99,985% Suomessa Myydyistä TSI koneista toimii moitteitta

Kuningaskuluttajaohj

50000 TSI konetta on myyty Suomessa ja 80 konetta on vaihdettu rikkoutumisten vuoksi. Tuohon 80 kappaleeseen kuuluu kaikki hajoamiset, ei siis pelkästään jakoketju hajoamisia, vaan kaikki.

Hyvin siis toimii, varsinkin , kun jakoketju-ongelma koskee vuosien 2007-2008 autoja. "Tojoterojen" mediamyllytys on nyt sitten todistetusti paskapuhetta. Maahantuojan edustaja lupasi ohjelmassa, että 8v/200000km SUOMESSA myydyistä autoista korjataan /tullaan vastaan, jos posahtaa, eli todella pitkään.

Volvolla koneita posahtelee ilmastoinnin kompressorin kiinnileikkautumisen vuoksi= hajottaa jakopään, nokat ja sitä myöten koko koneen hinta 9300e ja maahantuoja lupasi tässä Volvon tapauksessa 15% vastaantuloa~1000e (aika mitätön). Tapauksia on ollut kymmeniä tässäkin tapauksessa (autoja 16000, kun ko. autoja myyty 8000/vuosi ja kaksi vuotta, eli huomattavasti enemmän kuin mitä TSI-koneella myynti posahdus-suhteessa, miksi tästä ei ole puhuttu mitään....). Koskee V70 S80 XC80 XC60 malleja 2008-2009.

Nyt tarvitaan Toyotan 2,2D4D ja 2,0D4D sekä VTTi -koneitten posahdukset(masoittain) , ja kas niitä onkin sitten kuin paarmaparvia kesähelteellä, eli "pilvin pimein" .

63

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njooo

      No joo. 99 % prosenttia lääkäripalveluista toimii normaalisti. Jos tiettyjen vuosimallien pumppu pettää niin mitäs siitä kun muilla pelaa. Vaikka homma olisi voitu hoitaa vaikkapa pikku pillerillä. Mutta kun se MAKSAA.
      Hyvähän sun on jauhaa, kun uskot tuon kaiken maahantuojien paskapuheen. Mäkin vedin tänään viikseen viis kertaa ja todisteet on yhtä pitäviä kuin näillä maahantuojien hikipojilla.
      Mutta tosiasia on se, että kun 1.4 TSI DSG:n jakoketju pomppasi, niin lasku oli 8 300 euroa. Eli revi siitä maahantuojien tilastoiseni. Ja tämä oli 3v/70000.

      • Njoo1

        Niin ja tää oli 2010 kone. Ja jos olet yhtään seurannut, niin Saksassa on sattunut samoja tapauksia vieläkin. Eihhän se paska miksikään muutu, vaikka on vähän eri paketissa.
        Sinällään naurettavaa vääntää, että kaikki on kunnossa kun poksahduksia on vähän. Minä ainakin odotan kun menen autokauppaan, että saan rahoilleni vastinetta eli toimivan auton. En vittuimaista riitaa maahantuojan kanssa, joka yrittää väistää kaiken vastuun ja pimittää tietoja.


      • TSI kestää

        Tämäkö se on ainut hajonnut TSI, mistä tällä palstalla on kirjoitettu, vaikka kommentteja on satoja.
        .
        Tilastollisesti täysin merkityksetön tapaus.

        Lottoaahan ihmisetkin, vaikka voiton todennäköisyys on vielä pienempi.


      • AdGlue
        TSI kestää kirjoitti:

        Tämäkö se on ainut hajonnut TSI, mistä tällä palstalla on kirjoitettu, vaikka kommentteja on satoja.
        .
        Tilastollisesti täysin merkityksetön tapaus.

        Lottoaahan ihmisetkin, vaikka voiton todennäköisyys on vielä pienempi.

        Taitaa TSI-lotossa olla "hieman" suurempi mahdollisuus saada "Täysosuma".

        Jos lotossa täyosuman todennäköisyys olisi 1:625 niin Suomi olisi täynnä lottomiljonäärejä!

        Olen hieman epäileväinen ilmoitetusta koneremonttien määrästä mutta vaikka tuo luku pitäisikin paikkansa, siltikin tuo on vain jäävuoren huippu koko ongelmasta.

        Varsinainen kysymys onkin että:

        A) kuinka monta jakopäävikaista autoa on jouduttu korjaamaan ENNEN moottoririkkoa?

        B) kuinka moni niistä on mennyt osittain / kokonaan asiakkaan piikkiin?


      • Jirka K
        Njoo1 kirjoitti:

        Niin ja tää oli 2010 kone. Ja jos olet yhtään seurannut, niin Saksassa on sattunut samoja tapauksia vieläkin. Eihhän se paska miksikään muutu, vaikka on vähän eri paketissa.
        Sinällään naurettavaa vääntää, että kaikki on kunnossa kun poksahduksia on vähän. Minä ainakin odotan kun menen autokauppaan, että saan rahoilleni vastinetta eli toimivan auton. En vittuimaista riitaa maahantuojan kanssa, joka yrittää väistää kaiken vastuun ja pimittää tietoja.

        Saksassa poltettiin 600 000 00 ihmistä uunissa, Suomessa ei. Venäjällä miljoonia tapettiin työsiirtoloissa, Suomessa ei. Ihan sama mitä Saksassa tapahtuu kuluttajamarkkinoilla.


    • Toyotan D4D:t on

      posahtaneet melkoisen yleisesti, mutta ne on vaihdettu tehtaan piikkiin. Oikean lukumäärän tietää näin ollen vain Toyotan henkilöstä. eivät taatusti tule esiin kertomaan kappalemäärää hajonneista polakkimoottoreistaan. Sama koskee puolalaista manuaalivaihteistoa, joka on myös varsin vikainen kapistus.

      • Anjovis2,2

        Ei muuten ole laitettu Toyotan koneita tehtaan piikkiin. Oikeuden kautta on käyty Avensisksen pannukorjauksia, vaikka kojahtanut takuuaikana. Ei ole huudeltu sen jälkeen , kun oikeus totesi Toyotan korjausvelvollisuuden-korjasivat. En muuten usko yhdenkään maksaneen Tsi-koneen / vaihteiston korjauksissa täyttä hintaa, kun koneen/vaihteiston tulee toimia moitteetta yli 100 000km/5v ja 200 000km on osakorvausvelvollisuus. Jos joku on maksanut, niin urpouttaan niin.


    • ajdökjökj

      Ei maahantuoja sanonut, että 8 vuoteen/200 tkm:iin saakka tullaan korjaamaan, toki ehkä korjataan mutta asiakkaan piikkiin. 4 vuotta 120 tkm:ä ajetun koneen kustannus asiakkaalta on helposti 2000-3000 euroa. Maahantuoja tulee siis vastaan, EIKÄ se tarkoita, että maahantuojan piikkin korjataan kokonaan. 80 konetta hajonnut? Paska puhetta, joiltakin on hajonnut samasta autosta 2 konetta alle 150 tkm:n ajolla. Kaverilta hajonnut Touranin TSI kone 3 kertaa, ja kone vaihdettu 1 kerran ja korjattu 2 kertaa. Mm. kiertokankia vaihdettu samaan lohkoon. Lisäksi samoja paskoja jakoketjullisia koneita on yhä myynnissä VW:n, Skodan ja Seatin mallistossa. Olisi mukava tietää moneenko koneeseen on vaihdettu ketju. Jos ongelmaa ei ole niin miksi ketjuja vaihdetaan kampanjoina ja uudetkin ketjutkin venyvät 40 tkm:n matkalla vaihtokuntoon. On vain ajan kysymys kun venynyt ketju hajoittaa koneen.

      • Sökötä

        Jos ei ole huollettu merkkipajalla, ei tule välttämättä vastaan sentilläkään 3 v ja 80 tkm ajetussa autossa.


      • Anjovias
        Sökötä kirjoitti:

        Jos ei ole huollettu merkkipajalla, ei tule välttämättä vastaan sentilläkään 3 v ja 80 tkm ajetussa autossa.

        Jos uuden auton omistaa, niin pitäisi olla varaa myös huoltaa asianmukaisesti. Riittää, kun huolletaan todistetusti maahantuojan ohjelman mukaan.


      • neverVW
        Anjovias kirjoitti:

        Jos uuden auton omistaa, niin pitäisi olla varaa myös huoltaa asianmukaisesti. Riittää, kun huolletaan todistetusti maahantuojan ohjelman mukaan.

        Ja jos on ostanut vaikka auton vuoden vanhana niin maahantuoja venkoilee pois vastuusta.


      • ssss,,ooooo

        Takuu korvaa suhteelisen osuuden, jos autolla ajettu 100tkm niin se lasketaan omistajan saamaksi hyödyksi, siis osan joutuu asiakas maksamaan. Toisaalta, miksi ihmeessä näitä autoja ostetaan, kun laatu heittelee, varsinaista venäläistä rulettia VW autojen käyttö, koskaan ei tiedä millon paukahtaa.


      • osssss
        ssss,,ooooo kirjoitti:

        Takuu korvaa suhteelisen osuuden, jos autolla ajettu 100tkm niin se lasketaan omistajan saamaksi hyödyksi, siis osan joutuu asiakas maksamaan. Toisaalta, miksi ihmeessä näitä autoja ostetaan, kun laatu heittelee, varsinaista venäläistä rulettia VW autojen käyttö, koskaan ei tiedä millon paukahtaa.

        Niinpä.Miksi ottaa turha riski.
        Ja lukuisat muut viat VW konsernin autoissa tekee kalliin pitää.


      • Corolla 1,3
        ssss,,ooooo kirjoitti:

        Takuu korvaa suhteelisen osuuden, jos autolla ajettu 100tkm niin se lasketaan omistajan saamaksi hyödyksi, siis osan joutuu asiakas maksamaan. Toisaalta, miksi ihmeessä näitä autoja ostetaan, kun laatu heittelee, varsinaista venäläistä rulettia VW autojen käyttö, koskaan ei tiedä millon paukahtaa.

        Toyota tekee (tälläkin kertaa miljoonia!!!) 6000000 viallista autoa (airbagejä, bensapumppuja, polttoaineletkuja, viallisia kaasupolkimia, jne) salaillee asiat (todettu oikeudessa!)ja myy ne. Korjataan takaisinkutsun saattelemana, kun on ensin myyty liikenteeseen tietoisesti hengenvaarallisia ajoneuvoja. Se se on oikeasti vaarallinen huijaus, jos mikä.


    • Tietäjä.

      Provokaatioita tai täysiä älykääpiöitä!

      Jos kone posahtaa niin, että tulee 8300e korjaus niin jätitkö tuohon? Kyllä olet munaton mies, jos et laittanut asetelmaa siten, että maahantuoja maksaa.

      Ilmeisesti olet raha mies, kun ei tuon enempää kirpaissut?

      Tallennuksessa on maahantuojan sanat, mitä oikeudessakin voi käyttää, eli pokerina, vieläkin asianajotoimistoon ja rahaa tulee, jos et ole asiaa itse ryssinyt pahemman kerran.MOT

    • NeverVag

      Kumma kun VW päätti muuttaa jakoketjun öljyssä uivaksi hihnaksi. Miksi ihmeessä kun noin kestävä ja luotettava rakenne on kyseessä?

      Mutta ostakaa toki, kun noin luotettava auto kyseessä. Minä en osta.

    • Volkka Risti

      Pelkästään viime vuonna on vaihdettu 80 konetta,jos sekään pitää
      paikkaansa ja kuinka paljon sitä ennen vuosittain? Veikkaan että satoja
      ellei tuhansia.

      • Lelu ota

        Jos yhtään osasit kuunnella, niin 2007-2008 tsi-koneisia koneita YHTEENSÄ 80 kpl 2007-2014.

        Mutta kun ei ole sen vertaa kykyä että edes kuuntelisi, niin teiltä saakin viedä rahat, olen sitä mieltä.


      • NeverVag
        Lelu ota kirjoitti:

        Jos yhtään osasit kuunnella, niin 2007-2008 tsi-koneisia koneita YHTEENSÄ 80 kpl 2007-2014.

        Mutta kun ei ole sen vertaa kykyä että edes kuuntelisi, niin teiltä saakin viedä rahat, olen sitä mieltä.

        Termistöillä kikkailua. Eihän se kuminauhaketjun venyminen aina koko moottoria hajota.

        Olisi reilusti sanonut paljonko ketjuja on vaihdettu, kuinka paljon tullut lisävaurioita jotka eivät edellyttäneet koko koneen vaihtoa. Tuohon päälle vielä ne korjaukset jotka on tehty muualla kuin merkkiorganisaation liikkeissä, niin kyllä on luvut ihan muuta kuin promilleluokkaa.

        Näyttääpä monille osuneen ketjun vaihto jo kaksi kertaa pienillä kilometreillä. Taitaa ollakin niin ettei 100% edes riitä kun ongelma ei ratkea ketjun vaihdolla.

        Kumman isoksi asia on paisunut vaikka kyseessä promilleluokan ongelma.


      • otgnmoep4
        Lelu ota kirjoitti:

        Jos yhtään osasit kuunnella, niin 2007-2008 tsi-koneisia koneita YHTEENSÄ 80 kpl 2007-2014.

        Mutta kun ei ole sen vertaa kykyä että edes kuuntelisi, niin teiltä saakin viedä rahat, olen sitä mieltä.

        Höpöhöpö vag areenan käyttäjiä jo liki tuon verran.


      • Paskaa myyvät !!!!!
        Lelu ota kirjoitti:

        Jos yhtään osasit kuunnella, niin 2007-2008 tsi-koneisia koneita YHTEENSÄ 80 kpl 2007-2014.

        Mutta kun ei ole sen vertaa kykyä että edes kuuntelisi, niin teiltä saakin viedä rahat, olen sitä mieltä.

        Siinä sanotaan ,että viime vuonna on vaihdettu 80kpl moottoreita! entäs muina vuosina? ja kuka takaa että toi kalju kostaja puhuu totta? Ei Hitlerikään kertonu totuutta kun laittoi juutalaisia kaasukammioon kuolemaan! Äijät valehtelee niin että korvat heiluu ja hiki valuu!

        https://www.youtube.com/watch?v=FyeZJFzz03c


      • Paska kinneri
        Paskaa myyvät !!!!! kirjoitti:

        Siinä sanotaan ,että viime vuonna on vaihdettu 80kpl moottoreita! entäs muina vuosina? ja kuka takaa että toi kalju kostaja puhuu totta? Ei Hitlerikään kertonu totuutta kun laittoi juutalaisia kaasukammioon kuolemaan! Äijät valehtelee niin että korvat heiluu ja hiki valuu!

        https://www.youtube.com/watch?v=FyeZJFzz03c

        Ja kenen leipää syöt sen lauluja laulat !!!!!!!!


    • Seatisti

      Jos nyt sattuu omistaan TSI koneisen auton joka kuuluu riskialttiiseen ryhmään niin ketjuremppa ei ole paljon kalliimpi kuin hihnankaan vaihto 800-1000€.

      • teamseat

        1500e oli liikkeen lasku jonka esittivät. Meni lopulta tehtaan piikkiin. Ja huom. moottorivaurio maksaa jokseenkin enemmän.


      • Toyota is best

        Jotkut kuulemma ajaa autoilla joihin ei tartte tehä kumpaakaan! Oisko ollu Toyota .


      • No problems
        Toyota is best kirjoitti:

        Jotkut kuulemma ajaa autoilla joihin ei tartte tehä kumpaakaan! Oisko ollu Toyota .

        Näyttää joillekin ottavan koville kun idän ihme on vanhalla tekniikalla puksutteleva muovinen kiemurtelija jo silloin kun sen ajaa liikkeestä ulos.

        Jos VW ainoa huono puoli on se että se ei kestä, mulla on varmaan maailman paras auto. Se ainoa vokkari joka ei hajoa. Lucky me, näillä mennään.

        Mutta tsemppiä sinne Teroleiriin. Nyt on talvi ovella, koittakaa pysyä kaistalla. Eipähän tule tylsää ratissa.


      • osssss
        No problems kirjoitti:

        Näyttää joillekin ottavan koville kun idän ihme on vanhalla tekniikalla puksutteleva muovinen kiemurtelija jo silloin kun sen ajaa liikkeestä ulos.

        Jos VW ainoa huono puoli on se että se ei kestä, mulla on varmaan maailman paras auto. Se ainoa vokkari joka ei hajoa. Lucky me, näillä mennään.

        Mutta tsemppiä sinne Teroleiriin. Nyt on talvi ovella, koittakaa pysyä kaistalla. Eipähän tule tylsää ratissa.

        Varo muovista kaasupoljinta.
        Vaan sen kyllä merkkiliike vaihtaa heti katketessa..

        Siihenki piti kohu vaikuttaa...


    • Kiitollinen tiedosta

      Hyviä tällaiset keskusteluketjut ainakin käytetyn auton ostajan mielestä, jotta osaa kiertää tällaiset sudenkuopat. Muutoin saattaisi olla edessä jopa koko käytetyn auton arvon suuruiset korjaukset.

    • huhHuhVw

      Sujuvasti valehteli maahantuoja ohjelmassa. Muka ongelma koskisi vain 2007-2008 vuosimalleja. No miksi samoja jakoketjun laukeamisia on tapahtunut sitten 2009-2010 malleille? Maahantuoja yritti vierittää siis ongelman sellaisiin autoihin jotka vähenevässä määrin kiertävät merkkiliikkeen myynnissä. Suuri sumuttaja näytti mies olevan, joten turha uskoa mihinkään mitä maahantuoja kertoo. Kuningaskuluttaja olisi tietenkin voinut kysäistä samalla DSG;stä!

      • Ovela veijari

        "Maahantuoja yritti vierittää siis ongelman sellaisiin autoihin jotka vähenevässä määrin kiertävät merkkiliikkeen myynnissä."

        Hyvä pointti!


    • Ongelma kesti 2010 vuoteen asti,vähän merkistä riippuen missä kohtaa vuotta tilanne parani.

    • fdfsd

      Volkkari logiikan mukaan ongelma jotenkin pienenee tai häviää sitä mukaa mitä tehdas syytää lisää autoja markkinoille. Kohdalle sattuessaan ongelma on kuitenkin 100%:nen. Sakemanneilla järjenjuoksu mennyt raiteiltaan pahemman kerran.

    • Milloin rasahtaa??

      Pelkästään viime vuonna on 80 konetta vaihdettu Kuningaskuluttajan
      mukaan. Kuinka paljon ennen ja jälkeen? Veikkaan että paljon
      tai enemmän. Tyhmille vaaan ei kerrota kun ei ole pakko eikä
      takaisinkutsuja järjestetä.

    • Keskonen

      80 täysin hajonnutta konetta on maahantuoja korvannut osittain, satoja tai tuhansia koneita on mennyt omistajan omaan piikkiin.

      • Sinulla ne lukemat?

        Kertoo Veijo-Esson nurkkapöydän nimimerkki jallua....


    • kirveellätöitä

      Mistähän saisin luvan ostaa Folkkarin, jos haluaisin? Pikkupojat eivät niitä tunnu myöntävän, joten mitä tässä pitäisi tehdä?

      • ss...ooo

        Moni auton korjaaja hommanut suoraan saksasta uuden koneen? Tympääntyneet riitelemään, VW huollon kanssa.


      • VVVVVWWWWW
        ss...ooo kirjoitti:

        Moni auton korjaaja hommanut suoraan saksasta uuden koneen? Tympääntyneet riitelemään, VW huollon kanssa.

        Miksi kukaan ei kirjoita, että tsi kone kestänyt 500tkm. Sen nykyiset kunnon autot kestää helposti, on kokemusta. Kova säpinä kahtapuolta 100tkm, mitä sellaisella autolla tekee joka alle 100tkm kone palasina. Eu,s meukataan pienemmistäkin kuluttajan suoja-asioista, miksei VW panna korjaamaan kyseinen ongelma....no Saksa isoin EU, maa.


      • osssss
        VVVVVWWWWW kirjoitti:

        Miksi kukaan ei kirjoita, että tsi kone kestänyt 500tkm. Sen nykyiset kunnon autot kestää helposti, on kokemusta. Kova säpinä kahtapuolta 100tkm, mitä sellaisella autolla tekee joka alle 100tkm kone palasina. Eu,s meukataan pienemmistäkin kuluttajan suoja-asioista, miksei VW panna korjaamaan kyseinen ongelma....no Saksa isoin EU, maa.

        Paras kun ei osta volkkaria ollenkaan niin murheet loppuu..
        Audi lienee korvaa kaiken mukisematta kun muuten maine menee vaikka sama TSI kone siinä.
        Äkkiähän tuohon VW porsheenkin koneet vaihdettiin kun ei toimi?
        Vaan halpamalleilla kerätään voitot ja maksatetaan asiakkailla?


      • Suikero.
        VVVVVWWWWW kirjoitti:

        Miksi kukaan ei kirjoita, että tsi kone kestänyt 500tkm. Sen nykyiset kunnon autot kestää helposti, on kokemusta. Kova säpinä kahtapuolta 100tkm, mitä sellaisella autolla tekee joka alle 100tkm kone palasina. Eu,s meukataan pienemmistäkin kuluttajan suoja-asioista, miksei VW panna korjaamaan kyseinen ongelma....no Saksa isoin EU, maa.

        Taitaisi puoli miljoonaa olla aikamoinen saavutus noissa moottoreissa...

        Voisivat ottaa vaikka hondasta mallia:

        Vm 2006-2009 civiceissä havaittiin jäähdytysnestevuotoja joiden takia honda takaisinkutsui kaikki (Siis jopa ne 8 vuotta vanhat!) vialliset autot ILMAISEEN MOOTTORINVAIHTOON.

        Mikäli jotain asiakasta on jo veloitettu korjauksesta honda on ilmoittanut KORVAAVANSA SEN ASIAKKAALLE TAKAISIN.

        http://www.consumerreports.org/cro/news/2014/03/free-engine-replacement-for-2006-2009-honda-civics/index.htm


        HALOO!


      • Joukohalmett
        VVVVVWWWWW kirjoitti:

        Miksi kukaan ei kirjoita, että tsi kone kestänyt 500tkm. Sen nykyiset kunnon autot kestää helposti, on kokemusta. Kova säpinä kahtapuolta 100tkm, mitä sellaisella autolla tekee joka alle 100tkm kone palasina. Eu,s meukataan pienemmistäkin kuluttajan suoja-asioista, miksei VW panna korjaamaan kyseinen ongelma....no Saksa isoin EU, maa.

        Olen tiukasti eri mieltä tuosta, että nykyautot kestää helposti 500 000km. Todellakin on niin, että useimpien autojen laatua on heikennetty tarkoituksella (Volvo 940 vs V70, Transporter T vs nykyiset jne.)


      • ...sss,ooo
        Joukohalmett kirjoitti:

        Olen tiukasti eri mieltä tuosta, että nykyautot kestää helposti 500 000km. Todellakin on niin, että useimpien autojen laatua on heikennetty tarkoituksella (Volvo 940 vs V70, Transporter T vs nykyiset jne.)

        kaksi ranskalaista käytössä, toinen yli 600tkm toinen alle 500tkm. toki korjattukin on, mutta ei mahdottomia. Varmaan on uusissa kestävyysongelmia, vallankin kun tehoja revitään tolkuttomasti.90 luvulla tehty kestäviä dieseleitä.


    • Piruuttanikin

      Joo, kenenkään ei ole pakko ostaa Volkswagenia, mutta saisinko kuitenkin ostaa sellaisen jos haluan?

      • neveragen

        Kenenkään ei ole pakko ostaa volkkaria tai mitään muutakaan merkkiä.Kirjoitettiin tällä sivulla mitä tahansa vw. ketjuista ja dsg:stä. Ja ostoluvan pyytäminen kertoo vain sen, että kyseinen henkilö ostaa joka tapauksessa volkkarin. Käsittääkseni jokainen ostaa mieltymyksensä ja lompakkonsa mukaan. Jos edelliset kuvaukset Hondasta pitää paikkansa, niin seuraava merkkini tulee olemaan civic. (nykyinen tojotero)


      • jyrki käteinne

        Ei taida sossu rahoittaa uuden VW:n ostoa.


      • Dsg-kuski
        neveragen kirjoitti:

        Kenenkään ei ole pakko ostaa volkkaria tai mitään muutakaan merkkiä.Kirjoitettiin tällä sivulla mitä tahansa vw. ketjuista ja dsg:stä. Ja ostoluvan pyytäminen kertoo vain sen, että kyseinen henkilö ostaa joka tapauksessa volkkarin. Käsittääkseni jokainen ostaa mieltymyksensä ja lompakkonsa mukaan. Jos edelliset kuvaukset Hondasta pitää paikkansa, niin seuraava merkkini tulee olemaan civic. (nykyinen tojotero)

        Sinä olet aivoton pässi! Et ole vai? Et usko vaikka tällä sivuilla kirjoitettiin niin? Olet pässimpi kuin uskoinkaan!


    • VAGVETEC

      Minulla Civic 2XVAG tsi dsg ja täytyy samoa, ett Civic on kaikista paskin! Vittu7 mi tkä ajo-ominaisuudet ja Pellit Civicissä! Hlvetti ., jos joskus eroon pääsemn Civicistä

      • Type S

        Miksi täällä valitat ? Käy vaihtamassa se ihanneyhdistelmään 3x TSI DSG.


    • Tämätarinaontosi

      Minä menin katsomaan Folkkarin myymälään, ja kun astuin tontille, heti iski keuhkosyöpä. On ne kauheita autoja.

      • sss¨¨¨¨öoooo

        Kovin köyhä" on VW maahantuoja/tehdas kun ei riitelemättä ole varaa korjata 80 tsi katiskaa, itseään kunnioittava autotehdas ois kaikessa hiljaisuudessa vaihtanut kaikki vika koneet ja vaihteistot. MISsÄ ON SAKUJEN YLPEYS!!!!!. Ainoa autotehdas joka haluaa pilata maineensa?????


    • Maahantuojan "versio

      Joo, maahantuojan edustajaltahan se absoluuttinen totuus tähän asiaan varmaan saatiinkin. Ja ettei muka koske uudempia malleja, salli mun nauraa. Varsinkin 1.2TSI koneet on ollut todellisia murheenkryynejä, joissain ei ole jakoketju kestänyt edes 20tkm.

      • ,,,sssoooo

        Ihmeen pyöreä luku tuli VW pomolla mieleen, ehkä niitä kuitenkin 83 ollut tai 84, ehkä 800 000 mailmanlaajuisesti.


      • Paljon niitä on...
        ,,,sssoooo kirjoitti:

        Ihmeen pyöreä luku tuli VW pomolla mieleen, ehkä niitä kuitenkin 83 ollut tai 84, ehkä 800 000 mailmanlaajuisesti.

        Kaveri korjaa päivät pääksytysten vain ainoastaan TSI koneita--eikä korjattavasta ole pulaa..Tämä siis Laakkosen yhdessä pisteessä...


      • klonkswagegn
        Paljon niitä on... kirjoitti:

        Kaveri korjaa päivät pääksytysten vain ainoastaan TSI koneita--eikä korjattavasta ole pulaa..Tämä siis Laakkosen yhdessä pisteessä...

        Korjaa, eli nämäkään eivät sisälly maahantuojan vaihtomoottoerihin...


      • Paljon on
        Paljon niitä on... kirjoitti:

        Kaveri korjaa päivät pääksytysten vain ainoastaan TSI koneita--eikä korjattavasta ole pulaa..Tämä siis Laakkosen yhdessä pisteessä...

        Joo ja ajattele; mun kaveri korjaa vain ja ainoastaan Avensis-mallisia Toyotia päivät pääksytysten, kun on Toyotalla töissä, on se ihmeellistä.


      • +++++++++++++++
        Paljon on kirjoitti:

        Joo ja ajattele; mun kaveri korjaa vain ja ainoastaan Avensis-mallisia Toyotia päivät pääksytysten, kun on Toyotalla töissä, on se ihmeellistä.

        Ja kaikissa Aveissa kaksi vikaa, vai kuinka? Kuten VW,s motti ja vaihteisto.


    • guuli

      No toivottavasti kukaan ei oikeasti usko tuota maahantuojan valetta. Ihan pokkana päin naamaa asiaohjelmassa väittää, että vain 80 kpl on hajonnut maanlaajuisesti. Meidän keskikokeisessa firmassa on noin 20:llä TSI-volkkari. Näistä kuudessa on jakoketju vaihdettu.

      Itse en usko, että meidän tuppukylätyöyheisöön olisi noista 80:stä osunut 7,5 % kaikista jakopäävioista.

      Törkeätä kuluttajan kusettamista.

      • Murto-osako

        Lukemisen ymmärrys, oli 80 kokonaan vaihdettua konetta..., kysymys kuinka monta muuten rempattua?


    • skoda julli
    • ysi ysi power

      Mä luulen että omistajat on ajellu väärällä bensiini laadulla, kun noin poksahtelee koneet, keväisin pitäs poksahdella immeinkalvot!

    • Faktatietoa

      Mulla on Skoda Octavia TSI 1.2 vm. 2013 ja siinä on jakohihna eikä ketjua enää. Audi-VW-konserni korjasi vian siirtymällä remmeihin. Kysyin huollossa onko näissä moottoreissa ollut vikoja niin eivät tienneet yhtään tapausta.
      Vuosia sitten TSI-moottoreissa oli materiaali- ja sopivuus-viallisia ketjuja ja tämän kertoivat huollossa. Tosin he ovat vaihtaneet huolloissa maahantuojan aloitteesta virheettömiä ketjuja noihin moottoreihin.
      Kokemuksieni mukaan Skoda on Audi-VW-konsernin laadukkain auto.

      • NeverVag

        Merkkihuolto merkistä riippumatta on siitä merkillinen paikka, että koskaan ennen eivät ole kuulleet kyseisestä viasta. Missähän uusien autojen omistajat autojaan korjaavat, kun merkkihuolloille kaikki viat tulevat ensimmäistä kertaa esille.

        Sopii siis vahvasti epäillä miten korjaukset onnistuvat kun ihan ensimmäistä kertaa kohtaa ongelman, mikä se kulloinkin onkaan ;)

        Siis ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä merkkihuolloissa satuillaan. Jos huolto rehellisesti kertoisi mihin ongelmiin ovat kyseisen merkin kohdalla törmänneet, saattaisi alahuuli alkaa väpättämään kovemmallakin merkkifanaatikolla.


    • Joillakin vain

      poksahtelee tuo mielikuvitus ja pas`ka läpän kirjoitelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe