Löllöä ääk

Etälä-Suomen sinkut

Nyt ärsyttää, o i k e e s t i. Yritän löytää tyttistä treffipalstoilta, mut sinkkujen profiileissa lukee pääsääntöisesti; koko: runsas, tukeva, runsaanpuoleinen, kookas jne. En kyllä syty ihmiseen, joka ei sen vertaa rakasta itseään, et pitäis ulkonäöstään ja samalla terveydestään huolen. Vetäkää sit vielä posket kuopalla röökiä niin hyvä tulee.
Joojoo, tiedän väittämän, et ulkonäkö ei merkkaa mitään, mut se on puppua.. Heille ehkä ei merkkaa, jotka ovat itse samanlaisia, koska eivät voi vaatia parempaa.

Siitä vaan reilusti (pieni pyöreys on ok) ylipainoiset nyt porukalla puolustautumaan ja keksimään tekosyitä olomuodollenne. Odotan runsasta osanottoa näin provosoivaan tekstiin....

49

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieli muuttui, minä myös

      Eikö kaikki voi olla just sellasen tytön kanssa, kun haluaa. Sinäkin. Jätä ne pulleammat muille ja skippaa niiden profiilit suosiolla.
      Sen vaan sanon, että itsekin luulin kiinnostuvani vain urheilullisista naisista, kunnes tapasin erään pyöreämmän, muodokkaan syöjättären. Nyt kukaan nainen ei näytä saatika tunnu miltään. :D

      • ap..

        Toki itse kukanenkin saa olla millaisen kans haluaa. Niin mä skippaan, mut ei paljon mitään jää jäljelle :(
        Mä en oo mitenkään erikoisesti kiinnostunut juuri urheilullisista, vaan ihan tavallisista itsestään huolta pitävistä neitosista, joilla on terveet elämäntavat.
        Onnea sinulle.. muodokas ja pyöreä on eri asia kuin michelin-ukon ulkomuoto...


      • Omaa syytä?
        ap.. kirjoitti:

        Toki itse kukanenkin saa olla millaisen kans haluaa. Niin mä skippaan, mut ei paljon mitään jää jäljelle :(
        Mä en oo mitenkään erikoisesti kiinnostunut juuri urheilullisista, vaan ihan tavallisista itsestään huolta pitävistä neitosista, joilla on terveet elämäntavat.
        Onnea sinulle.. muodokas ja pyöreä on eri asia kuin michelin-ukon ulkomuoto...

        Omapa on vikasi, mitäs skippaat suurimman osan, voit sitten syyttää vain itseäsi kun jäät yksin;) Jos on nirso, niin turha siitä on syyttä muita ihmisiä. Yhtä lailla voi olla, että sinä et kelpaa niille muille. Toisaalta jos itsekään ei ole sen erikoisempi, niin onko oikein vaatia siltä toiselta kauheesti?

        Kun katson profiileja, niin suurin osa kyllä näyttäisi olevan hoikkia/normaalipainoisia plus sitten ne profiilit, mistä ei suoraan käy ilmi onko missä mitoissa. Itse olen ainakin sitä mieltä, että ei sillä hoikalla/normaalipainoisella kropalla ole mitään väliä jos pärstä on kuin petolinnun peräpuoli tai jos korvien välissä flippaa ja pahasti...

        Ps. En ole katkera michelin-akka.


      • 155
        Omaa syytä? kirjoitti:

        Omapa on vikasi, mitäs skippaat suurimman osan, voit sitten syyttää vain itseäsi kun jäät yksin;) Jos on nirso, niin turha siitä on syyttä muita ihmisiä. Yhtä lailla voi olla, että sinä et kelpaa niille muille. Toisaalta jos itsekään ei ole sen erikoisempi, niin onko oikein vaatia siltä toiselta kauheesti?

        Kun katson profiileja, niin suurin osa kyllä näyttäisi olevan hoikkia/normaalipainoisia plus sitten ne profiilit, mistä ei suoraan käy ilmi onko missä mitoissa. Itse olen ainakin sitä mieltä, että ei sillä hoikalla/normaalipainoisella kropalla ole mitään väliä jos pärstä on kuin petolinnun peräpuoli tai jos korvien välissä flippaa ja pahasti...

        Ps. En ole katkera michelin-akka.

        Mieluimmin yksin kuin epämiellyttävän seuralaisen kanssa. Näyttää riippuvan minkä ikäistä haet, nuorissa löytyy normaalin kokoisiakin.


    • 'pikku' kananen

      Olen läski, myönnän.
      Miksi? Laiskuus, intohimon puute, mukavuudenhalu, heikko itsehillintä pizzan suhteen.
      Haaveilen rakkaudesta ja olen tietoinen siitä, etten kelpaa kokoni takia. (170/90)

      Olen etsinyt motivaatiota laihduttaa jo kauan. Miksi se onkin niin vaikeaa. Tule ja raahaa mut lenkille. :)

      • ei takaa mtn

        Motivaatio pitää löytyä itsestäsi. Ei kukaan toinen ihminen voi laihduttaa puolestasi. Jos haluat laihtua, sinun pitää se tehdä itsesi tähden, ei kenenkään muun takia.

        Laihuus ei takaa mitään ihmissuhdetta, varsinkaan pysyvää sellaista. Kyllä niillä laihoillakin on ongelmia suhteissa ja muussa elämässä. Laihuus ei takaa onnellista elämää. Laihakin voi olla läski, nimittäin laihaläski (ei lihaksia ja rasva kertynyt vaarallisiin paikkoihin, vaikka sitä ei välttämättä näe ulospäin, kuntokin voi olla laihuudesta huolimatta huono)


      • niin vaikeaa
        ei takaa mtn kirjoitti:

        Motivaatio pitää löytyä itsestäsi. Ei kukaan toinen ihminen voi laihduttaa puolestasi. Jos haluat laihtua, sinun pitää se tehdä itsesi tähden, ei kenenkään muun takia.

        Laihuus ei takaa mitään ihmissuhdetta, varsinkaan pysyvää sellaista. Kyllä niillä laihoillakin on ongelmia suhteissa ja muussa elämässä. Laihuus ei takaa onnellista elämää. Laihakin voi olla läski, nimittäin laihaläski (ei lihaksia ja rasva kertynyt vaarallisiin paikkoihin, vaikka sitä ei välttämättä näe ulospäin, kuntokin voi olla laihuudesta huolimatta huono)

        Näin se on, ei takaa, mutta jos on valtavan iso niin ei siinä varmaan edes intohimoa toista kohtaan synny, eikä sitä väkisin synnytetä. Ymmärrän kyllä ap siinä mielessä. Lähtökohta on jo retuperällä. Minä pidän vähän pyöreistä naisista ;)


      • 170/60 ja yli 45vuot

        Nou hätä..Löysin ihgun neitosen..oisko ollu 165 ja 80kiloo..kolmessa kuukaudessa
        pidettiin lustii niin, että tuo laihtu 8 kiloo..
        Eli rakastu ja löydä intohimoinen itsesi .


      • m.h1

        Hei !

        Älähän nyt murehtia :). Kuulostat kyllä aika pyöreähkö ,mutta onhan ihania pyöreähköt naiset on vaikka ehkä ei syty siihen naiseen. Älä luovuta vielä. Jos haluaisit laihduttaa niin jätä pois pizzasta ,sokerista ja vähemmän hiilihydraatteja. Siis kaloreita täytyy polttaa enemmän kuin syömisen kalorit eli ruoassa oltava kaloreita vähemmän kuin liikut enemmän kaloreita. Myös pitää vähän tyydyttyneitä rasvat ja käytä proteiinia ,koska proteiini auttaa laihduttamiseen ja kuntoilijalle. Toki saa syödä pizzaa ,mutta katso mitä siinä ainekset ja paljonko hiilareita / kcal. Kasvispizza olisi hyvä syödä. En kutenkin pakottaa sinua ,mutta jos haluat.

        Tottakai ,että naisista osa haluaa naisesta joka urheilullisista tai pyöreähköstä tai hoikista. Älä välitä ,mutta ei se aina koon takia vaan ihmisestä sekä luonteesta joka ei voisi olla syttymättä tai ihastumatta.
        Voin yhdestä asiasta kertoa ,että olin nuori aika hoikka ja seurustelin ollut naisen kanssa joka oli ylipainoinen.
        Sen jälkeen kertynyt kilojani paljon ,mutta nyt laihdutin yhteensä 14 kg mennyt :).


    • f*ck

      miksi sä oot sinkku?

      • ap....

        Löysin vasta itseni, enkä näin ollen ole vielä ehtinyt seukata tytsyjen kanssa. Siksi.


      • f*ck
        ap.... kirjoitti:

        Löysin vasta itseni, enkä näin ollen ole vielä ehtinyt seukata tytsyjen kanssa. Siksi.

        ja nyt sulla on se mielikuva päässäsi millainen se hottis tyttö on ja sitä metsästät.
        Toki se on sallittua ja monihan etsii naaman perusteella koko elämänsä.
        Totuus kuitenkin on se, että mitä avoimemmin ja ennakkoluulottomasti tutustut erilaisiin ihmisiin, sen varmemmin sä löydät ihmisen johon rakastut. Se kaunis naama ja vartalo saattaa nyt tuntua siksi isolle asialle koska haluat toteuttaa seksifantasioita naisen kanssa jonka oletat kiihoittavan sua.

        Onko sulla lesboja kavereina, vai etsitkö suoraan vain tyttistä että pääset tositoimiin?

        Mä ehdottaisin että otat vähän relammin ton tyttiksen etsimisen. Enemmän sä opit nauttimaan naisista kun annat naisten tehdä juttunsa ilman mitään vakavaa esikarsintaa. Koska sen enemmän sä tulet nauttimaan naisista mitä vähemmän vakavasti sä etsit jotain minkä oletat olevan sun juttu. Anna elämän yllättää ja tutustu ihmisiin.


      • dremota
        f*ck kirjoitti:

        ja nyt sulla on se mielikuva päässäsi millainen se hottis tyttö on ja sitä metsästät.
        Toki se on sallittua ja monihan etsii naaman perusteella koko elämänsä.
        Totuus kuitenkin on se, että mitä avoimemmin ja ennakkoluulottomasti tutustut erilaisiin ihmisiin, sen varmemmin sä löydät ihmisen johon rakastut. Se kaunis naama ja vartalo saattaa nyt tuntua siksi isolle asialle koska haluat toteuttaa seksifantasioita naisen kanssa jonka oletat kiihoittavan sua.

        Onko sulla lesboja kavereina, vai etsitkö suoraan vain tyttistä että pääset tositoimiin?

        Mä ehdottaisin että otat vähän relammin ton tyttiksen etsimisen. Enemmän sä opit nauttimaan naisista kun annat naisten tehdä juttunsa ilman mitään vakavaa esikarsintaa. Koska sen enemmän sä tulet nauttimaan naisista mitä vähemmän vakavasti sä etsit jotain minkä oletat olevan sun juttu. Anna elämän yllättää ja tutustu ihmisiin.

        Sinulta, f*ck, tulee aina hyvää juttua :) Keep up the good work!

        Mutta minäkin olen sitä mieltä, että älä nyt liian rankalla kädellä skippaa, vaan anna mahdollisuuksia. Reipas kolme ja puoli vuotta sitten tapasin erään tytön, jonka kasvoista en pitänyt yhtään, ja takamuskin olisi voinut olla timmimpi (huom olen itsekin ylipainoinen). Mutta kappas keppanaa, tyttö ihastui minuun ja annoin hänelle mahdollisuuden - kolme vuotta yhteistaival kestikin. Kaiken hyvän lisäksi tuon tytön kasvot muuttuivat päivissä erittäin miellyttäviksi, suorastaan ihastuttaviksi. Pyllykään ei haitannut yhtään, sitä oli oikein mukava silitellä sängyssä :)

        Anna mahdollisuus. Toinen voi näyttää käytännössä miltä tahansa, mutta jos tykästyt henkilön luonteeseen ja olemukseen, aika varmasti hän alkaa näyttää silmissäsi vastustamattomalta :)


      • Aamen
        f*ck kirjoitti:

        ja nyt sulla on se mielikuva päässäsi millainen se hottis tyttö on ja sitä metsästät.
        Toki se on sallittua ja monihan etsii naaman perusteella koko elämänsä.
        Totuus kuitenkin on se, että mitä avoimemmin ja ennakkoluulottomasti tutustut erilaisiin ihmisiin, sen varmemmin sä löydät ihmisen johon rakastut. Se kaunis naama ja vartalo saattaa nyt tuntua siksi isolle asialle koska haluat toteuttaa seksifantasioita naisen kanssa jonka oletat kiihoittavan sua.

        Onko sulla lesboja kavereina, vai etsitkö suoraan vain tyttistä että pääset tositoimiin?

        Mä ehdottaisin että otat vähän relammin ton tyttiksen etsimisen. Enemmän sä opit nauttimaan naisista kun annat naisten tehdä juttunsa ilman mitään vakavaa esikarsintaa. Koska sen enemmän sä tulet nauttimaan naisista mitä vähemmän vakavasti sä etsit jotain minkä oletat olevan sun juttu. Anna elämän yllättää ja tutustu ihmisiin.

        Ihanaa kun puit sanoiksi... :)
        Just noin mä ajattelen ja mäkin olen, aivan kuten ap, vasta löytänyt itseni.


      • ap....
        f*ck kirjoitti:

        ja nyt sulla on se mielikuva päässäsi millainen se hottis tyttö on ja sitä metsästät.
        Toki se on sallittua ja monihan etsii naaman perusteella koko elämänsä.
        Totuus kuitenkin on se, että mitä avoimemmin ja ennakkoluulottomasti tutustut erilaisiin ihmisiin, sen varmemmin sä löydät ihmisen johon rakastut. Se kaunis naama ja vartalo saattaa nyt tuntua siksi isolle asialle koska haluat toteuttaa seksifantasioita naisen kanssa jonka oletat kiihoittavan sua.

        Onko sulla lesboja kavereina, vai etsitkö suoraan vain tyttistä että pääset tositoimiin?

        Mä ehdottaisin että otat vähän relammin ton tyttiksen etsimisen. Enemmän sä opit nauttimaan naisista kun annat naisten tehdä juttunsa ilman mitään vakavaa esikarsintaa. Koska sen enemmän sä tulet nauttimaan naisista mitä vähemmän vakavasti sä etsit jotain minkä oletat olevan sun juttu. Anna elämän yllättää ja tutustu ihmisiin.

        Ei oo mitään mielikuvaa hottiksesta eikä kaunisnaamaisesta tyttiksestä. En odota pääseväni tositoimiin enkä täyttämään fantasioitani. Ajattelin vaan ihan tavallista suomalaista naista ilman sitä valtavaa rasvakerrosta päällä, joka ei vaan minua miellytä.
        Tiedän että niitä löytyy. Kai sitä on vaan lähdettävä liikkeelle, eikä surffailla pelkästään treffipalstoja. Ei täs mikään kiire oo, oon vielä kohtuu nuori..


      • wwt
        ap.... kirjoitti:

        Ei oo mitään mielikuvaa hottiksesta eikä kaunisnaamaisesta tyttiksestä. En odota pääseväni tositoimiin enkä täyttämään fantasioitani. Ajattelin vaan ihan tavallista suomalaista naista ilman sitä valtavaa rasvakerrosta päällä, joka ei vaan minua miellytä.
        Tiedän että niitä löytyy. Kai sitä on vaan lähdettävä liikkeelle, eikä surffailla pelkästään treffipalstoja. Ei täs mikään kiire oo, oon vielä kohtuu nuori..

        Täältä löytyy aivan tavallinen, hoikka nainen. Minkä ikänen sä olet?


      • ap.... kirjoitti:

        Ei oo mitään mielikuvaa hottiksesta eikä kaunisnaamaisesta tyttiksestä. En odota pääseväni tositoimiin enkä täyttämään fantasioitani. Ajattelin vaan ihan tavallista suomalaista naista ilman sitä valtavaa rasvakerrosta päällä, joka ei vaan minua miellytä.
        Tiedän että niitä löytyy. Kai sitä on vaan lähdettävä liikkeelle, eikä surffailla pelkästään treffipalstoja. Ei täs mikään kiire oo, oon vielä kohtuu nuori..

        Ei ollut minullakaan! Toki tietynlainen tomboy iskee parhaiten, mutta tuo tyttö ei ollut sitäkään. Oikeastaan hän oli juuri sellainen, mihin en olisi kiinnittänyt ulkonäön puolesta mitään huomiota.

        Mutta kuten todettua, kukin tyylillään. Suosittelen silti sitä mahdollisuuden antamista :)


    • 56757

      Ala deittailemaan jotakuta niistä pulleroista ja pistä se kuntokuurille niin saat muokata siitä sen näköisen kuin itse haluat. :D

    • hhrtt

      En ikinä voisi seurustella läskin kanssa. Joku raja ulkonäönkin suhteen.

      • ei ole pakko

        No, ei ole pakko. Kukaan ei pakota. Sen kun seurustelet sellaisten kanssa kuin haluat=)


    • pieni kaikin puolin

      No meitä on jokaiseen lähtöön. Itse taas olen erittäin hoikka, hyväkuntoinen nainen, mutta jostain syystä kiinnostun aina vähän pyöreämmistä tytöistä (en tarkoita mitään 100 kg ). Ihanaa, kun nainen näyttää naiselta, eikä pikkutytöltä/pojalta.

      Tosin butch- tyyppiset naiset ei viehätä pyöreänäkään.

    • _@^@_

      Aasiassa suurin osa on hoikkia eli sieltä vaan hakemaan. Ei asiat valittamalla parane vaan tekemällä.

      • Aasiaan

        Uuu, aasialaiset on kuumia nappisilmiä :3


      • pieni kaikin puolin
        Aasiaan kirjoitti:

        Uuu, aasialaiset on kuumia nappisilmiä :3

        Joo, varsinkin intialaisissa naisissa löytyy semmoisia helmiä, että... :)


      • iiaamma

        Itä-Eurooppalaiset naiset ne vasta kauniita ovat, hoikkia ja ovat naisellisia.


    • plösö(kö)

      mites 160/69?noh,oon ilan,jos ei kelpaa :D

    • fröökynä

      Sekö se on itsensä rakastamista, että muokkaa ulkonäkönsä sellaiseksi, mikä miellyttää juuri sinua?

    • Liioottelun makua

      Nyt on taas varmaan vähän liiottelua että suurim osa profiileista on läskejä. Empä oo enne moisee törmänny ja kadullaki noi on vähemmistö

      • 19..

        Mitä enemmän ikää, sen suurempi vartalo. Ei niillä isokoisilla ole yleensä kuvaa treffipalstoilla, miksiköhän? Onhan noita ap.. mutta kaikki ovat varmaan varattuja.

        Muutaman kanssa kävin aikoinaan sokkotreffeillä ja tuli mieleen että tätäkö tää tarjonta on.
        Onneksi kohdalle osui yksi ihana, ja nyt olen ollut jo vuosia ihanassa parisuhteessa :)
        Uskon että sinunkin kohdalle ap.. sellainen sattuu, silloin kun sitä vähiten odottaa. Elämä on temppuja täynnä.


      • 1+1
        19.. kirjoitti:

        Mitä enemmän ikää, sen suurempi vartalo. Ei niillä isokoisilla ole yleensä kuvaa treffipalstoilla, miksiköhän? Onhan noita ap.. mutta kaikki ovat varmaan varattuja.

        Muutaman kanssa kävin aikoinaan sokkotreffeillä ja tuli mieleen että tätäkö tää tarjonta on.
        Onneksi kohdalle osui yksi ihana, ja nyt olen ollut jo vuosia ihanassa parisuhteessa :)
        Uskon että sinunkin kohdalle ap.. sellainen sattuu, silloin kun sitä vähiten odottaa. Elämä on temppuja täynnä.

        Eli muutaman tapauksen perusteella voitkin sitten yleistää kaikki naiset, jeps jeps.


      • 2+3
        1+1 kirjoitti:

        Eli muutaman tapauksen perusteella voitkin sitten yleistää kaikki naiset, jeps jeps.

        Mitä nuorempi, sitä kokemattomampi ja naiivimpi.


    • Minä ainakin jonotan nyt labra-aikaa kilpirauhaskokeisiin, että semmoista. Sairauteen saa hyvällä tuurilla lääkettä, mutta asennevammaan ei saa.

    • totuuksia

      Kyllä olen oikeasti lihava. Siis todella lihava. Olen myös pudottanut painoa jo yli 40 kiloa. Teen kovasti töitä saadakseni itseni taas normaalipainoon takaisin. Aina ei lihavuus johdu siitä, etteikö itsestään välitä... Salakavalasti voi paino nousta sairauden myötä tajuamatta sitä edes itse.

      Ja vaikea on löytää itselleen naista tässä kunnossa...

    • 675657

      Ruma naama on isompi ongelma kuin ylipaino, trust me.

      • i trust you

        Ja ruma asenne vielä isompi kuin ruma naama.


      • 1+1

        Ehdottomasti näin. Ruma luonne ja asenne on myös aika turn off.


    • jäkjäkjäk

      Mä kans oon huomannut treffeillä että nämä "pyöreät" ilmoittelijat on todellisuudessa vaikeasti ylipainosia. En itsekään kiihotu löllyvistä läskeistä, selluliitista, roikkupeffasta ja muista ihroista. En keksi yhtään syytä miksi kiihottuisin. Läskillä on diabetes- ja infarktiriski moninkertainen jo kolmekymppisenä, puhumattakaan masennuksesta ja muista sairauksista. huono itsetunto. Ns rumanaamainen sen sijaan ei ole ainakaan sairas ja naama nyt on vaan pieni osa kokonaisuutta.

      Jokainen voi mennä kuntikselle tai lenkkeillä. Ja kattoo mitä panee suuhunsa. Ei oo mitään tekosyytä.

      • jäkätijäkäti vaan

        Hoikkakin voi olla sairas, samoin rumanaamainen. Jos se hoikkuus tulee siitä, että yksinkertaisesti ei syö mitään (anoreksia) tai sitten oksentaa kaiken (bulimia), se ei ole mitään tervettä se. Yhtä sairasta sekin on kuin vaikeasti ylipainoisuus ja pelkkä ahminen. Yhtä rumaa on katsoa sairaalloisen alipainoista, jolla on vaan luut ja iho kuin sellaista, joilla on kymmeniä kiloja ylipainoa.

        Masennus ja huono itsetunto voi olla myös hoikalla/normaalipainoisella tai sairaalloisen alipainoisella. Kaikki ne, jotka tunnen ja joilla on huono itsetunto sekä kenties masennus, ovat yllätys yllätys, alipainoisia tai hoikkia.

        Kirjoitat, että jokainen voi mennä kuntosalille tai lenkille. Itse asiassa ei voi esimerkiksi tapauksessa kun on sairas ja liikunta on kielletty tai jos ei ole varaa kalliiseen kuntosaliharrastukseen tai kuntosali sijaitsee kaukana (jos asuu jossain metsän keskellä landella).

        Toki, jokaisella on oikeus omaan makuun. Itse en esimerkiksi useimmiten syty kouluja käymättömistä naisista, mutta vaadinko muiden ihmisten käymään kouluja ja menemään töihin miellyttääkseni ihan VAIN MINUA? Vastaus on: en vaadi.


      • fggggggggg
        jäkätijäkäti vaan kirjoitti:

        Hoikkakin voi olla sairas, samoin rumanaamainen. Jos se hoikkuus tulee siitä, että yksinkertaisesti ei syö mitään (anoreksia) tai sitten oksentaa kaiken (bulimia), se ei ole mitään tervettä se. Yhtä sairasta sekin on kuin vaikeasti ylipainoisuus ja pelkkä ahminen. Yhtä rumaa on katsoa sairaalloisen alipainoista, jolla on vaan luut ja iho kuin sellaista, joilla on kymmeniä kiloja ylipainoa.

        Masennus ja huono itsetunto voi olla myös hoikalla/normaalipainoisella tai sairaalloisen alipainoisella. Kaikki ne, jotka tunnen ja joilla on huono itsetunto sekä kenties masennus, ovat yllätys yllätys, alipainoisia tai hoikkia.

        Kirjoitat, että jokainen voi mennä kuntosalille tai lenkille. Itse asiassa ei voi esimerkiksi tapauksessa kun on sairas ja liikunta on kielletty tai jos ei ole varaa kalliiseen kuntosaliharrastukseen tai kuntosali sijaitsee kaukana (jos asuu jossain metsän keskellä landella).

        Toki, jokaisella on oikeus omaan makuun. Itse en esimerkiksi useimmiten syty kouluja käymättömistä naisista, mutta vaadinko muiden ihmisten käymään kouluja ja menemään töihin miellyttääkseni ihan VAIN MINUA? Vastaus on: en vaadi.

        Mitä sulla sitten olis yhteistä jonkun pahvin kanssa? Mä ainakin vaadin hyvää koulutusta toiselta, ihan sen takia, että lika barn leker best. En haluu olla yksinäinen suhteessa, mieluummin sitten oikeesti yksin. Jokaisella on kriteerinsä.


    • faktaa kehiin

      Anoreksiaan voi myös kuolla.

      • juupajuujuu

        No niin, ap., saat pyytämiäsi tekosyitä oikein roppakaupalla. Olen tässä oppinut, että lihava on sairas eikä siksi liiku, että normaalipainoisella on anoreksia, että itsestään huolta pitävä ei saa vaatia mitään vastaavaa kumppanilta, että lihava on terveempi kuin normaalipainoinen, että lihava tarvitsee personal potkijan jotta voisi laihtua ja että tähän ketjuun on kirjoittaneet lihavat naiset, jotka väittää olevansa ihania.


      • arveluttaa hieman
        juupajuujuu kirjoitti:

        No niin, ap., saat pyytämiäsi tekosyitä oikein roppakaupalla. Olen tässä oppinut, että lihava on sairas eikä siksi liiku, että normaalipainoisella on anoreksia, että itsestään huolta pitävä ei saa vaatia mitään vastaavaa kumppanilta, että lihava on terveempi kuin normaalipainoinen, että lihava tarvitsee personal potkijan jotta voisi laihtua ja että tähän ketjuun on kirjoittaneet lihavat naiset, jotka väittää olevansa ihania.

        Olisikohan tämä ketju jonkun PT:n mainostusketju ja haalii näin potentiaalisia asiakkaita itselleen ja näin ollen saisi jotain palkkaa edes..;)


      • mikä tärkeintä
        arveluttaa hieman kirjoitti:

        Olisikohan tämä ketju jonkun PT:n mainostusketju ja haalii näin potentiaalisia asiakkaita itselleen ja näin ollen saisi jotain palkkaa edes..;)

        En nyt tajua koko tätä ketjua. En ole ikinä ajatellut, että ulkonäkö on ihmisessä Se juttu, vaan Se mitä löytyy pään sisältä, luonne, persoonallisuus ja kuinka hauskaa ja mukavaa mulla on henkilön kanssa. Itse nyt viehätyn kaikennäköisistä naisista noh ihan laihoista\hoikista en tykkää suotakoon mulle Se nyt anteeksi =) tykkään muodoista. Muutenkin musta tuntuu, että laihat ihmiset puhuu jatkuvasti ulkonäöstä ja kuinka pitää treenata tota ja tota, kun on muka vähän jotain ylimääräistä , erittäin tylsää musta. Mutta siis makunsa kullakin, mutta musta tämmöinen lihavien ihmisten ulkonäön routiminen on musta älytöntä tai ehkä nyt ylipäätänsä ulkonäön Se nyt kun kuitenkin rapistuu ja enkä mä sen kanssa mene naimisiin. Kauneus on katsojan silmissä.


      • höpsö romantikko

        Sekä sairaalloiseen ylipainoon, että anoreksiaan voi kuolla. Anoreksiassa kuoleman riski on vieläpä aika suuri prosentuaalisesti, en muista tarkkoja lukuja. Ja kuolema voi tulla yllättäen esim. sydänkohtauksen muodossa vuosienkin päästä, vaikka henkilö olisi jo ns. parantunut.

        Itse anorektikkona (


      • 20+4
        juupajuujuu kirjoitti:

        No niin, ap., saat pyytämiäsi tekosyitä oikein roppakaupalla. Olen tässä oppinut, että lihava on sairas eikä siksi liiku, että normaalipainoisella on anoreksia, että itsestään huolta pitävä ei saa vaatia mitään vastaavaa kumppanilta, että lihava on terveempi kuin normaalipainoinen, että lihava tarvitsee personal potkijan jotta voisi laihtua ja että tähän ketjuun on kirjoittaneet lihavat naiset, jotka väittää olevansa ihania.

        :D provo meni näemmä ap:llä läpi


    • ~*~*~

      Uskomattoman pinnallista porukkaa täällä. Jokainen saa olla tietenkin mitä mieltä haluaa, eikä kaikkia voi mielyttää, mutta onko pakko tulla tänne itkemään anonyyminä? En tajuu...

      On mullakin omat mieltymykset. En oo koskaan ihastunu keneenkään hoikkaan, vaan ne on aina ollu suht normaalipainosia ja yleensä vähän isompia. En kuitenkaan koe, että voittaisin sillä mitään, että lähtisin haukkumaan hoikkia anorektikoiksi (kuten joku täällä jo teki). Enkä myöskään siksi ymmärrä miksi olisi jotenkin ok haukkua jotakuta isompaa löllöksi tai muuksi vastaavaksi. Sama koskee naaman perusteella haukkuvia. Ihmiset oikeesti.... kasvakaa aikuisiks ja antakaa jokaisen olla sen näköinen kuin on.

    • sunchild

      Moikka. Päätinpä osallistua kun iltamyöhään eksyin tänne.

      Minusta jokainen keho on kaunis. Se on kantajansa näköinen ja se keho kertoo, mitä kantaja on tarvinnut tähän elämään.

      Usein massa on suojakeino, puskuri, kilpi. Ainakin minulla on ollut.

      Minusta se on hyvin seksikästä, kun nainen rakastaa itseään oli sitten painoindeksi mikä tahansa. Ei ne mitat vaan se katse, se tuike silmässä, se hehku, kehon kieli, puhetapa, olemus, energia, värähtely. Se on seksikästä. Se on se juttu.

      Mä rakastan kaikkia naisia mutta en mä kaikkien kanssa halua riisuutua alasti ja olla intiimisti. Mä tarviin juuri nuo jutut, mistä kirjoitin, sen sähkön, joka voi syntyä todella hoikan tai runsaammaan naisen kanssa. Naisen, joka uskaltaa elää.

      Kukaan meistä ei ole täydellinen ja kun me ymmärretään nähdä toisissamme se kauneus mikä meissä jokaisessa on, niin meidänkin oma kauneutemme pääsee framille kunnolla.

      Rakastu itseesi - silloin koko maailma rakastuu sinuun.

    • miksi vihamielinen?

      Jokainen voi vaatia kumppaniltaan niitä asioita mitä haluaa, eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Jokainen voi myös kiihottua mistä haluaa. En usko että missään muussa suhteessa, kuin vanhempi-lapsi suhteessa, voi olla voi olla ehdotonta rakkautta, kyllähän jokaisella meistä on omat ehtonsa rakkaudelle.

      En ymmärrä aloittajan vihamielisyyttä ylipainoisia kohtaan. Eivät he ole syypäitä aloittajan sinkkuudelle. Kyllä varmasti vartalotyyypiltä löytyy ihan kaikenlaisia myös sinkuista. Surettaa, kun tälläisten keskusteluiden perusteella ylipainoinen saattaa ajatella, ettei ansaitse rakkautta tai ettei kelpaa, mistä ylläkin oli kommentteja. Se ei pidä paikkaansa. Olen itsekkin ollut siinä tilanteessa, mutta päässyt siitä yli. Vaikka laiha voi mielestäni halutessaan vaatia laihaa, ei se tarkoita, ettei ylipainoinen voisi löytää rakkautta. Joka tapauksessa normaalipainoon pyrkiminen on hyväksi ihmisille, mutta sitä pitäisi tehdä ensisijaisesti terveys mielessä, muut motiivit ovat toissijaisia.

      Kaikki ovat joka tapauksessa omalla tavallaan kauniita :)

    • 233455

      Olen itse hoikka mutta pidän normaaleista naisista, joilla on hyvin lihaa luiden ympärillä. Tuntuu, että olen jopa liian littana ja lapsenomainen kropaltani viehättääkseni itse kuvailemiani naisia. :( Vedän puoleeni yhtä hoikkia tai hoikempia kuin minä. Ei heissäkään ole mitään vikaa, mutta heitä kohtaan en tunne samalla tavalla vetoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe