suomalaiset miehet jotka vihaavat naisia

tavallinen nainen

Miksi täällä suomi24:ssä jatkuvasti törmää miesten kommentteihin, joissa suomalaisia naisia haukutaan femakoiksi ja suomiluntuiksi.

En ole noihiin sanoihin törmännyt missään muualla kuin täällä suomi24:ssä. Nuo sanat ovat täällä ihan perussettiä ja se on mielestäni aika järkyttävää.

En ole samanlaisia yleistysanoja löytänyt suomalaisista miehistä.

Miksi suomalaisten naisten halveksiminen on hyväksyttävää? Nuo ovat aina yleistyksiä ja niillä tarkoitetaan kaikkia suomalaisia naisia ja välillä verrataan vaikka venäläisiin.

Se on mielestäni vihapuhetta. Se, että naisia on paljon, ei tee siitä minun mielestäni hyväksyttävämpää. Mitä jos vihapuhe kohdistuisi vaikka vain suomenruotsalaisiin naisiin tai vaikka somaleihin? Mielestäni se olisi ihan yhtä inhottavaa, mutta miksi suomalaisia naisia saa haukkua..

Onneksi suurin osa miehistä on varmaan ihan asiallisia, mutta onko siitä oikeasti iloa tai helpotusta jollekin, jos kirjoittaa vihapuhetta nettiin. Mielestäni perusteettomat vihapuheet pitäsi sensuroida.... tilannetta on kuitenkin mahdoton parantaa... koska kaikki on kiinni ihmisten asenteista ja suomi24 on pullollaan roskapostia...

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merhard

      Kyllä kun katsoo tämän päivän naisia niin kyllä pettymys on lievä ilmaus.Nenärenkaita,tatuointeja,erilaisia lävistyksiä yhdistettynä kauheaan kielenkäyttöön niin tunnelma on kuin hornassa.Pyrkimys kyykyttää miehiä ja eräänlainen pomottelu on myös yleistynyt kamalasti.Monet tuntemani miehet ovat hakeneet vaimon ulkomailta joissa vielä on "naisia".Mitä tulee aiheeseen,niin monet miehet purkaa siksi tuntojaan palstoilla ja osa vielä nyrkeilläkin.Naisen paikka on vääristynyt,osin nöhvelö miesten vuoksi.

      • N19

        Millainen naisen sitten sinun mielestäsi pitäisi olla? Miehet vain haukkuvat naisia täällä palstoilla, mutta eivät kerro selityksiä. Sinä sanoit joitain selityksiä, mutta niitä ei sori vaan voi ottaa tosissaan, koska ne ovat ylseistyksiä. Kertokaa hyvät miehet omista kokemuksistanne, se on uskottavaa.

        Naisten haukkuminen on vain säälittävää!! Olen 19-vuotias nainen ja ihan tavallisesta perheestä. Asun yksin ja minulla on pokaystävä. Kotona en ole koskaan nähnyt minkäänlaista miesten pompottelua, enkä myöskään naisten pompottelua. Joten ihan outo maailma minulle.

        Kotona oli yleenä niinpäin, että isä haukkui minulle äitiä, jos häntä ärsytti. Minua ärsytti se, ettei suoraan voinut äidille sanoa.. yleensä kuuntelin vain hiljaa... jos äitiä ärsytti, hän huusi isälle jos ei puhuminen aluksi onnistunut. Kun äiti huusi liikaa, isä lähti ulos...Omista vanhemmistani voin sanoa sen verran, että he ainakin näyttävät huomaavan virheet itsessään kuitenkin. Joskus kannattaa vain katsoa peiliin.

        Toista ihmistä ei voi muuttaa, mutta kannattaa tiedostaa, että oma käytös vaikuttaa muihin ihmisiin. Tuota ei ole kukaan minulle sanonut. Jos vähän pitää silmiään auki niin sen kyllä huomaa...

        Kukaan nainen ei halua ottaa sellaista miestä itselleen joka jo etukäteen ajattelee, tuo nainen on varmasti vain rahan perässä tai huijari tai haluaa vain siittiöt tai haluaa vain että mies tarjoaa tai mitä hittoa tahansa......
        Miksi sitten otatte naisen jos naisesta on vain harmia? Seksin takia vai..? Aika epätoivoista...


      • h.h.fehlhu
        N19 kirjoitti:

        Millainen naisen sitten sinun mielestäsi pitäisi olla? Miehet vain haukkuvat naisia täällä palstoilla, mutta eivät kerro selityksiä. Sinä sanoit joitain selityksiä, mutta niitä ei sori vaan voi ottaa tosissaan, koska ne ovat ylseistyksiä. Kertokaa hyvät miehet omista kokemuksistanne, se on uskottavaa.

        Naisten haukkuminen on vain säälittävää!! Olen 19-vuotias nainen ja ihan tavallisesta perheestä. Asun yksin ja minulla on pokaystävä. Kotona en ole koskaan nähnyt minkäänlaista miesten pompottelua, enkä myöskään naisten pompottelua. Joten ihan outo maailma minulle.

        Kotona oli yleenä niinpäin, että isä haukkui minulle äitiä, jos häntä ärsytti. Minua ärsytti se, ettei suoraan voinut äidille sanoa.. yleensä kuuntelin vain hiljaa... jos äitiä ärsytti, hän huusi isälle jos ei puhuminen aluksi onnistunut. Kun äiti huusi liikaa, isä lähti ulos...Omista vanhemmistani voin sanoa sen verran, että he ainakin näyttävät huomaavan virheet itsessään kuitenkin. Joskus kannattaa vain katsoa peiliin.

        Toista ihmistä ei voi muuttaa, mutta kannattaa tiedostaa, että oma käytös vaikuttaa muihin ihmisiin. Tuota ei ole kukaan minulle sanonut. Jos vähän pitää silmiään auki niin sen kyllä huomaa...

        Kukaan nainen ei halua ottaa sellaista miestä itselleen joka jo etukäteen ajattelee, tuo nainen on varmasti vain rahan perässä tai huijari tai haluaa vain siittiöt tai haluaa vain että mies tarjoaa tai mitä hittoa tahansa......
        Miksi sitten otatte naisen jos naisesta on vain harmia? Seksin takia vai..? Aika epätoivoista...

        Nykyajassa on onni karannut monesta perheestä.Kaikki huutaa ja syyttelee toinen toistaan.Naiset saa osansa kuten miehetkin.Onni löytyy Jumalasta.Lukemalla raamattua rakkauden hengessä ihminen oppii toimimaan oikein jakasvamaan "hengessä".Silloin onni paistaa ja säteilee vaikka vastoinkäymisiäkin tulee.Nainen ja Mies ymmärtää roolinsa perheessä ja kaikki voi hyvin.Tämä aikakausi vääristää nuorten ja osin aikuistenkin identiteettiä.Kaikkialla tulvii saastaa ja roskaa.Televisio työntää kaikkea moraalitonta.Elä siinä sitten normaalisti.


      • N19 (aloittaja)
        h.h.fehlhu kirjoitti:

        Nykyajassa on onni karannut monesta perheestä.Kaikki huutaa ja syyttelee toinen toistaan.Naiset saa osansa kuten miehetkin.Onni löytyy Jumalasta.Lukemalla raamattua rakkauden hengessä ihminen oppii toimimaan oikein jakasvamaan "hengessä".Silloin onni paistaa ja säteilee vaikka vastoinkäymisiäkin tulee.Nainen ja Mies ymmärtää roolinsa perheessä ja kaikki voi hyvin.Tämä aikakausi vääristää nuorten ja osin aikuistenkin identiteettiä.Kaikkialla tulvii saastaa ja roskaa.Televisio työntää kaikkea moraalitonta.Elä siinä sitten normaalisti.

        Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua miehiä. Täällä suomi24:ssä tulee hyvin selväksi joidenkin miesten halveksiva suhtautuminen naisiin. Tuo porukka vaikuttaa aika isolta. Onneksi on kai vielä tasapainoisia ja tervejärkisiäkin miehiä olemassa. En ikinä ottaisi naisiin seksistisesti suhtautuvaa miestä. Tasa-arvo ei ole sitä, että yritetään hyötyä toisesta mahd. paljon.

        Minä uskon Jumalaan, mutta en raamattuun. Joskus tuntuu, että olisin sitten mieluummin se keittiössä ruokaa laittava ja vaatteita silittävä kotirouva... koska nykyään ainakin täällä miehet näyttähät ajattelevan niin pahaa naisista. Olisi sekin miehen hyysäämistä. Minulla on omat aivot ja paljon tahtoa kehittyä ihmisenä ja hankkia hyvä ammatti. Kun saa valita, kuka edes ottaa sellaisen miehen, jolla on nii huono asenne ja itsetunto, että täytyy vikaa etsiä aina muista tai sitten vajota itsesääliin?

        Nainen ei nykyään tarvitse miestä taloudellisesti. Tai voi olla että tarvitsee mutta se on jo lähes yhtä todennäköistä kuin se että mies tarvitsee naista, vaikka naisten palkkataso onkin yleisesti matalampi. Halvempaa tietysti asua yhdessä.

        Jos mies haluaa naiselta pelkkää seksiä , ei ole ihme että mies jää yksin tai yhdessä eläminen ei onnistu. Miehen pitäisi olla naiselle myös "hyvä ystävä", mutta se ei onnistu jos ajattelee että kaikki naiset ovat jotain omahyväisiä femakoita ym.

        Eipä miehetkään näköjään kauhean sympaattista yleiskuvaa halua itsestään näköjään antaa.


      • yxselitys
        N19 (aloittaja) kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua miehiä. Täällä suomi24:ssä tulee hyvin selväksi joidenkin miesten halveksiva suhtautuminen naisiin. Tuo porukka vaikuttaa aika isolta. Onneksi on kai vielä tasapainoisia ja tervejärkisiäkin miehiä olemassa. En ikinä ottaisi naisiin seksistisesti suhtautuvaa miestä. Tasa-arvo ei ole sitä, että yritetään hyötyä toisesta mahd. paljon.

        Minä uskon Jumalaan, mutta en raamattuun. Joskus tuntuu, että olisin sitten mieluummin se keittiössä ruokaa laittava ja vaatteita silittävä kotirouva... koska nykyään ainakin täällä miehet näyttähät ajattelevan niin pahaa naisista. Olisi sekin miehen hyysäämistä. Minulla on omat aivot ja paljon tahtoa kehittyä ihmisenä ja hankkia hyvä ammatti. Kun saa valita, kuka edes ottaa sellaisen miehen, jolla on nii huono asenne ja itsetunto, että täytyy vikaa etsiä aina muista tai sitten vajota itsesääliin?

        Nainen ei nykyään tarvitse miestä taloudellisesti. Tai voi olla että tarvitsee mutta se on jo lähes yhtä todennäköistä kuin se että mies tarvitsee naista, vaikka naisten palkkataso onkin yleisesti matalampi. Halvempaa tietysti asua yhdessä.

        Jos mies haluaa naiselta pelkkää seksiä , ei ole ihme että mies jää yksin tai yhdessä eläminen ei onnistu. Miehen pitäisi olla naiselle myös "hyvä ystävä", mutta se ei onnistu jos ajattelee että kaikki naiset ovat jotain omahyväisiä femakoita ym.

        Eipä miehetkään näköjään kauhean sympaattista yleiskuvaa halua itsestään näköjään antaa.

        AP.lle: Selvästi odotat asiaan jotain selventävää kommenttia ja tai analyysiä, miksi jotkut miehet kirjoittavat naisista halventaen.

        Mutta ihan ensialkuun, ei siinä ole kyse ensinkään ns.järkiasiasta tai sensuuntaisesta ajattelusta. On todellakin aivan järjetöntä haukkua naisia, jos nimenomaan heidän kanssaan haluaa jakaa elämänsä. Sellaisen kirjoittajalla kyse on silloin hyvin vahvasta henkilökohtaisesta TUNTEENpurkauksesta. Jostain syystä kirjoittaja kokee jonkinlaista hyvin syvää pettymystä jostakin, joka saa ilmiasunsa usein aivan mahdottomana alatyylisenä kirjoitteluna. Mielestäni sellainen kirjoitus pitäisi oikeastaan usein lukea enemmän hätähuutona jostain, kuin kirjaimellisesti vihapuheena johonkin.

        Mutta olet oikeassa, on aika järkyttävää tajuta ja huomata etteivät kaikki miehet suinkaan koe saavansa tässä ajassa minkäänlaista hyväksyntää tai rakkautta. Päinvastoin he kokevat tämän ajan tarjoavan heille vain yksinäisyyttä, hylätyksi- ja jopa pilkatuksi tulemisen tunnetta.

        Kyllä tuolla edempänä sulle jo osittain vastatiin, jos vain huomasit lukea.

        merhard kirjoittaa: "Mitä tulee aiheeseen,niin monet miehet purkaa siksi tuntojaan palstoilla..."


      • niin metsä vastaa...
        N19 (aloittaja) kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua miehiä. Täällä suomi24:ssä tulee hyvin selväksi joidenkin miesten halveksiva suhtautuminen naisiin. Tuo porukka vaikuttaa aika isolta. Onneksi on kai vielä tasapainoisia ja tervejärkisiäkin miehiä olemassa. En ikinä ottaisi naisiin seksistisesti suhtautuvaa miestä. Tasa-arvo ei ole sitä, että yritetään hyötyä toisesta mahd. paljon.

        Minä uskon Jumalaan, mutta en raamattuun. Joskus tuntuu, että olisin sitten mieluummin se keittiössä ruokaa laittava ja vaatteita silittävä kotirouva... koska nykyään ainakin täällä miehet näyttähät ajattelevan niin pahaa naisista. Olisi sekin miehen hyysäämistä. Minulla on omat aivot ja paljon tahtoa kehittyä ihmisenä ja hankkia hyvä ammatti. Kun saa valita, kuka edes ottaa sellaisen miehen, jolla on nii huono asenne ja itsetunto, että täytyy vikaa etsiä aina muista tai sitten vajota itsesääliin?

        Nainen ei nykyään tarvitse miestä taloudellisesti. Tai voi olla että tarvitsee mutta se on jo lähes yhtä todennäköistä kuin se että mies tarvitsee naista, vaikka naisten palkkataso onkin yleisesti matalampi. Halvempaa tietysti asua yhdessä.

        Jos mies haluaa naiselta pelkkää seksiä , ei ole ihme että mies jää yksin tai yhdessä eläminen ei onnistu. Miehen pitäisi olla naiselle myös "hyvä ystävä", mutta se ei onnistu jos ajattelee että kaikki naiset ovat jotain omahyväisiä femakoita ym.

        Eipä miehetkään näköjään kauhean sympaattista yleiskuvaa halua itsestään näköjään antaa.

        Paljon sekopäisempää naiset kirjoittaa esim. perheväkivalta-palstalla ja naisten omilla palstoilla, mihin vaikkapa googlella sattunut menemään. Miehet ovat muka kaikki hirveän väkivaltaisia, vaikka tutkitusti Suomessa(kin) naiset ovat parisuhteessa paljon väkivaltaisempia. Silti femakot ja jopa poliitikot lässyttää samaa p-skaa.

        Teilläkin kotona äitisi harrasti selvästi ainakin henkistä väkivaltaa. Olisi pittänyt saada aina oma tahto läpi, kun ei onnistunut huusi ja mies lähti pois. Silläkö se olisi parantunut, että mieskin olisi huutanut ja äitisi seuraavaksi alkanut läiskiä tai kuten nykyään, iskevät jopa puukolla. Jos mies pitää edes kiinni ja tulee jälkiä käsiin, syytetään miestä väkivallasta. Sinuakin ärsytti vain isäsi. Säälin poikakaveriasi, jatkat selvästikin äitisi linjalla.

        Jaksat jauhaa jostain palkkatasostakin, vaikka on todistettu moneen kertaan, että palkka on sama sukupuolesta riippumatta, tehtävät ratkaisee. Suhteessa työaikaan naiset hankkivat jopa enemmän, puhumattakaan eläke-edusta. Femakkopäättäjät ovat tosiaan turvanneet, että nainen voi ottaa eron milloin tahansa jos mies ei tottele kiltisti kaikessa. Lapset automaattisesti naiselle, maksut miehelle, puolet omaisuudesta ja yhteiskunnalta lisää. Kukaan ei valvo, saako mies tavata lapsiaan edes sen pienen sovitun ajan, usein ei saa.

        Puolet pareista eroaa ja vain 3% isistä saa elää omien lastensa kanssa. Kaiken huipuksi kolmasosa lapsista vieraalle miehelle, ehkäpä sille uudelle joka oli valmiiksi katsottu, silti niistäkin joutuu maksamaan. Ihmettelen miksi kukaan mies viitsii edes yrittää suomalaisten naisten kanssa.

        Naisethan ne seksistisiä ovat, puumailu muotia ja täytyy vaihtaa vuorempaan, että saisivat varmasti seksiä aina halutessaan. No, ei ne nuoremmat miehet kauaa vanhoja puumia katsele.

        Oliko riittävästi syitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe