Murhatutkinta alkoi Kotkassa!

Tampsan montulla?

Ulkoilijoiden kannattanee pysytellä jonkun aikaa pois Tampsan montun maaston ympäristöstä ainakin krp.n murhatutkimusten ajan, koska alue on osittain eristetty tiistaina löytyneen tuntemattoman vainajan surman tutkinnan vuoksi. Todella kauhistuttava tapaus, joka herättää monenlaisia tunteita eikö totta?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032618158277_uu.shtml

95

7657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullut Mopotytöt

      Mennään heti aamusta sudittelee mopoilla tampsalle! Antaa kuran lentää ja takapyörän sutia!!!

    • Metsien Huminaa

      Aivan mutta poliisi uutisoi sivuillansa tapauksesta vasta tänään, joten moni sinne montun maastoon läksi reippailemaan ja säikähtivät tietty puolikuoliaakseen kohdatessaan moisen poliisiarmaadan. Tuskinpa moni yksinäinen yösuunnistajakaan edes tietää vielä metsikön salaisuudesta, koska nukkuvat vaan kaiket päivät eivätkä välitä lukea uutisia sitten herätessään.

      • Camilla Mustavaara

        Ai ettei välitä, kenelle tulee nykyään lehtiä? Ei kaikki lue titoa suoli24:sta.
        Mitään ei ole uutisissa ollut. Ei meille ainakaan tule iltapäivälehtiä eikä muitakaan lehtiä, sillä nehän on maksullisia.

        Eikä me nukuta kun naapuri soittaa heviä päivät pitkään.


      • Itse ainakin
        Camilla Mustavaara kirjoitti:

        Ai ettei välitä, kenelle tulee nykyään lehtiä? Ei kaikki lue titoa suoli24:sta.
        Mitään ei ole uutisissa ollut. Ei meille ainakaan tule iltapäivälehtiä eikä muitakaan lehtiä, sillä nehän on maksullisia.

        Eikä me nukuta kun naapuri soittaa heviä päivät pitkään.

        Eikös päivät olla yleensä töissä????


    • Montun synkät salat

      No näkeenän ton jo uutiskuvistaki ettei sieltä tavikset malta pysyä poies nuo kuvat on lukijoiden ottamia mietin täs vaan kerta siitä epäillyn murhan tekijästäkään ei oo mitään haisua niin ei sinne Tampsa monttuun kukaan uskalla enään uimaan mennä jossei tekijää saada koskaan kiinni sillon siitä tulee se urbaanilegendojen kauhujen monttu ja mitä sen pohjalta löytyiskään mikäli sukeltajat sinne vähän syynäis tietty luurankoja kasapäiten hyi hemmetti?

      • Skeletoniton

        Mikäs luurangossa on vikana? Sellainen on sinunkin sisälläsi.


    • Mikä on tärkeää?

      Tärkeintä saada tekijä/tekijät kiinni kuin tietää uhrin henkilöllisyys. Uhrin henkilöllisyystiedot kuuluvat vain lähiomaisille.. Jotakin rajaa uteliaisuudelle.

    • Poltettu mies
      • Jyrikö?

        Voisiko se olla polttoitsemurha? Kun ei ole tietoa nuoren miehen mielenliikkeistä.


    • ankeeta

      Nyt äkkiä keksimään jotakin järkevää tekemistä päivien täytteeksi tappamisen sijaan. Kymenlaakso voi pahoin.

      • Ei voi muuta

        Sitte on varmaankin mentävä kaljoille.


      • Kervis-asiaa välillä
        Ei voi muuta kirjoitti:

        Sitte on varmaankin mentävä kaljoille.

        Kirjoittakaa nyt helkutissa välillä siintä kaupungin Kervis-asiasta, ettei aina murhista ja tapoista!


    • publicity

      Hyvä Kotka. Kirjoitetaan mitä kirjoitetaan, pääasia, että kirjoitetaan. Tällä tavalla saadaan Cursor ja Kotka yritysten tietoisuuteen. Kotka nousuun, yes.

    • ZSDFGYUIU

      HAMINALAINEN TEEMU NURMELA?

      • Haminasta > Kotkaan?

        Herranjösses Kotkassa ja Haminassa poliisin pyytämien havaintojen miesten tuntomerkithän on ihan samat voi huh huh mikä rikosdraama.


      • Toinen löytyi..

        Haminan mies on tavoitettu ei kannata etsiä enään se oli äsken uutisissa.


    • Kotkan Uhri
    • Kuva kertoo...

      Näyttäis, et tää vainaja on kadonnu jo viime lauantain jälkeen niin olisko tuo virunu siellä mehtässä monta päivää? Tuntomerkit on hyvät mutta kuva olis parempi julkistaa niin joku vois pian vaikka ratkaista hela arvoituksen.

    • Joko taas tapahtui?

      Kyllä se on semmosta villiä länttä, ettei oo tosikaan.

    • Ruski idiot.

      Onkohan taas joku mustankipee ryssä ollu asialla

      • Piiparin lusmu

        Osaa ne suomalaisetkin, reilu vuosi sitten Piiparin Sette luuseri tappoi raitilla kauniin vaimonsa ja itsensä..


      • ...
        Piiparin lusmu kirjoitti:

        Osaa ne suomalaisetkin, reilu vuosi sitten Piiparin Sette luuseri tappoi raitilla kauniin vaimonsa ja itsensä..

        korjataapa hieman, Piipari tappo entisesä... ei vaimoaa!


      • ...suksi ei luista
        ... kirjoitti:

        korjataapa hieman, Piipari tappo entisesä... ei vaimoaa!

        Joo niin siinä käy että luttamunat jää lehdelle soittelemaan.


    • Totta vai Tarua

      Olen nyt lukenut suurimpien päivälehtien uutiset koskien "jostain" henkilöstä annettuihin tuntomerkkeihin ja esim. Kymen Sanomat, Iltalehti, iltasanomat ja Yle antavat sellaisen käsityksen eri muodoissaan, että tuntomerkit kuuluvat tälle vainaja uhrille mutta kun tämä tarina muuttuu koko ajan, koska tästä ei ole virallista tiedotetta poliisin omilla sivuilla niin tästä rienaantuneena luin vielä Helsingin Sanomat, jossa tarina muuttui aivan uusiin atmosfääreihin kunnes uskoni journalismiin romahti pahasti. Ketähän tässä aikuisen oikeasti etsitään :D

      "Poliisi kaipaa apua Kotkan murhatutkinnassa
      27.3.2014 15:20 Helsingin Sanomat

      Kotkasta löytyi tiistaina iltapäivällä Tampsan montun läheisyydestä metsästä tuntematon vainaja. Keskusrikospoliisi on julkistanut tuntomerkkejä henkilöstä, jota epäillään Kotkassa tiistaina tapahtuneesta surmatyöstä. Poliisin mukaan Tampsan montun ulkoilualueelta tiistai-iltana kuolleena löytynyt mies on tunnistettu ja hänen lähiomaisensa on tavoitettu.

      Iltalehden mukaan uhri löydettiin poltettuna.

      Tutkintaa johtava rikoskomisario Kimmo Huhta-aho ei tutkinnallisista syistä ota väitteeseen kantaa.

      Poliisin mukaan epäilty mies on noin 30-vuotias, 175 senttiä pitkä ja hoikka. Hän oli pukeutunut ruskeaan, vyötäröpituiseen nahkatakkiin, jonka hihansuissa on tummanruskeat resorit. Hänellä oli mustat tai harmaat farmarihousut sekä musta tai harmaa neulepusero, jonka päällä tummahko monitaskuinen liivi.

      Jalassa oli tummat turva- tai suojakengät.

      Miehellä on ruskeat, kihartuvat, olkapäille ulottuvat hiukset ja mahdollisesti poninhäntä sekä viikset ja parta.

      Poliisi pyytää havaintoja henkilöstä ja hänen seurassaan mahdollisesti liikkuneista henkilöistä viime lauantain ja tiistain väliseltä ajalta.

      Vihjeet ja tiedot voi ilmoittaa Keskusrikospoliisille sähköpostilla."

      • Kuka vaan

        Siis varmasti ihmiset on nähneet kyseisen henkilön liikkumassa jonkun seurassa, kapakasta metsän suuntaan...mutta kun uhrilla ei ole kasvoja yleisölle.
        Moniakin tuohon tuntomerkkiin löytyy jo facebookista ja yksi erittäin masentunut jolla ei ole ollut päivityksiä 2-kuukauteen. Useinki murha epäily muuttuu itsemurhaksi.

        Vuosia sitten eräs puukotus ja ampumatapaus paljastui itsemurhaksi. Henkilö ampui itseään, laittoi puukon oven väliin ja paiskasi selkänsä puukkoa vasten. (muka joku olisi puukottanut selkään tai sinne päin) Se siitä kuoli kyllä, mutta henkivakuutus jäi saamatta.

        Surullinen tapaus kun kyseessä oli hyvä ihminen.


      • Kriminaali Mieli
        Kuka vaan kirjoitti:

        Siis varmasti ihmiset on nähneet kyseisen henkilön liikkumassa jonkun seurassa, kapakasta metsän suuntaan...mutta kun uhrilla ei ole kasvoja yleisölle.
        Moniakin tuohon tuntomerkkiin löytyy jo facebookista ja yksi erittäin masentunut jolla ei ole ollut päivityksiä 2-kuukauteen. Useinki murha epäily muuttuu itsemurhaksi.

        Vuosia sitten eräs puukotus ja ampumatapaus paljastui itsemurhaksi. Henkilö ampui itseään, laittoi puukon oven väliin ja paiskasi selkänsä puukkoa vasten. (muka joku olisi puukottanut selkään tai sinne päin) Se siitä kuoli kyllä, mutta henkivakuutus jäi saamatta.

        Surullinen tapaus kun kyseessä oli hyvä ihminen.

        Höpö hopö tässä uhrissa on voinu olla kukaties vaikka luodinreikiä ei silloin enään voi itseään polttaa ja sehän on selvä, jos olisi yrittänyt itse jotain tekovälineet löytyisivät paikalta mutta saahan sitä kuvitella.


      • Törkeä teko!
        Kriminaali Mieli kirjoitti:

        Höpö hopö tässä uhrissa on voinu olla kukaties vaikka luodinreikiä ei silloin enään voi itseään polttaa ja sehän on selvä, jos olisi yrittänyt itse jotain tekovälineet löytyisivät paikalta mutta saahan sitä kuvitella.

        Jospa puukotettiin tampsalla ja haluttiin rahat, toisaalata saattaa olla äkkipikaistuksissaan tehty tappo, jonka jälkeen tekijä haki kotoota pimeyden turvin bensiiniä ja yritti hävittää vainajan? Tuttu tai kapakka-tuttava?


    • Valokuva Uhrista

      Ohoh! Kattokaapa nuita "linkkijä"-nimimerkin ylempää uutislinkkiä siihen on päivittyny valokuva uhrista ilman päätä niin siinä nahkatakissa on rintamerkki tunnistatteko ton kaverin,,, jotain uutta sentäs?

      • Elon Anne

        Kerrankin oli löydetty vainajan pää, kuva oli profiilista mutta korvat oli rajattu kuvasta pois. Korvista olisin tunnistanut heti minulle tutun naisen.


      • Osanottoni omaisille

        Tuollaisia ruskeita takkeja on monia. Kasvot / profiili puuttuu.

        Oliko skeittaava,,,,,,,.....


      • skei
        Osanottoni omaisille kirjoitti:

        Tuollaisia ruskeita takkeja on monia. Kasvot / profiili puuttuu.

        Oliko skeittaava,,,,,,,.....

        Ei nuo vaatteet ainakaan yhtään skeittihenkiseltä näytä, jos vaatteiden perusteella ajatelit...


    • oivariini

      Lueskelin tässä joku aamu kymensanomine nettisivuja, siellä oli jostain nuotiosta turvalasta, jonka yöllä oli palokunta käyny sammuttamasta, joku ohikulkija oli ilmottannu,,,, aattelin et oiskohan ,, siellä jotain tehty ja häirityksi tultu,,, siitähän ei pitkä matka ole tampsalle.

    • viiksekäs emäntä

      Pieni parta ja pitkät hiukset, siksi ensin lehdessä epäilivät naiseksi.

      • viiksekäs nainen

        Toivottavasti uhri ei ole suomalainen


      • Tiedon Väärti

        Väittämäsi ei pidä paikkaansa olen nyt tarkistanut kaikkien suomalaisten sanomalehtien uutisoinnit Tampsan montun tapaukseen liittyvistä rikosepäilyistä käyttämällä eri internetpalveluiden hakukoneita eikä ainoassakaan sanomalehdessä puhuta kuin mies uhrista. Oletko nyt sotkenut tämän asian sosiaalisessa mediassa levinneisiin huhuihin? Sosiaalinen media on oiva apu viranomaisille rikosten selvittämisessä mutta toki vain silloin kun tieto on rehellisen oikeaa. Olisi varsin mielenkiintoista tietää moniko poliisi lukee tätäkin palstaa.


      • vcxzvg

        pieni parta, ja naisella haloo pässi!


      • ite olet
        vcxzvg kirjoitti:

        pieni parta, ja naisella haloo pässi!

        Kyyl mun muijalla on parta ja viikset. Sulla ei ole muijaa lainkas.


      • banaani 1
        ite olet kirjoitti:

        Kyyl mun muijalla on parta ja viikset. Sulla ei ole muijaa lainkas.

        ei olekkaan, mie olen ruskeenreiän ritari.


      • Ei parta pahoille

        Joo, varsinaisia Sherlokkeja toimituksessa..


      • ymmi on meripäivillä
        banaani 1 kirjoitti:

        ei olekkaan, mie olen ruskeenreiän ritari.

        ja mulla on köntsät housussa


    • Hianoa.

      Se on hyvä että mädänpäisyys tutkinta alkaa ihan missä vain?
      Pienemmissäkin asiossa?

    • Näkijä >>>

      Olen nyt tutkiskellut Iltalehden julkaisemaa valokuvaa uhrin nahkatakista ja klikatessani selaimeni näppäimestä suurentaen kuvaa 400% todennut seuraavaa:

      - Kysessä lienee ajan patimoiva hirvennahahkatakki.
      - Nahkatakin enkelinsiipi kruunumerkissä lukee raf tai rpf.
      - Kuvan yläosasta näkyy pujoparran ja pitkien hiuskiharoiden tarkka väri.
      - Mustan vetoketjullisen neuleen kaula-aukossa on joku sininen kaulaliina.
      - Viisi jotain omituista lautaa näkyy leukaparran vieressä.
      - Pinkkiin asuun pukeutunut nainen hipelöi vieressä (ks. kynnet)
      - Mustassa neuleessa lukee Ko (huomaa pinssi alla) nahkatakki peittää loput.

      Tämä nyt vain tiedoksi vain, jos kuvassa on uhri ja sitä rataa sitten.

      • -tiedän-

        ompas sulla surkeaa tietoa ja niin pätemässä täällä:D kuule mitäs jos sanoisin että tiedän kenet on poltettu ja mistä on kotoisin ja missä asui viimeksi. Ja sen kenen viraana se oli kotkassa ja että majapaikkaa tarjonnut henkilö on kiinni otettuna ja ilmeisesti osallisena tekoon jos ei päätekijä jopa.

        herää vaan kysymys että miksi kun henkilöt oli parhaita ystäviä keskenään.


      • anonymous
        -tiedän- kirjoitti:

        ompas sulla surkeaa tietoa ja niin pätemässä täällä:D kuule mitäs jos sanoisin että tiedän kenet on poltettu ja mistä on kotoisin ja missä asui viimeksi. Ja sen kenen viraana se oli kotkassa ja että majapaikkaa tarjonnut henkilö on kiinni otettuna ja ilmeisesti osallisena tekoon jos ei päätekijä jopa.

        herää vaan kysymys että miksi kun henkilöt oli parhaita ystäviä keskenään.

        Olen uhrin omainen, toivon kertovan kaikki mahdolliset tietonne myös keskusrikospoliisille...


    • Tarkkaavainen

      Mustassa neuleessa tai hupparissa, mikä lie, on mielestäni nappi eikä pinssi kun katsoo toista puolta niin siinäkin näyttäisi olevan joku tasku.
      Ja raf siinä merkissä taisi lukea, muistaisin et se mainittiin jossain.
      Mutta mitä ihmettä tosiaan on ne "laudat", neljä niitä kaiketi on, mutta mitä ne on?

      • Musikanttiko?

        Musta taskullinen liivi päällä ja henkilö soittanee pianoa, jospa pianon päällyslaudat siinä? Pianon kansi? Nappi se on eikä pinssi. Ko-on kaiketi Ko:lla alkava logo/sana.


    • -tiedän-

      Joojo tiedän kenet on poltettu ja mistä se on kotoisin, kenen vieraana se oli ja kuka on tekijä tai ainakin paikalla olija. Kiiniottoja on tehty ainakin yksi, ja henkilö on lapsuuden tuttava/ kaveri.

      • huolihuoli

        Toivottavasti kyseessä ei ole mun lapsuudenkaveri j.s.

        Huoli on.


    • city of Kotka

      ai hitto kun huvittaa. tottakai näin pienessä kylässä monikin jo tietää henkilöt.....mutta se päteminen täällä nimimerkkien takana.....kun ei vaan uskalla....okei ja joku harva ei halua.... omalla nimellä. hhmmm......oliskohan siihen syitä ettei omaa nimeä voi mainita ? tuliskohan itku jos laittaisi oman nimen siihen " varmaan" tietoon ? mä en oo varma enkä tiedä, mut oon kotkalainen !

      • -tiedän-

        Eikai sinua vaan vituta kieriä tiedon janoisena siellä ja vedota sitten nimettömyyteen että ei uskalla, ja provoat sitten tuolla siinä toivossa että joku pätee asiasta haha. kuule sanotaan näin että urhin nimikirjaimet on R.V


      • Enusko
        -tiedän- kirjoitti:

        Eikai sinua vaan vituta kieriä tiedon janoisena siellä ja vedota sitten nimettömyyteen että ei uskalla, ja provoat sitten tuolla siinä toivossa että joku pätee asiasta haha. kuule sanotaan näin että urhin nimikirjaimet on R.V

        Voisin väittää ettet oikeasti tiedä!!!


      • anonymous
        -tiedän- kirjoitti:

        Eikai sinua vaan vituta kieriä tiedon janoisena siellä ja vedota sitten nimettömyyteen että ei uskalla, ja provoat sitten tuolla siinä toivossa että joku pätee asiasta haha. kuule sanotaan näin että urhin nimikirjaimet on R.V

        Pyydän uhrin omaisena, että kerrot kaiken tietosi poliisille, jotta syyllinen saadaan kiinni. Tiedon voi antaa nimettömänä. Aloin lukemaan eri keskustelupalstoja juuri sen vuoksi, että olin varma, että ihmisillä on tietoa.


      • anonymous
        -tiedän- kirjoitti:

        Eikai sinua vaan vituta kieriä tiedon janoisena siellä ja vedota sitten nimettömyyteen että ei uskalla, ja provoat sitten tuolla siinä toivossa että joku pätee asiasta haha. kuule sanotaan näin että urhin nimikirjaimet on R.V

        Pyydän uhrin omaisena, että kerrot kaiken tietosi poliisille, jotta syyllinen saadaan kiinni. Tiedon voi antaa nimettömänä. Aloin lukemaan eri keskustelupalstoja juuri sen vuoksi, että olin varma, että ihmisillä on tietoa.


      • Minä en tiedä mitään
        anonymous kirjoitti:

        Pyydän uhrin omaisena, että kerrot kaiken tietosi poliisille, jotta syyllinen saadaan kiinni. Tiedon voi antaa nimettömänä. Aloin lukemaan eri keskustelupalstoja juuri sen vuoksi, että olin varma, että ihmisillä on tietoa.

        Tai sitten voit itse kertoa poliisille, että täällä joku tietää jotain niin voivat mahdollisesti selvittää kyseisen ihmisen jos ei itse halua ilmottautua.


      • -tiedän-
        Enusko kirjoitti:

        Voisin väittää ettet oikeasti tiedä!!!

        Uskon asiat saat selvitellä kirkossa, mutta miksi en voisi tietää, perusteleppa se. Kerran ikäni asun kotkassa ja tuttuja on runsaasti. Haluat sanoa noin että kertoisin nimet ja ottaisin kuvan facebookista ja linkittäisin sen sulle tänne kenestä on kyse jne... Sitäkö haluat..


      • anonymous
        Minä en tiedä mitään kirjoitti:

        Tai sitten voit itse kertoa poliisille, että täällä joku tietää jotain niin voivat mahdollisesti selvittää kyseisen ihmisen jos ei itse halua ilmottautua.

        Mitäköhän tuohon edes voi vastata? Että varmaan sijassani pyytäisit samaa?


      • anonymous
        anonymous kirjoitti:

        Mitäköhän tuohon edes voi vastata? Että varmaan sijassani pyytäisit samaa?

        En halua ongelmia asiaan liittymättömille, vain syyllisen vastuuseen kaikesta aiheuttamastaan.


      • ex-kotkalainen
        Minä en tiedä mitään kirjoitti:

        Tai sitten voit itse kertoa poliisille, että täällä joku tietää jotain niin voivat mahdollisesti selvittää kyseisen ihmisen jos ei itse halua ilmottautua.

        Varmaan aika itsetäänselvä juttu että tutkintaan varmaan menee... Kannattaa nyt vain ilmoittaa ihan kunnolla kaikki tieto mitä tiedetään. Mistä sitä tietää muutoin kuka on seuraava uhri. Jos ei itse niin kyseessä voi olla oma läheinen. Karua luettavaa taas jälleen kerran. Onneksi itse olen muuttamassa pois Kotkasta. Olikin niin karu paikka ettei kaupoillakaan oikein uskaltanut käydä. Hulluja ihmisiä täynnä. Kiitos ja hyväyötä. Toivottavasti tekijä myös nukkuu hyvät unet tekonsa jälkeen.


      • amina
        anonymous kirjoitti:

        Pyydän uhrin omaisena, että kerrot kaiken tietosi poliisille, jotta syyllinen saadaan kiinni. Tiedon voi antaa nimettömänä. Aloin lukemaan eri keskustelupalstoja juuri sen vuoksi, että olin varma, että ihmisillä on tietoa.

        Otamme osaa suureen suruunne ,koittakaa jaksaa jotenkin ja pitäkää huolta toisistanne.


      • anonymous
        amina kirjoitti:

        Otamme osaa suureen suruunne ,koittakaa jaksaa jotenkin ja pitäkää huolta toisistanne.

        Kiitos. Toivomme syyllisen löytyvän ja saavan rangaistuksensa.


      • amina
        anonymous kirjoitti:

        Kiitos. Toivomme syyllisen löytyvän ja saavan rangaistuksensa.

        Niin me kaikki toivomme sitä samaa.


      • Veikko hopea
        ex-kotkalainen kirjoitti:

        Varmaan aika itsetäänselvä juttu että tutkintaan varmaan menee... Kannattaa nyt vain ilmoittaa ihan kunnolla kaikki tieto mitä tiedetään. Mistä sitä tietää muutoin kuka on seuraava uhri. Jos ei itse niin kyseessä voi olla oma läheinen. Karua luettavaa taas jälleen kerran. Onneksi itse olen muuttamassa pois Kotkasta. Olikin niin karu paikka ettei kaupoillakaan oikein uskaltanut käydä. Hulluja ihmisiä täynnä. Kiitos ja hyväyötä. Toivottavasti tekijä myös nukkuu hyvät unet tekonsa jälkeen.

        Hanki elämä , luuletko että sinut poltetaa kun ole menossa siwaa maitoo ostamaan se kuule ihan sama missä asut hulluja on sinun lisäksi muitakin . Kotka on hyvä paikka asua ei mitää valittamista


    • Pidätys suoritettu..

      Uutisissa luki tänään, että joku on pidätetty epäiltynä osallisuudesta tuohon murhaan mutta vain, että molemmat uhri ja epäilty ovat Kymenlaakson alueelta kotoisin. Tuli tässä mieleen, että rikosnimikkeenä murha vaatii suunnitelmallisuutta, joten olisiko uhri surmattu aivan muualla ja kuskattu sitten Tampsan montulle ja yritetty polttamalla hävittää tuntomerkit tosin jos muiluttaa uhrinsa sinne ja sitten tekee verityönsä kait sekin on murha. Salaperäinen juttu tämä?

      • Oliko ryöstömurha?

        Juu, kun syyte on murha eikä tappo tms kuolemantuottamus niin teko on suunniyeltu olisiko kaikki tappovälineetkin varattu mukaan sitävarten? Samoin bensiini/polttoaine että uhri poltetaan tunnistamattomaksi. Tampsalle houkuteltu tai viety ja siellä poltettu, joku oli kommentoinut että tampsalla oli myös puita puun runkoja palannut siinä paikassa. En ole käynyt tsiikaamassa, enkä mene. Missä murha tapahtui tampsallako vaiko muualla ja miten uhri raahattiin polttopaikalle? autolla vaiko kottikärryillä. Eiköhän kaikki tapahtunut siellä tampsalla. Motiivikin selviää kun on vangittu tänään. Sen jälkeen kun on vangittu eikä enää epäilty niin alkaa tulla tiedonmuruja motiivista.


    • hurraa poliisit

      voi jopa kehua kotkan poliisia tehokkuudesta

      • Yleisö osaa :)

        Poliisi seurasi yleisön antamia vihjeitä, murhaaja on kaiketi tallentunut jonnekin valvontakameralle.


      • erkkipetteri123

        Joo, kerrankin tuli Kotkassa tulosta, kun siirsivät jutun muualle tongittavaksi.
        Ruukinkadun ammattitaidolla ei yleensä löydetä edes lusikkaa kahvikupista.


      • Useita tekijöitä
        Yleisö osaa :) kirjoitti:

        Poliisi seurasi yleisön antamia vihjeitä, murhaaja on kaiketi tallentunut jonnekin valvontakameralle.

        Itseasiassa poliisi oli päässyt epäillyn jäljille omien tutkimustensa perusteella ja vaikka yleisövihjeitäkin oli tullut he näemmä kaipaavat lisää tietoja uhrin liikkeistä, koska eivät uutisten kertoman mukaan voineet sulkea pois sitä mahdolisuutta onko tekijöitä useampia, joten homma jatkuu.


    • kyyditys rajalle on

      onkohan taas ryssän ketku asialla

    • 1969

      kukas on pidätetty teosta ???

      • Hirveä teko

        Huomena vangitaan, pääseekö oikeudenkäyntiä seuraamaan Senaattiin ent. (Suomenpankintaloon)? Nimi tietoon kuka kummajainen meni tuollaista tekee, muuttavat sen tapoksi kuitenkin oikeudessa. 4-vuotta istuu jos sitäkään, poltto oli ilmeisemmin yritys hävittää uhri. Jos teko oli äkkipikaistuksissaan tehty puukotus. Seurataan miten käy?


      • Kohta selviää

        Joku 44-45-vuotias. Kuka Kotkalainen sopii tuntomerkkeihin?


    • 1245

      miksi ei nimiä ole jo jossain... ihme salailua. muissa jutuissahan on jo nimet olleet heti otsissa tiedossa.

      • Kysyn vaan

        Samaa oon ihmetelly. Yleensä uhrin nimi ja enkä kuvakin on lehdis heti. Epäillyn kohdalla ymmärtää et nimi on julkista tietoa vasta tuomion jälkeen mut kyllä nekin nimet yleensä pidätyksen jälkeen löytyy joltain palstalta, tässä tapauksessa bannataan heti jos alkaa vaikuttaa liian paljastavalta. Että mikä ihme tässä nyt on niin salaista??


    • nimetön

      1969 syntynyttä miestä epäillään, nimiä kehiin?

      • Kalterit soi

        Kenen naapuri on viety poliisiautolla? Kertokaa nimiä tänne heti...!


      • 0987659876

      • määä
        Kalterit soi kirjoitti:

        Kenen naapuri on viety poliisiautolla? Kertokaa nimiä tänne heti...!

        Oletpa sairaalloisen utelias kyylä. Kannataisikohan hankkia oma elämä ja keskittyä siihen.


      • sddgrtjfgh
        määä kirjoitti:

        Oletpa sairaalloisen utelias kyylä. Kannataisikohan hankkia oma elämä ja keskittyä siihen.

        Miksi olet tällä palstalla?


    • oikeustalo on auki

      No jos jotain uteliasta kiinnostaa ni ois kannattanu mennä oikeustalolle kattomaa tappajaa.turha täällä vinkua ettei tiedä kuka on kyseessä.

      • mutta matka on pitkä

        Muitakin kiinnostaa kuin kotkalaisia. Siksi on netti ja suomi24 ja sana vapaa jakamaan tietoa.


    • sössö vol.

      kenties ensi viikon seiskassa on jotain tietoa/lapsuus kuvia tekijästä,malttakaa odottaa ja juorut vasta sen jälkeen?

    • 2011

      K.V. on se pidätetty... nyt vaan loppujen kirjaimien lypsämina alkakoo... niinhän nämä on kaikki muutkin jutut selvitty....niin se mäntykankaan murha kuin marinkylänkin... mikä nyt on niin salattavaa muka ettei leikkiin kukaan ryhdy... vai pelottaako murhaajan kosto...
      Minfosta nuo alkukirjaimet, joten kutinsa pitänee.

      • Selvää peliä

        Hyvää exstraa Kotkan tapahtumista.


      • Koljo Veistinen

        Nyt sitten arvuuttelemaan kaikki Koo - Veet. - Kim, Kalle, Kai, Kyösti, Keijo, Kari, Karri, Keijo, Kauno, Kimmo, Kosti, Kauko. jne..


    • asko sperminen

      Kervinen Hirvonen?

    • Ar-voi-tus

      Uhri: aakkosten 18, 15, ja 25. kirjain. Sukunimi kukaan ei koskaan-biisin bändi..

      • Ei tietooo

        18,15,25 = ROY

        Vesterinenkö?Hö?


    • abc kissa käppäilee

      y=24
      z=25

    • en osaa

      elikkä Leinonen tai Leivonen

      • huva

        Osaat kyllä, juuri noin..


    • 1312

      voi jo kirjoittaa vaikka takaperin....

    • 1236555

      entäs tekijä...sen nimihän se kiinnostaa kaikkia jotta tietää mikä sekin oli miehiään.,,

      • Paljon nähnyt

        Tietysti olisi hyvä tietää nimeltäkin, mutta riittää kun näkee jonkun henkilön, niin siitä tulee analyysi heti onko asiallinen vai ei. Ei tarvitse puhettakaan kuunella. Jo liikkeet ja nenän asento kertoo ja muu olotila, tyylittely, pukeutuminen ja moni asia. Eka pieni hetki kertoo sen kun näkee jonkun mikä se on.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe