kun härkämies vietellään:

nipsuliini

Eli miten se kannattaa tehdä?Onko parempi, että nainen tekee aloitteen vai haluaako härkä itse tehdä sen?

40

37178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toxic75

      Se käy kyllä miten päin vaan.... Ainakin minä pitäisin että jos joku nainen tekisi välillä aloitteen.... Tylsää kun aina joutuu itse olemaan se "iskijä"......

      • Härkänainen

        ..miten härkämies viettelee härkänaisen? :)


      • raivo
        Härkänainen kirjoitti:

        ..miten härkämies viettelee härkänaisen? :)

        HÄRKÄ


      • Härkätär
        Härkänainen kirjoitti:

        ..miten härkämies viettelee härkänaisen? :)

        Jos molemmat ovat härkiä, käy se iskeminen heti, välittömästi,seon siinä !


      • Rampe...
        Härkätär kirjoitti:

        Jos molemmat ovat härkiä, käy se iskeminen heti, välittömästi,seon siinä !

        Olet oikeassa kaksi härkää se on juuri siinä ja tosi mahtavaa on. kokemuksia


      • Härkänainen -57
        Härkätär kirjoitti:

        Jos molemmat ovat härkiä, käy se iskeminen heti, välittömästi,seon siinä !

        Se on ensi silmäyksellä... Härkäpariskunta sopii hyvin yhteen!


    • Onnenkivi

      Mulle ainakin naisen pitäisi tehdä aloite, itse olen harvinaisen aloitekyvytön, koska ujous vaivaa.

      • ...

        olen myös hieman liian ujo tuollaiseen..


      • härkä m
        ... kirjoitti:

        olen myös hieman liian ujo tuollaiseen..

        yhdyn näihin edellisiin olen kanssa aika ujo.
        jos mies ei tee aloitetta mutta antaa ymmärtää kiinnostuksensa niin tee aloite.


      • TOXIC75
        härkä m kirjoitti:

        yhdyn näihin edellisiin olen kanssa aika ujo.
        jos mies ei tee aloitetta mutta antaa ymmärtää kiinnostuksensa niin tee aloite.

        Herra jumala!!!! Enhän mä ois koskaan saanut seurustella niiden naisten kanssa, joista oikeesti olen ollut kiinnostunut, jos en tekisi itse välillä aloitetta. Yleensä niille olen pakit antanut jotka minua on tullut iskemään... Tulis joskus oikeesti minuakin kiinnostava nainen iskemään, mutta yleensä ne kauniimmat naiset, on tottuneet siihen että heidät isketään...


      • Onnenkivi
        TOXIC75 kirjoitti:

        Herra jumala!!!! Enhän mä ois koskaan saanut seurustella niiden naisten kanssa, joista oikeesti olen ollut kiinnostunut, jos en tekisi itse välillä aloitetta. Yleensä niille olen pakit antanut jotka minua on tullut iskemään... Tulis joskus oikeesti minuakin kiinnostava nainen iskemään, mutta yleensä ne kauniimmat naiset, on tottuneet siihen että heidät isketään...

        Ole onnellinen, että omaat noin hyvän itseluottamuksen, kaikille ei o suotu sellasta.
        Sulla on tainnut olla montakin seurystelukumppania?
        Itelle riittä se, että kerran löytää jonkun jota rakastaa, niin siitä ei sitten enää pois lähetä.
        Nuo "yleensä ne kauniimmat naiset, on tottuneet siihen että heidät isketään", eivät ainakaan mua kiinnosta.


      • TOXIC75
        Onnenkivi kirjoitti:

        Ole onnellinen, että omaat noin hyvän itseluottamuksen, kaikille ei o suotu sellasta.
        Sulla on tainnut olla montakin seurystelukumppania?
        Itelle riittä se, että kerran löytää jonkun jota rakastaa, niin siitä ei sitten enää pois lähetä.
        Nuo "yleensä ne kauniimmat naiset, on tottuneet siihen että heidät isketään", eivät ainakaan mua kiinnosta.

        Siis älä kuvittele, että minä joku häntäheikki olisin, pökkisin muka kaikkea liikkuvaa... Pois se minusta.... Sehän on jokaisen oma asia mikä kiinnostaa, sattumoisin vaan pidän naisista joilla on myös itseluottamus kohdallaan... En tykkää, jos kokoajan pitää pönkittää kumppanin itseluottamusta...


      • onnellinen
        TOXIC75 kirjoitti:

        Siis älä kuvittele, että minä joku häntäheikki olisin, pökkisin muka kaikkea liikkuvaa... Pois se minusta.... Sehän on jokaisen oma asia mikä kiinnostaa, sattumoisin vaan pidän naisista joilla on myös itseluottamus kohdallaan... En tykkää, jos kokoajan pitää pönkittää kumppanin itseluottamusta...

        Kaikki ei silti ole rohkeita. Kaikki ihmiset on erilaisia. Minuakin vaivaa ujous, mutta tuli vaa yx kax nainen joka teki aloitteen ja ollaan oltu yhes kohta vuoden, eikä eroamista näy lähimaillakaan. Turha tänne on tulla saarnaamaan et ota niskasta kiinni ja tee aloite...

        Kaikki ei ole ROHKEITA!


      • kesä 82.
        onnellinen kirjoitti:

        Kaikki ei silti ole rohkeita. Kaikki ihmiset on erilaisia. Minuakin vaivaa ujous, mutta tuli vaa yx kax nainen joka teki aloitteen ja ollaan oltu yhes kohta vuoden, eikä eroamista näy lähimaillakaan. Turha tänne on tulla saarnaamaan et ota niskasta kiinni ja tee aloite...

        Kaikki ei ole ROHKEITA!

        kaksostyttö teki aloitteen härkäpojalle ja oltiin silloin jo aikuisia ja se on toiminut tähän asti ja tuntuu toimivan edelleen.


      • Kala-nainen
        TOXIC75 kirjoitti:

        Herra jumala!!!! Enhän mä ois koskaan saanut seurustella niiden naisten kanssa, joista oikeesti olen ollut kiinnostunut, jos en tekisi itse välillä aloitetta. Yleensä niille olen pakit antanut jotka minua on tullut iskemään... Tulis joskus oikeesti minuakin kiinnostava nainen iskemään, mutta yleensä ne kauniimmat naiset, on tottuneet siihen että heidät isketään...

        Onkohan härkämiehillä sitten useinkin tapana leikkiä sellaista raivostuttavan järjen vievää kissa-hiirileikkiä? Kun otat yhteyttä, ei kuulu mitään ja kun annat pakit niin johan tulee imarteluja..


      • ichigo-79
        härkä m kirjoitti:

        yhdyn näihin edellisiin olen kanssa aika ujo.
        jos mies ei tee aloitetta mutta antaa ymmärtää kiinnostuksensa niin tee aloite.

        itsekin olen niin pirun ujo että naama lehahtaa punaiseksi ajatuksestakin ...kun ei uskalla niin minkäs teet...T_T


      • Härkä -57

        Täytyy ottaa itseä niskasta kinni, ja jättää ujoudet sikseen. Keskustele rauhassa kaikesta mahdollisesta, siilälailla tutustuu ja oppii tuntemaan toista, ..rehellisesti. Härkä on ehdoton rehellisyys, olipa mies tai nainen..ja tarttuu asioihin tarmokkuudella, vaikka osaa välillä ottaa lokoisastikin ja nautiskella ihan kaikesta!


      • Härkä -57
        Kala-nainen kirjoitti:

        Onkohan härkämiehillä sitten useinkin tapana leikkiä sellaista raivostuttavan järjen vievää kissa-hiirileikkiä? Kun otat yhteyttä, ei kuulu mitään ja kun annat pakit niin johan tulee imarteluja..

        Kyllä tuntuu sille, että härkämies on ujo ja vaikea tavoiteltava, vaikka kuinka sanoisi etsivänsä kaveria.. uskallusko puuttuu? Vai pelottaako sitoutuminen? Poikamies menettäisi vapautensa..? Jos näin on, et tuu koskaan saamaan naista rinnallesi. Härkänainen on luja kumppani!


      • härkänainen 57

        Ei pidä olla niin ujo! Lähesty keskustelemalla ja kuuntelemalla, opit tuntemaan sillai toista.


      • Lappapuuro
        Kala-nainen kirjoitti:

        Onkohan härkämiehillä sitten useinkin tapana leikkiä sellaista raivostuttavan järjen vievää kissa-hiirileikkiä? Kun otat yhteyttä, ei kuulu mitään ja kun annat pakit niin johan tulee imarteluja..

        Jos härkä ei tartu syöttiin niin sitä ei kiinnosta, jos joku aikaisemmin härästä kiinnostunut ilmoittaa härälle ettei enää ole kiinnostunut tms. niin härkä yrittää saada kiinnostuksen takaisin sillä onhan härällä oltava turvallisesti ihailijoita joista valita kun hätä tulee...


    • nipsuliini

      Kivasti on tullut jo vastauksia, kiitos niistä. Nyt kun ollaan päästy jo näin pitkälle, niin millaisia keinoja kannattaisi käyttää...olla kuuma mimmi vai suloinen ja viaton, mutta toodella arvaamaton. Mitään käytännön vinkkejä.
      Älkää suotta härät olko ujoja, ootte ihania ihmisiä...minäkin nättinä tyttönä voin tunnustaa, että melkoista vetovoimaa tunnen;)

      • oinainen

        itselläni oli jonkin asteinen suhde härkä miehen kanssa. joka varovasti oli aloitteellinen ns. antoi itsensä ilmi ja minä hoidin loput. hänellä kuumerkkinä on oinas.. joka lienee poistanut edellä mainitun ujouden. ja voih kyllä oli ihana mies...


      • nipsuliini
        oinainen kirjoitti:

        itselläni oli jonkin asteinen suhde härkä miehen kanssa. joka varovasti oli aloitteellinen ns. antoi itsensä ilmi ja minä hoidin loput. hänellä kuumerkkinä on oinas.. joka lienee poistanut edellä mainitun ujouden. ja voih kyllä oli ihana mies...

        Oinaat on kyl sähäköitä. Tämä minun härkäni on kuumerkiltään kaksonen. Ei hänkään ole ujo, mutta tuntuu, että häntä on erittäin vaikeaa vietellä sänkypuuhiin vaikka sinne päästessään onkin aktiivinen herrasmies. Eli niitä hyviä viettelyvinkkejä kaipailen:)


      • oinainen
        nipsuliini kirjoitti:

        Oinaat on kyl sähäköitä. Tämä minun härkäni on kuumerkiltään kaksonen. Ei hänkään ole ujo, mutta tuntuu, että häntä on erittäin vaikeaa vietellä sänkypuuhiin vaikka sinne päästessään onkin aktiivinen herrasmies. Eli niitä hyviä viettelyvinkkejä kaipailen:)

        härkien perusluonteessa on aistillisuus. huomioi se viettelyssä. ei mennä suoraan asiaan (paitsi silloinkun on ihan pakko :))ja kosketellen, kuiskaillen, hyväillen. ja illallinen, ei ehkä kynttiläillallinen, mutta oma tekemä erikoisuus joka saa härän maku- ja muut aistit valloilleen...


      • strree
        oinainen kirjoitti:

        itselläni oli jonkin asteinen suhde härkä miehen kanssa. joka varovasti oli aloitteellinen ns. antoi itsensä ilmi ja minä hoidin loput. hänellä kuumerkkinä on oinas.. joka lienee poistanut edellä mainitun ujouden. ja voih kyllä oli ihana mies...

        mistä tietää mikä on kuumerkiltään???


      • jouskarii
        nipsuliini kirjoitti:

        Oinaat on kyl sähäköitä. Tämä minun härkäni on kuumerkiltään kaksonen. Ei hänkään ole ujo, mutta tuntuu, että häntä on erittäin vaikeaa vietellä sänkypuuhiin vaikka sinne päästessään onkin aktiivinen herrasmies. Eli niitä hyviä viettelyvinkkejä kaipailen:)

        Mulla taas on rapumies mutta jonka kuu on härässä..hänkin on hyvin paljon härän kaltainen..
        Tässä tapauksessa rapu ja härkä tekevät hänestä ultra ujon!
        Kokeile tällästä lähestymistapaa sinun härällesi..
        Viettele, mutta tee se viileesti, siis lähesty varovasti ja anna hänen kuvitella mitä hän on saamassa, se toimii varmasti..sitä miehesi kuitenkin haluaa..ja koska härkä on maanläheinen merkki, hän pitää maanläheisestä seksistä..
        Ei mitään "hurlumheitä"..sillä härkä jos joku ottaa vakavasti seksin tai viettelyn..ja älä missään nimessä kikattele tai lyö leikiksi sängyssä..! Onnea! :D
        p.s. Oinaat ovat kyllä sähäköitä..mutta oletko koskaan kokeillut aurinko-neitsyttä jolla kuu-skorpionissa.. AUTS! Kuumaa!
        Ja neitsytkin on maan merkki! ;D


      • nimetön
        strree kirjoitti:

        mistä tietää mikä on kuumerkiltään???

        kirjastosta ois hyvä etsiä alan kirjallisuutta!


      • kulinaristi
        oinainen kirjoitti:

        härkien perusluonteessa on aistillisuus. huomioi se viettelyssä. ei mennä suoraan asiaan (paitsi silloinkun on ihan pakko :))ja kosketellen, kuiskaillen, hyväillen. ja illallinen, ei ehkä kynttiläillallinen, mutta oma tekemä erikoisuus joka saa härän maku- ja muut aistit valloilleen...

        Härkä on kauneuden ja hyvän ruuan ystävä siis kulinaristi. Hyvät pihvit ovat härkien mieleen ja punaviini.
        Siis aistillista tunnelmaa ja vihertävä on härän väri....


    • Aksuli83

      Kyl mun kohdalla tilanne on niin että haluun et nainen tekee alotteen.. Ei siin mitää ongelmaa itseni kohdalla ole et mä en tekis alotetta mutta jos nainen "tulee päälle" tietäen mitä tahtoo niin siin on sitä kipinää kyllä..

      • härkä tyttö

        Olen ehkä vanhanaikainen, mutta mielestäni miehen on tehtävä aloite. Ehkä siksi koska olen hiukan ujo. Yritän kuitenkin antaa itsestäni vahvan kuvan. Onko asia kuitenkin niin, että jos olen ihastunut härkämieheen, niin minun olisi luovuttava periaatteistani?


    • Nimetön

      Ilman muuta nainen tekee aloitteen. Ujo ja häppeemätön härkämies saattaa pohtia muuten liian pitkään..

      • sunnuntai

        että Härkä mies ei tee itse aloitetta vaan odottaa että nainen tekee. Mutta jos olisin tiennyt millainen on härkä mies yhdeksän vuotta sitten. Niin tuskin olisin hakenut naisten tansseisssa.


      • footy
        sunnuntai kirjoitti:

        että Härkä mies ei tee itse aloitetta vaan odottaa että nainen tekee. Mutta jos olisin tiennyt millainen on härkä mies yhdeksän vuotta sitten. Niin tuskin olisin hakenut naisten tansseisssa.

        Nii-i.
        Jo se on arveluttavaa, kun mies menee naisten tansseihin ;)


    • Nimetön

      teesse itse.

    • eikä bubbeli

      kannattaa jatkaa muualta.

    • härkä

      härkä itse

    • härkä 57

      Härkä on luotettava..

      • NNainen

        on, hyvin luotettava. Silloinkin, kun yrittää käyttäytyä ennalta-arvaamattomasti, on arvattavissa... ;-) Ja muutoin, se on oksat pois kun härän intohimo syttyy... Eipä oo tarvinnut vietellä ;-)


    • sensuellein

      alue on niska. Muista se kun seuraavan kerran halajat mieheltäsi seksiä. Naispuolisena härkänä sytyn heti, kun mies suutelee minua niskasta tai edes hivelee sitä hellästi.

      • Vesimiestyttö_81

        Minun ei tarvinnut tehdä oikeastaan yhtään mitään muuta kuin olla oma itseni...ryhdyimme keskusteleman baarissa (en muista kumpi jutteli ensin) ja sitten keskustelimmekin koko yön aamuun asti. Kolmen viikon tapailun jälkeen minulle jo todettiin härkämäisellä päättäväisyydellä että ota tai jätä, jos otat ota kokonaan. Sitten onkin menty tasaisesti eteenpäin ja onnellisia ollaan. Minulle mies oli hyvin suorasukainen jo melko alkuvaiheessa, hän ilmoitti heti haluavansa vakituisen tyttöystävän, eikä yhdenillan jutut kiinosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2359
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      71
      1772
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1487
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1035
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      879
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      172
      755
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe