Mitä meinaatte tehdä tulevana kesänä?

kesä kesä kesä

Niin, onko teillä jo suunnitelmia?

50

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopi hopi

      Kerro sinä ensin.

      • kesä kesä kesä

        Kiitos kysymästä "hopi hopi"
        No minä ainakin aion ottaa auringosta kaiken energian:) haluan myös grillata, jolleikkin festareille tai keikalle olisi mukava lähteä, hmm..käyn Tukholman risteilyllä.
        Lisäksi ei saa unohtaa sitä jätskiä.


    • m.h1

      Minulla ei oikeasti ole mitään tulevana kesänä suunnitelmia. Ehkä ,että joku tulisi meillä viikonlopuksi yöpyä. Tuskin muuta suunnitelmia enempää.

      • m.h1

        Muuten kesänä jään melko yksinäiseksi ja paljon yksinoloja, mutta lenkkeilen useammin :). Tottakai menisin huvin vuoksi kaupunkiin hengailla tai istuisin parvekkeella ihanassa säässä katsella.


    • Katsoo nyt ensin, saanko töitä. Jos en, niin sitten kesä meneekin opiskelujen parissa. Ja mahdollisesti saatan käväistä myös Tallinnassa ja Kolilla.

    • intohomoinen

      Homostelen koko kesän.

    • white whale

      Istun tietokoneella niin kuin aina ennenkin. :-D Kun uskaltaudun ulos asunnostani, ihmiset sokeutuvat katsoessaan minua koska olen niin valkoinen.

    • iliman muuta

      Katsella kauniita naisia tietysti.

    • ...

      Kauniita naisia ja lämmintä kesää.

    • kesäsuunnitelmia

      Aion viedä ihastukseni vihille.

      • hohhoijaa..

        senkun näkisi :D


    • coralbell

      Musta on niin kiva lukea tämmösiä keskusteluja. :D

      Oon opiskelija, joten mulla on pitkä kesäloma. Ja nyt ei oo pakko mennä töihinkään, niin saan oikeesti pidettyä loman lomana pitkästä aikaa. Muutemia vuoroja teen sillon tällön, koska säästän tulevaisuuteen. Alkuloma menee varmaan siinä että palaudun ja maksan univelat pois. Matkustan tapaamaan sisaruksiani ja mummia. Muita varmoja suunnitelmia ei oikein ole. Haluan myös ehdottomasti hieman ruskettua. En oo koskaan ollut niin valkoinen kuin nyt, sääret oikein hohtaa valkoisina. :D

    • annele3

      Odotan kesää, odotan lomaa,jota olemme rakkaani kanssa sunnitelleet ,sitä aamun ihanaa varhaista hetkeä jolloin pakkaamme auton ja lähdemme ajamaan käsikädessä kohti auringon nousua.

    • Marika_

      Töissä menee iso osa kesästä. Ennen opiskelujen jatkumista alkusyksystä voisi piipahtaa risteilyllä. Mutta kumpa olisi lämmintä... :)

    • Ainamatkalla

      Lähden tyttöystäväni kanssa Kreikkaan road tripille, josta vielä minihoneymoonille Italiaan

    • paljainjaloin

      Ajattelin mennä helsinki prideen ja kävellä paljain jaloin kuumalla säällä sekä sateessa :-)

    • nyyhkis

      Aion mennä yksin Helsinki Prideen, vaikka tiedän jo etukäteen että joudun seisoskelemaan, istuskelemaan ja kävelemään siellä yksinäni. Mutta ei kai se haittaa. Jos bongaatte sieltä yksinäisen ja surullisen näköisen tytön, se olen minä...

      • toinen nyyhkis

        Meidän pitäis tehdä yksinäisten ja surullisten tyttöjen miitti Prideen, mulla on meinaan ihan samat suunnitelmat :D


      • nyyhkis
        toinen nyyhkis kirjoitti:

        Meidän pitäis tehdä yksinäisten ja surullisten tyttöjen miitti Prideen, mulla on meinaan ihan samat suunnitelmat :D

        Joo, ja toistemme tunnistamiseksi kantaisimme kylttejä, joissa lukee isolla "YKSINÄINEN JA SURULLINEN".


      • no crying
        toinen nyyhkis kirjoitti:

        Meidän pitäis tehdä yksinäisten ja surullisten tyttöjen miitti Prideen, mulla on meinaan ihan samat suunnitelmat :D

        Hei miksi ei? Mä muutan Helsinkiin kohta, vois miitata?


      • nyyhkis
        no crying kirjoitti:

        Hei miksi ei? Mä muutan Helsinkiin kohta, vois miitata?

        Miitatkaa te vaan. :)


    • heteromies

      Katselen kauniita naisia bikineissä rannalla

    • kesäkissa

      Toivon että saisin töitä kesäksi, mutta jos ei nappaa niin sitten opiskelen tän kesän niin saa ees tuet. Joku kiva pikkureissu olis poikaa, ja tottakai pitää uida ja syödä jätskiä ja mansikoita. Eikä kesäheilakaan olis pahitteeks. ;) Vapaaehtosia?

      • kesäheila

        Täällä! ;) Mulla samat suunitelmat miinus toi jätski.


      • kesäkissa
        kesäheila kirjoitti:

        Täällä! ;) Mulla samat suunitelmat miinus toi jätski.

        No eiköhä pistetä sitte hynttyyt yhteen! Missäspäin vaikutat? :)


      • kesäheila
        kesäkissa kirjoitti:

        No eiköhä pistetä sitte hynttyyt yhteen! Missäspäin vaikutat? :)

        Noni, nyt on sitten tämäkin asia hoidossa! :D Pk- seudulla vaikutan.


    • 2+3

      Reissata kotimaassa :)

      • kuumatkissat

    • 1+5

      Kesälomaa se 4 viikkoa ja muutoin kesällä(kin) käyn töissä. Lomalla tietysti perussettiä mökkeilyn ja vaeltamisen merkeissä koirieni kanssa. :)

    • Tyttönen

      Nautin auringosta ja ystävistä. Toivottavasti luvassa paljon seikkailuja (: Heinäkuu menee Eurooppaa kiertäessä.

    • amor-amor

      Lomailen alkuloman kotona Teneriffalla (20 v asunut) sitten teen toita ja loppukesasta matkustan Suomeen ja palattuani vaimon kanssa rantalomaa ja vietailu jollakin naapurisaarista ja/tai manner-Espanjassa... jos kaikki menee suunnitelmien mukaisesti....

    • Kotimaanmatkailu

      Jeppis Pride järjestetään ensimmäistä kertaa. Sinne?

    • tyttistä vailla

      Aion rakastua

      • viis-kasi

        Mäkin aion rakastua :)


      • vappuna jo?

        Määkin, rupeetko mun heilaksi, siis kesän ajaksi?


    • 21v.

      Mökille Lappiin juomaan olutta ja grillailemaan soijanakkeja nuotiolla. Ehkä soutelemaan ja uimaan järven rannalla.

      • Tietenkin LAPPIIN:)) Siellä pitää käydä joka kesä:-) Ja kun muutin tänne Kokkolan seuduille eikähän sitä tule koluttua Jeppis bride:)))


    • naminam

      Syödä jädee!! :)

    • mizzi

      Toivottavasti löydän stimuloivaa seuraa, vaikka olenki nelikymmpinen.
      Ja matkustelukin olis okei... =D

    • Kesäkesäkesäkesä

      Olla ainakin viettämässä Helsingin prideviikonloppua... Kavereiden kanssa puistokännäämässä ja hillumassa vähissä vaatteissa pitkin kaupunkia. Mun täytyy varmaan käyttää itseruskettavaa, koska olen niin kalpea!

      Ajattelin ostaa uimapatjan ja käydä mahollisimman paljon uimassa, mulla on ikävä sitä. Ja käydä piknikillä ja suomenlinnassa ja humalassa linnanmäellä.. Vekkulassa. Ajattelin myös maalata kiviä ja kukkaruukkuja. Viime kesänä lakkasin parin patsaan varpaankynnet vaaleanpunaisella.

      Pitää koluta kaikki lesbobileet ja pussailla tuntemattomia. Toivon etten taas pudota kännykkää kovalle lattialle tai asfaltille koska se ei kestä enää ainuttakaan pudotusta! Pitänee paistaa lettuja ja syödä ne tofujätskin kaa ja herätä aikaisin aurinkoon ja tehä upeita kasvomaalauksia.

      Ja tänä kesänä ei saa antaa minkään lannistaa, älkää kukaan antako. Jos ollaan yksinäisiä, tutustutaan uusiin ihmisiin. Ei anneta exien vaivata. Jos meil ei oo rahaa sitten pitää vaan pärjätä pienemmällä budjetilla ja nauttia kesästä. Jos on epävarma olo omasta ulkonäöstä ja huono itsetunto, älä välitä mitä muut ajattelee, vaan oo rohkeasti oma itses ja pukeudu miten haluat, pidä kivaa.

    • hc summer

      Töitä ja sieltä nopeasti kotiin mahdollista kuumaa päivää pakoon. Verhot kiinni ja mukavasti hämärässä pelaillen, uppoutuen eskapismiin.

    • toteuta unelmasi

      Mäkin homostelen koko kesän. Mä olen se tuntematon, jota sä päädyt suutelemaan :-) Kesällä mä kokeilen nuoria tyttöjä, parikymppisiä - kiinnostaisko pikku kaupunkiloma vaikka Madridissa?

      • Well hellou

        Minkälaisista nuorista tytöistä olet kiinnostunut?


      • toteuta unelmasi
        Well hellou kirjoitti:

        Minkälaisista nuorista tytöistä olet kiinnostunut?

        Well well... Tykkään enempi sporttisista tytöistä, kun itsellänikin on aika terveet elämäntavat, mutta enpä mä mitään elämänkumppania ole hakemassa, eli kunhan ei polta eikä silmät seiso päässä, niin pääsee alkukarsinnasta läpi :-)


      • falster
        Well hellou kirjoitti:

        Minkälaisista nuorista tytöistä olet kiinnostunut?

        Ihan kaikenlaisista,kunhan on nuori ja nätti, nauraa ja heittää läppää...
        ja sekstailee mun kanssa illan hämärissä. Nam


    • 20056

      Offtopic mutta mitä hienoa on tuntemattomien suutelemisessa?

      • iiiik horojaaaa

        Se on lystiä


    • kesä

      Syödä jädee ;P ja tietenkin käydä prideilla

    • Chica y chica

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe