Äiti löi nyrkillä....

Mimma02

Oon 12w tyttö, ja riitelen nykyään äitini kanssa paljon. Iskä ja äiti erosivat pari kuukautta sitten, ja ne riitelee siitä että kumpi saa ensin muuttaa mun ja mun isosiskon kanssa pois täältä.
Äiti ja mä siis riidellään tosi paljon, mutta tiedän sen silti välittävän musta. Mulla on ollut ihan hyvä koti, joskin äiti on aina herkästi huutanut meille.
Oon huomannut itsessäni merkkejä murrosiästä, mielialat vaihtelevat tosi nopeasti. Lisäksi oon aina ollut ns. "kiltti tyttö", se ahkera koulutyttö joka tekee kaiken kiltisti ja tunnollisesti. Mulla ei taaperona ollut uhmaikääkään, vaan mä ja siskpni oltiin tosi kilttejä lapsia.
Nyt murrosikä ehkä alkaa aika rajusti, ja äiti on "tottunut liian hyvälle".
Olen myös kärsinyt rajusta koulukiusaamisesta. Tytöt on piilottaneet tavaroitani, levittäneet perättömiä juoruja ja kerran jopa hakkasivat mut koulun metsässä. Nyt mulla on kolme kaveria johon voin luottaa, mutta pari tyyppiä kiusaa mua edelleen.
Tässä pari päivää sitten olimme autossa äitin kanssa, ja riitelimme aika suuresti. Suoraan sanottuna vittuilimme toisillemme. Äiti pääsi vauhtiin ja väitti, että mun kiusaaminen on mun oma vika ja mulla on ongelmia kaikkien ihmisten kanssa, kun mulla ei muka ole sosiaalisia taitoja.
Jatkoin vittuilua ja äiti käski pitää pääni kiinni. Olin ihan että "entä jos en?", ja äiti löi mua nyrkillä naamaan.
Se sattui ihan vitusti, ja rupesin itkemään. Äitikin itki, ja yritti sönköttää jotain että on pahoillaan.
Tästä on nyt pari päivää, ja tiedän että äitiin koskee isän ja sen ero. Mutta sen takia lyödä omaa lastaan!! "Annoin sille anteeksi" taatakseni sille mielenrauhan, mutta tässä päivän aikana olen huomannut, että nenää särkee toisinaan. Tuskin se murtunut on, mutta mun pitäisi varmaan käydä koululääkärillä.
Äiti kielsi mua ehdottomasti kertomasta kellekään, varsinkaan iskälle. Mutta asia painaa minua, ja pari kaveriani tietää jo. Haluaisin puhua jollekin luotettavalle aikuiselle, mutta ns. sossuvaara...
Apua! Mitä vittua teen?! :(

7

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikaylaMouse_95

      Kerro opettajallesi/luokanvalvojallesi. Ne kyllä hoitaa asian. Pääset asumaan isällesi tai johonkin huvään nuoriso-/perhekotiin.

      Vaikka äitisi olisi ennen ollut hyvä vanhempi, ei tuo kuulosta yhtään normaalilta toiminnalta. Äidilläsi on oikeus tuntea surua ja vihaa avioliittonsa päättymisestä, mutta on erittäin pahaa purkaa tätä lapseensa.
      Vanhempiesi ero ei ole sinun syytäsi, joten sinun ei tarvitse olla siitä millään tavoin vastuussa. Sinun ei tarvitse vastata äitisi henkisestä hyvinvoinnista, varsinkaan, kun hän vaarantaa sinun turvallisen kehityksesi ja fyysisen koskemattomuutesi.

      Tuollaista asiaa ei sivuuteta anteeksipyynnöllä. Kerro jollekin aikuiselle. HETI!

      • skylar----98

        Äitisi teko on rikos, josta hänen kuuluu joutua vastuuseen. Marssi sosiaalivirastoon ja kerro äitisi käytöksestä.
        Ja sinun ei tarvitse olla missään vastuussa vanhempiesi asioista.
        Voimia Sinulle, ja suuri halaus.


    • öö ok

      öö ok

      • pelkkä pallero

        Mikä komentti toi nyt oli? Jollain on nyt tosi vaikeeta, jos sulla ei oo muuta sanottavaa niin pidä turpasi kiinni.
        Ja voimia aloittajalle.


      • MinävaAn
        pelkkä pallero kirjoitti:

        Mikä komentti toi nyt oli? Jollain on nyt tosi vaikeeta, jos sulla ei oo muuta sanottavaa niin pidä turpasi kiinni.
        Ja voimia aloittajalle.

        Minunkin vanhempani ovat eronneet. Olen käynyt vanhempana tyttönä kovia taisteluja ja Sossujen kanssa yhteistyötä. Asun nyt äitini luona. Minusta sinun pitäisi jutella kavereillesi mitä mieltä he ovat tästä asiasta ja kertoa ehdottomasti isällesi tai jollekkin tärkeälle läheisellesi. Koulukiusaaminen on kamalaa!!! Ja varsinkin jos sinut on hakattu metsässä!!! Jos sinua vielä kiusataan minusta sinun pitäisi kertoa asiasta välittömästi opettajalle tai rehtorille.
        Hyvää elämää sinulle


    • No koita ainakin päästä mieluummin isäs luokse asuu. Ei sil sun äitils oo mitään oikeutta lyyä sua, kun se on rikos ja itekkin oli mukana siinä vittuilussa. Oikeestaan vanhemman ei pitäis sanoa ees lapselleen, että se on sen lapsen vika, jos sitä kiusataan, kun se voi oikeesti vetää itsetunnon tosi matalaksi. Ja muuten. Kuka vittu muka haluaa asumaan johonkin "mukavaan" nuoriso-/perhekotiin? Voimia nyt sitten vaan ja eipä mulla sitten tän enempää ollu sanottavaa.

    • sama juttu ;(

      Mulla ei ole yhtä paha tilanne mutta sama ongjelma mua on jo monta vuotta hakattu. Åahommat oki kun mut heitettii hiuksista seinään ja mukilla lyötiin päähän (sormi muttui.) Laitoin käden väliin mua om lyöty ka tönitty moneenkertaan haluis pois mutta tiädän että en pääsis parenpaan paikkaan. Ja jos menen sossulle niun ne roikku seuraavat 6 vuotta perässä!:( ja ehdotan että meet puhuun jollekkin aikuiselle johon voit luottaa.. jos et haluu sen ilmoittavan kellekkään niin sano sille että ei ilmoita. :) voimia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe