Lähtö lähellä :(

Väsynyt epäonnistuja

Minun voimat ovat loppu. Olen jo suhteellisen pitkään miettinyt lähtöä täältä. Pitkän pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen että en tuota kenellekkään murheita jos otan piikin metsässä. En kestä siis sitä häpeää että menetän lapsiltani kodin. Joo ja oli tosi sekavaa tämä kirjoitus. En tarvitse paskoja kommentteja. Olen jo tarpeeksi hajalla! Suomessa on tosiaan jotain vialla kun apua ei saa kun tarvitsee vaikka veroja on maksanut kauan. No näillä mennään

18

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98097uj987

      Jotenkin en oikein usko, ettei kukaan jäisi kaipaamaan sinua.

      Usko pois, on täällä ihmisiä, jotka eivät katso kieroon, jos jollain menee huonosti, turhaa häpeilet. Ota asenne, että hitot heistä, jotka eivät ymmärrä. Jaksatko kirjoittaa enemmän mikä mieltäsi painaa? Anonyymeja täällä ollaan, kirjoittaminen voi auttaa. Mitä sinulla on enää menetettävää. Toivottavasti tämä nyt ei ollut kovin paska, yhdentekevä kommentti, ei tässä oikein mitään tän ihmeellisempää osaa sanoa.

    • Ym mär rän tuskan.

      Se on totta, että apua ei saa, ei vaikka sitä selkosanaisesti kävisi pyytämässä. Jos **näytät** vain tarpeeksi pirteältä vieraskoreuttasi, se on good bye.

      Tässä maassa ei ihmisen hätää ja vaikeuksia oteta vakavasti. Ei lähi/eikä edes ammatillisisa piireissä. TAI, varsinkaan siellä.

      Pelkkiä leipäpappeja terveys&sos.ammattikunnassa. Valitettavasti.

      Usko itseesi silti. Joskus asiat vain menevät päin mäkeä, ja ei kaikki ole omaa syytäsi. Vaikeudet vain kasaantuvat ja voi olla vaikeaa nousta ylös itse, jos apua ei saa. Sinä saat vielä avun, usko pois. Eikä se ole häpeä., jos elämässä väsyy.

      Tietysti se on osa suomalaista kulttuuriperimää, että vaikeuksia ei saa näyttää tai edes niistä puhua. Mutta älä usko perimääsi. Maailma on suurempi , kuin kitkerät ja katkerat juoru'ämmät' antavat sinun olettaa.

      Hae voimaa metsästä. Älä hae sieltä loppuasi. Elämä kantaa vielä sinua.

      Usko. Voimia sinulle ja jokin muutos, joka auttaa sinua jaksamaan.

    • Aloittajalle voimia ja voimia jatkaa epätoivoisesta tilanteesta huolimatta.

      Kirjoitat, että olet vaarassa menettää kodin. Paikallisen seurakunnan diakoniatyö (vaikka et olisikaan kirkon jäsen) voisi olla yksi taho, josta voisi kysyä apua.

      mono-ohjaaja

    • oopeoo

      Hae apua terkkarin tai seurakkunnan tai jonkun toisen ihmisen avulla.
      Avarra ajatteluasi.
      Jos et pysty siihen, että nöyrryt vielä kerran itsesi ja perheesi vuoksi, niin ei kai siinä muutakaan ole sitten tehtävissä kuin se, mitä ajattelet. En vain usko että olet niin avuton. Kaikki on itsestä kiinni.

      Pimeys elämässä syntyy usein siten, että seisot itse auringon edessä.

    • yritä jaksaa

      Ymmärsinkö oikein,että sinulla on häätö päällä. Asutko vuokralla,vai onko sinulla omistusasunto,joka menee alta.
      Sinulla on lapsia. Ette te taivasalle joudu.
      Yritä jaksaa ottaa yhteyttä,johonkin vuokra-asunto fimaan. YH VVO.
      Jos olet täysin rahaton,sossu auttaa, diakoni auttaa,Pelastusarmeija auttaa.
      Älä välitä mitä muut sanovat ja ajattelevat, ajattelet vain itseäsi ja lapsiasi.
      Jos pääsisit lääkärille,ja sitä kautta terapeutille,voisit purkaa mieltäsi ja avata solmuja ammattilaisen kanssa.

    • älä hätiköi

      Minun neuvoni on, että anna itsellesi aikaa. Siten itsemurha-ajatukset usein lievenevät. Hae tukea ympärillä olevilta ihmisiltä. Olen ollut tilanteessa, että olen ollut hiuskarvan päässä itsemurhasta, mutta en ole tehnyt sitä, ja myöhemmin ollut todella kiitollinen, etten tehnyt, sillä ajatella mikä suru kaikille omaisille olii jäänyt. Tunnen ihmisen, jolta läheinen teki itsemurhan 30 vuotta sitten. Hän ei ole toipunut vieläkään. Kaikkea hyvää jatkoon!

    • Vanha levy pyörii

      Mutta lapsesi jätät kestämään sen häpeän, mikä seuraa vanhemman oman käden oikeuden käytöstä. Oletko kysynyt heiltä, hyväksyvätkä he tekosi?

      Vaihda levyä, valitse uusi ja parempi, niin kaikki muukin alkaa näyttää paremmalta. Positiivisuutta voi opetella jos sitä ei ole syntymälahjaksi saanut.

      • ropeno

        Lasten ei todellakaan tarvitse kestää minkäänlaista häpeää siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Sinä et tarvitse heiltä minkäänlaista lupaa omiin päätöksiisi. Sinä teet mitä teet, mutta lastesi kanssa asiasta ei tarvitse neuvotella. Ei kenenkään kanssa, jos et sitä halua. Itse olen sitä mieltä, että pyydä itsellesi apua jostain.

        Joskus 50-luvulla taidettiin hävetä silmät päästään jos joku sairasti syöpää tai tappoi itsensä. Haloo, nyt eletään vuotta 2014! Tiedän muutamankin nuoren, joiden vanhempi päätyi tappamaan itsensä, eivätkä he kärsi millään tavalla, vaan ymmärtävät sen, että se ihminen ei muuhun pystynyt ja että valinta ja valta omaan elämäänsä nähden oli ihmisellä itsellään, jos hän on aikuinen ja täysivaltainen.

        Jos esim läheinen suhtautuu häpeilevästi asiaan, niin sitä niittää mitä kylvää. Lapsillensa ei kai kukaan halua pahaa.

        Väsynyt epäonnistuja ei taida kommentteja lukea, ei ainakaan ole merkkiä jättänyt itsestään. Toivon hänelle kaikkea hyvää!


      • väsynyt epäonnistuja
        ropeno kirjoitti:

        Lasten ei todellakaan tarvitse kestää minkäänlaista häpeää siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Sinä et tarvitse heiltä minkäänlaista lupaa omiin päätöksiisi. Sinä teet mitä teet, mutta lastesi kanssa asiasta ei tarvitse neuvotella. Ei kenenkään kanssa, jos et sitä halua. Itse olen sitä mieltä, että pyydä itsellesi apua jostain.

        Joskus 50-luvulla taidettiin hävetä silmät päästään jos joku sairasti syöpää tai tappoi itsensä. Haloo, nyt eletään vuotta 2014! Tiedän muutamankin nuoren, joiden vanhempi päätyi tappamaan itsensä, eivätkä he kärsi millään tavalla, vaan ymmärtävät sen, että se ihminen ei muuhun pystynyt ja että valinta ja valta omaan elämäänsä nähden oli ihmisellä itsellään, jos hän on aikuinen ja täysivaltainen.

        Jos esim läheinen suhtautuu häpeilevästi asiaan, niin sitä niittää mitä kylvää. Lapsillensa ei kai kukaan halua pahaa.

        Väsynyt epäonnistuja ei taida kommentteja lukea, ei ainakaan ole merkkiä jättänyt itsestään. Toivon hänelle kaikkea hyvää!

        Olen tosiaan lukenut kaikki kommentit.
        On ollut kiva lukea teidän viestit. sain niistä voimaa kunnes kirkon apu tyssäsi. Ens viikolla aika... Olisin tarvinnut sen heti jotta solmuja olisi voitu avata.
        Nyt vedän rohkaisevaa jotta voin lähteä metsään.
        Lapsilleni olen jutellut että heillä on kaikki hyvin.
        IHME TARVITAAN ETTEN TEE JOTAIN TYPERÄÄ!!!!


      • väsynyt epäonnistuja
        väsynyt epäonnistuja kirjoitti:

        Olen tosiaan lukenut kaikki kommentit.
        On ollut kiva lukea teidän viestit. sain niistä voimaa kunnes kirkon apu tyssäsi. Ens viikolla aika... Olisin tarvinnut sen heti jotta solmuja olisi voitu avata.
        Nyt vedän rohkaisevaa jotta voin lähteä metsään.
        Lapsilleni olen jutellut että heillä on kaikki hyvin.
        IHME TARVITAAN ETTEN TEE JOTAIN TYPERÄÄ!!!!

        Ja koska en osaa mitään oikein tehdä niin tuskin onnistun :( Mut yritän. Mikäli en onnistu niin tulen kertomaan sen teille mikäli en ole vihannes.


    • väsynyt epäonnistuja

      Voi vee sentään... ja ei ollut kuin 1000€ kyse mut kun ei jaksa niin ei jaksa!

      • Lopeta jo.

        Trolli.


      • 1111
        Lopeta jo. kirjoitti:

        Trolli.

        päivänselvä trolli, niin selvä, että ihan silmiä häikäisee


      • väsynyt e
        1111 kirjoitti:

        päivänselvä trolli, niin selvä, että ihan silmiä häikäisee

        Mikä on trolli?


      • väsynyt epäonnistuja
        väsynyt e kirjoitti:

        Mikä on trolli?

        On niin helppo tänne kirjoitta vaikka en tunne teitä!

        Olen siis tässä kerännyt rohkeutta illan aikana.

        Joo kymmenes olut menos ja normaalisti en niin paljoa kestä mut nyt eri juttu pakko kerätä voimis :)

        Olen menossa suht läheiseen metsään tänään.

        En tiedä mitä trolli tarkoittaa mut tuskin olen sitä.

        Rauhaa ja rakkautta teille kaikille!

        Ja pakko viel kysyä jos vaikka vastaus tulis nopeasti...
        Mulla on noin 100 Burana600 ja mielialalääkkeitä noin 60? Olen humalassa tietoisesti... Saanko kuoleman jota haluan?


      • Haikki
        väsynyt epäonnistuja kirjoitti:

        On niin helppo tänne kirjoitta vaikka en tunne teitä!

        Olen siis tässä kerännyt rohkeutta illan aikana.

        Joo kymmenes olut menos ja normaalisti en niin paljoa kestä mut nyt eri juttu pakko kerätä voimis :)

        Olen menossa suht läheiseen metsään tänään.

        En tiedä mitä trolli tarkoittaa mut tuskin olen sitä.

        Rauhaa ja rakkautta teille kaikille!

        Ja pakko viel kysyä jos vaikka vastaus tulis nopeasti...
        Mulla on noin 100 Burana600 ja mielialalääkkeitä noin 60? Olen humalassa tietoisesti... Saanko kuoleman jota haluan?

        Joo vedä kaikki vaan kaljan kanssa yhdessä niin tulos on taattu.
        Taidat olla melkoisen hentorakenteinen mies, kun kymmentä kaljaa et normaalisti kestä. Jos asia on niin, että kirjoittelet vain huvin vuoksi, niin mieti mitä teet muille kirjoittajille.
        Tonnin vuoksi nyt ei kannata pillastua. Se on vain rahaa. Raha-asiat ovat yleensä neuvoteltavissa.

        Kyllä saat kuoleman, jos sitä haluat.

        Jos ihminen haluaa oikeasti kuolla, niin siihen osaa jokainen itse löytää keinot.


      • Trolli se on.
        Haikki kirjoitti:

        Joo vedä kaikki vaan kaljan kanssa yhdessä niin tulos on taattu.
        Taidat olla melkoisen hentorakenteinen mies, kun kymmentä kaljaa et normaalisti kestä. Jos asia on niin, että kirjoittelet vain huvin vuoksi, niin mieti mitä teet muille kirjoittajille.
        Tonnin vuoksi nyt ei kannata pillastua. Se on vain rahaa. Raha-asiat ovat yleensä neuvoteltavissa.

        Kyllä saat kuoleman, jos sitä haluat.

        Jos ihminen haluaa oikeasti kuolla, niin siihen osaa jokainen itse löytää keinot.

        Trolli se on. Tuskin isä, tuskin mies, tuskin veloissa, eikä todellakaan aikeissa tappaa itseään... Sairas mieleltään kun tällaista viitsii kirjoitella ja trollaa tod.näk. muissakin ketjuissa. Mutta joo niinhän sitä sanotaan, että hullulla on halvat huvit.


    • väsynyt epäonnistuja

      En taida trolli olla...
      Olen nainen.
      Olen veloissa.
      Ja rehellisesti meinasin itseni tappaa mutta onneksi oli järjen hiven vielä jäljellä.
      Eilinen päivä oli ilmeisesti minun pohjat :(
      Suosta haluan nousta.
      Kiitos teille jotka jaksoitte positiivisia sanoja minulle sanoa ja TE jotka epäilitte minua niin joku kerta saattaa todella olla sellainen ihminen jolla ei ole niitä ihania lapsia jotka pitävät ihmisen elävien kirjoissa!
      ÄLKÄÄ EPÄILKÖ JOS JOKU APUA PYYTÄÄ !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe