Lääkemyönteinen ketju

syön lääkkeeni

Eli kaikki ketkä olette ymmärtäneet että ilman lääkitystä ei selviä, niin tähän omat rohtonne ja kokemuksenne. Itsellä Deprakine annoksella 1500mg/vrk.
Nyt syönyt kolmisen kuukautta ja sivuoireet kuten huimaus ovat poissa. Olo on hyvä.

26

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bipo2

      Zyprexa 5 mg Cipralex 20 mg. Kaksi vuotta mennyt Zyprexaa ja vuoden verran Cipralexia. Hyvin tuntuu toimivan. Olo on normaali ja yli- ja alikierrokset pysyneet poissa.

    • perso

      Täältä saa hyvää tietoa lääkkeistä ja hoidosta!
      www.cepuk.org

      • pois luuseri

        joo häivy vittuun vaan täältä maanikko.


      • sisarbipo

        nm.perso on hyvä esimerkki juuri siitä että maanisena ei ole sairaudentuntoa. Toivottavasti jossainvaiheessa tervehtyy.


      • sisarbipo
        sisarbipo kirjoitti:

        nm.perso on hyvä esimerkki juuri siitä että maanisena ei ole sairaudentuntoa. Toivottavasti jossainvaiheessa tervehtyy.

        oma lääkitys on 1200mg Lito. Ei muita lääkkeitä...Lito toimii vaan hirveen hyvin mulle.


    • perso

      LOL. Hyvää kevään ja elämän jatkoa teille. Pumpatkaa niitä aineita ihan rauhassa. :)

      • sinne vaan

        Tervemenoa sairaalaan nm.perso


      • hullu-ulla
        sinne vaan kirjoitti:

        Tervemenoa sairaalaan nm.perso

        Mä oon sairastanu nuoresta lähtien bipoa enkä viel oo sairaalaan joutunu. Koittakaa nyt tajuu et sairautta on eri tasoista. Kaikki ei sinne pöpilään joudu vaiks ei käytä lääkkeitä.


      • 9+6
        hullu-ulla kirjoitti:

        Mä oon sairastanu nuoresta lähtien bipoa enkä viel oo sairaalaan joutunu. Koittakaa nyt tajuu et sairautta on eri tasoista. Kaikki ei sinne pöpilään joudu vaiks ei käytä lääkkeitä.

        koitahan sä tajuta että pitäis lopettaa tommonen lääkevastainen hölötys täällä. Se on täysin tuomittavaa ja itsekästä. Tän häiriön hoidon yksi kulmakivistä on oike.lääkitys. Moni ei tule ilman sitä toimeen. Johtuiskohan sun ilkeys maniasta? Toivottavasti. Sillä jos se on osa sun luonteenpiirrettä niin voi voi


      • 24/8
        9+6 kirjoitti:

        koitahan sä tajuta että pitäis lopettaa tommonen lääkevastainen hölötys täällä. Se on täysin tuomittavaa ja itsekästä. Tän häiriön hoidon yksi kulmakivistä on oike.lääkitys. Moni ei tule ilman sitä toimeen. Johtuiskohan sun ilkeys maniasta? Toivottavasti. Sillä jos se on osa sun luonteenpiirrettä niin voi voi

        koitahan sä tajuta että pitäis lopettaa tommonen lääkemyöteinen hölötys täällä. Se on täysin tuomittavaa ja itsekästä. Tän psyykkisen ongelman hoidon yksi kulmakivistä on oikea terapia ja tuki. Moni ei tule ilman sitä toimeen. Johtuiskohan sun ilkeys harhaluuloista? Toivottavasti. Sillä jos se on osa sun luonteenpiirrettä niin siihen voi vaikuttaa tutustumalla asioihin, esim. www.madinamerica.com.


      • .......
        24/8 kirjoitti:

        koitahan sä tajuta että pitäis lopettaa tommonen lääkemyöteinen hölötys täällä. Se on täysin tuomittavaa ja itsekästä. Tän psyykkisen ongelman hoidon yksi kulmakivistä on oikea terapia ja tuki. Moni ei tule ilman sitä toimeen. Johtuiskohan sun ilkeys harhaluuloista? Toivottavasti. Sillä jos se on osa sun luonteenpiirrettä niin siihen voi vaikuttaa tutustumalla asioihin, esim. www.madinamerica.com.

        Osaatko lukea? Ymmärrätkö lukemaasi?
        Tämä ketjun oli tarkoitus olla lääkemyönteinen ja lääkemyönteisten. Sitten taas sulla tarve eksyä tänne omaa paskaa suoltamaan. Riehu muissa ketjuissa vaan.


      • vastuu itsestä & co.
        24/8 kirjoitti:

        koitahan sä tajuta että pitäis lopettaa tommonen lääkemyöteinen hölötys täällä. Se on täysin tuomittavaa ja itsekästä. Tän psyykkisen ongelman hoidon yksi kulmakivistä on oikea terapia ja tuki. Moni ei tule ilman sitä toimeen. Johtuiskohan sun ilkeys harhaluuloista? Toivottavasti. Sillä jos se on osa sun luonteenpiirrettä niin siihen voi vaikuttaa tutustumalla asioihin, esim. www.madinamerica.com.

        laitas kuule oma lääkevastainen ketjusi tänne. Voit siellä sitten kirjoitella perso-nimimerkilläsi ja muilla.


      • tuomari5
        ....... kirjoitti:

        Osaatko lukea? Ymmärrätkö lukemaasi?
        Tämä ketjun oli tarkoitus olla lääkemyönteinen ja lääkemyönteisten. Sitten taas sulla tarve eksyä tänne omaa paskaa suoltamaan. Riehu muissa ketjuissa vaan.

        Juu ja keskustelu alkaa sanoilla "Eli kaikki ketkä olette ymmärtäneet että ilman lääkitystä ei selviä" niin se siitä puolueettomuudesta! Eli näemmä ei niinkään lääkemyönteinen hyvässä hengessä vaan täysin tuomitseva ja itsekeskeinen ketju.


      • 24/8
        tuomari5 kirjoitti:

        Juu ja keskustelu alkaa sanoilla "Eli kaikki ketkä olette ymmärtäneet että ilman lääkitystä ei selviä" niin se siitä puolueettomuudesta! Eli näemmä ei niinkään lääkemyönteinen hyvässä hengessä vaan täysin tuomitseva ja itsekeskeinen ketju.

        Hyvä huomio. AP suoraan provosoi tänne kaikkia lääkkeetöntä hoitoa suosivia ja kannattavia paikalle. Toisaalta tuollainen asenne mikä AP:lla on tarvinneekin hieman ravistelua tai totuutta siitä, että lääkkeettäkin voi selviä, ja useimmiten selviää paremmin.


    • perso
    • 2468

      Minulla menossa Lito 1500mg ja olanzapin 10mg yöksi. Lito toimii tosi hyvin. Olanzapin nukuttaa mukavasti mutta lihottaa, olen koittanut jättää olanzapinin pois, mutta menee yöunet ja alkaa sekoilu, joten pienempi paha toi lihominen.

    • .......

      Mulla lääkkeinä lamictal 200mg/vrk ja ketipinor 50mg tarvittaessa unilääkkeenä.
      tiedän etten ilman lääkkeitä pärjää, kerran lopetin lääkkeet ja puolen vuoden päästä iski syvä masennus ja lääkkeet takas. Enään en lopettaisi mistään hinnasta.

      • Toiveissa tasaisempi elä

        Minä olen syönyt lamictalia ja ketipinoria samalla annostuksella nyt kuukauden ja toivon että vihdoinkin lääkitys on löytynyt.Montaa eri lääkettä olen kokeillut ja usko on välillä ollut kateissa.Pitää vain ajatella että psyyken lääkkeet ovat lääkkeitä siinä missä muutkin.


    • mrsbipo

      Ketipinor 100 illalla, herättää parin tunnin päästä ahmimaan, kiloja tullut 15 lisää. Eilen alkoi uusi lääkitys, 25 mg topimaraattia jonka pitäis myös laihduttaa. Kokemuksia topimaraatista kaipaan.

      • bipotar

        Topi auttoi mun masennukseen hyvin ja laihduin sellaiset 5kg. Kun lopetettiin niin kilot tulivat takaisin. En enään muista miksi se lopetettiin..pitäisköhän taas aloittaa ja päästä rantakuntoon :)


    • 2 eri lääkettä

      olen ainakin viisi kertaa lopettanut lääkityksen ja aina jossain vaiheessa päätynyt takaisin sairaalaan.yleensä jo pahasti psykoosissa. lääkitys on parantanut.kilot vaan pomppivat sitä mukaa syökö vai ei (59kg-136kg) mutta tasainen olo minulla on tällä hetkellä ja lääkitys nyt: debrakine depot 1000mg ja truxal 250mg.

      • 9+34

        Kyseessä ollut todennäköisesti vieroituspsykoosi. Chlorprothixene on varmasti piru päästä irti...


      • olet kipeä
        9+34 kirjoitti:

        Kyseessä ollut todennäköisesti vieroituspsykoosi. Chlorprothixene on varmasti piru päästä irti...

        sairastat narsismia vielä kaksisuuntaisuuden lisäksi sosiopaattisin piirtein. Et lopeta noita trollejasi vaikka saat muille pahaa mieltä.


    • venlafaxin 225 deprakine 1200 ketipinor 50 unta tuomaan. hyvä kombinaatio kertakaikkiaan. ja kakkostyypin bipo.

    • bvcngnmh

      Aamulla Venlafaxin 75 mg ja illalla Levozin 25 mg unta tuomaan.

    • hyvä kombo?

      aamulla ekstaasi, päivällä tupakkaa, 4:20 maria tapaamassa, illasta viiniä ja sänkyyn menon yhteydessä kossusnapsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe