Löysin rakkauden lesbochattista :)

rakastunutmuumi

Moi vaan! Kun tälläkin palstalla usein mietitään, että mistä niitä helmiä löytyy, niin kannustaisin kaikki kokeilemaan avoimin mielin netin mahdolisuuksia. Itse löysin elämäni rakkauden suomi24:n lesbochattista, enkä voisi olla onnellisempi

12

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolzzz

      Ja päätit tulla tänne pätemään?

      • Hauskaa kevättä=)

        Jos joku kirjoittaa jotain positiivisia asioita tai asioita, joissa on onnistunut, niin miksi käsität heti, että se on "pätemistä"? Oletko kenties kateellinen? Onko sinun heikko kohtasi huono itsetunto, etkä kestä sisimmässäsi sitä, että jollakin menee hyvin? Onko sinulla tarve "päteä" ja siksi näet sitä myös ympärilläsi, myös siellä missä sitä ei ainakaan ole? Suosittelen, että yrität päästä tuosta "pätemisestä" eroon... Jos joku kertoo sinulle, että hänellä menee hyvin, se ei ole pätemistä vaan sinä et kenties sisimmässäsi voi sietää, että jollakin menee paremmin kuin sinulla.


    • m.h1

      Onneksi olkoon ,että sinulla oli onnea ja löysit rakkauden ihmisen kanssa :-). Tottakai kokeilemalla voi yrittää ,että jos tuo onnea ja löytää jonkun. Minulla ei minnekään kiire ja haluan vielä vapaa sielua kuin parisuhteeseen en ole valmis. Jos haluan onnellisesti ilman muuta kumppania niin kuin haluan. Uskon kyllä ,että joskus löytyy netin kautta rakkauden tai kumppaanin saa vaikka en itse uskonut siihen.Onhan elämä saattaa yllätyksiä täynnä ja ihanaa :-). Elämä hymyilee aina.En ole kateellinen sitä ja olen kutenkin iloinen puolestasi. Nyt kevättä joka nautitaan joka hetkistä ja ilosta irti ;-).

    • toinen muumi

      Onnea! Mina vielä etsin omaani :)

    • 8+98

      Monenko chattilaisen kanssa se on ollut sua ennen? :D

      • jotain välii?

        Onks sillä jotain väliä, jos ne on onnellisia? Neitsyitäkö tässä pitäisi vielä alkaa olemaan:)vai mitä oikein meinaat?


      • huomasin
        jotain välii? kirjoitti:

        Onks sillä jotain väliä, jos ne on onnellisia? Neitsyitäkö tässä pitäisi vielä alkaa olemaan:)vai mitä oikein meinaat?

        Kateellinen vain kun itsellä ei onnista;)


    • kjhhjg

      En ikinä tule kenenkään kanssa juttuun chatissa. :(

      • huolet pois

        Ehkä he eivät käytä niitä chattejä aktiivisesti? Ei välttämättä johdu susta :)


    • toivo elää vieläkin

      Minullakin kävi noin hyvä tuuri ja sitä kesti todella pitkään. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, luultavasti :( Mutta tämähän on vain elämää, päivääkään en vaihtaisi pois. Tai no muutaman ehkä vaihtaisin.
      Onnea sinulle uudessa suhteessa :)

    • PÖÖ

      Kummasti se vaan minullekin niin kävi ja hyvin onnelinen olen :)

    • knp1

      Onnea, sille joka on löytänyt onnen. En ole kateellinen vaan onnellinen sinun puolesta. Ihanaa Kesää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe