Apua paypal tilisiirtoon!

Paypalhelp

Hei, rekisteröidyin juuri paypaliin ja haluaisin nyt siirtää tilille laitetut tahat paypalista nordean tililleni. En kuitenkaan osannut tehdä siirtoa, joten kaipaisin nopeasti apua.

Kiitos avusta jo etukäteen!

21

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamboree Manilassa

      Apua saat sieltä Paypalin ohjeista :D, en mä ala sulle niitä erikseen hakemaan. Sorry, mutta näin on. Haluaisin sinun ajattelevan kuitenkin asiaa siltä kannalta, jotta kun seuraavan kerran ostat jotain netistä Paypalin kautta, sulla on jo rahaa siellä käytettävissä. Paypal on tulossa myös suomalaisiin nettikauppoihin vihdoin ja viimein yhdeksi maksutavoista. Paljon kätevämpi kuin Visa Electronilla tai luottokorteilla maksaminen.

    • opas
    • Pay Pal apua.

      Täällä kun on avattu jo ketju Pay Palliin liittyen niin kysyisin pari kysymystä joita en hoksannut nuista linkeistä.

      1. Maksaako Pay Pal mitään jos tili on avattu, tässä en tarkoita Pay pallin ottamaa palkkiota, vaan yleensä palveluna eli onko se ilmainen?
      2. Paljonko on suurin piiretin Pay Pallin ottama välityspalkkio jos vaikka parilla eurolla ostaa ohjelman?

      • Pay Pal apua.

        Tänks, eli voin tekasta tilin ja siirtää tilisiirtona vaikka 10€ tuonne.


      • Pay Pal apua.

        Vielä sellaista kysyisin että:
        1. Pitääkö oma tilinumero lisätä PayPal asetuksiin, vai palautuuko rahat ilman tilinumeroa jos on laittanut Visa kortin Pay Palliin?

        2. Lisäsin Pay Pal asetuksiin Visa kortin ja pitäisi joku nelinumeroinen varmistuskoodi syöttää jotta kortti varmistetaan ja Pay Pal palauttaa lainaamansa testi rahan, eli 1.50€, mistä löydän tämän koodin, onko se minun pankissani vai PayPal tilissä?
        Täälläkin on siitä maininta mutta en ymmärrä ihan täysin.
        http://www.opastaja.com/paypal-suomi-ohje/

        "10. Ennenkuin PayPal on toimintavalmis sen pitää tarkistaa, että olet oikea kortinhaltija. Tämä tapahtuu niin, että he siirtävät pankkitililtäsi pienen summan (noin 1,5€) PayPal tilillesi.

        Sen jälkeen he pyytävät tämän siirron viestikentästä 4 numeroisen varmistusluvun, jonka näät verkkopankin tapahtumista. Kun syötät sen PayPal tietoihisi, tilisi aktivoituu ja he palauttavat lainaamansa 1,5€ tilillesi."


      • sdefgrhj
        Pay Pal apua. kirjoitti:

        Vielä sellaista kysyisin että:
        1. Pitääkö oma tilinumero lisätä PayPal asetuksiin, vai palautuuko rahat ilman tilinumeroa jos on laittanut Visa kortin Pay Palliin?

        2. Lisäsin Pay Pal asetuksiin Visa kortin ja pitäisi joku nelinumeroinen varmistuskoodi syöttää jotta kortti varmistetaan ja Pay Pal palauttaa lainaamansa testi rahan, eli 1.50€, mistä löydän tämän koodin, onko se minun pankissani vai PayPal tilissä?
        Täälläkin on siitä maininta mutta en ymmärrä ihan täysin.
        http://www.opastaja.com/paypal-suomi-ohje/

        "10. Ennenkuin PayPal on toimintavalmis sen pitää tarkistaa, että olet oikea kortinhaltija. Tämä tapahtuu niin, että he siirtävät pankkitililtäsi pienen summan (noin 1,5€) PayPal tilillesi.

        Sen jälkeen he pyytävät tämän siirron viestikentästä 4 numeroisen varmistusluvun, jonka näät verkkopankin tapahtumista. Kun syötät sen PayPal tietoihisi, tilisi aktivoituu ja he palauttavat lainaamansa 1,5€ tilillesi."

        Verkkopankin tilitapahtumista tuon 1,5€ kohdalla näkyy se koodi.

        Ite olen lisännyt visan paypaliin ja saanut joskus noita palautuksia niin ne ovat tulleet suoraan Nordean tilille.


      • Pay Pal apua.
        sdefgrhj kirjoitti:

        Verkkopankin tilitapahtumista tuon 1,5€ kohdalla näkyy se koodi.

        Ite olen lisännyt visan paypaliin ja saanut joskus noita palautuksia niin ne ovat tulleet suoraan Nordean tilille.

        Selvä hommeli, mutta ei näy vielä ainakaan sitä koodia kun on varaus mennyt vasta, se ilmeisesti tulee vasta kun raha on siirtynyt?

        Ilman tätä tarkistus koodia en vissiin pysty ostamaan, olisin jo tänään halunnut ostaa mutta tuo tarkistuskoodi mietityttää.


      • Pay Pal apua.
        Pay Pal apua. kirjoitti:

        Selvä hommeli, mutta ei näy vielä ainakaan sitä koodia kun on varaus mennyt vasta, se ilmeisesti tulee vasta kun raha on siirtynyt?

        Ilman tätä tarkistus koodia en vissiin pysty ostamaan, olisin jo tänään halunnut ostaa mutta tuo tarkistuskoodi mietityttää.

        Eikö kukaan tiedä?


      • 3Timo
        Pay Pal apua. kirjoitti:

        Eikö kukaan tiedä?

        Eikös sen kortin takapuolella ole se 4 numeron sarja?


      • 3Timo kirjoitti:

        Eikös sen kortin takapuolella ole se 4 numeron sarja?

        No ei ole se. Lukutaito hukassa?

        "siirron viestikentästä 4 numeroisen varmistusluvun, jonka näet verkkopankin tapahtumista"


      • Pay Pal apua. kirjoitti:

        Eikö kukaan tiedä?

        No ihan niinkun normaalistikin, kai nyt ennenkin olet verkkopankkia käyttänyt?
        Sitten se näkyy kun siirto on tapahtunut.


      • Pay Pal apua.
        timekillerx kirjoitti:

        No ihan niinkun normaalistikin, kai nyt ennenkin olet verkkopankkia käyttänyt?
        Sitten se näkyy kun siirto on tapahtunut.

        Homma on jo kunnossa, tänään Pay Pal siirto on mennyt tililtä ja samalla se nelinumeroinen koodi oli viestiosiossa jonka kirjoitin Pay Pal sivulle, ja tuli viesti että kortti on varmistettu onnistuneesti, palautamme rahasi Pay Pal tilillesi.


    • Pay Pal apua.

      Kysyn vielä kerran, tarvitseeko tuota verified visa koodia odotella, vai voinko alkaa samantien ostamaan visalla pay pal palvelusta?

      • Pay Pal apua.

        Vataan itse kun ei muut tiedä, homma toimi ilman varmistusnumeroa ja summa otettiin oikein ja maksu siirtyi heti oikein ilman varmistuskoodia jota Pay Pal pihistelee.


    • jyippi

      Kyllä se koodi vaaditaan että maksutilisi toimii :)) no en tiedä jos alkoi toimimaan sulla ilmankin :)
      Siirsitkö siis rahaa etukäteen Paypaliin; miksi et vaan maksa sitä ostostasi pankin kautta jos yhdistit korttisi tiliin. Kortin asetuksissa pitää sallia internet maksut; se tapahtuu verkkoapankissa omalla sivulla.

      • Pay Pal apua.

        Maksoin Visa Electronilla ja raha meni oikein, Pay Palissakin näkyy nyt että on veloitettu summa.
        En siis siirrellyt rahaa tilisiirrolla.

        Edelleenkään Pay Pallin varmistus koodia ei ole tullut, siis siitä testi siirrosta, no pääasia että toimii.


    • fdafadf

      Varmaan se toimii sitten noin. Ainakin luottokorttitiliä käytettäessä tarvii koodi laittaa Paypaliin takasin.

      • Pay Pal apua.

        Visa Electron on kyseessä joka ei tosin ole edes luottokortti.

        Enkä siis Visani varmistuskoodia kortista ole tarkoittanut,mvaan kuten selitinkin ylempänä eli Pay Pallin omaa koodia jolla varmistaa lisänä jostakin syystä että minä olen minä ja samalla vasta sitten palauttaa rahat.


      • fasf asfas
        Pay Pal apua. kirjoitti:

        Visa Electron on kyseessä joka ei tosin ole edes luottokortti.

        Enkä siis Visani varmistuskoodia kortista ole tarkoittanut,mvaan kuten selitinkin ylempänä eli Pay Pallin omaa koodia jolla varmistaa lisänä jostakin syystä että minä olen minä ja samalla vasta sitten palauttaa rahat.

        Joo ymmärsin asian tuosta koodista. Jos laitat luottokortin niin silloin kyllä vaativat sen koodin lähetyksen.
        Nyt kun maksat suoraan Visa maksukortilla niin varmaankin sitten toimii noin..
        Hyvä että sait homman kuntoon :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe