Ykköstyneet"kakkoset"

pelottaako?

Onko se elämä nyt pelkkä rakkautta ja onnea? Pelottaako koskaan, että kohtalo toistaisi itseään?

74

632

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wtftaas

      Ei.

    • Pelottaako?

      wtftaas: kumpaan kysymykseen vastasit?

    • terve suhde

      Ihan normaalia parisuhdetta eletään. Kenen elämä muka olis pelkkää rakkautta ja onnea?
      Kohtalo ei pelota, en ole miehestä mitenkään riippuvainen millään tasolla. Saa vapaasti mennä jos haluaa aivan kuten minäkin.

    • pelottaako

      Olisi todella hyvä kuulla pettämisellä alkaneista liitosita. Miten voivat? Mitä ongelmia? Onko mustasukkasuutta? y.m.

      • ..........

        Tilastojen mukaan nuo eivät yleensä kestä kovin pitkään.


      • Syvällisempää

        Voivat hyvin ja elämänkatsomus-/kokemus kohdallaan, joten asioista puhuminen on helpompaa kuin ensimmäisissä liitoissa. Tietoisuus myös siitä ettei ketään voi omistaa vahvistaa keskinäistä tunnetta ja suhdetta eikä mustasukkaisuus todellakaan rasita parisuhdetta silloin, kun kumpikin tietää että suhde pohjautuu tahtoon ja haluun eikä pakkoon.


    • Aika näyttää

      Ongelmia riittää vaikka muille jakaa, kun molemmilla on lapsia edellisistä liitoista!
      Suhde natisee usein jo muutaman vuoden jälkeen, mutta kynnys eroamiseen on hiukan korkeampi, kun pitää ympäristölle esittää onnellista parisuhdetta...

    • nimittelystä viis

      Hyvin menee, paremmin kuin osasimme edes odottaa :)

      Meidän suhdetta on alusta asti yritetty ulkoapäin häiritä, on tullut tekstaria, puhelua, kirjettä, korttia jne. Milloin "naisilta (ystäviltä)" ja milloin "miehiltä" (treffimielessä). Nämä em. kaikki samalta henkilöltä.

      Meille ennusti eräs nopeaa loppua ja muutakin pahaa mutta ennustajaeukon suruksi suhteemme kukoistaa. Rakastamme ja nautimme elämästä, tästä hetkestä, huumori kukkii.
      Matkustelemme ja harrastamme yhdessä.

      Lopuksi vielä, ehkä kaikki johtuikin siitä että meidän mielestämme suhde ei alkanut pettämällä vaan olimme kumpikin omillamme kun tapasimme. Meidät on eräs muu nimennyt petturiksi ja ykköstyneeksi :D

      • Onnea teille.

        "ehkä kaikki johtuikin siitä että meidän mielestämme suhde ei alkanut pettämällä vaan olimme kumpikin omillamme kun tapasimme. Meidät on eräs muu nimennyt petturiksi ja ykköstyneeksi :D"

        Jos noin, niin miten ihmeessä joku voi väittää toista?


      • nimittelystä viis
        sirunen kirjoitti:

        Onnea teille.

        "ehkä kaikki johtuikin siitä että meidän mielestämme suhde ei alkanut pettämällä vaan olimme kumpikin omillamme kun tapasimme. Meidät on eräs muu nimennyt petturiksi ja ykköstyneeksi :D"

        Jos noin, niin miten ihmeessä joku voi väittää toista?

        Kiitos,
        kysyt miten ihmeessä joku voi väittää toista?
        Sen tietää vain hän joka niin väittää, se on hänen päänsärky, meistä se on lähinnä huvittavaa.


      • totuus ei pala

        nimittelyista viis; Noh, siitä viis, kaikkea hyvää edelleenkin ja toivottavasti rehellisellä tiellä.


      • ............
        nimittelystä viis kirjoitti:

        Kiitos,
        kysyt miten ihmeessä joku voi väittää toista?
        Sen tietää vain hän joka niin väittää, se on hänen päänsärky, meistä se on lähinnä huvittavaa.

        No sinun vastauksesi ei sitten oikeastaan kuulu tähän ketjuun, jos kerran "ykköstyminen" on pelkkää panettelua.


      • mielikuvitus1
        ............ kirjoitti:

        No sinun vastauksesi ei sitten oikeastaan kuulu tähän ketjuun, jos kerran "ykköstyminen" on pelkkää panettelua.

        hih hih ............


      • ei muutu ei

        Nimittelystä viis
        "Ykköstynyt kakkonen on sitä lopun elämäänsä, eikä muuksi muutu!
        Sait mitä tilasit, nauti nyt siitä...:)"


    • No ainakin valheessa hyvä elää, jos jollakin parempi mieli siitä niin suotakoon se hänelle. Toivottavasti aika tekee tehtävänsä.

    • nimittelystä viis vielä sinulle, Kuinka pitkään on tuota nimittelyä jatkunut? Tuli ajatus. voisiko olla niin että exän ajatusmaailmassa ei ero ollut totta vielä silloin kun tapasitte. Syitä voi olla monia, esim, hän ei ollut hyväksynyt, ei ollut ymmärtänyt, tai että puoliso oli antanut ymmärtää muuta kuin mitä oikeasti touhusi.
      Sitten tietenkin jos sairas ihminen niin silloin ei mikää mene perille.

      • nimittelystä viis

        Ei tuohon ole mitään järkevää selitystä ja sitten taas toisaalta kuten kirjoitin ei ole meidän päänsärkymme. En viitsi vaivata päätäni miksi joku toimii ajattelemattomasti ja vain vahingoittaa näin itseään.

        Meille kuitenkin elämä hymyilee ja sehän oli tämän ketjun aihe vai mitä, kysely miten menee?
        Eli ei pelota ja miksi edes pitäisi pelottaa, kuten jo kerroin emme täytä ihan tuota aloittajan kriteeriä pettäjä-kakkonen mutta vastasin silti koska meitä siksi kutsutaan :D


      • pelottaako
        nimittelystä viis kirjoitti:

        Ei tuohon ole mitään järkevää selitystä ja sitten taas toisaalta kuten kirjoitin ei ole meidän päänsärkymme. En viitsi vaivata päätäni miksi joku toimii ajattelemattomasti ja vain vahingoittaa näin itseään.

        Meille kuitenkin elämä hymyilee ja sehän oli tämän ketjun aihe vai mitä, kysely miten menee?
        Eli ei pelota ja miksi edes pitäisi pelottaa, kuten jo kerroin emme täytä ihan tuota aloittajan kriteeriä pettäjä-kakkonen mutta vastasin silti koska meitä siksi kutsutaan :D

        Mahtavaa huomata, että on ihmisiä jotka uskaltaa rakastaa ja luottaa. Vaikka kyllä s kakkos suhteessakin on ylä- ja alamäkiä. Vaikeudet on kuitenkin tarkoitettu voitettavaksi, yhdessä.


      • onnexEItiedä
        nimittelystä viis kirjoitti:

        Ei tuohon ole mitään järkevää selitystä ja sitten taas toisaalta kuten kirjoitin ei ole meidän päänsärkymme. En viitsi vaivata päätäni miksi joku toimii ajattelemattomasti ja vain vahingoittaa näin itseään.

        Meille kuitenkin elämä hymyilee ja sehän oli tämän ketjun aihe vai mitä, kysely miten menee?
        Eli ei pelota ja miksi edes pitäisi pelottaa, kuten jo kerroin emme täytä ihan tuota aloittajan kriteeriä pettäjä-kakkonen mutta vastasin silti koska meitä siksi kutsutaan :D

        viis juuri sinun nimittelystä mutta sait kylla vainoajan perääsi
        sama henkilö joka saalistaa exänsä uutta kumppania uskottomuuspalstalla
        hän haluaa tuntea jokaisen kirjoittajan
        en muista millä minä sain hänet perääni mutta oli kuin rakkikoira...
        tuo tyyppi on sama, kirjoittaa siellä myös useilla nikeillä
        mieti miltä tuntuisi olla se hänen vainoama henkilö...


      • mielikuvitus1
        onnexEItiedä kirjoitti:

        viis juuri sinun nimittelystä mutta sait kylla vainoajan perääsi
        sama henkilö joka saalistaa exänsä uutta kumppania uskottomuuspalstalla
        hän haluaa tuntea jokaisen kirjoittajan
        en muista millä minä sain hänet perääni mutta oli kuin rakkikoira...
        tuo tyyppi on sama, kirjoittaa siellä myös useilla nikeillä
        mieti miltä tuntuisi olla se hänen vainoama henkilö...

        OnnexEitiedä jos minua tarkoitat niin oletpa jälleen väärässä.
        Jopa nyt hep hurraa aletaan kuorossa haukkuun sitä exää joka sinun mielestä saalistaa exänsä uutta.
        Sehän sattuu olemaan sinun mielipide ja tottakai ehdottoman oikea.
        Hurraa vain sinulle
        Oletko tietoinen että muistihäiriöihin on saatavana lääkitys.
        Enkä muuten ole kenenkään ex.


    • mielikuvitus1

      Huh, Vai nimitellään aiheettomasti ykköstyneeksi. Kaikkea ne jotkut viitsiikin.
      Onkohan henkilöllä vilkas mielikuvitus?

    • luetun ymmärtäminen

      "joku" ei kestänyt tuota hyvin menee viestiä, hih hih

      kunhan nyt et provosoidu, nimimerkki nimittelystä viis, luulen et tää aloittaja
      on tahallaan nakannut tuon kysymyksen että saa sitten v...tt....a ihmisille jotka uskaltaa rakastaa ja luottaa...kas kun hänellä on itsellä elämä päin p...ä ja ihan omasta syystä
      häntä harmittaa kun ei voi siitä ketään syyttää...paitsi tietenkin täällä voi!

      • totuus ei pala

        Luetun ymmärtäminen, en ole aloittaja mutta tunnen erään toisen tapauksen jossa
        Kakkonen käräytettyään miehen ja monen vaiheen sekä on/off jutun jälkeen sai tuon kyseisen häntäheikin itselleen sitten väittää, että ei ole koksaan ollut kakkonen. Viitsii jopa väittää häntäheikin silloisen VIHITYN puolison tukkineen hänen ja häntäheikin väliin. Katsos kun joillakin todellakin menee mielikuvitus totuuden edelle.

        En väitä että "Nimittelystä viis" olisi tuo henkilö mutta on ihan totta olemassa ihmisiä jotka uskovat omia valheitaan ja käsi raamatulla väittävät niitä oikeiksi.
        Eikä tällaisilla valheiden julistajilla ole kykyä edes hyväksyä jätetyn onnentoivotuksia koska he eivät kestä, että henkilö joille itse tek/vät väärin voi kaikesta huolimatta toivottaa heille onnea.
        Jätetty on nimittäin nähnyt ja ymmärtänyt että on parempiakin ihmisiä kuin nuo eikä hänen elämä ole noista riippuvainen.


      • Huhhuh luetun ymmärtäminen. Itse taidat nyt provoilla. Luin ja ymmärrän, että aloittaja nyt ainakaan ei ole provomielessä tehnyt aloitustaan.

        Mistä sinä voisit muka tietää, että aloittajan elämä olisi" päin p......ä ja ihan omasta syystään". Herää kysymys, tunnetko henkilön?
        Vielä jatkat, että " häntä harmittaa kun ei voi siitä ketään syyttää...paitsi tietenkin täällä voi!"

        Siis halloo johan tuon jokainen näkee millä mielellä olet täällä alias "nimittelysta viis/luetun ymmärtäminen.

        Tiedoksi vielä, että en ole minäkään aloituksen takana, enkä minkään muunkaan nimimerkin takana.


      • totuus ei pala
        sirunen kirjoitti:

        Huhhuh luetun ymmärtäminen. Itse taidat nyt provoilla. Luin ja ymmärrän, että aloittaja nyt ainakaan ei ole provomielessä tehnyt aloitustaan.

        Mistä sinä voisit muka tietää, että aloittajan elämä olisi" päin p......ä ja ihan omasta syystään". Herää kysymys, tunnetko henkilön?
        Vielä jatkat, että " häntä harmittaa kun ei voi siitä ketään syyttää...paitsi tietenkin täällä voi!"

        Siis halloo johan tuon jokainen näkee millä mielellä olet täällä alias "nimittelysta viis/luetun ymmärtäminen.

        Tiedoksi vielä, että en ole minäkään aloituksen takana, enkä minkään muunkaan nimimerkin takana.

        Annetaan ihmeessä ihmisen pysyä omassa mielikuvitus totuudessa sillä sekin parempi kuin ei mitään.

        JOs minun kertomukseni saa tuon parin tiiviimmin yhteen niin olen onnellinen sillä en toivoisi vihamiehellekään sitä mitä itse olen läpikäynyt.


      • kivat sulle siru;)
        sirunen kirjoitti:

        Huhhuh luetun ymmärtäminen. Itse taidat nyt provoilla. Luin ja ymmärrän, että aloittaja nyt ainakaan ei ole provomielessä tehnyt aloitustaan.

        Mistä sinä voisit muka tietää, että aloittajan elämä olisi" päin p......ä ja ihan omasta syystään". Herää kysymys, tunnetko henkilön?
        Vielä jatkat, että " häntä harmittaa kun ei voi siitä ketään syyttää...paitsi tietenkin täällä voi!"

        Siis halloo johan tuon jokainen näkee millä mielellä olet täällä alias "nimittelysta viis/luetun ymmärtäminen.

        Tiedoksi vielä, että en ole minäkään aloituksen takana, enkä minkään muunkaan nimimerkin takana.

        no hei, hienoo että sää oot vaan sirunen ja vain sillä nikillä täällä ja tässä ketjussa


      • kivat sulle siru;) kirjoitti:

        no hei, hienoo että sää oot vaan sirunen ja vain sillä nikillä täällä ja tässä ketjussa

        Kivat sulle siru:) no kivat vain. olen aina regatulla nikillä.
        Älä ala minua moksiin jos mielipiteeni ei ole mieleisesi, meillä jokaisella on omat kokemukset ja mielipiteemme toistenkin kokemuksista mutta ketään ei pidä lytätä sen vuoksi että heidän kertomus ja mielipide ei miellytä. Eikä me täällä anonyymeinä voida tuomita jotain kertojaa "saalistajaksi tai vainoajaksi".

        Minun ei ole pakko osallistua tähän keskusteluun koska se ei kosketa minua. Joten olkaa hyvät vain ja jatkakaa mutta minä en osallistu kenenkään lynkkaamiseen.


      • FYI
        sirunen kirjoitti:

        Kivat sulle siru:) no kivat vain. olen aina regatulla nikillä.
        Älä ala minua moksiin jos mielipiteeni ei ole mieleisesi, meillä jokaisella on omat kokemukset ja mielipiteemme toistenkin kokemuksista mutta ketään ei pidä lytätä sen vuoksi että heidän kertomus ja mielipide ei miellytä. Eikä me täällä anonyymeinä voida tuomita jotain kertojaa "saalistajaksi tai vainoajaksi".

        Minun ei ole pakko osallistua tähän keskusteluun koska se ei kosketa minua. Joten olkaa hyvät vain ja jatkakaa mutta minä en osallistu kenenkään lynkkaamiseen.

        sirunen tiedoksi kyllä tänne voi osallistua keskusteluun ihan molemmilla tavoilla
        rekisteröityä ja myös ilman rekisteröintiä
        eli voimme kuvitella huom huom tämä esimerkki, voi kirjoittaa sirunsenan ja myös totuus ei pala nikeillä no problem :)


      • FYI kirjoitti:

        sirunen tiedoksi kyllä tänne voi osallistua keskusteluun ihan molemmilla tavoilla
        rekisteröityä ja myös ilman rekisteröintiä
        eli voimme kuvitella huom huom tämä esimerkki, voi kirjoittaa sirunsenan ja myös totuus ei pala nikeillä no problem :)

        FYI , ai, että haluat kuvitella noin. Se on täysin oma asiasi mitä kuvittelet. Sais nähdä jos " totuus ei pala" tahtoo itse kertoa mielipiteensä sinun kuvittelusta. Jäädään siis odottamaan.

        Tässä herää kysymys, että
        Eiks täällä mistään asioista keskustellakaan vaan eri nimimerkkien yhteensopivuudesta?

        Kuten edellä kerroin, keskustelu ei kosketa minua joten jatkakaa vain moksimista. Minä en siihen osallistu.
        Edelleen hyvää päivän jatkoa.


      • nimittelystä siis
        sirunen kirjoitti:

        FYI , ai, että haluat kuvitella noin. Se on täysin oma asiasi mitä kuvittelet. Sais nähdä jos " totuus ei pala" tahtoo itse kertoa mielipiteensä sinun kuvittelusta. Jäädään siis odottamaan.

        Tässä herää kysymys, että
        Eiks täällä mistään asioista keskustellakaan vaan eri nimimerkkien yhteensopivuudesta?

        Kuten edellä kerroin, keskustelu ei kosketa minua joten jatkakaa vain moksimista. Minä en siihen osallistu.
        Edelleen hyvää päivän jatkoa.

        Niin se torpattiin tämäkin keskustelu, en yhtää ihmettele että kukaan ei enää osallistu kun täällä kirjoittajia jotka alkavat vainoamaan joitakin tiettyjä nimimerkkejä vaikka ( kun ketjua lukee alusta asti), niin vainotut nimimekit eivät ole milläänlailla tuoneet iseään esille, tai tuominneet ketään toista. Osoitan tämän täysin "onnexEItiedä, luetun ymmärtäminen, kivat sulle siru, FYI (jotka myös voivat olla yks ja sama henkilö)
        Heille ei käynyt että ykköstyneet kertoisivat ovatko onneellisia ja osaavatko/pystyvätkö luottaan :D

        Toivon keskustelun kuitenkin jatkuvan.


    • valehtelusta

      Meillä jokaisella on muisti, näkömuisti, kuulomuisti, tapahtumamuisti, hajumuisti.
      Ihmiset jotka kokee taruman eivät niin vain pääse irti kokemuksistaan.
      Joskus luullaan asioiden jo hiipuneen menneisyyteen.
      Muisti on ihmeellinen asia koska jokin tapahtuma, jopa tuoksu saa aikaan sen, että vuosia vanhatkin asiat ponnahtavat pintaan kuin ne olisi tapahtnut juuri hetki sitten. Vaikka valheta kertova tietää toisen olevan oikeassa niin hän tietää myös, että henkilö joka haluaa kertoa tosiasiat saadakseen hyväksyntää tunteilleen käyttääkin tuon ihmisen kertomaa ja tunteita häntä vastaan.

      Henkilö joka hakee hyväksyntää, haluaa pysyä totuudessa ekä koskaani muuta kertomustaan. Hällä on aina kortiti järjestyksessä koska hän on läheisriippuvana tottunut siihen että hänen sanoja ja tekoja kyseinalaistetaan jatkuvasti.
      Läheisriippuva ei koskaan syyllistyisi kertomaan valheita.

      Valehtelija käyttäytyy käsikirjoituksensa mukaan johon kuuluu toisen ihmisen mitätöinti, halventaminen ja nimittely.
      Kirkkaimman kruunun hän saa kun onnistuu manipuloimaan mahdollisimman monta uskomaan juuri hänen kertomat valheet oikeiski ehdottomaksi totuudeksi.

    • totuus ei pala

      Niin, läheisriippuvaisen pitäisi päästä pois tarpeestaan kokoajan puolustautua. Valehtelijaa ei voiteta puolustautumalla.
      Läheisriippuvaisen pitäisi ymmärtää, että totuus riittää eikä sitä tarvi puolustella. Aivan sama mitä joku ykköstynyt valehtelee.

    • totuus ei pala
    • omatunto2

      Jos minä olisin alkanut suhteeseen ukkomiehen kanssa joka vuokseni olisi eronnut puolisostaan. En luottaisi mieheen koskaan.
      Luulen että elämä olis täynnä syyllisyydentunnetta ja häpeää ja jo senvuoksi olisi se täysi mahdottomuus.

      • aitorakkaus4

        "joka vuokseni olisi eronnut" - ei ero johdu uudesta suhteesta vaan ero olisi tullut muutenkin jos ei olleet jo erossa ;), näin 99% tapauksista, olen lukenut petturipettäjäkakkokenkolmonen proffan tutkimustuloksista ;)

        jos uskoisin minulla olleen noin suuri vetovoima, minun takia joku eroaisi...saisin kyllä valtiomiehetkin ruotuun ;)))

        elämä ei ole täynnä syyllisyydentunnetta ja häpeää mutta onnea, rakkautta ja intohimoa, kiitos kylläkin, elämä ei pelota vaan se on meille suurinta huumetta josta nautimme täysillä joka päivä, tässä tunnari:
        #Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran
        vähintäänki kerran ja valo sydämet
        Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran
        vähintäänki kerran jos kiellä sitä et
        mä lupaan sulle sen#

        Hyvää ja aurinkoista kevätpäivää !


      • puheenvuoro
        aitorakkaus4 kirjoitti:

        "joka vuokseni olisi eronnut" - ei ero johdu uudesta suhteesta vaan ero olisi tullut muutenkin jos ei olleet jo erossa ;), näin 99% tapauksista, olen lukenut petturipettäjäkakkokenkolmonen proffan tutkimustuloksista ;)

        jos uskoisin minulla olleen noin suuri vetovoima, minun takia joku eroaisi...saisin kyllä valtiomiehetkin ruotuun ;)))

        elämä ei ole täynnä syyllisyydentunnetta ja häpeää mutta onnea, rakkautta ja intohimoa, kiitos kylläkin, elämä ei pelota vaan se on meille suurinta huumetta josta nautimme täysillä joka päivä, tässä tunnari:
        #Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran
        vähintäänki kerran ja valo sydämet
        Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran
        vähintäänki kerran jos kiellä sitä et
        mä lupaan sulle sen#

        Hyvää ja aurinkoista kevätpäivää !

        aitorakkaus4 täällä on käyty paljon keskustelua siitä kuinka paljon sivusuhde vaikuttaa eroon.
        Tuloksena (näin olen ymmärtänyt) on että suhde jouduttaa eroa. On monta petturia jotka eivät todellisudessa tahtoisi erota mutta petetty laittaa lähteen kun petturi käryää.
        Sitten on tietenkin niitä jotka antaa kerta kerran jälkeen anteeksi kun petturi ruikuttaa.
        Todelisuudessa on tapauksia joissa pettäminen on pystäyttänyt ja saanut parin yhdessä työllistään suhteessa olleita ongelmia pelastaakseen sen mikä kummallekin kuitenkin on tärkeää. Jokainen tuntemani pari joka on näin toiminut ovat edelleen yhdessä.
        Oli tapaus minkälainen hyvänsä niin pettäminen on aina väärin. Suhteessa olevat ongelmat eivät oikeuta pettämistä.
        Jos sanotaan että ero olisi tullut kuitenkin, niin sitäkään ei voida täysin varmuudella tietää koska henkilö joka on lähtenyt pettämään ei ole antanut suhteelle mahdollisuutta selvitä ongelmista. (ainoa varma asia)
        Ajatella että jos vaikka 1% pettureista yrittäisi todella pelastaa mitä pelastettavissa on niin sekin olisi hyvä.

        Petturin suusta kuultuja sanoja "aitorakkaus" on ainoastaan tuon kauneimman tunteen pilkkaa ja ainakin minussa herättäisi kysymyksen että, "kuinkahan mones"

        En kuitenkaan tuomitse pettämisellä alkaneita suhteita koska jos kerran näin nyt on tapahtunut niin toivottavasti se uusi suhde onnistuu. (tietenkin petetyt ei sitä toivo koska se aiheuttaa itsesyytöksiä petetyissä).
        Petettyjen/jätettyjen pitää osata katsoa eteenpäin. (helppo sanoa).
        Myöntää että syy eroon ei ollut minun vaan ongelmien joita expuoliso ei halunnut selvittää kanssani. Ex ei vain halunnut antaa meille mahdollisuutta.


      • eiprovoille
        aitorakkaus4 kirjoitti:

        "joka vuokseni olisi eronnut" - ei ero johdu uudesta suhteesta vaan ero olisi tullut muutenkin jos ei olleet jo erossa ;), näin 99% tapauksista, olen lukenut petturipettäjäkakkokenkolmonen proffan tutkimustuloksista ;)

        jos uskoisin minulla olleen noin suuri vetovoima, minun takia joku eroaisi...saisin kyllä valtiomiehetkin ruotuun ;)))

        elämä ei ole täynnä syyllisyydentunnetta ja häpeää mutta onnea, rakkautta ja intohimoa, kiitos kylläkin, elämä ei pelota vaan se on meille suurinta huumetta josta nautimme täysillä joka päivä, tässä tunnari:
        #Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran
        vähintäänki kerran ja valo sydämet
        Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran
        vähintäänki kerran jos kiellä sitä et
        mä lupaan sulle sen#

        Hyvää ja aurinkoista kevätpäivää !

        Aitorakkaus, kuin myös täällä, pidä tuo asenne. Älä provosoidu,minä nimittäin sain nuo samat petetyt niskaani jossain aik. keskustelus kun menin kertomaan onnestamme. Aurinkoista päivää sinulle.


      • se ex
        eiprovoille kirjoitti:

        Aitorakkaus, kuin myös täällä, pidä tuo asenne. Älä provosoidu,minä nimittäin sain nuo samat petetyt niskaani jossain aik. keskustelus kun menin kertomaan onnestamme. Aurinkoista päivää sinulle.

        eiprovoille
        Ei tässä kukaan provoile. Ainoa minkä panee miettiin on se että koska ja minkälainen suhde oikeesti on aitoa rakkautta?
        Itse uskoin meidän avioliitossa olevan sitä mutta, facit i hand, se ainakin on kauhean riitaisan eron jälkeen selvinnyt, että kaikki olikin huijausta. Ei ihminen joka ei näe omia vikojaan vaan syyttää aina toista voi rakastaa ketään, ei edes itseään.

        En sano, että eikö exnyxäparin rakkaus olisi aitoa. Se on taatusi aitoa. Ainakin siihen asti kunnes ..... mutta samaan asiaan uskoneena olen huolissani, että joutuuko jälleen kerran uusi nainen saman huijauksen kohteeksi. Sitä en todellakaan toivo.
        Meidänkin rakkaus oli aitoa siihen asti kun mies alkoi pettämään.
        Miehen minua edeltävä rakkaus kuoli kun mies alkoi hakeen muita. Onneksi en langennut häneen silloin. Kunnioitin tuttavaani (miehen puheista huolimatta) ja kehotin meneen laittaan asiat kuntoon.
        Tuttavani kanssa keskusteltuani on vielä selvinnyt että se heidän suhde ei ollut koskaan ollut vakaa, Mies oli yrittänyt käyttää naista hyväkseen kokoajan. Nainen oli nähnyt läpi eikä ollut suostunut edes muuttaan yhteen tämän kans, vaikka asiasta oli ollut puhetta.
        Tuo olisi minun pitänyt tietää ennen kun tutustuin lähemmin mieheen.

        Onko niin että aito rakkaus on ikuista kohde vain vaihtelee.


    • se ex

      Ajattelin tässä kertoa oman esimerkin tuosta Aidosta rakkaudesta.
      Olin eronnut nuoruudessa solmitusta liitosta ja olin melko sinisilmäinen.
      Seurustelin kuitenkin erään miehen kanssa joka opetti minua tanssimaan.
      Kuljettiin yhdessä tansseissa ja siellä minua alkoi seuraileen mies jonka tiesin seukkaavan tuttavani kanssa.
      Olimme mielestäni kumpikin varattuja tahoillaan joten en liiemmin kiinnittänyt mieheen huomiota. Olin kyllä immarreltu.
      Minun seurustelusuhde kariutui koska en pystynyt työni puolesta osallistuun kaikkiin tanssikilpailuihin ja muihin.
      Ajattelin nauttia ystävättärieni kanssa vapaudesta kuljettiin tansseissa ja matkusteltiin naisporukassa.
      En koskaan ajatellut että tuo seuraani haluava mies vielä joskus merkkais minulle niin paljon. Hän oli aina kimpussani jos oltiin jossakin samaanaikaan. Väliin suutuinkin ja käskin meneen.
      Monen vaiheen jälkeen suostuin jutteleen kanssaa enämpi ja sitten hän jo tuli kotiini.
      Hän kertoi kuinka hällä ollut huono tuuri naisten kanssa. jokainen oli ollut petturi ja hyväksikäyttäjä jopa se tuntemani nainen jonka mies sanoi jättäneenä vähän aikaa sitten.
      Nainen kuitenkin sattui juuri silloin soittaani miehele, väittelivät puhelimessa jolloin laitoin hänet lähteen kun ymmärisn että eipä heillä olekaan loppu. Käskin mennä laittaan asita kuntoon.

      En ajatellut häntä sen kummemmin enää.
      Jatkoin kulkemista ystävättärieni kanssa. Meillä oli mahtavaa. nautin täysin siemauksin vapaudesta ja saamastani huomiosta. Olin ollut kuntoutuksessa huonon fyysisen terveyteni vuoksi ja olin laihtunut 30 kg ja oppinut tanssimaan.
      Vau.
      Tuo meis ei kuitenkaan jättänyt minua rauhaan. Jonkin aikaa oli hiljaista ja sitten yks kaksk hän taas oli edessäni. Kertoi kaiken olevan nyt takana tuttavani kanssa.
      Seuraava päivä oli lapseni syntymäpäivä jonka vuoksi halusin lähteä aikasin kotiin tansseista. Lupaisn miehelle että tavataan joskus ja jutellaan.
      Hän ilmestyi lapseni synttäreille karkkipussin kanssa.
      Silloinkin vielä kehotin meneen koska minulla oli vieraita.
      Hän tuli ilalla takasin. Sitten istuttiin ja juteltiin.
      Minulla heräsi valtava sääli miestä kohtaan jolla oli ollut niin järkyttävän huono onni elämässä. hän oli ollut naimisissa kaksi kertaa ja avoliitossa kaksikertaa ja
      ain aoli ollut naisessa syy eroon.

      En tiedä mistä naruista veteli kun parin viikon kuluttua olin hänen pauloissaan täysin. Hän vietti aikaa työpaikalani ja kehui kuinka rakastaa. Kuinka viimeinkin on löytänyt aidon suuren rakkauden. Ulkona, viihteella kavereille sani "ette tiedä kuinka rakastan tuota naista" IStui kulmasohvani nurkassa veti minut kainaloon ja kehui tulleensa kotiin.

      Niin se alkoi. Täydellinen huiputus. Olen kertonut tarinani melko tarkoin aikasemmin joten en enää lisää siihen mitään.

      Halusin vain kerota kuinka määrätietoisesti tuollaiset miehet tekevät työtään saadakseen sen mitä haluavat. Me naiset varsinkin jos jostakin syystä huono itsetunto tai olemme läheisriippuvaisia olemme tuollaiselle miehelle täydellisiä kohteita. Olen vuosien varrella miettinyt että mikä minussa sai tuon ihmisen kiinnostuun minusta. Itse en alunalkaen ollut pätkääkään kiinnostunut. Hän puhui minun rakastumaan itseensä.
      Sitä en siis ymmärrä.

      Tuollaiset miehet ja anisetkin osaavat koukuttaa. Irtipääseminen on todella vaikeaa. Ex sano kerran, että hällä oli vaikeaa saada minut johon lisäsin että vielä vaikeampaa päästä minusta irti, että olis ollut parempi jättää jahtaamatta.
      Tuo vitsinä heitetty juttu on osottautunut niin,niin todeksi.

      • kysyn vaan

        miten tämä liittyy aitoon rakkauteen?


      • se ex
        kysyn vaan kirjoitti:

        miten tämä liittyy aitoon rakkauteen?

        Niinpä mitenpä se liittyykään. Halusin esimerkilläni kertoa uskoneeni myös aitoon rakkauteen. Itse rakastuin vastaa panemisestani huolimatta. Jokin minussa varotteli, etä ei voi olla todellista, että noin ihanalle miehelle olsi ihan oikesti sattunut niin paljon pahaa naisten toimesta.
        Hän oli se aktiivisempi osapuoli koko avioliittomme ajan hän vannoi rakkauttaan. Minä uskoin.
        Aivan yhtälailla kuin se kakkonen joka sitten vuosien kuluttua käräytti miehen. Kaikkein hassuinta onkin juuri kuinka mies joka sanoo rakastaneensa aidosti ja käryn jälkeen kertoi minun olevan ainut nainen jonka vuoksi on itkenyt.
        Kertoilee jälleen (kakkosen kertoamm) olevansa pahojen ja ilkeiden naisten uhri joista minä kuuleman pahin.


    • eräsex/se ex

      Tämäkin mielipiteeni jonka jälkeen jätän tämän palstan kokonaan.

      Ymmärrän jokaista kakkosta/ykköstynytää heidän tarpeessaan kinata siitä että juuri heidän AITO SUURI RAKKAUS on ainut oikea, kaikki edeltävät ovat olleet niitä vääriä rakkauksia.
      Jokainen toivomme että juuri meitä rakastetaan aidosti. Minulla ei ollut mahdollisuuksia kysellä miehen exiltä asioiden totuuden peräisyyttä koska nuo exät olivat muuttaneet paikkakuntaa saadakseen rauhan. Sekin selvisi vasta jouduttani itse petetyksi. Tuttavanikin kanssa keskustelin vasta jälkikäteen.
      Mies oli noissa edesllisissäkin suhteissa ruikuttanut perään.

      Me satumme asumaan samalla paikkakunnalla exnyxäparin kanssa. Minä päätin jo erottuamme, että en lähde kotoani mihinkään. Koska en ole fyysisesti terve ja olen kehitysvammaisen huoltaja niin minulle suuret muutokset ovat mahdottomuus.
      Minuun on yriettty vaikuttaa monella tapaa mutta pysyn päätöksessäni. Jos tuota paria häiritsee että pidin meidän entisen yhteisen kodin itselläni niin ei kai se minun päänsärky ole.
      Kaikkein ihmeellisitnä tässä sopassa on että miehen käräyttänyt ykköstynyt kakkonen on vainonnut minua erosta lähtein.
      Hänen on vaikea ymmärtää, että en ole vailla miestä, en huolisi petturia koskaan.
      En elä menneisyydessä ja olen todella antanut heille rauhan,( vaikka toisin käsin se ei ole toiminutkaan niin)

      Takaisin AITOON SUUREEN RAKKAUTEEN nykuinen kumppanini sanoo rakastavansa minua aidosti. Uskon että asia on todella niin. Itselläni vain on mennyt usko AITOON RAKKAUTEEN. Mielestäni sitä ei ole muussa kuin äiti lapsi suhteessa. Kukaan toinen ihminen ei tuo onnea vaan onni löytyy omasta elämästä. Omista valinnoista ja teoista.

      Olen kiitollinen kun olen saanut keskustella täällä vaikka minut on haukuttu, minua on nimitelty ja kirjoituksiani on ihan totta printanttu ja levitelty pikkuisella paikkakunnallamme. Edelleenkin saan varoa liikkumista yleisellä paikoilla.
      Olen kuitnekin onnellinen että tuon kaiken koin minä joku heikompi olisi musertunut.
      Ja todella toivon että exäni olisi vihdoinkin kohdannut AIDON SUUREN RAKKAUDEN joka kestää. Aika näyttää, en todellakaan toivo pahaa toiselle naiselle sillä hän on samanlainen uhri, rakkauden kerjäläinen mitä itsekin olin.

      Kiitos että jotkut jaksoi lukea ja kannustaa, kiitos myös haukkumisista ja arvostelusta. Olen tämän parin vuoden aikana mitä olen tllä keskustellut oppinut todella paljon. Sekin on hyvä Ihminen ei ole koskaan liian vanha oppimaan.
      Toiseen luottamista tarvin viellä opetella.
      Caravaani kausi alkaa joten tienpäällä ehkä nähdään.
      Hyvää kevättä ja kesää.

    • sirunen

      Kiitos itsellesi kun, ilkeistä ja mitätöivistä kommenteista huolimatta, jaksoit jakaa kokemuksesi kanssamme.
      Kaikkea hyvää caravaani kesään.

    • O.Justee

      Mieheni oli toisessa suhteessa tavatessamme. Jotain kipinää siinä hammaslääkärin odotushuoneen kohtaamisessa oli. Suhteemme alkoi nopeasti. Mies erosi ja avioiduimme. Eli olen kai tarkoittamasi "ykköstynyt kakonen".

      Rakkautta ja onnea? - Kyllä. Toisten kanssa vaan kemiat ja elämänasenne kolahtaa paremmin kuin toisten kanssa. Kaksi lasta rikasttutti suhdettamme myöhemmin.

      En ole murehtija, joten ei ole koskaan tullut mieleenkään kyseenalaistaa suhdettamme. Vajaa vuosi tapaamisemme jälkeen mies oli eronnut ja avioiduimme. 23 vuotta myöhemmin mieheni kuoli v. 2011. Kauniit muistot jäi, ihanat jo nuoret aikuiset lapset ja yhteinen historia. Kerrottakoon myös ettei mieheni ensimmäinen puolisokaan ole ollut mitenkään katkeroinut tai ilkimys. Mukava ihminen.

      • Riippuu tapauksesta

        Noin, voihan se onnistuakin. On luonnollista sekin että entinen ykkönen on katkera ja yrittää kaikin tavoin häiritä. Samoin sukulaiset. Yhteinen halu yrittää on hyvä pohja.


      • nimittelystä viis
        Riippuu tapauksesta kirjoitti:

        Noin, voihan se onnistuakin. On luonnollista sekin että entinen ykkönen on katkera ja yrittää kaikin tavoin häiritä. Samoin sukulaiset. Yhteinen halu yrittää on hyvä pohja.

        Pää kylmänä vain ja eteenpäin. On tärkeintä pitää avoimet keskinäiset välit.
        Ei suhdetta pysty mikään tai kukaan pilaamaan jos on tarpeeksi rakkautta ja halua olla yhdessä. Tämä pätee kyllä kaikkiin suhteisiin. Ei hyvässä suhtessa ole tilaa kolmannelle osapuolelle. Ja jos joku yrittää vahingoittaa suhdetta ulkopuolelta sen voi ottaa ihan huumorilla ja ajatella kuinka tämä ulkopuolinen itse kärsii, enemmän kuin suhteessa olevat koskaan.

        ps. täällä olikin hitokseen kirjoiteltu, toivottavasti pöly on laskeutunut, edelleen hyvää kevättä ja aurinkoista perjantaita :)


      • O.Justee
        Riippuu tapauksesta kirjoitti:

        Noin, voihan se onnistuakin. On luonnollista sekin että entinen ykkönen on katkera ja yrittää kaikin tavoin häiritä. Samoin sukulaiset. Yhteinen halu yrittää on hyvä pohja.

        Oikeasti en tietenkään voi tietää oliko miehelläni muita suhteita avioliittomme aikana. Niitä ei kuitenkaan tullut esiin ja mies vaikutti hyvin sitoutuneelta suhteeseemme. Enkä tietenkään voi tietää lähes 48-vuotiaana leskenä olisimimmeko naimisissa vielä kun täytän 50. Mutta muistot on kauniit.

        Suhteemme rakentumista tietysti edesauttoi se, etti kukaan ollut ilkeämielinen eikä syyttelevä. Ei miehen perhe, ei miehen entinen kumppani eikä hänen perheensä, ei miehen ystävät jne. Välit olivat hyvät ja toimivat kaikkien kanssa. Todennäköisesti harvinaisen tahdikasta ja realistista porukkaa. Tosin tämä saattaa kertoa myös siitä, että ihmiset ympärillä tajusivat jo ennen mistä ja hänen ensimmäistä puolisoaan, että kummallekin sopisi paremmin joku toinen.

        Sen olen ainakin oppinut, ettei kenenkään kannata ottaa kantaa kenekään parisuhteeseen, koska suhde on aina kahden kauppa.


      • nimittelystä viis
        O.Justee kirjoitti:

        Oikeasti en tietenkään voi tietää oliko miehelläni muita suhteita avioliittomme aikana. Niitä ei kuitenkaan tullut esiin ja mies vaikutti hyvin sitoutuneelta suhteeseemme. Enkä tietenkään voi tietää lähes 48-vuotiaana leskenä olisimimmeko naimisissa vielä kun täytän 50. Mutta muistot on kauniit.

        Suhteemme rakentumista tietysti edesauttoi se, etti kukaan ollut ilkeämielinen eikä syyttelevä. Ei miehen perhe, ei miehen entinen kumppani eikä hänen perheensä, ei miehen ystävät jne. Välit olivat hyvät ja toimivat kaikkien kanssa. Todennäköisesti harvinaisen tahdikasta ja realistista porukkaa. Tosin tämä saattaa kertoa myös siitä, että ihmiset ympärillä tajusivat jo ennen mistä ja hänen ensimmäistä puolisoaan, että kummallekin sopisi paremmin joku toinen.

        Sen olen ainakin oppinut, ettei kenenkään kannata ottaa kantaa kenekään parisuhteeseen, koska suhde on aina kahden kauppa.

        O.Justee niin se on kahden kauppa, ei siinä auta väliintulijoilta "maammelaulukaan" jos sitä rakastaa siinä kyllä tunkeilijat lentävät kurakkoon! Eihän niitä edes noteerata.

        Mehän olemme tekemässä täällä kauniita muistoja aivan jokainen päivä :)


      • nimittelystä viis kirjoitti:

        O.Justee niin se on kahden kauppa, ei siinä auta väliintulijoilta "maammelaulukaan" jos sitä rakastaa siinä kyllä tunkeilijat lentävät kurakkoon! Eihän niitä edes noteerata.

        Mehän olemme tekemässä täällä kauniita muistoja aivan jokainen päivä :)

        Nimittelystä viis
        Sait minut aurinkoiselle mielelle tänään.

        "Mehän olemme tekemässä täällä kauniita muistoja aivan jokainen päivä :)"

        Tuo pitäisikin jokaisen muistaa, emmehän kukaan halua jättää huonoja muistoja itsestämme. . emmehän?
        Eletään siis sen mukaan.
        Kiitos


    • sirunen

      Onnittelin teitä tuolla ylempänäkin ja teen sen jälleen. Ihanaa, että on ihmisiä jotka kaikesta huolimatta uskaltavat luottaa ja rakastaa.

      Ulkopuoliset tahot pystyvät aiheuttamaan harmia mutta sekin on parista itsestään kiinni miten niihin suhtautuu.. Joillekin niistä kasvaa ylitsepääsemättömiä ongelmia joiden ratkaisuun ei parin omat kyvyt riitä ja ollaan liian ylpeitä hakeman apua.
      Kunnianloukkaus ja kiusaamis asioissa kannttaa kääntyä poliisin puoleen ja muuten suhteen sisälle aikaiseksi saatu epäluottamus ym voidaan käsitellä vaikkapa teraeutin avustuksella.
      Riittääkä tahto toimia noin?
      Olen varma että todellakin on ihmisiä jotka tekevät kaikkensa saadakseen jonkun parin eroamaan ja onnistuvatkin. Katsos kun on ihmisiä jotka luovuttaa. Oma Rauha ja itsetunto ovat arvokkaampia kuin jatkuva riita ympäristön kanssa.

      Kuten myös hyvää kevään jatkoa ja aurinkoista perjantaita

      • ...aivan

        aivan, me saimme myös tukea viranomaisilta ja ohjeistuksen miten häirintää harrastavaan tulisi suhtautua, kaksi tuomaria ehdotti meille tiettyä oikeusprosessia mutta emme kuitenkaan toteuttaneet siinä määrässä kuten meille ehdotettiin, voi olla että olisi kannattanut, olisimme ehkä voineet pelastaan jonkun, tuon henkilön, mahdollisen seuraavan uhrin, nostan kyllä hattua viranomaisille (esim. poliisi) kuinka hyvin ja vähästä he osasivat kertoa meille millaisesta henkilöstä on kyse, he olivat myös tämän henkilön tavanneet


      • ...aivan kirjoitti:

        aivan, me saimme myös tukea viranomaisilta ja ohjeistuksen miten häirintää harrastavaan tulisi suhtautua, kaksi tuomaria ehdotti meille tiettyä oikeusprosessia mutta emme kuitenkaan toteuttaneet siinä määrässä kuten meille ehdotettiin, voi olla että olisi kannattanut, olisimme ehkä voineet pelastaan jonkun, tuon henkilön, mahdollisen seuraavan uhrin, nostan kyllä hattua viranomaisille (esim. poliisi) kuinka hyvin ja vähästä he osasivat kertoa meille millaisesta henkilöstä on kyse, he olivat myös tämän henkilön tavanneet

        ...... aivan Aivankuin rikollisesta puhuisit. Vaikka tuon henkilön mahdolliset uudet uhrit eivät ole teidän vastuulla.
        Varmaan teillekin paras mennä eteenpäin eikä kaivella vanhaa. Ehkä ihminen on viisastunut.


      • hyvähuomios
        sirunen kirjoitti:

        ...... aivan Aivankuin rikollisesta puhuisit. Vaikka tuon henkilön mahdolliset uudet uhrit eivät ole teidän vastuulla.
        Varmaan teillekin paras mennä eteenpäin eikä kaivella vanhaa. Ehkä ihminen on viisastunut.

        ei aivankuin vaan rikollinen, huomasit itsekin...


      • uskalias väite
        hyvähuomios kirjoitti:

        ei aivankuin vaan rikollinen, huomasit itsekin...

        Hyvähuomios. Sulla varmaan pitävät todisteet rikollisuudesta kun uskallat väittää sellaista.


      • hyvähuomios:lle
        hyvähuomios kirjoitti:

        ei aivankuin vaan rikollinen, huomasit itsekin...

        Mikä on rikollista kun kyse pettämisestä, ja pettämällä alkaneista suhteista?
        Kuka syyllsityy rikokseen ja miten?


      • Miten kävis
        hyvähuomios kirjoitti:

        ei aivankuin vaan rikollinen, huomasit itsekin...

        Pitäs kait lähettää poliisit asialle kertoo petturi exälle kuinka hänen niin rakas ykköstynyt kakkonensa täälläkin herjaa jätettyä.


      • kysyn vaan
        Miten kävis kirjoitti:

        Pitäs kait lähettää poliisit asialle kertoo petturi exälle kuinka hänen niin rakas ykköstynyt kakkonensa täälläkin herjaa jätettyä.

        Pitäs kait lähettää poliisit asialle kertoo petturi exälle kuinka hänen niin rakas ykköstynyt kakkonensa täälläkin herjaa jätettyä.

        Mielenkiintoinen mielipide.
        Tätä voi spekuloida monelta laidalta
        - kirjoittaja syyllistyi laittomaan uhkaukseen
        - kirjoittaja tunnisti itsensä aikaisemmasta kirjoituksesta jossa viitattiin rikolliseen toimintatapaan = tunnustus?
        -kirjoittaja on katkera exälleen joka on onnellinen toisen kanssa
        - täälläkin? mitä se tarkoittaa?
        - lopuksi, mitähän tällä keskustelupalstan anonyymillä kirjoituksella on viranomaisten mielestä merkitystä?


      • miten kävis
        kysyn vaan kirjoitti:

        Pitäs kait lähettää poliisit asialle kertoo petturi exälle kuinka hänen niin rakas ykköstynyt kakkonensa täälläkin herjaa jätettyä.

        Mielenkiintoinen mielipide.
        Tätä voi spekuloida monelta laidalta
        - kirjoittaja syyllistyi laittomaan uhkaukseen
        - kirjoittaja tunnisti itsensä aikaisemmasta kirjoituksesta jossa viitattiin rikolliseen toimintatapaan = tunnustus?
        -kirjoittaja on katkera exälleen joka on onnellinen toisen kanssa
        - täälläkin? mitä se tarkoittaa?
        - lopuksi, mitähän tällä keskustelupalstan anonyymillä kirjoituksella on viranomaisten mielestä merkitystä?

        Kysyn vaan
        Tottakai voi spekuloida.Jatkan samaa.

        Suurin laittomuus on syyttää toista ihmistä teoista joita tämä ei ole tehnyt.


      • Kysyn vaan
        miten kävis kirjoitti:

        Kysyn vaan
        Tottakai voi spekuloida.Jatkan samaa.

        Suurin laittomuus on syyttää toista ihmistä teoista joita tämä ei ole tehnyt.

        Nimenomaan! Tuosta olen samaa mieltä!
        Suurin laittomuus on syyttää toisia ihmisiä teoista joita tämä henkilö EI ole tehnyt.
        Olemme siis yhtämieltä tästä asiasta.


      • eräsex
        kysyn vaan kirjoitti:

        Pitäs kait lähettää poliisit asialle kertoo petturi exälle kuinka hänen niin rakas ykköstynyt kakkonensa täälläkin herjaa jätettyä.

        Mielenkiintoinen mielipide.
        Tätä voi spekuloida monelta laidalta
        - kirjoittaja syyllistyi laittomaan uhkaukseen
        - kirjoittaja tunnisti itsensä aikaisemmasta kirjoituksesta jossa viitattiin rikolliseen toimintatapaan = tunnustus?
        -kirjoittaja on katkera exälleen joka on onnellinen toisen kanssa
        - täälläkin? mitä se tarkoittaa?
        - lopuksi, mitähän tällä keskustelupalstan anonyymillä kirjoituksella on viranomaisten mielestä merkitystä?

        Kysyn vaan . Luultavasti asia oli tarkoitettu provoksi mutta tunnistan tapauksen

        Jokainen on syytön syytöksiin kunnes toisin todistetaan.
        Eräs on yrittänyt käräjillä asti saada jätetyn syylliseksi keksittyihin väitteisiin, mutta ei pystynyt todistaan syytöstään todeksi.
        Joten syytetty vaputettiin syytöksitä jonka vuoksi ei kellään enää oikeutta syyttä . Kyseessä on laiton syytös. Vuosia jatkunut kunnianloukkaus sekä valheellisen tiedon levittämistä.

        Saisi tuokin ihminen lopettaa vainon ja elää sitä elämää jonka halusi.
        Turha menneisyydessä eläminen ja puolison exän vainoaminen kostautuvat vielä jos ei muuta tyyliään.

        Minun puolesta asia on loppuunkäsitelty.


      • Kysyn vaan
        eräsex kirjoitti:

        Kysyn vaan . Luultavasti asia oli tarkoitettu provoksi mutta tunnistan tapauksen

        Jokainen on syytön syytöksiin kunnes toisin todistetaan.
        Eräs on yrittänyt käräjillä asti saada jätetyn syylliseksi keksittyihin väitteisiin, mutta ei pystynyt todistaan syytöstään todeksi.
        Joten syytetty vaputettiin syytöksitä jonka vuoksi ei kellään enää oikeutta syyttä . Kyseessä on laiton syytös. Vuosia jatkunut kunnianloukkaus sekä valheellisen tiedon levittämistä.

        Saisi tuokin ihminen lopettaa vainon ja elää sitä elämää jonka halusi.
        Turha menneisyydessä eläminen ja puolison exän vainoaminen kostautuvat vielä jos ei muuta tyyliään.

        Minun puolesta asia on loppuunkäsitelty.

        Olen aivan samaa mieltä! Vuosia jatkunut vainoaminen on ihan p....ä ja minun mielestäni siitä tulee lopun viimeksi kärsimään vain tämä vainoaja ja tämä sama juuri noiden valheiden kanssa. Valheet selviävät aina kun aikaa kuluu. Ei tarvitse todistaa mitään oikeaksi koska aika tekee tehtävänsä, tämän olen oppinut viime vuosina.

        Miksi käyttää omaa energiaa todistamaan olevansa rehellinen ihminen, ei ei siihen en koskaan alennu. En samalla alhaiselle tasolle millä on vainoaja ja valehtelija.

        Elää vain sitä omaa elämää ja antaa ihmisten jauhaa sitä p...ä


      • laki
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä! Vuosia jatkunut vainoaminen on ihan p....ä ja minun mielestäni siitä tulee lopun viimeksi kärsimään vain tämä vainoaja ja tämä sama juuri noiden valheiden kanssa. Valheet selviävät aina kun aikaa kuluu. Ei tarvitse todistaa mitään oikeaksi koska aika tekee tehtävänsä, tämän olen oppinut viime vuosina.

        Miksi käyttää omaa energiaa todistamaan olevansa rehellinen ihminen, ei ei siihen en koskaan alennu. En samalla alhaiselle tasolle millä on vainoaja ja valehtelija.

        Elää vain sitä omaa elämää ja antaa ihmisten jauhaa sitä p...ä

        Kysyn vaan

        Vuosia vanhoilla syytöksillä ja valheilla jotka jo kertaaleen oikeudessa hylätty, ei ole todistusarvoa muussa tapauksessa kuin jos syytetty nostaa syytteen jatkuvasta vääräntiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta. Nekin pitää olla tapahtuneet viimeisen kolmen kuukauden sisällä.
        Jonka varmaan,kysyn vaan, nimittelystä viis, hyvähuomios. tietääkin


    • Kato perään hei

      Ykköstyneet pliis. Kattokaa edes vähän sen puolisonne perään. Se on alkanut taas ajelemaan tänne exkodin kulmille, lähes pari vuotta eron jälkeen. Näyttää että yrittää sinusta huolimatta uudelleen lämmittää. Voit luottaa että minulta saa varmat pakit, mutta en tiedä muista.

    • ei ei pelota

      Kenenkään elämä parisuhteessa ei ole pelkkää rakkautta ja onnea, vaan siihen kuuluu myös huonoja aikoja. Joten vastaan sulle, ettei aina pelkkää onnea elämä ole, mutta ei mua että kohtalo toistaisi itseään. Jos toistaa, niin sitten toistaa. Mitä tuota etukäteen suremaan. Ethän sä voi olla varma kun toisen kanssa yhteen menet, mitä tapahtuu, vaikka suhde olisikin alkanut molempien ollessa vapaita.

    • I´m love

      Ei todellakaan pelota. Pidän huolen että puolisollani ei jää aikaa haikailla exiä eikä uusia kakkosia.
      Olen tehnyt selväksi että jos minut pettää niin on hänellä viisainta vaihtaa paikkakuntaa.

    • onnea on

      Ei pelota mikään. Meillä on hyvä, onnellinen ja tasapainoinen suhde 12 v salasuhteen jälkeen.

      • Nimittelystä Viis

        Hyvä me!


      • päivä kerrallaan
        Nimittelystä Viis kirjoitti:

        Hyvä me!

        Hyvä me, vielä tänään. Huomisesta ei koskaan tiedä.


      • rakastettu ja rakastava
        päivä kerrallaan kirjoitti:

        Hyvä me, vielä tänään. Huomisesta ei koskaan tiedä.

        Kenellä on tietoa muusta kuin tästä ja eilisestä?
        Hyvän suhteen eteen tulee elää tänään, täysillä rakastaen, ei huomenna.


    • Iida Oo

      Suurin osa pettämisellä alkaneista liitoista päättyvät myös pettämiseen. Siitä oli joku tutkimus pari vuotta sitten. Pettämissuhde = pettäminen hyväksyttävää myöhemminkin.

    • NN_76

      Onko se elämä nyt pelkkä rakkautta ja onnea? Ei tietenkään ole. Parisuhde ei koskaan ole pelkkää onnea ja rakkautta.

      Pelottaako koskaan, että kohtalo toistaisi itseään? Ei todellakaan. Meidän parisuhde on niin erilainen kuin minun edelliset, että vaikka mies löytäisi nyt heti uuden ja jättäisi minut niin olisin onnellinen siitä ajasta minkä olen saanut hänen kanssaan olla (kohta 10 vuotta). Mikään ei ole ikuista enkä pidä miestäni itsestään selvyytenä. Jos hänellä on paha olo parisuhteessa niin varmaan hän lähtee ja jättää minut. Mutta itse tekisin tottakai samoin, jos en olisi hänen kanssaan onnellinen.

      • huominen on

        Elämä on elämistä varten, ei elämiseen valmistautumista varten.
        Kohtaloon en usko, uskon vain rakkauteen ja todellisuuteen, en pelkää huomista vaan odotan sitä innolla


    • Onnellinen vaimo

      Meillä menee hienosti, kiitos kysymästä.

      Tietenkään mikään avioliitto ei ole pelkkää onnea ja auvoa ja ruusuilla tanssimista. En minä sitä odottanutkaan. Edelleen vuosien jälkeen meillä on intohimoa, syvää yhteenkuuluvuuden tunnetta, mielenkiintoisia keskusteluja. Viihdymme toistemme seurassa.

      Tuskin juuri kukaan salasuhteeseen ryhtynyt on tavoitellut nimenomaan salasuhdetta. Vaikka onhan sellaisiakin, salasuhde sopii hyvin sitoutumiskammoiselle. Joskus vaan elämä vie tilanteisiin, mihin ei ole ajatellut joutuvansa. Joskus se sielunkumppani vain löytyy sellaiseen aikaan, mikä muiden ihmisten mielestä on sopimaton.

      Ei minua kaduta, vaikka tämä avioliittomme alkoikin salasuhteena molemmin puolin. Olen iloinen, että uskalsin heittäytyä, vaikka omatunto silloin aikoinaan soimasikin. Kyllä tämä on sen kaiken arvoista.

      • rakastunut sydän

        Joskus se sielunkumppani vain löytyy sellaiseen aikaan, mikä muiden ihmisten mielestä on sopimaton.

        Tuo sinun lause on niin totta! Juuri kun sitä vähiten odotti niin kaikki vaan tapahtui...
        mutta sitten toisaalta se vain vahvisti yhdessäoloa ja uskoa tulevaan, vaikea aika ja alku, silti se saatiin toimimaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe