Kuninkaalliset Thaimaassa

Mahasarakham1

TV lähettää joka päivä Kuninkaallisen perheen kuulumisia illalla 8 pintaan monilta kanavilta.
Kuninkaan tyttäret jakaa päästötodistuksia valmistuneille Lukion tapaisen läpäisseille.
Yksi tytär on usein eläin sairaalassa auttamassa leikkauksissa ja muissa operaatioissa.
Paikalliset kertoi,että hänellä on eläinlääkärin koulutus.
Kruunun prinssiä ei juurikaan ohjelmissa näy,mutta kaikki 5 tytärtä on usein edustus hommissa.
Ei ihme,että Kuningasperhe on suosittu.Esillä ovat tosi paljon TV:ssa

12

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaan talollinen

      Minulla ja Wikipediallakin hieman eri tietoa Thaimaan kuninkaan lapsista:
      Lapset[muokkaa wikitekstiä]

      Kuningas Bhumibol Adulyadej on naimisissa serkkunsa, Thaimaan Ranskan suurlähettilään tyttären Sirikit Kittiyakaran kanssa. Hallitsijapariskunnalla on neljä[22] lasta:
      Prinsessa Ubol Ratana (s. 5. huhtikuuta 1951 Lausanne)
      Kruununprinssi Maha Vajiralongkorn (s. 28. heinäkuuta 1952 Bangkok)
      Prinsessa Maha Chakri Sirindhorn (s. 2. huhtikuuta 1955 Bangkok)
      Prinsessa Chulabhornwalailak, (s. 4. heinäkuuta 1957 Bangkok)

      Prinssi ja ainakin prinsessa Maha Chakri Sirindhorn jakavat kylläkin joidenkin yliopistojen valmistumistodistuksia!

      Ilmeisesti olet ymmärtänyt paikalliset väärin tai sitten olet todellisessa takapajulassa, jossa ei asioita tiedetä lainkaan, tai ainakaan kanssasi keskustelevat eivät tiedä?

    • Thaimaan kuninkaalla on viisi tytärtä todellakin.
      Unohdit Bajra Kitiyabhan ja nuorimmaisen myös.
      Bajra on USA:ssa opiskellut yliopistossa.Ja on kansainvälisen rikos seuraamus viraston johtaja.
      Vikipedia on tietolähde,mihin kuka vain voi laittaa tietoja.Se ei ole mikään totuuden torvi.
      Olen ollut koulun lopettajaisissa missä Prinsessa jakoi todistukset.
      Voisin kertoa sinulle paljonkin kuningasperheestä,mutta olkoon.
      Vaimoni on Kuninkaallisista hyvin kiinnostunut.
      Ja olohuoneessamme on lukuisia kuvia kuningasperheestä.
      Luulo ei ole tiedon väärti,toveri talollinen

    • Anteeksi olin väärässä.3 tytärtä kuninkaalla.
      Vaimoni englannin taito syynä väärään tietoon.Kun olen TV ohjelmissa esiintyvistä kuninkaallisista kysellyt.Kaikki Kruunun prinssinkin tytöt ovat vain King´s daugthers.
      Kysyin äsken kuvan kanssa kuka on kenenkin isä ja selvisi,että esim Bajra on Prinssin tytär,sorry.
      Mutta silti Ensygplopedia on tosi huono tietolähde.
      Esim Thaimaa infosta löytyy tarkempaa tietoa.

      • Mies suomesta

        Moi mahasarakham olen laittanut sinulle viestin.Haluaisin asiantuntijan
        arvioita.


    • voi teitä parkoja

      Meillähän Suomessa tulee arkisin pikkukakkonen klo 17:00

      Ihan vaan tiedoksi sinne Thaimaahan.

      p.s.
      Tiedän hyvin , että myös siellä näytetään iltapaivallä vastaavaa lastenohjelmaa.
      Muistakaa seistä asennossa klo 18:00 kun kansallislaulu kajahtaa...

    • Minusta on hienoa kun esim.ministeriössä asioi.Ja jonottaa sisäänpääsyä ennen klo 8.00 niin kansallislaulu alkaa soida,ja kaikki jonottajat yhtyy lauluun.Laulun loputtua virkailijat päästää porukan aulasta palvelutiskeille.
      Isänmaallista väkeä.

    • Thaimaan talollinen

      Selvisihän tämä Kuninkaan tyttärien lukumäärä. Encyclopedia on hieman eri kuin Wikipedia. Wikipedia kuitenkin yleensä aika luotettava, koska käyttäjiä paljon ja mahdolliset virheet korjataan toisten käyttäjien toimesta aika pian.
      Tuntemieni Thaimaalaisten keskuudessa ainakin Kuningas nauttii erittäin suurta arvonantoa ja todella pidetty sekä kunnioitettu henkilö. Kuninkaan kuva on meilläkin seinällä ripustettuna ja kirjahyllyssä kuva Maha Chakri Sirindhorn, ojentamassa vaimolleni yliopiston päästötodistusta.
      Thaimaan televisiossa tulee todellakin kanavilta paljon ohjelmaa Kuninkaasta ja paljon niitä olen minäkin Th kodissa katsellut. Kuningashan on ollut erittäin innokas valokuvaaja ja aina kamera mukana. Elokuvateatterissakin näytöksen alussa on aina pieni kunnioituksen hetki maalle, Kuninkaalle ja uskonnolle, jolloin kaikki nousevat seisomaan.
      Henkilökohtaisesti osaan kunnioittaa heidän tapojaan ja elää niiden mukaan. Kerran viikossa esim. aamulla kuuden aikaan munkit tulevat hakemaan ruokaa ja rahaakin lahjoitetaan ja tähän tapahtumaan yleensä osallistun ja muiden mukana polvistun eteensä. Samoin temppelissä vierailemme ja myös yksittäisten munkkien luona, heitähän kutsutaan myös Budhiksi.

      Maassa maan tavalla on minun mottoni, eikä se ole laisinkaan vaikeaa toteuttaa.

    • mahasarakham1

      Samat tavat täällä Isanissa,paitsi munkit kiertää,joka aamu ruoan keruu lenkin kylässä.
      Meidän talo on yksi pysäkki,missä munkit tyhjentää korinsa isompaan koriin,Ja vaimoni täti kärrää sen sitten temppelille.
      Tänään on joku Budhalainen juhla tilaisuus tällä kylällä.Musiikki soi,ja kulkue meni juuri talomme ohi.
      Minä myös käyn mielelläni temppelissä aamuisin,en joka päivä,mutta usein,jo senkin vuoksi,että siellä syödään aina huippu hyvä aamiainen.
      Munkit ei syö kuin kerran päivässä.tämä aamiainen on siksi runsas ja monipuolinen.

    • joka aamu klo 8.00
    • 28x...

      Minä olen ajatellut pitäväni lättyni kerrankin kiinni ainakin nyt kun puhutaan kuninkaallisista. Voisin vahingossa laukoa jotain sellaista että next lomalla hymyilisivät tarkastuksessa ja toivottelisivat tervetulleeksi maahan. Viivan yli astuttuani olisin sekunnissa raudoitettu.

    • silmät kiin jamenoks

      Kannata paljon kunkun porukkaa kehuskella.Ukko omistaa valtavat maa-alueet ja on maailman rikkain kuningasperhe.
      Arvostella heitä ei saa.Lese majestete -lain avulla oppositio äänet vaimennetaan ja jos ei tehoa,niin 5-12 vuotta vankeutta.
      Pojan touhuista nyt ei viitsi edes kertoa.
      Se on vähän niinku pakko olla kunkun kuva seinällä,jos ei halua probleemia.
      Eräs maailman kovimmista sensuureista ja nettisensuuri lisäksi.
      Joku tolkku sentään tuon yhden mahasarakhamin ylistykseen

    • mahasarakham1

      Thaimaan kuningas osti Suomesta,Iisalmesta 2 ambulanssia.Profile Vehicles valmisti ne,Mersun ambulanssi alustalle.
      Kalleimmat erikois ambulanssit,mitä Iisalmessa on koskaan tehty.
      Aika hienolta tuntuivat kun esittelivät niitä.
      Esim sängyssä hydrauli jousitus,ettei kuopat tunnu Majesteetin kropassa,kun huonoilla teillä ajellaan.
      Toinen on palatsin tallissa.JJa toinen seuraa kuninkaan seuruetta edustus reissuilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe