hei vajakki!!

halveksin sua!!

mä tarjoan sulle taas tilaisuutta tavata kasvokkain! Et sinä näköjään siihen kykene luuseri!
kato peräreikä mä olen valmis mihin vain, vaikka sitten kuolemaan siinä taistossa. Mutta toinen meistä kuolee, sen on varma! Vi.tun luuseri, ota haaste vastaan!!!! Ethän sä uskalla mätämuna!. HAH!!!

24

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään jo

      Miksi sua voi kutsua ameeba. Sano Se. Ei mulle ole hengen menetys mitään. Mikset voi sanoa paikkaa. Edes suuntaa. Pitkität tapaamista.

      • lopeta selittäminen!

        turpa kiinni pelkuri! kerro se paikka!!!


      • fkoyev
        lopeta selittäminen! kirjoitti:

        turpa kiinni pelkuri! kerro se paikka!!!

        Missä asut tarkalleen. Arvaan jo kuka olet.


      • oot luuseri!
        fkoyev kirjoitti:

        Missä asut tarkalleen. Arvaan jo kuka olet.

        ihan sama....selvitetään jo välit! Vitun luuseri itket vain


      • Siinä paikka!
        lopeta selittäminen! kirjoitti:

        turpa kiinni pelkuri! kerro se paikka!!!

        Porvoon nyrkkeiysali huomenna klo 10. Ei sitten selityksiä!


      • ota tikkari lapsi!
        Siinä paikka! kirjoitti:

        Porvoon nyrkkeiysali huomenna klo 10. Ei sitten selityksiä!

        hoh hoh hooo!!! Taas jotain naurettavaa!! Tule poika vastaan!!' Aina sama pelleily sun kanssas!


      • Siinä paikka!
        ota tikkari lapsi! kirjoitti:

        hoh hoh hooo!!! Taas jotain naurettavaa!! Tule poika vastaan!!' Aina sama pelleily sun kanssas!

        Saat sitten ihan itse valita paljonko on unsseja hanskoissa. Älä sitten valita...tässä on nyt se tilaisuutesi.


      • älä aina selitä
        Siinä paikka! kirjoitti:

        Saat sitten ihan itse valita paljonko on unsseja hanskoissa. Älä sitten valita...tässä on nyt se tilaisuutesi.

        älä selitä!!!! tulet vastaan puoleen väliin matkaa ja sitten katsotaan :)
        Ilmeisesti et ole edes täysikäinen, etkä omista ajokorttia saatika autoa. Minä en pentuja piekse! :) Voi voi sua reppanaa.... :D


      • Tyrmääjä-
        älä aina selitä kirjoitti:

        älä selitä!!!! tulet vastaan puoleen väliin matkaa ja sitten katsotaan :)
        Ilmeisesti et ole edes täysikäinen, etkä omista ajokorttia saatika autoa. Minä en pentuja piekse! :) Voi voi sua reppanaa.... :D

        Vedä sinä runkkari mällit niihin narukätösiisi! Vaikka kymmensormijärjestelmällä niinkuin tapanasi on, estrogeenipelle!

        T. letkut pinnassa

        Hoohhohhhoo!


      • olet säälittävä
        Tyrmääjä- kirjoitti:

        Vedä sinä runkkari mällit niihin narukätösiisi! Vaikka kymmensormijärjestelmällä niinkuin tapanasi on, estrogeenipelle!

        T. letkut pinnassa

        Hoohhohhhoo!

        Kato pentu suuttui :D


      • samaa mieltä
        olet säälittävä kirjoitti:

        Kato pentu suuttui :D

        Näin on on näin.


    • merimies.....

      Tuletko taas kädet täristen ja ääni väristen kameran kanssa paikalle niin kuin Mäntsälän videossa, muista tällä kertaa kiilloitta kalju ja ostaa hinkeille pikku setit ettet ole taas niin naurettavan näköinen. Nysäshän ei mitään kalukukkaroa kaipaa, siellä se on hyvin piilossa sepaluksen sauman varjossa.

      Nonniin, otetaan haaste vastaan, löydät minut päivittäin paikasta

      N60, 48`05.00"
      E021, 22`042.72"

      Olen siellä joka päivä siikaongella ja ilmoittelehan sitten täällä milloin olet tulossa, että olen varmasti paikalla. Takaan että olet meressä alta aikayksikön.

      Viime Mäntsälän reissulta kirjoitit satumaiselle että olit vain vähän ajelemassa ja siitä väännettiin tällainen juttu, tämän reissun jälkeen et kirjoita kenellekkään. DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • haista tutti lapsi..

        voi voi, lapsettaa sua taas. :) Etkö sä reppana tajua kuinka pelle olet?


      • Ahaa!

        Olet merimies, ollaan joskus viestitelty. Saapiko tulla kahville jos liikutaan sielläpäin?


      • tietäjä......
        haista tutti lapsi.. kirjoitti:

        voi voi, lapsettaa sua taas. :) Etkö sä reppana tajua kuinka pelle olet?

        Menikö kotkolta paskat väärään kurkkuun.DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd


      • ime tuttia! :D
        tietäjä...... kirjoitti:

        Menikö kotkolta paskat väärään kurkkuun.DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd

        miksi nuo pienet d:t? siksi kun olet raivona :DDD


      • tietäjä.

        No ei varmasti uskalla tulla. Ulkopuolinen olen teidän jutuista mutta tiedän.


      • merimies....
        Ahaa! kirjoitti:

        Olet merimies, ollaan joskus viestitelty. Saapiko tulla kahville jos liikutaan sielläpäin?

        Tervetuloa vaan , pannaan presidenttiä kiehumaan ja kalaa on aina tarjolla leivän päälle.


      • Heh mitä pelle? ;)

        Eipä löydy tuollaisilla kordinaateilla mitään? voisitko korjata niin päästään asiaan.
        Tuletko mopolla paikalla teini?


      • olet luuseri.

        Pitihän se arvata, että taas sua lapsetti. Toivottavasti hukut juuri tuohon kohtaan mereen. :)


      • Olet oikee mamis! :D

        Näillä kordinaateilla 60.480500,021.2204272
        Löydyt merenpohjasta pelkuri. :D


      • ota lääkkeesi!
        merimies.... kirjoitti:

        Tervetuloa vaan , pannaan presidenttiä kiehumaan ja kalaa on aina tarjolla leivän päälle.

        V.itun pelle! merimies? HAAAAAAAAAAAAAAAH HAH HAH HAH HAAAAA!
        Vatiterapiassa kuolaava vajakki! :D Uita kumiankkaas idiootti.


    • Tyhjää uhoa.

      • syynä seppo myllis

        Minua vakoillaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe