Valion uudet purkit

Maitotyttö

Onko Valion uudet kierrekorkit vuoden turhake?

16

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolkkua?

      Kyllä todella on! En osta periaatteesta niin kauan kuin korkittomia on myynnissä. Mitähän ne vielä keksii? No, uusiin autoihin kuulemma on tulossa automaattinen rengaspaineiden seurantajärjestelmä. Jne jne ...

    • sgrrsgrgr

      ihan älytön systeemi. puolet maidosta lentää pöydälle ja lattialle. kukakohan vatipää tuonkin on keksinyt?

      • Korkilla

        Yhtään pisaraa ei lennä minnekään muualle kuin lasiin. Oletko jotenkin uuvatti jos et osaa purkista kaataa ? Ei korkki vaikuta siihen paskan vertaa.....


      • Kahvi kupista
        Korkilla kirjoitti:

        Yhtään pisaraa ei lennä minnekään muualle kuin lasiin. Oletko jotenkin uuvatti jos et osaa purkista kaataa ? Ei korkki vaikuta siihen paskan vertaa.....

        Juo kahvisi kahvikupista ja yritä kaataa siihen "korkkimaitoa" täydestä purkista niin varmasti läikkyy.Mukiin jos kaataa niin ei ole niin väliä koska harvoin mukia pöydällä pidetään,mukihan on sottapyttyjen astia lapsesta saakka .


    • steyndtydt

      vähän kallistat purkkia niin kuuluu vaan *glunk glunk* ja puolet maidosta lilluu lattialla valtoimenaan

      • tollonbongaaja

        Ryyppää vähemmän, niin ei käsi tärise noin pahasti!


    • dirli

      Kumma kun nämä uudet korkit on kuulemma otettu käyttöön asiakaspalautteen perusteella.
      Ensin kaikki haluaa niitä ja sitten ei kukaan halua :)
      Tuo marmatus käytön vaikeudesta kuulostaa uusavuttomuuden riemuvoitolta.

    • stytytyt

      korkki pyörii paskasella lattialla kaiken aikaa.

    • Korkkiajatuksia

      Valio ei kyllä itse valmista purkkeja, vaan ne tulee alihankkijalta... kannattaa lukea purkkien kyljet tarkemmin. Korkit on nyt tätä aikaa, kauanko sitten jatkunee, aika näyttää. Joskus aikoinaan maito oli jopa muovipusseissa, tuota ei taida moni enää muistaa!

      • Boikotoin

        Minulla on valion tuotteet boikotissa tuon korkki asian takia.Onneksi on ARLAA ilman korkkia.Öljyä maailmassa rajallinen määrä ja sitä käytetään kertakaäyttötölkin korkkiin!!! Eikö tuotteen ostaja määrää mitä ostaa eikä alihankkija mitä myy?


      • muovitekn. ins.
        Boikotoin kirjoitti:

        Minulla on valion tuotteet boikotissa tuon korkki asian takia.Onneksi on ARLAA ilman korkkia.Öljyä maailmassa rajallinen määrä ja sitä käytetään kertakaäyttötölkin korkkiin!!! Eikö tuotteen ostaja määrää mitä ostaa eikä alihankkija mitä myy?

        Sekajäteastia onkin väärä paikka tölkeille. Niiden kaikki raaka-aineet voidaan kierrättää.

        Yleisesti on tiedossa, että 4% maailman öljystä menee muovien valmistukseen. Jos vain kaikki muovipakkaukset korvattaisiin vaihtoehtoisilla materiaaleilla, öljyn kulutus nousisi merkittävästi, koska vaihtoehtoiset materiaalit eivät ole yhtä energiatehokkaita, kun tarkastellaan pakkauksen koko elinkaarta.


    • vajukkiennetti

      Kannattaa muistaa, että 95% ihmisistä on luultavasti tyytyväisiä ja loput 5% käyttää kaiken aikansa netissä valittamiseen, jolloin tuntuu, että kaikki valittavat.

    • Kyllä saadaan

      viina,viini ja kaljapullon korkki auki mutta ei maitopurkin.Voihan rähmä käpälät.

      • äitemuori*

        Veit sanat suustani, kyllä niitä korkkeja on esim. mehupurkeissa, kermapurkeissa, kiisselipurkeissa jne. mut niistä ei valiteta.
        Mun mielestä on hyvä että tuli korkki ja se on ihan samaa materiaalia kuin purkkikin. Maito on hyvin herkkä jääkaapin muille hajuille, eli siihen tarttuu niistä muista ruokatarvikkeista hajuja.
        Ehkä se arlaingmankin siihen siirtyy ajan mittaan.
        Mä tykkään että siitä on helpompi kaataa, kallistetaan tarpeen mukaan. Kukaan sitä purkkia ylösalasin kääntänyt ennenkään.


    • Jos ei saa

      korkia auki tekee purkin yläpuolelle reijän ja juo mehupillillä

    • tusan

      Kävin tänään Lidlissä ja sielläkin on maitopurkit (Milbona) varustettu kierrekorkeilla, siis sillä turhakkeella. Mun mielestä se kierrekorkki on todellakin parannus.
      Täytyy varmaan vielä tsekata s-ryhmän arlaingmanin maidot. mutta uskon, että perässä tulevat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe