Kenen thongit löyty...

Kolmesti jopa

Kenen käytetyt kokoa S olevat thongit ja kolme käytettyä sultania löytyi torilta parkkipaekalta? Oltiikoha iha siinä rytkytetty vai siihen hämmäävästi hylätty?

Taetoo olla kevättäkin ilmassa?

44

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cocoum <3 John Smith

      Sultan-merkkiset kondomit ovat homojen suosiossa, koska tunnetusti ovat hieman isomunaisemmille kundeille tarkoitettu.....;))) Gay-kundeilla yleensä pöksyssä uinuu hieman normaalia kookkaampi matonen ;D Auta armias jos se herää uniltaan. Suattaapi olla tiukkapeppuisen nuorukaisen anusrööri koetuksella heh!

      • Pienet viikset

        Erehdyit..

        Iisalmessa on yx pienimunainen "rööriroope", joka nappailee potenssilääkettä niin paljon, että pyörtyilee välillä!

        Ajelee vanhalla Wolvolla anustapit hanurissaan ja etsii uhreja.


      • Vovossa salvataan
        Pienet viikset kirjoitti:

        Erehdyit..

        Iisalmessa on yx pienimunainen "rööriroope", joka nappailee potenssilääkettä niin paljon, että pyörtyilee välillä!

        Ajelee vanhalla Wolvolla anustapit hanurissaan ja etsii uhreja.

        Tarviiko pienet viikset omaavien volvo kuskien paljon "uhreja" etsiä? Tuossahan täyttyy kaikki sairauden tuntomerkit. Siten osaavat muut saamelaiset tulla juttulemaan julkisilla paikoilla ja loput hoituvatkin omalla painollaan volvon takatiloihin laitetuilla joustinpatjoilla tummennettujen lasien suojassa.


      • Wanha Wolvo
        Pienet viikset kirjoitti:

        Erehdyit..

        Iisalmessa on yx pienimunainen "rööriroope", joka nappailee potenssilääkettä niin paljon, että pyörtyilee välillä!

        Ajelee vanhalla Wolvolla anustapit hanurissaan ja etsii uhreja.

        Oli joskus pienet viikset, ei oo enää kun niihin jäi "lutkuttaessa" hajua ja makua!


      • Samanta Foxi
        Wanha Wolvo kirjoitti:

        Oli joskus pienet viikset, ei oo enää kun niihin jäi "lutkuttaessa" hajua ja makua!

        Ruokaakos tarkoitat? Vai miksi leikkasit viiksesi Sabrina - Bois Bois Bois


      • Bepsukka
        Samanta Foxi kirjoitti:

        Ruokaakos tarkoitat? Vai miksi leikkasit viiksesi Sabrina - Bois Bois Bois

        Tarkoittaa ihan muuta...


      • Laten hanuri
        Vovossa salvataan kirjoitti:

        Tarviiko pienet viikset omaavien volvo kuskien paljon "uhreja" etsiä? Tuossahan täyttyy kaikki sairauden tuntomerkit. Siten osaavat muut saamelaiset tulla juttulemaan julkisilla paikoilla ja loput hoituvatkin omalla painollaan volvon takatiloihin laitetuilla joustinpatjoilla tummennettujen lasien suojassa.

        Tässä vovossa ei ollunna joustinpatjoja eikä tummia laseja-
        se patja löytykin ihan vovo-juitsin entiseltä työpaikalta ja ihan oli pumpattava patja.

        Tapit ja rasvat myös.

        Aatteleppa ihan ite.


      • pumpattavasalva?
        Laten hanuri kirjoitti:

        Tässä vovossa ei ollunna joustinpatjoja eikä tummia laseja-
        se patja löytykin ihan vovo-juitsin entiseltä työpaikalta ja ihan oli pumpattava patja.

        Tapit ja rasvat myös.

        Aatteleppa ihan ite.

        Tässäpä nyt aattelen. Jos patja ja tapit ol pumpattavia niin okei, entäs tämä pumpattava rasvasalvaluikkari? Ei ole vielä näkynnä pumpattavvoo salvoo apteekissä kylillä.


      • Pumppaa ittes kuuhun
        pumpattavasalva? kirjoitti:

        Tässäpä nyt aattelen. Jos patja ja tapit ol pumpattavia niin okei, entäs tämä pumpattava rasvasalvaluikkari? Ei ole vielä näkynnä pumpattavvoo salvoo apteekissä kylillä.

        Siellä ihan ite Kiurun juntti aattelee...omilla pikku " pumpattavilla " aivoillaan!!!!

        Lobotomia lie paikallaan....!


      • siis öö
        Bepsukka kirjoitti:

        Tarkoittaa ihan muuta...

        Mittee mahtanna tarkottoo


      • Perätuuppari
        Laten hanuri kirjoitti:

        Tässä vovossa ei ollunna joustinpatjoja eikä tummia laseja-
        se patja löytykin ihan vovo-juitsin entiseltä työpaikalta ja ihan oli pumpattava patja.

        Tapit ja rasvat myös.

        Aatteleppa ihan ite.

        Se akkamainen kitska juippiko, kun paukutti persettään siellä holvin uumenissa lima rasvoineen? Sehän kitska joutu lopettammaan..


      • Tiiänhän minä tuon!
        Perätuuppari kirjoitti:

        Se akkamainen kitska juippiko, kun paukutti persettään siellä holvin uumenissa lima rasvoineen? Sehän kitska joutu lopettammaan..

        Wolvolla ja Iisalmelta?


      • daihatsu 1.0
        Tiiänhän minä tuon! kirjoitti:

        Wolvolla ja Iisalmelta?

        Ähkiväkkös ihan takaveto volvossa rasvoilla?


      • kolomePyttyne?
        daihatsu 1.0 kirjoitti:

        Ähkiväkkös ihan takaveto volvossa rasvoilla?

        Miten mahtannoo tuo taihatsu nuihin tangoihin?


    • Von Sulttaani

      Oisit haistanut onko ne suluttaanit käyneet hanuriosastolla vaiko ihan normaalityylillä uitettuna A- rapussa.

      • Dna:t ois Saanna

        naisen thongit olivat selkkeesti. ja käätetyt olivat. en ruvenna nuuhkimmoon enemmälti eritteiden tuoksuja. kyllä sen immeinen jossakin iässä ja jollakin elämäkokemuksella oppii vuan tunnistommoon naasimmeisen thongit


    • namnam

      Taisivat olla kaarinan thongit

      • HomoMies

        Ei muuten olleet!


    • kaikkeepaskoo

      minulta hävisi viime yönä ulkovarastosta uudet tongit! kuka perkele ne varasti....

    • lepardirannuilla?

      Oliko muka aidot thongit hylättynä? Väri ja kuviointi?

    • Kumi-Erkki

      Äsken bongattua havannan edessä näkyi läjä höyryäviä kumeja

      • Oliko ruskiaa?

        oliko muka höyryäviä? millainen tuoksu niissä ol?


      • Oi Börje
        Oliko ruskiaa? kirjoitti:

        oliko muka höyryäviä? millainen tuoksu niissä ol?

        Oli, oli. Osa haisi suklaalle ja osa sillille. Puolen metrin keko niitä oli


      • ootko gay


      • eka kerta kei
        ope12 kirjoitti:

        ootko gay

        pitännee kokkeella onko sitte kei vai ei mikkee lie sun numero nähtäskö jossahhii vessas vaekka havannassa


      • eka kerta kei kirjoitti:

        pitännee kokkeella onko sitte kei vai ei mikkee lie sun numero nähtäskö jossahhii vessas vaekka havannassa

        on parempiakin paikkoja peltohovi tai pikku kiuru


      • eka keinä kokem
        ope12 kirjoitti:

        on parempiakin paikkoja peltohovi tai pikku kiuru

        Ootkos varmastihhii kei sitten jos tavattoon peltohovissa


      • eka keinä kokem kirjoitti:

        Ootkos varmastihhii kei sitten jos tavattoon peltohovissa

        no jos ensi viikolla tavattaisiin 0449920733 niin sovitaan joku päivä


      • Peers-Late

      • Peers-Late kirjoitti:

        Latasin tinypiciin kuvani viime kesältä. Kerro rakas jos haluat vielä tavata.

        http://tinypic.com/view.php?pic=2po5b1u&s=8

        kyllä rakas haluun sut tavata jo ensi viikon alussa oot ihana saanko sut omaksi kullakseni ottaa ja rakastaa sua oo killti ja laita numeros tulee 0449920733 oon vapaa gay mies haluun sua tosi paljon mä haluun sua heti ensi viikon alussa ja saat ol yötä rakkaani mun luona


      • Peers-Late kirjoitti:

        Latasin tinypiciin kuvani viime kesältä. Kerro rakas jos haluat vielä tavata.

        http://tinypic.com/view.php?pic=2po5b1u&s=8

        mä haluun sut vakituiseksi gay miehekseni saanko sut omaksi kultani oon rakastunut suhun


      • Peers-Late
        ope12 kirjoitti:

        mä haluun sut vakituiseksi gay miehekseni saanko sut omaksi kultani oon rakastunut suhun

        Rakas, minäkin haluun sut omakseni.

        Haluan kietoutua kroppaasi vasten ja hitaasti tunkeutua mehukkaaseen " karvarouskuusi ".

        Saat yhteystietoni pian!

        Rakastan sinua oma opettajani.


      • ope12
        ope12 kirjoitti:

        kyllä rakas haluun sut tavata jo ensi viikon alussa oot ihana saanko sut omaksi kullakseni ottaa ja rakastaa sua oo killti ja laita numeros tulee 0449920733 oon vapaa gay mies haluun sua tosi paljon mä haluun sua heti ensi viikon alussa ja saat ol yötä rakkaani mun luona

        oon kiimainen ja haluun sun kaa naimisiin ja rakastaa sua 0449920733


      • Psorias
        ope12 kirjoitti:

        ootko gay

        Olen ja hivelen heinää.


      • Peers-Late kirjoitti:

        Rakas, minäkin haluun sut omakseni.

        Haluan kietoutua kroppaasi vasten ja hitaasti tunkeutua mehukkaaseen " karvarouskuusi ".

        Saat yhteystietoni pian!

        Rakastan sinua oma opettajani.

        no nyt laita numeros niin soitan sulle mul kiimainen olo haluun sua 0449920733


    • Rusinareiän kingi

      Ruskiaa oli...niin ja makeaaa ;)))

      • kokeilia4

        Maistoiko??


      • Mehtämiesi
        kokeilia4 kirjoitti:

        Maistoiko??

        Tietennii piti haestoo js maestoo. Annoin koirannii maestoo ja haestoo, niin oppii jahtikoera oekeille tavoille, sekä saumaan vainun piälle.


      • Koeraton
        Mehtämiesi kirjoitti:

        Tietennii piti haestoo js maestoo. Annoin koirannii maestoo ja haestoo, niin oppii jahtikoera oekeille tavoille, sekä saumaan vainun piälle.

        Woe koera parkoo!!


    • Epäilevä kauppias

      Oliko niissä thongeissa varmasti selvät jäljet sexosta? Mikähän niissä thongeissa viittaa seksuaalisseen penetraatioon kisiksellä?

      • Haistaja

        Paskaläikkä ja anuksen haju.


      • Tuoreet jälet
        Haistaja kirjoitti:

        Paskaläikkä ja anuksen haju.

        Haesko muka vielä kun haestot? Ovat jiäneet meleköön rysänpiältä kiinni jos haissonna vielä kun nuuhkit. Jossahhii likellä siinä taetavat nuohota aatoissa


    • Nuuhkija

      Hais helukutin pahalle; nenäkarvat kärys kun haestoin.

      • jos haasi

        taetaa olla paha hiivatulehdus tytöllä varmaanni


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe