Ottaako päähän lähteä aamulla puhelinmyyntiin?

Tosimyyjä

Voin vaan kuvitella miten kauheeta on niillä jotka aamulla menevät palkan toivossa kuuntelemaan vitttuilua puhelimen ääreen. Kukaan ei halua tuotteitanne ja vaan ärsytätte ihmisiä. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin puhelinmyyjä. Sielutonta tuhoontuomittua kerjäläisrn hommaa. Jokainen hetki työssäsi on kidutusta ja sätkit eteenpäin koko päivän. Minä menen aamulla töihin ja loppukuusta tulee 4 tonnia tilille. Ja tren oikeita myyntihommia. Enää tosin ei tarvitse juuri myydä kun tuotetta vaan tilataan jatkuvalla syötöllä. Elämä on vaan palkan odottelua ja autolla ajelua. Pari kertaa päivässä ulkona käyn syömässä ja lueskelen uutisia kännykällä.

12

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esikartanot

      Puhelinmyynti ja toimistotarvikemyynti on suoraaan manalasta. Jos haluat tietää millasta helvettissä on niin ei muutakun noihin hommiin mars. Yrityksiä löytyy joka lähtöön.

    • 1+7

      Ei ota aivoon. Asiakkaat ei vittuile hyvälle myyjälle. Vain epävarmoille luusereille. Ja pidän työnteosta. Ei sulle kukaan oleilusta 4k maksa ainakaan pitkään. Hieno päiväuni sulla silti

    • Ripulirapula

      Ei hyvin mee jos palkkaa tarvitsee odotella .

    • Sales man

      Eikös pihelinmyynti ole juuri oikeaa myyntityötä? Puhelimessa joutuu jatkuvasti kamppailemaan miksi ostaa tuote nyt eikä huomenna. Kasvotusten helpompi antaa esimerkkejä

    • Siinähän rämmitte.

      Kyllä ottaisi ja rankasti. Mihin tahansa myyntityöhön. Onneksi jaksoin opiskella useamman tutkinnon ja hankkia kannukseni jo yrittäjänä.

      Nyt pojat, myykää myykää, että riittää läskiä leipäni päälle. Itse en myy.

      • Siis häh

        Mutta eikös yrittäjä joudu jatkuvasti tekemään erinäköisiä myyntitöitä? Vai millä toimialalla olet?


    • Masaxter

      Myyntityö on mukavaa

    • haistahan ihan ite

      Niin sinä joka kirjottelet että tulee 4 tonnia tilille,niin mikä raha neljätonnia on ja mitä sillä saa se on ihan taskurahaa ja kun luulet että se on iso raha taitaa tulosi olla vielä jotain muuta:)

      • E.S.

        Sinulle, joka kirjoittelet, että 4 tonnia ei ole mitään. Noin hyvää palkkaa ei pitäisi edes saada myyntityöstä. Itse olen puhelinmyyjänä ja alle 300 e kuussa tienaan. 4 tonnie ei ole taskuraha vaan omaisuus.


    • E.S

      Mitä myyt, kun palkka 4 tonnia kuussa? On bonukset sinulla ja hyvä tuote.

    • mitä elämäni on

      elämäni on tyhjyyttä ja kärsimystä.

      olen liittymämyyjä

    • es-jonne

      Minua ottaa alapäähän lähteä töihin.
      Esimieheni vetelee kuivana kakkoseen eli siis anaaliraiskaa minut joka ruokatunti. Nautin siitä.

      t: Jonne "jolle tää ei ole oma juttu"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe