun ihastutaan ja rakastutaan helposti, saan tunnustuksia useamman kuukaudessa. Ongelmana on kuitenkin se, että en itse ole pitkään aikaan tuntenut mitään ketään kohtaan, enkä halua elää parisuhteessa valheessa. Parisuhteesta kaipaan kuitenkin halimista. läheisyyttä ja seksiä - eli siis jonkinlainen friends with benefits olisi täydellisyys. Miehet kuitenkin helposti menevät rakastumaan, vaikka aluksi lupailevat muuta.

En halua kuitenkaan yhden illan panoja, varsinkaan baarista humalassa. Selvinpäin ja niin että oppii tuntemaan toisen mieltymykset on hauskempaa, jatkuvuus siis suotavaa. Baarista en kuitenkaan muutenkaan löydä ketään; hyvin harvoin mies tulee lähestymään, vaikka kavereiden ympärillä pörrää miehiä. Joskus asiaa kysyttäessä olen saanut vastaukseksi että näytän kiltiltä, viattomalta tytöltä ja liian asialliselta, että minua edes yritettäisiin (lyhyt mekko ja tissit esille eivät poista ongelmaa). Itse miehiä lähestyessä ei koskaan onnistu, ellen sitten olisi valmis lähtemään heti mukaan (mutta en edelleenkään tykkää humalaseksistä).

En tajua miten miehet ihastuvat minuun, vaikka kerron heti alussa olevani tunnevammainen tämän asian suhteen. Joskus olen epäillyt olevani asperger, muutkin asiat viittaavat tähän. Monesti saan pakkien annon jälkeen itsemurhauhkailuja ja kitinää kuinka eivät jaksa elää, koska eivät pärjää ilman minua, mitä en yhtään jaksa. Miten siis hankkia mies vain seksiin, miten saisin itsestäni seksiobjektimaisemman? Sen verran nirso olen, että en juuri parikymppisenä ja kauniina naisena halua yli 30-vuotiasta tai lihavaa ja petolinnuntakamuksen näköistä. Täydellinen ei tarvitse olla, normaali mies siis hakusessa ja mitä tavallisempi, sitä parempi.

11

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanher

      On siinäki ongelmat... Melkein kaikki muut painii vastakkaisen ongelman kanssa :D

      • lallallaa

        Minkä takia nainen ei saisi haluta pelkkää seksiä? Minkä takia on oikeutettua valittaa vain samasta asiasta kuin kaikki muut, varsinkaan jos ei tahdo samaa kuin muut? Ja on se ongelma, kun mustasukkaiset miehet lähettävät jatkuvia yhyhyy-viestejään ja jotkut vihjailevat jopa tappavansa mut "koska kukaan muu ei saa saada mua". Miehet saavat valittaa, että naisista ei saa pelkkää seksiseuraa, mutta kun nainen tekee niin, on se niiiin väärin. Nyt hei oikeesti.


    • Marianne89

      No on sulla siinä "ongelma". Vaihdetaanko osia? Äläkä sitten jälkeenpäin valita, kun alkaa tuntua turhauttavalta katsella itseään täynnä olevaa seksiaddiktia idiootti-iskijää joka ei meinaa uskoa sanaa ei vaikka sitä kuinka inttäisi.

      Ja älä tuosta tunnevammaisuudesta huoli, itse luulin aiemmin samaa kun aika harvoin rakastuin enää yli 18-vuotiaana korviani myöten, toisin kuin teininä. Mutta sitten tajusin, että kyse on siitä ettei vastaan ollut tullut tarpeeksi huomaavaista ja kärsivällistä miestä. Kaikki kun olivat olleet enemmän tai vähemmän näitä "seksiä pitäisi saada viimestään 3. tai 4. treffeillä" (jopa molemmat eksäni, vaikka niissä suhteissa myös alettiin seurustella). Kun tälläinen odottamaan valmis tapaus sitten ensikertaa vastaan tuli, rakastuin aika nopeastikin ja vielä johonkin ihan muuhun kuin ulkonäköön (ulkonäöllisesti hän ei ensinäkemältä ollut oikein tyyppiäni), valitettavasti sattui vaan ihan väärään aikaan (tapasin juuri viikkoa ennen kuin olin lähdössä pitkäksi aikaa pois paikkakunnalta). Myös yläasteella rakastuin herkemmin siksi, koska senikäiset jätkät eivät vielä olleet heti repimässä sänkyyn, mutta niistä ei koskaan kerinnyt tulla edes niitä teineille tyypillisiä pussailusuhteita (siksi suutelinkin vasta ensikerran 18-vuotiaana ja sekin aivan väärän ihmisen kanssa).

    • plösö.

      Ala mun kanssa seksi suhteeseen?

      • Nainen itsekin

        En tajua miksi miehet ihastuvat minuun.

        Oletko varmasti tarpeeksi bitch ja kylmä? Treenaa sitä. Ei sun tarvitse olla ystävällinen, jos sä haet pelkkää seksiä. Totta kai sä annat ihan vääriä signaaleja jos sä olet sellainen ystävällinen ja ihana -ja muka tahdot pelkkää seksiä. Se, että sanot olevasi tunnevammainen on ihan sanahelinää, menee miehiltä kyllä ohi. Ajattelevat sinun sanovan sen vain, jotta mies ymmärtäisi, että kun olette sitten suhteessa, saatat olla sen takia aika hankala. Mutta että tarkouttaisit, ettet halua suhdetta - eihän se nyt sitä tarkoitat.

        Parempi on, että sanot sen sijaan, että puhut tunnevammaisuudesta, ettet etsi nyt minkäänlaista suhdetta etkä sitoutumista. Sanot siis selvällä suomenkielellä, että et halua olla suhteessa, eikä mitään asian pukemista muiksi sanoiksi tyyliin "olen tunnevammainen".

        Ja se bitch asenne tietysti auttaa myös. Siten saat pelkkää seksiä silloin kun sille miehelle sopii.


    • mamselli1

      Heissan! Täytyypä sanoa, että itse painin vastakkaisten ongelmien kanssa. Seuraa ja sänkyseuraa tuntuu löytyvän mutta miesystäväainesta olevat eivät tartu haaviini. Joten minusta tuntuu, että miessukupuolesta löytyisi hyvinkin sinulle sopivia seuralaisia. En oikein osaa auttaa sinua. Itse onnistun kalastamaan juuri sen tyyppiset miehet. Ongelmana on myös se, että pidän kauniskasvoisista ja -vartaloisista itseäni hieman nuoremmista miehistä (olen 40-v.). Itseni ikäiset miehet ovat usein jo ryppyisiä, mikä on minulle ns. 'turn off'. Näytän itsekin ikäistäni nuoremmalta ja olen ns. katseenkestävä. Joten jos voisin antaa sinulle jonkin neuvon olisi se varmaan se, että valitse kauniita nuoria poikamaisia poikia. Sellaisia, joilla on vielä nuoruus edessä ja elettävänä ja jotka eivät tunnu olevan ns. perheenisäainesta. Olen myös huomannut, että hyvännäköiset pojat ovat tottuneet saamaan naiselta ja lentämään kukasta kukkaan. Koska he ovat olleet suosittuja ulkonäkönsä vuoksi ei heidän ole tarvinnut kehittää luonnettaan mukavammaksi seuraa hankkiakseen. Mutta se ei välttämättä sovi suunnitelmiisi, jos toivoisit vakituista sänkyseuraa... Ja jos haluat sänkyseuraa, ehkä voisit pukeutua vielä rohkeammin, jopa hieman provosoivasti. Miehet usein syttyvät sellaisesta. Siispä mustaa ja punaista vartalonmyötäistä päälle ja paljon silmämeikkiä ja punaista huulipunaa. Jopa on ihme jollei toimi. Varo kuitenkin ylilyöntejä ;-)

    • manfromfire

      Yritän nyt kertoa mahdollisimman yksinkertaisesti oman mielipiteeni sun ongelmasta.

      Mun näkemys on, että annat vääriä signaaleja miehille joiden kanssa oot tekemisissä. Tästä syystä saatat huomaamattasi vetää puoleesi niitä tyyppejä jotka hakevat naista, joka olisi lähes äitimäinen ja jonka kanssa olisi turvallista olla suhteessa. Suoraan sanottuna ne tyypit ei ole kovinkaan kovia "panomiehiä". Eli toisinsanoen liikut väärillä vesillä.

      Yritä miettiä miten mahdollisesti voisit muuttaa omaa käytöstäsi saavuttaaksesi päämäärän mihin tähtäät. Vinkkinä voisin antaa, että karista se tyttöystävämateriaali määritelmä itsestäsi pois näin alkuun :)

    • weeeeee-----

      Todella naivia, mieti tarkoittaako kukaan oikeasti mitään sanoessaan Rakastan, melkein ensi viikkoina, syvällinen rakkaus alkaa vasta pitemmän tutustumisen kautta, joten jos joku sanoo noin sillä on vai tarkoitus päästä sinne laikalle.

      • Panosta parisuhteeseen 1

        Pyydä maksusitoumus niin pysyt pelkässä seksissä. Sijoita saamasi korvaukset tuottoisalle tilille ja jos suhde toimii, niin sijoita seurustelemattomuudesta saamasi korvaukset parisuhteeseen.


    • ajattelija

      Maailma olisi parempi paikka jos naiset laitettaisiin naimisiin nuorina neitsyinä. Siinä on arvokkuutta ei olisi yksinäisyyttä olisi koti olemassa kaikilla töitä kun nainen hoitaisi kotia. Unelmaa! Naiset tyytyväisempiä

    • Niin mikäs NALLEKARHU täällä on? Olen kaveri joka etsii SINUA! Tässä vähän
      lisää sitten minusta! Ja jos haluat kysellä lisää niin kysele! Ja jos olet edelleen kiinostunut sitten minusta niin... Vähän vaikeata näin aluksi alkaa kehua näin itseäni, mutta yritän nyt oikein kovasti jos.. Olen ihan katseenkestävä (siis normaali), hyvin nuorekas. Urheileva ja muutenkin fiksu oloinen savuton kaveri. Joo mun ulkoiset mitat on 183 Cm, n.90 Kg. Hiukset on tumman ruskeat ja siistit lyhyet, silmät on Suomen siniset-harmaat. Pilkettä silmäkulmassa oleva ja siloposkinen terve nuorekas kaveri. Ns. Aivan normaalli Suomalainen MIES!
      (NALLEKARHU JOTA SAA RUTISTAA) Jalat maassa oleva puhuva ja pussaava, mutta myös se lapsenomainen uteliasuus ja innostustuskyky on tallella, lempilajejani ovat mm. Ajattelu, ihmettely, kyseleminen ja kommunikointi. Harrastuksiin kuuluu mm. Uinti ja talvella hiihto ja laskettelu joskus punttisali. Saanko soittaa sinulle! Niin sovitaan sitten milloin voime tutustua toisiinmme tarkemmin, Kenties jo hyvin nopeastikin. Jos sinulle vain sopii? Ja haluat tälläisen mukavan kaverin vaikka silloin tällöin hieromaan itseäsi! Silloin tällöin kuin sinulle vain sopii. Voin tulla sinne sinun luoksesi vaikka HETI! Arki aamusta jos me niin vain sovitaan. Voin antaa sulle ihanan kokovartalo hieronnan niin siinä sitten voime tutustua kaikessarauhassa ajankanssa! SAANKO TARJOTA SINULLE IHAN TAVALISTA TANTRA HIERONTAA!
      Hieronta alkaa päästä tai niskasta rentouttavalla hieronnalla / hyväillyllä.
      Tämän jälkeen voidaan siirtyä kaulaa ja rintojen ylä lihaksia hierotaan hyvin kevyesti hellivillä pitkillä ja rentouttavilla vedoilla. Rentoutumisen aikana siiryn hartioihin, olkapäät ja kädet. Erilaiset hierontaliikkeet vapauttaavat tukoksia, jolloin energia pääsee virtaamaan paremmin sinun kehossasi. Käänyt nyt vatsallesi. Erogeenisten pisteiden etsintämenetelmä saattaa tuottaa miellyttäviä yllätyksiä sinulle! Aloitan ensin sivelemällä selkäsi alhaalta ylöspäin pitkin rauhottavin vedoin koko kämmenellä. Siten hartioihin, alaselkää, pakaroihin ja jalkoihin. Jalkojen hieronta aloitan nilkoista tai jalkapohjista ja siiryn pikkuhiljaa ylemmäs, aina sisäreisiin ja pakaroihin asti. Seuravaksi käänyt selälleen ja jos haluat niin sinun alavartalosi peitellään. Aloitan sormista kämmenen kautta käsivarren sisäpintaa pitkin rinnannipukkaan kulkevalta linjalta. Painelen niitä hellästi mutta tuntuvasti ja aloitan sinun rinnan alueen hieronnan / hyväilyn. Vatsalta siirytään hieromaan jalkoja aloitan jalkapohjista nilkoista ja lähen liuvuttan käsiä ylös päin jatkaen
      lonkkanivelten ympäri ulkokautta takas alaspäin...
      TÄRKEÄÄ ! HIEROTTAVALLA ON HIERONTAHETKESSÄ KAIKKI VALTA JA HÄN SAA KOKO AJAN PYYTÄÄ HIEROJAA TEKEMÄÄN TIETTYJÄ ASIOITA JA MYÖS OLEMAAN TEKEMÄTTÄ JOTAIN ASIOITA. YLLÄMAINITTU HIERONNAN KULKU ON VAIN ESIMERKKI ERÄÄNLAISESTA HIERONTASESSIOSTA. HIERONNAN TAVOITTEENA ON HIEROTTAVAN RENTOUTUMINEN, HYVINVOINTI LUOTTAMUS ON MOLEMPIEN YHTEINEN ASIA!
      Tantrahieronta on aistillista ja intiimiä kokovartalohierontaa! Rauhallinen ja turvallinen tila rentoutumisen, kosketan hyvin kevyesti sivellen ja rakastaen ihoasi ja sen öljyistä paljasta pintaa. Annan kaikki hellyyteni tulla käsiini ja virrata sormistani sinun ihanaa kehoosi, kunes rentoudut täysin ja olet valmis ottamaan vastaa hyväilyni ja kosketukseni. Hyväilen sinua hitaasti ja hyvin hellästi rakastaen. Niin kuin sinulla olisi rajattomasti aikaa nautiskella hyvin herkästä tilasta. Olet hyvin tietoinen ja rakastat kosketusta, annat itsellesi luvan tuntea ja kokea sen kaiken mitä tulee sydämestäsi. Anna tunteiden virrata esiin ja koe ne niiden ilmentyessä. On hyväksi kaikki tuntemasi tunteet:) Anna itsesi luvan nauti minun kosketuksesta! Voit nauttia pelkästään ihanasta tunteesta ja hellyydestä:) Ei siis mitään väkisin vaan jos siltä tuntuu! Kyseessä vähän piristystä sinun arkeesi ja sen rutiineihin. VÄHÄN LUKSUSTA SINULLE!
      KÄYTTÄN ERI TEKNIIKOITA! TANTRA, TUINA, SHIATSU, VYÖHYKETERAPIA
      T:) SINUN HIEROJA JANI 040 3797366 [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe