Coco-nice sisutus kokemus

Oikea rakennusmies

Haluan kertoa tuttavani kokemuksen,jota olen läheltä seurannut. Eli miettikää tarkkaan jos harkitsette palkata rakennusalan naisyrittäjän, jonka toimii Coco-nice sisustus tai Pensseli Pirkko.
Nyt toiset henkilöt tekevät loppuun Coco-nice sisustuksen töitä loppuun.Coco-nice sisutus laskuttaa vaikka ei ole edes tehnyt urakkaansa loppuun ja lähettää asiattomia kirjeitä työnantajalle,vieläpä omalla nimellään.
Sekä olipa uhannut työnantajalleen toisen työntekijän kuullen rikkovansa jo tekemiään töitä,häiritsee toisen/toisten työntekijöitten töitä sekä sotkee maalitahroilla työmaalla kalusteita ja laittioita sekä seiniä.Onneksi tässä tapauksessa työnantajalla on todistajia/todisteita ja henkilöitä, jotka ovat kuulleet ja nähneet mitä Coco-nice sisutus puhuu,tekee ja käytännössä jättää tekemättä. Eikä se pensseli olikin näytä enää pysyvän käydessäkään kun päivänvalolla katselee esim.Coco-nice sisutuksen maalausurakan seinän ja katon rajausta. Kyllä Coco-nice sisutus( nainen) on valmis arvostelemaan kaikkia muita mutta ei näe omia mokiaan.
OnpaCoco-nice sisustuksella on jo aikakin yksi oikeustoimi tulossa edellisistä urakoista,joita tämä Coco-nice sisutus nainen itse urakkatyömaallaan esittelee,eikä vielä silloinkaan itse tajua,että hänen työnjälkensä ei ole hyvän rakennustavan mukaista. Kiertäkää kaukaa..... Eli kuten edellä olevatkin ovat kertoneet,kaikki muu on myöhässä,työntekijä itse töissään ja työmoraalistaan jne.laksut vain tulevat ajoissa ja laskuttaa sellaisesta mitä ei ole edes urakkasopimuksessa mukaan tehnyt loppuun. Todella ihmeellinen yritys.Jos haluatte tuhlata aikaanne ja vaivaanne ja rahojanne hänen kanssaan,niin sitten hän on sopiva.

8

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksa Jaska

      Olen kuullut juuri samaa tuosta Coco-nice sisustus firmasta ja nähnyt valokuvia parilta hänen työmaaltaan, todella ala-arvoista työnjälkeä samoin kuin Pensseli Pirkonkin työnjäljistä voi lukea tällä samalla suomi24 palstalla.Pensseli Pirkko on myös tämän sanan naisen firma eli varokaa. En voi kuin ihmetellä kuinka hän ei opi virheistään.
      Sekä kuinka nenäkäs tämä nainen(joka työskentelee ilmeisesti yksin) eli jos kaikki ei mene hänen tahtonsa mukaan alkaa hän uhkailla työmaalla työnantajaansa,uhkaa poistua työmaalta sekä tuhota tekemiään ja jo hänelle välilaskussa maksettuja töitä.
      Lisäksi hän antaa katteettomia lupauksia.Ilkeää lähettää laskun vaikka työt tekemättä,sopivasti raapaistu alkuu ja toiset oikeat rakennusalan ihmiset joutuvat paikkailemaan hänen aloittamiaan töitä. Sekä hän oli todistajien kuullen luvannut siivota rakennusjälkensä,mutta kaikkea muuta... kauhea pöly oli työmaalla hänen jälkeensä siellä muita vastassa,sit lupasi tulla siivoamaan, mutta kun häneltä pyydettiin avaimet väliaikaisesti pois( hänellä olisi ollut kuitenkin pääsy työmaalle siten kuin olisi sovittu, hän suuttui ja lähetteli työnantajalleen asiattomia kirjeitä ja laskun sellaisista töistä,joita ei edes ole tehnyt loppuun....vaikka urakkasopimuksessa on sovittu. Työnantajalla on kyllä todisteita siitä mitä oli sovittu tehtäväksi loppuun. Mutta onneksi tähänkin juttuun oikeudenmukainen loppuratkaisu on tulossa!

      • meganice

        Jotenkin niin kuulostatte tekin kahdelta samalta kirjoittajalta.


      • Mies rakennukselta
        meganice kirjoitti:

        Jotenkin niin kuulostatte tekin kahdelta samalta kirjoittajalta.

        Ei. Kyllä me olemme eri mies kyllä. Ja molemmat emme pidä coco-nicestä laisinkaan. Pensselipirkkokin ei ole kiva.


    • Uhri onneton

      Me olemme Pensseli Pirkon uhreja. Aivan sattumalta nyt löydän tämän keskustelun ja kauhulla luen, että hänellä on uusi firma, jonka nimissä jälleen tekee vahinkoa yhmisille. Pensseli Pirkko ei ilmeisesti voi enää toimia, kun on niin valtavat saatavat verottajalla.
      Yllä oleva oli kuin omaa kirjoitustani. Työnjälki oli kammottavaa ja jouduimme palkkaamaan oikean ammattilaisen korjaamaan hänen jälkensä. Hän myös uhkaili meitä, jätti sovitun tekemättä, yritti kiristää meitä suostumaan verottomaan laskuun jne. jne. Surullista on, että suostuimme hänen pyynnöstään palkkaamaan tietyn sähkärin ja putkimiehen. Suuri virhe! Sähkäri teki uskomattomia virheitä ja Tukesin tarkastaja jouduttiin kutsumaan apuun. Putkimies yritti korjailla puhkomaansa putkea jne. Tietäisinpä kenellä on hänen kanssaan oikeusjuttu niin menisin todistamaan. Miten ihmeessä tälläset rikolliset voi saada pois markkinoilta?

    • Huikeeta

      Ei voi olla totta! Mekin olemme tulleet huijatuksi tämän naisen toimesta! Hirveä tapaus. Varotkaa siis Pensseli Pirkkoa ja Coco-nice nimisiä yrityksiä. Meillä aivan samanlaisia kokemuksia kuin yllä.

    • Tekijäitse

      Täältä voi katsoa Coco-Nice Sisustuksen osaamista kuvien muodossa: Facebook/Coco-nice sisustus.

    • Clis

      Facebook kuvissa on näköjään tuttuni remontista kuvia ja Coco nice sisustus on ollut juristinsa kanssa vastaamassa kesällä 2015 ko.rakennustyömaalla tekemistään virheistä. On naisella pokkaa vielä ilman lupaa jakaa kuvia tuttuni remontista. Täytyypä taas toimia ja poistattaa kuvat vai ei eikö Coco Nice Sisustuksella ole ollut töitä yli n.2 vuoteen. Kun kevään 2014 kuvia täytyy esitellä ja mainostaa...

    • ihmeellistä

      Ulla tässä hei, lupasin tuolla pensseli-pirkko sivuilla kertoa lisää asiakkaistani, ja coco-nice sisustus nimen synnystä.. Ensin on sanottava että suurin osa minun asiakkaista on asiallisia,mukavia, joiden kanssa on helppo työskennellä, maksaneet laskut ajoissa, olen ollut aika onnellisessa asemassa, kiitos heille. Mukaan mahtuu muutakin esim. Tuo clis, joka kirjoitta tuttunsa remontista on nimeltään Paula, hän kirjoittaa täällä JHH kalusteasentajan kanssa eri nimimerkeillä, ja uhri onneton on näiden kaikkien kirjoitusten äiti, jonka nimi on Tiina. ..Tiinan ja Paulan työstä otetut valokuvat ja kaikki paperit on poliisilla, tein heistä molemmista ilmoituksen näiden kirjoitusten vuoksi, poliisin mukaan tällainen on liian vähäpätöistä että siitä olisi suurempaa seurannut, kunnian loukkaus ehkä vain, mutta todisteet ovat paikassa missä ne säilyy sellaisina miten ne on kirjoitettu.. Tiinan perheineen tekemisien vuoksi vaihdoin vuonna -13 käyttämättömän toiminimen coco-nice sisustus nimiseksi, ja käytin sitä ensimmäisen kerran vuonna -14 alkuvuodesta rouva Paulan työssä, hän on pitkäaikaisen ystäväni pojan entinen naapuri, ja minua varoitettiin hänestä useaan kertaan kun hänelle töihin menin, puhuttiin erittäin hankalasta ihmisestä. En itse kuuntele tällaisia, otin työ ja käytin tätä uutta nimeä varmuuden vuoksi. Joten, erikoista on se että tein tuolla nimellä töitä Paulalle ja yhden kylpyhuone/saunan vanhalle hyvälle asiakkaalle (mies), ja loput työt tein ulkopuolella suomen, miten siis olen kaikkien tutuille ja tuntemattomille tehnytkään niin paljon töitä ??? Psykoterapeutti Merje ei myöskään halua maksaa velkojaan? Hän hurahti mukaan näiden kirjoitteluun... Jokaisella heillä on vielä mahdollisuus maksaa kaikki velkansa, muussa tapauksessa teen jokaisesta työstä julkisen,kuvilla ja heidän kirjoituksillaan, jotka vien myös verottajalle, jos pimeän työn teko ei ole sallittua, niin eikö nämä työt ole juuri niitä, he tekevät kaikkensa että tekijä häpäistään niin ettei hän vie asiaa eteenpäin. Paula kirjoitti minusta kuluttajariitalautakuntaan 20 arkkia a4, josta ei puutu mitään miten voisi haukkua, viimeisessä paperissa luki että tein töitä bandidoksen helvetin enkelin kanssa, ja että hän olisi minun puoliso, no kuluttajavirastossa oltiin kuulemma liian hitaita, joten hän veti paperit pois ja haastoi minut oikeuteen. Oikeudessa en ole ollut kenenkään asiakkaan kanssa. Paulalle tämä on uusi asia että hän on coco-nice sisustuksen ensimmäinen asiakas...Ps.Tiinankin perheellä on rakennusyritys...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe