APUA! Olen raskaana

tyttö13

Hei, olen 13-vuotias tyttö. Olen ihan normaalivartaloinen, mutta menkat ei oo tullu. Harrastin seksiä yhden pojan kanssa ja nyt pelkään että olen raskaana. Me ei käytetty kondomii. Apua! En uskalla kertoa vanhemmilleni, ne varmasti suuttuvat

13

433

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaana ollut

      mäkin oon 13 ja ku olin 12 v nii olin raskaana lastenkodis ni ei ne suuttunu

    • tyttö13

      mitä perkelee vittu mä huijasin!!

      • Tyttö13

        En minä mitään huijaa!!!

        Se poika oli niin ihana, me oltiin seurusteltu jo kuukauden. Sitten koulun jälkeen menin pojan kanssa sen kotiin. Sen vanhemmat ei ollu kotona. Me aluks pussailtiin ja sitte me riisuttiin. Se oli meijän eka kerta. Sitte tämä poika tuli sisälleni, tuli verta ja sitä valkosta. Nyt ei ole tullut menkkoja ollenkaan ja kuulin että se voi tarkoittaa että olen raskaana.


    • vammainen

      lol

    • Jälkiehkäsy...

    • Henriikka Hopo

      Ihan aikuisten oikeasti: jos epäilet olevasi raskaana, ota yhteys terveyskeskukseen ja mieluummin heti kuin huomenna. Kehtaat kyllä jos sinulla on vähänkin järkeä päässä.

      • Tyttö13

        Okei. Tai ehkä meijän koulun terkkari. Toivottavasti ymmärtää eikä ala vaahtoamaan ehkäisystä. Siinä ei paljoa ehkäisyt kiinnostanut, eikä meillä edes ollu kortsuja.


    • -----

      Ei vitun kakarat

    • Tee ensin testi!

      Sitten terkkarin luo niin pääset aborttia tekemään jos on niin käynyt.

      • Tyttö13

        Joo tein testin ja se näytti positiivista! Meen huomenna terkkarille jos uskallan. En tiennyt että ekasta kerrasta voi tulla raskaaks, mutta näköjään voi, ja näin nuorena!


    • No tee abortti Ö_Ö. Ei sun kannata pitää sitä lasta koska oot vielä liian nuori ja sulla on vielä 6 vuotta kouluu lukio

    • Tyttö13

      Joo kävin terkkarilla. Ei tarvi vanhemmille kertoo jos tekee abortin se sano. Sain ajan sairaalaan abortin tekoa varten ja sitte se anto pari kortsua jotta vastaavaa ei tapahdu. Oli onneks ymmärtäväinen ja tajusi että kyllähän se seksi kiinnostaa.

    • uejchcj

      höpöhöpö ei tota usko puolalainenkaa =D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe