Jokerit edelleen suosituin mediassa?

ihmettelen'

14

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saipa

      Itse en ihmettele yhtään. Jokerit oli liigan suosituin joukkue katsojamäärältään. Ja nyt uutiset tulevasta khl-miehistöstä kyllä kiinnostaa jääkiekkoa seuraavia. Tulee liiga kyllä huomaamaan jokereiden lähdön taloudessa. Ei ihme että on itketty liigan,ifkn ja monien muiden seurojen toimesta jokereiden lähtöä pois. Mestareiden liigastakin pistettiin pihalle everin toimesta. No 2vuoden päästä jokerit on mestareidenliigassa muutaman muun khl seuran kanssa.silloin on luvassa taas paikalliskamppailua. Khl taitaa olla aika kova kilpailija liigalle eikä syyttä.

    • narri#91

      Viiden miljoonan vitsi.
      Pitäähän tuo urheiluseurojen pohjimmainen, koiran oksennus, siivota kokonaan pois.
      Kaikkien aikojen INHOTUIN seurajoukkue Suomessa.

      • vain parasta....

        Maakunnissa kaikkien aikojen seuratuin vierasjoukkue.

        Ensi kaudella janarit ihmettelevät kun tulee paljon vähemmän nappulaa kun Jokerit ei ole täyttämässä latoa kahdesti kaudessa.


    • Se Suurin ja Kaunein

      Urheiluseurojen pohjimmainen? Jokerien C ja B juniorit ovat kummatkin finaalissa, joten seuralla menee hyvin.

      Seuralla menee myös taloudellisesti erinomaisesti, kiitos Putinin ystävien jotka halusivat Suomen Suurimman ja Kauneimman Seuran itselleen.

      Ensi syksynä se alkaa!

    • Myyrä
      • hiihaa !!

        Ja kuu on juustoa tai guttaperkkaa :))))


    • Mediapeli

      Mediahuomiota tulee rutkasti lisää kun Kal€:n toimia valottava kirja julkaistaan. Siinä on mojovia paljastuksia myös narrien kulisseissa kähmimisestä.

    • maukka.

      Sitä kirjaa ei tulla julkaisemaan jos se on Kummolasta ja Hjalliksesta kiinni!

      • mauri vaan

        Miksiköhän? Eikö niiden toiminta kestä päivänvaloa?


    • keisari -
      • Mediapeli

        Heh heh, taitaa Kal€lla olla jo huonot housuissa. Katotaan.


    • dasvidanja
    • Tirehtööri

      Totta kai - sirkuksessakin pellet herättävät eniten huomiota, ollen varsinkin lasten ja vähälahjaisten suosiossa.

    • maukka.

      No eivät todellakaan kompastu koska ei tuota Kummolasta kertovaakaan kirjaa tulla koskaan julkaisemaan!

      Kale ja Hjallis, siinä kaksi herraa jotka edelleen ovat ne päättäjät suomalaisessa kiekkoscenessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe