Miksi etenkin nuoret naiset suosivat tatsoja?

Tutkijamies HYO

Niitä on näkyvillä, ja mitä olen päässyt katsomaan, myös ns. kriittisissä paikoissa kuten rinnoissa, pyllykannikoissa ja alavatsassa, joskus ihan häpykummullakin. Miksi? Ennen sanottiin että vain vangit ja merimiehet sekä merinaiset tatuoivat.

19

503

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatuoitu_tyttö

      Ennen oli ennen, nyt on nyt. Nyt on sunkin aikas nousta sieltä pimeästä menneestä ajasta, jolloin nainen ei saanut suutansa avata eikä kättään nostaa. Nykyään jokainen ihminen sukupuolesta riippumatta on vapaa tekemään monia asioita, jotka ennen olivat kiellettyjä, täysin järjettömistä syistä. Jokainen mies ja nainen saa koristaa kehoaan parhaaksi katsomallaan tavalla, toisten ihmisten mielipiteistä välittämättä.

      Ennen tatuoinnin tekeminen oli vaikeampaa, vaarallisempaa ja varmasti kivuliaampaakin. Nykyajan tatuointikoneilla ja artistien ammattitaidolla muutkin kun merimiehet saattavat ottaa kuvia ihoonsa. Tässä linkitän sinun nähtäväksesi muutamia hyvin kauniita ja mielenkiintoisia kuvia tatuoiduista naisista;

      http://m.weheartit.com/entry/108590228/search?context_type=search&context_user=victorandiaphotography&query=Tattoo girl

      http://m.weheartit.com/entry/108577994/search?context_type=search&context_user=FabyGreen&page=2&query=Tattoo girl

      http://m.weheartit.com/entry/108254193/tag/tattoo girls?context_user=Nikoleevamarie

      http://m.weheartit.com/entry/108097414

      • tatuoimaton täti

        Siis nyt on valoisa nykyaika, jolloin naisetkin saa tehdä jotain täysin järjettömistä syistä? Esimerkiksi hankkia tuollaisen pysyvästi likaisennäköisen ihon. Ja sen olisi tarkoitus ilmentää ......? Koska ihan oikeiden ominaisuuksien hankkiminen on liian raskasta ja työlästä?


      • 567868
        tatuoimaton täti kirjoitti:

        Siis nyt on valoisa nykyaika, jolloin naisetkin saa tehdä jotain täysin järjettömistä syistä? Esimerkiksi hankkia tuollaisen pysyvästi likaisennäköisen ihon. Ja sen olisi tarkoitus ilmentää ......? Koska ihan oikeiden ominaisuuksien hankkiminen on liian raskasta ja työlästä?

        Ennen eivät naiset saaneet äänestää vaaleissa ja nilkan esillä pitäminen oli vulgaarin irstasta.
        Ah niitä entisiä aikoja!


      • tätionsetä
        567868 kirjoitti:

        Ennen eivät naiset saaneet äänestää vaaleissa ja nilkan esillä pitäminen oli vulgaarin irstasta.
        Ah niitä entisiä aikoja!

        Ennen miehet oli rautaa ja naiset nyrkin ja hellan välissä.

        Nykyään naiset voi tehdä mitä miehetkin ja jokainen voi olla välittämättä normeista, elää sekä esiintyä, kuten parhaaksi näkee.

        Nykyaika on jumalattoman järjetöntä.


      • AimoRoima Komiapoika
        tätionsetä kirjoitti:

        Ennen miehet oli rautaa ja naiset nyrkin ja hellan välissä.

        Nykyään naiset voi tehdä mitä miehetkin ja jokainen voi olla välittämättä normeista, elää sekä esiintyä, kuten parhaaksi näkee.

        Nykyaika on jumalattoman järjetöntä.

        Kuvitteeko jotku naiset tosiaan tatuointien olevan vulgaarin irstasta ja tällaisten tatuointi-irtiottojen lisäävän naisellisuutta. Voin kertoa teidän palaavan murrosikäisten tasolle, jotka nykyään kovasti diggaavat tatskoja. Ennen myös merimiehet ja vangit olivat älyllisesti samassa sarjassa!


      • edelleentätionsetä
        AimoRoima Komiapoika kirjoitti:

        Kuvitteeko jotku naiset tosiaan tatuointien olevan vulgaarin irstasta ja tällaisten tatuointi-irtiottojen lisäävän naisellisuutta. Voin kertoa teidän palaavan murrosikäisten tasolle, jotka nykyään kovasti diggaavat tatskoja. Ennen myös merimiehet ja vangit olivat älyllisesti samassa sarjassa!

        Ennen oltiin sentään samassa kaavassa kaikki.
        Ei mitään turhia individualismin pyrkimyksiä nimeksikään. Heti hylkiöiksi onneksi leimattiin.
        Merimiehet olivatkin älyvapaita vaikka hyvin kaikille maittoi heidän tuomansa tuotteet maan ääristä. Heitä saattoi öykkäröidä mielensä mukaan kuten rumia naisia. Ne poltettiin roviolla rumentamasta naapurustoa.

        Ah noita aikoja, palaisivatpa takaisin.


      • ...
        edelleentätionsetä kirjoitti:

        Ennen oltiin sentään samassa kaavassa kaikki.
        Ei mitään turhia individualismin pyrkimyksiä nimeksikään. Heti hylkiöiksi onneksi leimattiin.
        Merimiehet olivatkin älyvapaita vaikka hyvin kaikille maittoi heidän tuomansa tuotteet maan ääristä. Heitä saattoi öykkäröidä mielensä mukaan kuten rumia naisia. Ne poltettiin roviolla rumentamasta naapurustoa.

        Ah noita aikoja, palaisivatpa takaisin.

        Ole joskus rehellinen "Tatuointi naisella on hu*ran polttomerkki!".


      • vieläkintätionsetä
        ... kirjoitti:

        Ole joskus rehellinen "Tatuointi naisella on hu*ran polttomerkki!".

        Koko ajan.
        Eikö täällä saa mielipidettään esittää?
        Itsehän juuri ilmaisit samat sanat vain eri asussa, kuin minä.


    • 2000luku

      Siirtykää jo 2000 luvulle!!
      Kukaan jaksa tollasta naisten alentamista kuunnella. Toki nuoret naiset vois hiukan miettiä mitä ihoonsa laittaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että sopii ne tatuoinnit naisillekin.
      Itse oli toki jo kolmekymppinen kun ensi tatuoinnin otin. Nyt useamman taidolla tehdyn omistan.

      • ...

        Olet siis polttomerkitty !


      • 200luku
        ... kirjoitti:

        Olet siis polttomerkitty !

        Haha.. enpäs vaan olekkaan, olen tatuoitu. En huora enkä narkkari, ekä vankilassa ollut. Ihan olen tavallinen ihminen niinkuin sinäkin.


    • Sannnnnnni

      Aina jaksaa ihmetyttää että nämä erkit netissä avautuvat että tatuoitu nainen on niin ruma.

      Aviomieheni mielestä olen kaunis, ja työnantajani mielestä asiallisen näköinen. Miksi Paavo Vantaalta luulee että hänen mielipiteellään olisi jotain merkitystä?

    • tatsunimies

      Vai että ihan tatsoja...

    • Koska kauniit ja persoonalliset tatuoinnit kaunistavat kantajaansa ja kertoo heistä paljon positiivista: itsevarmuutta, rohkeutta, spontaaniutta, päätöksenteon taitoa ja taiteellisuutta, joillakin jopa noita kaikkia. Minusta olisi hienoa jos kaikilla ihmisillä olisi tatuointeja, itselläni niitä tosin ei ole yhtäkään.

    • Realismia kehiin

      Tutkitko ihan ammatiksesi naisia, olet esim. ihotautilääkäri? Vai tykkäät vaan paneksia jokaista, jonka kiinni saat, ja mollaat sitten selän takana. Aina yhtä mielenkiintoisia tällaiset keskustelunavaukset, joissa miehellä on huomattavaa perspektiiviä naisten intiimialueille.

      Taitaa olla, että psykologiset taitosi eivät riitä naisten kanssa toimimiseen. Kun henkinen ymmärrys ei riitä, niin sitten haukutaan naisen fyysisiä ominaisuuksia. Niin kovin tyypillistä ja läpinäkyvää käytöstä!

      Vinkki: löydät luomunaisia uskonnollisista ääriliikkeistä. Mikäli omat ominaisuutesi riittävät mennä mukaan sellaiseen toimintaan. Joudut vannomaan pariinkin kertaan, ennenkuin pöksyt riisutaan. Ja siinä kun vaihdat vaippaa kolmelta vaippaikäiseltä samanaikaisesti, ei riitä aika edes raskausarpien laskemiseen.

    • kauniita naisia

      Tatuoidut naiset ovat kauniita ja tooosiii seksyjä, itseäni viehätää enemmän nämä naiset joilla on tatskoja, yleensä ovat myös paljon avarakatseisempia ihmisiä ja eivät katso nenänvartta pitkin ketään ...tatskat tuo tiettyä seksikkyyttä ja villin naisen meinikiä...kiihottavaa

    • raw

      Tämän hetken trendi. Joku kymmenen vuotta etäänpäin, niin on varmaan trendikästä olla ottamatta tatuointeja. Sellasta Se elämä on. Mutta kyllä meillä on asiat loppujen lopuksi hyvin, jos tälläisestä asiasta pitää näinkin paljon vääntää kättä...;)

    • tatskattu ok:ssa

      Ennen asuttiin luolissa ja pаskottiin metsän reunalla. Tule sinäkin jo 2000-luvulle ja lopeta se kyykkiminen siellä, säälittävä pitkäaikaistyötön ja kunnan vuokrainkkari.

    • zzrrz

      Olen nainen ja tatuoitu, mua ei todellakaan kiinosta jos joku tulee sanoo mulle et sun tatska on ruma, se on sit sen ogelma ketä se häiritsee, tärkeintä et tykkään itte :) Voi kun ihmiset ymmärtäis että täs maailmassa ei voi eikä tarvii yrittää mielyttää kaikkia. En käsitä kuin jotain tuntematonta häirtsee mun tatuointi, tosin jos ei omassa elämässä ole mitään sisältöä, niin pitää väkisin aiheesta kun aiheesta ruveta haastaa riitaa ja hakee vikoja muista ihmisistä. Se et sul ei oo tatuointeja ei tee susta yhtään sen parempaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe