Kaikki meni... käsittämättömän huono fiilis

Aivanrikki

Olen nuori mies ja aloitin vedonlyönnin noin vuosi sitten. Tilanne alkoi siitä että aloin pelaamaan pienillä panoksilla ihan läpällä kuten monet muut. Pienet eurot meni mutta ei harmittanut kun ei sitä tosissaan ottanut. Myöhemmin aloin niillä pienillä euroilla voittamaan satoja euroja ja innostuin harrastuksesta. Nostin panosta ja sitten aloin häviämään. Hävisin niin kauan että oma lompakko pieneni lähemmäs tonnin verran. Sitten eräänä päivänä heitin taas pienillä euroilla monta kohdetta samalle lapulle ja tuurilla voitin lähemmäs 10 000. Taas sama rutiini alkoi ja innostuin. Miettisin että en tee enää samaa virhettä, mutta sitten tein. Nostin panosta ja tällä kertaa panos oli tonnin luokkaa. Aluksi voitin ja paljon, häviöitäkin tuli mutta vähemmän. Meni n. kuukausi ja olinkin jo voitolla päälle 30 000. Miettisin että alan ymmärtämään idean, mutta päinvastoin. Mitä pidemmäksi mentiin sitä huonommaksi se meni enkä itse tiedostanut sitä. Jatkoin pelaamista, laitoin lapulle monta kohdetta ja panokset olivat aina tonnin luokkaa, voitin ja voitin. Tässä vaiheessa olin jo varmaan niin sekaisin että en tajunnut enään, en huomioinut mitään vaan ajatukset uppoutuivat vedonlyöntiin. Meni taas pari kuukautta ja voittoa kertyi jo lähemmäs 200 000. Sitten kaikki muuttui silmänräpäyksestä. Jatkoin pelaamista samalla tavalla, mutta tällä kertaa hävisin. Hävisin ja hävisin mutta en ajatellut sitä, sillä olin jo niin paljon voitolla. Häviöitä alkoi tulemaan niin paljon että pelasin vielä isommilla panoksilla. Nekin rahat meni. Kun olin vielä 100 000 voitolla, miettisin että jätän tähän, mutta ei. Tilanne vain jatkui ja pelasin ja hävisin. Aina kun hävisin niin ajattelin että lopetan nyt tähän. Se ei ikinä tapahtunut. Pelasin niin kauan kunnes olinkin jo omasta tilistäni kaikki rahat pelannut, eli voittojen lisäksi meni omatkin rahat. Nyt olen aivan rikki ja en tiedä mitä tehdä. Vedonlyönti hallitsi minua ja kaaduin. Kaikki meni, enkä voi mitenkään käsittää että näin on käynyt... Olotilani on tyhjä.

3

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkara joka pomppii

      voi voi... pieni tauko / 2kk ja uutta yritystä kehiin:)

      • salolainen1

        Minkä nuorena opii,sen vanhana taitaa.Pankista lainaa ja takaisin kehiin.
        Tai sitten ÄLÄ IKINÄ PELAA!!!


        Olet ylittänyt rajan ,häviämisessä,MITKÄÄN JÄRJELLISET PANOSTUKSET eivät
        riitä tuomaan takaisin.Hävittyjä rahoja.


    • Nou Hätä !

      ISO pankkilaina ja Eurijackpottia pelaamaan, kyllä se Porvoossakin kannattaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe