DayGame Coaching Helsinki 29.03.2014

DayGame Coach

Hei!

Olen LifeCoach, ja opetan miehiä olemaan miehiä, ja saamaan naisia. Tunnen peliteorian läpikotaisin, ja käytännön kokemusta vuosista ja lukemattomista naisista. Asiat ovat yksinkertaisia, mutta niitä on mahdoton ymmärtää ilman opetusta.

Voit toki etsiä netistä kuukauden ajan tietoa, ja todeta, ettei niitä naisia vieläkään ilmesty ovelle.

Tai voit laittaa viestiä minulle [email protected].

Pidän coaching tapahtuman lauantaina 29.3. Pasilassa. Opetan koko metodini alusta pitäen, ja annan vaikka vuorosanat suuhusi jos niitä tarvitset.

Kerron s-postilla lisää. Kurssilla onnistumistakuu!

11

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the Game has changed

      Moi!

      Olen ElämäSohva, ja opetan pakonomaisia spämmääjiä tuhlaamasta palstatilaa jo alkujaan ala-arvoisilta foorumeilta. Tunnen roskapostaajien sielunkuvan läpikotaisin ja käytännön kokemusta vuosista ja lukemattomista roskapostauksista. Asiat ovat yksinkertaisia, mutta niitä on mahdoton laittaa roskapostaajan käsityskyvylle..

      Voit toki tunkea samaa settiä nettiin kuukauden ajan, ja todeta, ettei kukaan pidä sinua muuna kuin surkeana, huomiohakuisena urpona.

      Tai voit laittaa viestiä minulle [email protected].

      Pidän sohva tapahtuman lauantaina 29.3. Paskalassa. Opetan koko metodini alusta pitäen, ja annan vaikka bänniä jos sille on tarve.

      Kerron s-postilla lisää. Kursorilla onnistumistakuu!

      • DayGame Coach

        Omaat hirmusen huumorintajun.

        En silti nauranut, urpo. Kuinka paljon luulet et minua kiinnostaa mitä ihmiset ajattelee Suomi24 nimimerkistä? Miten nimimerkkiä voi pitää kovana jätkänä?

        Tää foorumi nyt vaan on täynnä avuttomia jätkiä, jotka on paininu jo vuosia saman ongelman kanssa. Eikä se muutu lukemalla 'Kuinka nainen isketään' palstan neuvoja 'Kysy sitä kahville, juttele mukavia ja ehdota seksiä'.

        Jos olet vanhan kansan juntti joka luulee et naistenmieheksi voi ainoastaan syntyä, niin ole. Silloin tämä ei ole sua varten. Iskeminen ei kuitenkaan mitenkään eroa esim. laskentatoimesta tai matematiikasta. Lahjakas voi olla, mutta alkujaan heikkokin pystyy kehittämään itsensä täysin uudelle tasolle.

        Pidä ite joku stand up koulutus jos on pakko päästä jakamaan mukahauskoja vitsejäsi.


      • The game is on
        DayGame Coach kirjoitti:

        Omaat hirmusen huumorintajun.

        En silti nauranut, urpo. Kuinka paljon luulet et minua kiinnostaa mitä ihmiset ajattelee Suomi24 nimimerkistä? Miten nimimerkkiä voi pitää kovana jätkänä?

        Tää foorumi nyt vaan on täynnä avuttomia jätkiä, jotka on paininu jo vuosia saman ongelman kanssa. Eikä se muutu lukemalla 'Kuinka nainen isketään' palstan neuvoja 'Kysy sitä kahville, juttele mukavia ja ehdota seksiä'.

        Jos olet vanhan kansan juntti joka luulee et naistenmieheksi voi ainoastaan syntyä, niin ole. Silloin tämä ei ole sua varten. Iskeminen ei kuitenkaan mitenkään eroa esim. laskentatoimesta tai matematiikasta. Lahjakas voi olla, mutta alkujaan heikkokin pystyy kehittämään itsensä täysin uudelle tasolle.

        Pidä ite joku stand up koulutus jos on pakko päästä jakamaan mukahauskoja vitsejäsi.

        Oon 28-vuotias pyörätuolipotilas, jonka naama näyttää suunnilleen tältä: http://www.channel4.com/media/images/CorporatePortal/Benji/6 April 2011/Ugly Face of Beauty_A2.jpg

        Kerrotko miten saisin pillua tänä viikonloppuna?


      • manfromfire
        DayGame Coach kirjoitti:

        Omaat hirmusen huumorintajun.

        En silti nauranut, urpo. Kuinka paljon luulet et minua kiinnostaa mitä ihmiset ajattelee Suomi24 nimimerkistä? Miten nimimerkkiä voi pitää kovana jätkänä?

        Tää foorumi nyt vaan on täynnä avuttomia jätkiä, jotka on paininu jo vuosia saman ongelman kanssa. Eikä se muutu lukemalla 'Kuinka nainen isketään' palstan neuvoja 'Kysy sitä kahville, juttele mukavia ja ehdota seksiä'.

        Jos olet vanhan kansan juntti joka luulee et naistenmieheksi voi ainoastaan syntyä, niin ole. Silloin tämä ei ole sua varten. Iskeminen ei kuitenkaan mitenkään eroa esim. laskentatoimesta tai matematiikasta. Lahjakas voi olla, mutta alkujaan heikkokin pystyy kehittämään itsensä täysin uudelle tasolle.

        Pidä ite joku stand up koulutus jos on pakko päästä jakamaan mukahauskoja vitsejäsi.

        Jos tosiaan olet "alalle" pyrkivä koutsi, niin olisi hyvä omaksua muutama ihan käytännönläheinen perusasia. Älä koskaan aliarvioi tai arvostele potentiaalista asiakaskuntaasi. Et ikinä tule menestymään alalla, jos asenteesi on perseellään.


    • DayGame Coach

      En. Kerron miten opit olemaan neljä kertaa parempi naisten kanssa.

      Linkkiä en avaa, luotettavuus 0.

      • The game is on

        Vai et kerro miten saisin pillua? No eikös se just oo tässä ideana? Sanoit ihan selvästi alotuspostissa, että opetat saamaan naista. Vittu mitä kusetusta.

        Ja linkin voit avata ihan huoletta, ei se oo kun pelkkä kuva.


      • DayGame Coach
        The game is on kirjoitti:

        Vai et kerro miten saisin pillua? No eikös se just oo tässä ideana? Sanoit ihan selvästi alotuspostissa, että opetat saamaan naista. Vittu mitä kusetusta.

        Ja linkin voit avata ihan huoletta, ei se oo kun pelkkä kuva.

        Kyse ei ole siitä, saatko pillua tänään vai huomenna. Tarkoitus on saada naisia loppuelämän ajan. Jos haluat saada pillua juuri nyt, mene huoriin. Jos haluat oppia saamaan naisia jatkuvasti, laita s-postia. Tarjoan työkalut, joiden avulla kehität itsestäsi naistenmiehen. Opetan ne sinulle päivässä, opit niitä käyttämään kuukaudessa. Eli kuukauden sisällä voit alkaa pyörittämään niitä naisia.

        En markkinoi mitään loitsua, jolla naiselta tippuu housut ja pillumehut parketille sekunnissa. Sellaista ei ole olemassa.

        Opetan ihmiset saamaan naisia. En nussimaan jokaista vastaantulijaa roskiksen takana.


      • KyrpäJooseppi
        DayGame Coach kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä, saatko pillua tänään vai huomenna. Tarkoitus on saada naisia loppuelämän ajan. Jos haluat saada pillua juuri nyt, mene huoriin. Jos haluat oppia saamaan naisia jatkuvasti, laita s-postia. Tarjoan työkalut, joiden avulla kehität itsestäsi naistenmiehen. Opetan ne sinulle päivässä, opit niitä käyttämään kuukaudessa. Eli kuukauden sisällä voit alkaa pyörittämään niitä naisia.

        En markkinoi mitään loitsua, jolla naiselta tippuu housut ja pillumehut parketille sekunnissa. Sellaista ei ole olemassa.

        Opetan ihmiset saamaan naisia. En nussimaan jokaista vastaantulijaa roskiksen takana.

        Ja paskat, mä haluun ilmasta pillua nyt heti.


    • wingman?

      Mä en oo koutsauksesta niin kiinnostunu, oon seurannu pua settejä itekin pari vuotta aktiivisesti. Mut oisko susta mahollisesti wingmaniks stadissa? Omat kaverit aika nollia, ja vaikea saada edes juttelemaan naisille. Saati onnistumaan, ja yksin semi perseestä.
      Oon enemmän night gameen erikoistunu, tyyli painottuu rsd puolelle.

      • DayGame Coach

        Wingmania kannattaa ettiä pua -foorumeilta, en ite asu enää Helsingissä. Mut laita s-postia, käydään sillon tällön porukalla sargaamassa hki. Meno aika jäätävä, voit tulla joskus mukaan jos haluut.

        Harvoin enää yökerhopeliä, enemmänki rentoja kuppiloita ja daygamea. Mut sillon tällön toki, voin laittaa viestiä jos!


    • 5+13

      Pistin sähköpostia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe