Helikopteriahdistelua Suomessa

anti-Illuminati

31

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---Antti---
    • Kertokaa ihmeessä

      En jaksa katsoa videota.

      Näkyykö siinä kopterin tunnus; ja kenelle se on rekisteröity?

      • Anti-Illuminati

        Se on meidän SUPO Cesiumilla oikein eri nimimerkki tänne.


      • Avohoito Arska

        "Taitaa nwo-blogin sepustaja olla diagnosoimaton skitsofreniatapaus."

        Ei edes diagnosoimaton. Eikö kyseinen henkilö ole ollut tahdon vastaisessa hoidossakin? Itse mielestään tietenkin täysin aiheetta.


      • 4evolution
        Avohoito Arska kirjoitti:

        "Taitaa nwo-blogin sepustaja olla diagnosoimaton skitsofreniatapaus."

        Ei edes diagnosoimaton. Eikö kyseinen henkilö ole ollut tahdon vastaisessa hoidossakin? Itse mielestään tietenkin täysin aiheetta.

        olkoon vaikka skitso- mitä sitten?

        olisitte iloisia kansainvälisien juttujun suomentamisesta, siihen kelpaa kuka vaan vaikka puolipotilas jos vai kielen ymmärtämistä riittää.

        olkoon minun puolesta vaikka alleen pissivä nekrofiili subunarkomaani, seuraan silti hänen blogiaan nyt ja jatkossa.

        alle 5% blogin sisällöstä hänen omaa tuotantoa. ehkä yliarvio tuo 5%

        onko hänen suomennoksissa jotain vikaa?


      • ökhgvgujvyog
        4evolution kirjoitti:

        olkoon vaikka skitso- mitä sitten?

        olisitte iloisia kansainvälisien juttujun suomentamisesta, siihen kelpaa kuka vaan vaikka puolipotilas jos vai kielen ymmärtämistä riittää.

        olkoon minun puolesta vaikka alleen pissivä nekrofiili subunarkomaani, seuraan silti hänen blogiaan nyt ja jatkossa.

        alle 5% blogin sisällöstä hänen omaa tuotantoa. ehkä yliarvio tuo 5%

        onko hänen suomennoksissa jotain vikaa?

        Vika on kelvottomissa lähteissä. Jos joku ottaa noita juttuja tosissaan, on joko keskenkasvuinen kakara tai henkisesti jälkeenjäänyt vajakki. Sen verran hölmöjä palstan väitteet ovat.


      • Lähteet lähteet
        ökhgvgujvyog kirjoitti:

        Vika on kelvottomissa lähteissä. Jos joku ottaa noita juttuja tosissaan, on joko keskenkasvuinen kakara tai henkisesti jälkeenjäänyt vajakki. Sen verran hölmöjä palstan väitteet ovat.

        JOS salaliitto on todellinen, miksi ainoastaan kyseisen liiton lähteet kelpaisivat lähteiksi?


      • huh huh
        Lähteet lähteet kirjoitti:

        JOS salaliitto on todellinen, miksi ainoastaan kyseisen liiton lähteet kelpaisivat lähteiksi?

        Jutut ovat kaukan parodiahorisontin ulkopuolella. Reaalimaailman rannat eivät enää näy parhaillakaan kaukoputkilla ja sinä kyselet todellisen salaliiton perään.
        Millaisessa maailmassa sinäkin oikein elät?


    • Samaa kokenut

      Olen kokenut samanlaista ahdistelua. Asuttuani helsingissä katsoin asunnostani merelle kun huomasin helikopterin lentävän asuntoani kohti ja osoitti samalla valoheittimellä asuntoani kohti. Siitä eteenpäin seuraavan viikon verran kuulin helikopterin äänen missä ikinä olinkin. Kaikki lähti liikkelle yhdestä facebook kirjoituksesta jonka jälkeen minua alettiin seuraamaan. Mukana oli poliisi ,armeija ja tietenkin illuminati. Aluksi en voinut uskoa mitä tapahtui mutta tapahtumat olivat niin traumaattisia ja stressaavia että sairastuin skitsofreniaan.

      • Emme ole yksin

        Nämä kuviot ja jutut joita ihmiset kokevat ovat ns psykologista sodankäyntiä. Keinoja ja menetelmiä on monia, mutta yhteistä näille taitaa olla se että budjetit paisuu mutta rahaa vaan riittää ja riittää. Ei näitä sodankävijöitä voi enää auttaa. Sanokaa niille "Ja vitut!" ja jatkakaa elämää. Älkää kiinnittääkö huomiota näihin juttuihin vaan luokaa rauhassa omaa elämäänne. Kaverit jakavat jutut keskenään ja ystävät tukevat vaikeissakin asioissa. Jos heitä ei ole, näettehän että monikin puhuu samoista asioista. Luokaa kontaktit.

        TV 7 ltä tulee paljon hyviä "terapia" ohjelmia ja sitä psykologista sodankäyntiä puolustajan roolina. Muistakaa että Jeesus on puolustaja, perkele syyttäjä.


      • Emme ole yksin
        Emme ole yksin kirjoitti:

        Nämä kuviot ja jutut joita ihmiset kokevat ovat ns psykologista sodankäyntiä. Keinoja ja menetelmiä on monia, mutta yhteistä näille taitaa olla se että budjetit paisuu mutta rahaa vaan riittää ja riittää. Ei näitä sodankävijöitä voi enää auttaa. Sanokaa niille "Ja vitut!" ja jatkakaa elämää. Älkää kiinnittääkö huomiota näihin juttuihin vaan luokaa rauhassa omaa elämäänne. Kaverit jakavat jutut keskenään ja ystävät tukevat vaikeissakin asioissa. Jos heitä ei ole, näettehän että monikin puhuu samoista asioista. Luokaa kontaktit.

        TV 7 ltä tulee paljon hyviä "terapia" ohjelmia ja sitä psykologista sodankäyntiä puolustajan roolina. Muistakaa että Jeesus on puolustaja, perkele syyttäjä.

        Ai niin, unohtui sanoa: tarkoitushan on nimenomaan sairastuttaa ihmisiä että heidät saataisiin skitsoiksi, lääkkeiden käyttäjiksi, sekopäisiksi, naurunalaisiksi, nöyryytetyiksi...

        että miksikö?

        Sanon vain sen että ei noilla menetelmillä skitsoksi tullut tarvitse lääkkeitä. Riittää kun aloittaa tv 7 ohjelmista, nukkuu yönsä hyvin, syö terveellisesti, liikkuu, on kavereiden kanssa, käy välillä vaikka Lapissa - ok, kyllä ne hoitajat kulkee mukana junissa, mut siis, erakoituu välillä...

        Ja tännekin kirjoittelu on tärkeää. Käy työstä, jos sitä ei muuten ole.


    • Voetokkeensa

      Paranoidi skitsofrenia on vaikea sairaus...voimia läheisille!

      • Haluamme varmistaa..

        3 kertaa tuon puolituntisen kokenut.
        todellista myös suomessa


      • Fläpätifläpätifläp
        Haluamme varmistaa.. kirjoitti:

        3 kertaa tuon puolituntisen kokenut.
        todellista myös suomessa

        Aina sama juttu. Ne aloittaa helikoptereilla ja seuraavaksi tulevat anaalikoettimet.


      • .nv ljhcvlg
        Fläpätifläpätifläp kirjoitti:

        Aina sama juttu. Ne aloittaa helikoptereilla ja seuraavaksi tulevat anaalikoettimet.

        Unohtamatta kaasutusta pistorasian kautta ja mielenhallintasäteilytystä. Skitsofreenikolle nämä harhat ovat aivan todellisia.


      • säteilytyksen
        .nv ljhcvlg kirjoitti:

        Unohtamatta kaasutusta pistorasian kautta ja mielenhallintasäteilytystä. Skitsofreenikolle nämä harhat ovat aivan todellisia.

        tajuamiseen ei tarvitse tehdä kuin pieni koe. Yritä puhua asiasta vakavamielisesti ja informaatiota esille tuoden, ja katso mitä tapahtuu. Ei tuo ole mikroaalloin tehtävä mielenhallinta ole harhaa.

        http://www.scribd.com/doc/48483955/Tekniikan-Maailma-Mikroaallot-kavala-kaveri


      • ihan huuhaata
        säteilytyksen kirjoitti:

        tajuamiseen ei tarvitse tehdä kuin pieni koe. Yritä puhua asiasta vakavamielisesti ja informaatiota esille tuoden, ja katso mitä tapahtuu. Ei tuo ole mikroaalloin tehtävä mielenhallinta ole harhaa.

        http://www.scribd.com/doc/48483955/Tekniikan-Maailma-Mikroaallot-kavala-kaveri

        -78 kirjoitettu artikkeli, jonka peloista suurin osa on osoitettu turhiksi. Muistan itse työskennellessäni mikroaaltotekniikan kanssa, kuinka -70 luvun lopussa ja vielä 80 luvun alkupuolella epäiltiin vaikka mitä kumuloituvia vaikutuksia. Nyt tehoa alle 10 W neliölle, pidetään turvarajana.

        Eikä siinäkään artikkelissa sentään mielenhallinnasta puhuttu. Kyllä mikroaalloin tehty mielenhallinta on mitä suuremmissa määrin puppua.


    • Laskin videolta 0 kopteria.

    • pro-illuminati

      Olen törmännyt pienkoneahdisteluun, jota ei oikein pysty järjellä selittämään. Kyllä sitä aineen harhassa sattuu ja tapahtuu vaikka mitä, kun on hetkessä kiinni ja yrittää muutosta.
      Sitä en kyllä ymmärrä miksi valtavirtamediassa tilityksiä tehnyt Vehkala näkee tuossa tuollaisen salaliiton, minusta tuntuu paljon todennäköisemmältä että jokin taho pilailee suositun (ja paranoidisen) blogaajan kustannuksella.

      • oytdt6r6dsee

        Minua pienkoneet ahdistelevat lähes päivittäin. Joskus useampi kerrallaan. Ne erottaa oranssista pyrstöstä ja siivenkärjistä tavallisista lentokoneista. Kerrotaan, että tämän rikollisluonteisen häriköinnin takana olisi Patria niminen salaseura salaperäisen Karjujärven johtamana. Voi olla disinformaatiotakin.

        Kristallipalloni kertoi minulle lisäksi, että ensi vuonna ahdisteluun liittyy vielä inha joukkio Hawk harjoitushävittäjiä.


    • TeemuKing

      Teemu ei ole sairas!!! Hän on NATOn mustalla listalla! Lähdön aika koittaa Teemullekkin :( Kaikkea hyvää tälle maamme sankarille!

      • Cluthulhuhuhuhuu

        Teemu on reptiliaani ja kopterit olivat metsästämässä liskoja.


    • kopteri ENGINEfail

      TEEMU ROCKS!!!!

    • morjenssss

      haha näyttää siltä että jokin entiteetti pitää hauskaa tuottamalla popkulttuuriin enteitä toteuttamistaan hirmutöistä. Olisiko mukava tavata kasvokkain ja paiskata kättä?

    • kello käy
    • watch out
    • sontalapio
    • Raikku Raivonen

      Taitaa Temen mielenterveys heittää taas volttia.

    • shala liitto

      Ääni kuuluu, mitään ei näy. Oli miten oli, uskoohan ihmiset ties mihin huuhaaseen eikä se yleensä niin vaarallista ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe