Nainen on kaikkien liittojen epävakaa osapuoli

surullinen totuus

Useissa kansainvälisissä tutkimuksissa on havaittu että n. 80% avioeroista johtuu naisesta, nainen hakee eroa. Jos mies on syypää eroihin niin mistäs sitten johtuu se että lesboliitot ovat homojen liittoihin ja heterojen liittoihinkin verrattuna kaikkein epävakaimpia?

Johtopäätös: nainen on erittäin epäluotettava, ailahtelevainen kumppani oli sitten toinen osapuoli mies tai nainen.

17

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d Pösö hfxblkg

      Jos noin paljon pelkäät naisen monitasoisuutta, pysy siellä patriarkaattisessa maailmassasi.

    • helppooeielämäoo

      just joo. Kuka haluaa seurustella yksiraiteisen simppelin straight forward henkilön kanssa (mies)?? Ei kuule semmonen yksinkertanen juttu jaksa kiinnostaa pätkän vertaa :) Mieluummin saatanan hankala nainen kuin helppo mies :)

      • mynttoni

        ei ihan kyllä kestä semmosta joojoo- ihmistä, myötäilijä ei saa olla, myötäeläjä kyllä... Aika hienoa provo- tekstiä alottajalta.....on nää ihmiset hauskoja (itseni mukaan lukien) =D


    • MITÄS JOS JO

      MITÄ JOS kerrankin kaikki lakkais vastaamasta tälle paapattavalle äijälle, joka yksinäisenä, surkeana ja pallit surkastuneena jaksaa täällä tasaiseen tahtiin häiriköidä kun ei muuta tekemistä ole? Hän ei enää saisi kaipaamansa huomiota ja siitä saamaansa adrenaliinia. Jäisi kirjoitukset ajan kanssa sitten pois.

      • Satukati

        Hyvä idea, paitsi täällä palstalla pyörii myös näitä bi-naisia munankiilto silmissään, tai ehkä kärjistän liikaa, mutta kova tarvehan osalla bi-naisista on puolustella ukkoja. Totuushan on se, että bi-naiset hakevat hetken huvia toisista naisista, mutta kullinkaipuu on kova ja äkkiä palataan äijien maailmaan.


    • -.-.-.-.

      Sinä yksinäinen äijä, olen pahoillani, jos elämäsi on niin tylsää, että täytyy tutkailla alati lepakkojen palstaa ja löytää täältä tekemistä provosoimalla. Surullista.

    • valivalivoivoi

      Aloittajan kannattaisi ryhtyä suhteeseen miehen kanssa. Tuskin edes heteronainen jaksaisi tuollaista katkeraa narinaa.

      • eiyksinkert.olepahasta

        Naiset on kyllä ihania ja kauniita, mutta täytyy kyllä myöntää, että olen pitänyt naisia vähän pimeinä, en ihan aina ymmärrä mistä tuulee. Itse olen taas rento, leppoisa, rationaalinen, analyyttinen ja tasainen. Olen joskus miettinyt onks mun hormonitoiminnassa jotain vikaa, kun menkatkaan ei aiheuta mitään oireita ei ole mielialanvaihteluja eikä kiukuttelua jne. Kai olen sitten yksinkertainen ja tylsä ja tämän takia vaikea joskus olla naisten kanssa, kun koen itseni vähän ulkopuoliseksi, aina kokenut. Enkä pidä siitä, että asiat on monimutkaisia vaan pidän simppelistä ja helppoudesta. Musta miehetkään ei ole helppoja nekin osaa kiukutella, mököttää, nalkuttaa ja niilläkin voi tunteet ailahdella, ainakin ne jotka mä olen tuntenut on olleet herkkiä ja tunteellisia. Haaveilen, kyllä elämän jakamisesta, mutta mistään draamasta en välittäisi, sitä kun näyttää naisten välisissä suhteissa kuitenkin jonkun verran esiintyvän. Olen kyllä joskus miettinyt miten miehet jaksaa naisia, kun ne on niin hankalia, mutta toisaalta ihania,herkkiä ja hoivaavia.


      • vainoamuualla
        eiyksinkert.olepahasta kirjoitti:

        Naiset on kyllä ihania ja kauniita, mutta täytyy kyllä myöntää, että olen pitänyt naisia vähän pimeinä, en ihan aina ymmärrä mistä tuulee. Itse olen taas rento, leppoisa, rationaalinen, analyyttinen ja tasainen. Olen joskus miettinyt onks mun hormonitoiminnassa jotain vikaa, kun menkatkaan ei aiheuta mitään oireita ei ole mielialanvaihteluja eikä kiukuttelua jne. Kai olen sitten yksinkertainen ja tylsä ja tämän takia vaikea joskus olla naisten kanssa, kun koen itseni vähän ulkopuoliseksi, aina kokenut. Enkä pidä siitä, että asiat on monimutkaisia vaan pidän simppelistä ja helppoudesta. Musta miehetkään ei ole helppoja nekin osaa kiukutella, mököttää, nalkuttaa ja niilläkin voi tunteet ailahdella, ainakin ne jotka mä olen tuntenut on olleet herkkiä ja tunteellisia. Haaveilen, kyllä elämän jakamisesta, mutta mistään draamasta en välittäisi, sitä kun näyttää naisten välisissä suhteissa kuitenkin jonkun verran esiintyvän. Olen kyllä joskus miettinyt miten miehet jaksaa naisia, kun ne on niin hankalia, mutta toisaalta ihania,herkkiä ja hoivaavia.

        Hohhoijaa sulle on tuolla sitten myös ratkaisu.Musta aloittajan teksti todella huono itsekeksittytieteellinen.sepostus sillä meidän pisimmät suhteemme eivät ole missäkään tilastoissa,koska meitä ei ole tunnustettu edes tasaarvoisiksi kansalaisiksi vielä kaikissa maissa. :( siksi ei todellakaan ole mitään tieteellistä tutkimusta meidän selviytymisestä patriarkaalisessa maailmassa. -_- että sitä ennen voit mennä muille palstoille samaistumaan miehiin tai matkusta Kameruniin niin ne samaistuu suhun samalla yksinkertaisella kaavalla,en tarkoita pahalla.Tällä palstalla ymmärretään toisiamme ja juuri oikkujamme,muttei todella kaivata,jeesusteöijoita,heteroiden tutkimus tuloksia, meidän eletystä elämästä ja elettyjä elämiä kunnioittaen.


      • outo otus
        vainoamuualla kirjoitti:

        Hohhoijaa sulle on tuolla sitten myös ratkaisu.Musta aloittajan teksti todella huono itsekeksittytieteellinen.sepostus sillä meidän pisimmät suhteemme eivät ole missäkään tilastoissa,koska meitä ei ole tunnustettu edes tasaarvoisiksi kansalaisiksi vielä kaikissa maissa. :( siksi ei todellakaan ole mitään tieteellistä tutkimusta meidän selviytymisestä patriarkaalisessa maailmassa. -_- että sitä ennen voit mennä muille palstoille samaistumaan miehiin tai matkusta Kameruniin niin ne samaistuu suhun samalla yksinkertaisella kaavalla,en tarkoita pahalla.Tällä palstalla ymmärretään toisiamme ja juuri oikkujamme,muttei todella kaivata,jeesusteöijoita,heteroiden tutkimus tuloksia, meidän eletystä elämästä ja elettyjä elämiä kunnioittaen.

        Niin mikäköhän Se ratkaisu sitten mahtaisi olla ei nyt ihan sun tekstistä mulle auennut, jos viittasit johonkin ylempään niin kullinkipeä en ole , ei ole mun juttu. Tarkoitus ei ollut loukata, vaikka tajuan nyt, että voihan Se vähän siltä kuulostaa. Toinen piirre mikä mua itsessäni ärsyttää, tulen aina vähän väärin ymmärretyksi. Toinen on taas Se, että tunnen itseni niin oudoksi ollakseni nainen, mutta en kyllä mieskään halua olla . En ole kyllä keksinyt muuta ratkaisua kuin yksinolon ei Se enimmäkseen haittaa, mutta joskus kyllä. Ei sittenkään niin simppeliä=)


    • ailahteleva

      Ne hormonit, ne hormonit :)

    • newsflashh

      laitappas sitten taas lähdesivustoja.
      että kuinka epämääräisiä tutkimuksia on tehty ja mitkä on olleet otokset ja
      muutkin todennäköisyydet, niin saadaan vähän perspektiiviä.

      mutuilla on aika heikot lähtökohdat lähteä vetämään johtopäätöksiä.

    • jonnaas

      Tilastokeskuksen sivuilta:

      Vuonna 2012 solmittiin 28 878 avioliittoa. Avioeroja oli 13 040.

      Parisuhteita rekisteröitiin 329 vuonna 2012. Näistä 110 oli mies- ja 219 naisparia. Rekisteröityjen parien eroja oli 103. Näistä 36 oli mies- ja 67 naisparien eroja.

      Luvuista voi laskea, että heteroiden liitoista 45% päättyy eroon, homomiesten rekisteröidyistä parisuhteista 33% ja lesbojen 31%.

      https://www.stat.fi/til/ssaaty/2012/ssaaty_2012_2013-04-19_tie_001_fi.html

      JOTEN:

      Mihin perustuu aloittajan väite "Jos mies on syypää eroihin niin mistäs sitten johtuu se että lesboliitot ovat homojen liittoihin ja heterojen liittoihinkin verrattuna kaikkein epävakaimpia?"

      • Mieti sitä

        Olin juuri etsimässä samaista tutkimusta.
        Ketjun aloittajalle sellaista asiaa, että jättäisitkö tän palstan rauhaan? Se että nainen hakee eroa saattaa hyvin johtua miehestä. Eron hakemiseen on jokin syy. Tutustuhan tutkimuksiin perheväkivallasta, niitä on tehty aika paljon. Jos olet oikein fiksu osaat ehkä vertailla sinun tutkimusta niihin tutkimuksiin ja vetää johtopäätöksiä.

        Ostat tuotteen kaupasta. Kotona huomaat että tuote onkin viallinen ja käyt vaihtamassa sen. Löytyykö vika sinussa vai tuotteessa?


      • höpön höpön
        Mieti sitä kirjoitti:

        Olin juuri etsimässä samaista tutkimusta.
        Ketjun aloittajalle sellaista asiaa, että jättäisitkö tän palstan rauhaan? Se että nainen hakee eroa saattaa hyvin johtua miehestä. Eron hakemiseen on jokin syy. Tutustuhan tutkimuksiin perheväkivallasta, niitä on tehty aika paljon. Jos olet oikein fiksu osaat ehkä vertailla sinun tutkimusta niihin tutkimuksiin ja vetää johtopäätöksiä.

        Ostat tuotteen kaupasta. Kotona huomaat että tuote onkin viallinen ja käyt vaihtamassa sen. Löytyykö vika sinussa vai tuotteessa?

        Ihminen ei ole mikään tuote, mikä ostetaan kaupasta. Sitä paitsi, läheskään kaikki lesbot eivät ole epävakaita. On niitä tasapainoisia ja järkeviäkin lesboja. Ei ole pakko olla epävakaan ihmisen kanssa jos ei halua.


      • Mieti sitä
        höpön höpön kirjoitti:

        Ihminen ei ole mikään tuote, mikä ostetaan kaupasta. Sitä paitsi, läheskään kaikki lesbot eivät ole epävakaita. On niitä tasapainoisia ja järkeviäkin lesboja. Ei ole pakko olla epävakaan ihmisen kanssa jos ei halua.

        En kirjoittanut mihinkään että lesbot olisi epävakaita. Tarkoitin että syy siihen että nainen hakee eroa miehestä voi nimenomaan löytyä miehestä. Ketjun aloittaja syytti naista eron hakemisesta.


    • 0pp0

      Juuri noin kuten alottaja mainitsikin,onhan nainen luotu miehestä ja tällöin hän on heikompi osapuoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe