Onko täällä jo keskustelua marraskuisille 2014? :)

mammamarraskuu

Itse en ainakaan hoksannut aloitettua keskustelua, mutta onko täällä muita joilla laskettuaika marraskuussa 2014? Itsellä laskettuaika 1.11 ja toinen raskaus :)

13

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siputin

      Itsellä laskettu aika marraskuun lopulla, tarkkaan ei ole vielä laskettu kun ensimmäinen neuvola käynti on vasta pääsiäisen jälkeen. Kiva olis jakaa tuntemuksia muiden kanssa joilla on kanssa marraskuussa laskettu aika :)

    • Kerkiätte tekemään

      vielä abortin, jos ette siis ole AVIOSSA. Tahi menette avioon nopeasti.

      • anteeksi?

        Liittyikö tämä keskustelu jotenkin sinuun? Miksi pitäisi tehdä abortti jos ei olla aviossa? En minä ainakaan 17 vuotiaana ole naimisiin menossa vaikka raskaana olenkin. Abortti keskustelut on erikseen, täällä halutaan lapset pitää. Mene sinne abortti osioon neuvojasi jakelemaan.


    • minävain89

      Itsekkin kävin ensimmäistä kertaa neuvolassa ja laskettu aika olisi 1.11 :) ensimmäistä siis odotetaan :)

      • Janetta89

        Minulla on laskettu aika 2.11 ja ensimmäinen lapsi kyseessä. Kaipailisin juttuseuraa muista samassa tilanteessa olevista, jos kiinnostaa voit laittaa meiliä osoitteeseen [email protected].


    • moikkelismoi1

      Onko täällä ketään varsinais-suomesta? jos, niin rauman lähimailta? :)

      • Plö

        Täällä on! :-)
        Rauman alueelta tullaan, LA 8.11 :)


    • Merkillinen =)

      La 21.11.14 ja kuudes lapsi

    • Maoam

      Mulla kans neuvola ens viikolla, ja 23.11 laskettu aika :) Eka lapsi tulossa. Jännää :)

    • miljama

      Täällä odotellaan toista lastamme syntyväksi 29.11.2014 elikkäs tänään rv 12 0!
      Asustellaan Pohjois-Karjalassa ja esikoisemme on 1v8kk tyttö :)

      [email protected]

    • maaras

      La 20.11. Erittäin odotettu ja kaivattu toinen lapsi. Poika nyt 3v5kk. Pohojanmaalta ja kokkolassa olis tarkotus synnyttää jos vain suinkin loppuun asti päästään....

    • mamma2012&2014

      Täällä toista odottava, laskettu aika 3.11. Aika kivasti menee :) Esikoinen nyt 1 v 7 kk

    • ghlökhö

      Ei kannata keskutella täällä. Ei järkeviä keskusteluja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe