Union Tampere

Paltseeee

kuinka moni käynty jo kokeilee tätä mestaa? oltii kavereiden kans viimeja tällä viikolla ja oli ihan jees mutta jotkut baari tyypit ihan vitun hitaita!! varsinkin siellä ylä kerrassa kesti drinkien saaminen ihan saatanan kauvan

17

3305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouni22

      Olin tossa avajaisviikonloppuna paikalla. Ihan kuumia pimuja yläkerras mut aika kokemattomia tais olla :D Aika hyvä paikka mun mielestä kyllä

    • Laauraaa

      Eiks tän pitäis olla tuolla yökerhot ketjussa? mun mielestä union on paras baari tampereella helposti!!! parempi ainakin kun se paska screen mikä siinä ennen oli

    • TreRokRok

      ei vittu, ainakin itse menen yökerhoon missä kauniita naismyyjiä. Ei myyjien kanssa voi metelin ja kiireen tähden jutella eli ilo silmälle suuresti plussaa!

      • Kysäsenvaam

        Onko näin ?


    • sippe

      Itse lopetin koulumme bileissä käymisen kyseisen ravintolapäällikön takia.

      • Pajamaja

        Haistakaa nyt jo vittut kaikki ihmispaskat haha :D vitun pelleeeeeeeet :)


      • Jarri33
        Pajamaja kirjoitti:

        Haistakaa nyt jo vittut kaikki ihmispaskat haha :D vitun pelleeeeeeeet :)

        Mielestäni työntekijät näyttävät rupsahtaneilta, ei ole ylpeilyllä varaa kun näkee 30v baarimikon?? Eikö hän ole parempaa työtä elämässään saanut. Ja tämä mr. Päälikkö.... Voi hyvä jumala


    • huono baari

      Aivan epäpätevää henkilökuntaa. Baarin portsari nuori virkaintoinen ja epäpätevä. Olin serkkuni kanssa menossa baariin ja portsari väitti kivenkovaa että en ole papereissani, peri kuitenkin sisäänpääsymaksun ja lähdimme omin päin pois. Ei tuollaista voi uskoa itse olen 20v ja paljon käynyt baareissa ja ikinä ei ole noin käynyt. Sen sijaan baarin jonossa näytti kyllä olevan oikeastikkin nuorta porukkaa!

      • Nina89.....

        Kyseinen baari aina täynnä alaikäisiä! Minulla kokemusta myös baarista, henkilökunta halveksuu asiakkaita ja sen kyllä asiakkaana huomaa! Ja tämän olen kuullut Unionin baari työntekijältä


    • Annssss~

      Meidät on nyt kaksi kertaa käännytetty peräkkäisinä viikonloppuina ovelta pois, kun ensimmäisellä kerralla miehelläni ei ollut takkia päällä ja seuraavalla kerralla minulla oli passi henkkareina, koska lompakkoni pöllittiin pari päivää sitä ennen. Minua ei kuulemma tunnista passista, vaikka voimassakin on vielä muutaman vuoden. Kyseessä oli kummallakin kerralla virkaintoinen lyhyt hiuksinen blondi poke, joka käyttäytyi muutenkin halveksuvasti asiakkaita kohtaan.

    • huono baari

      Juuri tämä sama portsari sanoi sillon minulle ja ystävälleni, että ei ole meidän henkkarit. Vieläkin ärsyttää kuinka huono portsari, mutta enpä enää mene enkä suosittele muillekkaan.

    • eienääikinä

      joo kyllä oli surkeeta asiakaspalvelua tiskillä! Olin muutama viikko takaperin unionissa, ooteltiin puolisen tuntia että ois meijän vuoro tilata, no kun viimein baarimikko kysyi meiltä mitä otettais, oli ilmeeni jonottamisen (ja humalan) seurauksena hieman nyrpistynyt, rupesi baarimikko raivoamaan minulle kaikkien edessä " MIKÄ TOI OLI?" vastasin "häh mikä?" " NO TOI SUN ILMEES KUULE MÄ OON TÄSSÄ TISKILLÄ YKSIN JOTEN IHAN TURHA NÄYTTÄÄ TOLLASTA NAAMAA" olin ihan äimänkäkenä että mitä helvettiä tässä ny tapahtu kun en sanaakaan sanonut enkä kyllä irvistänytkään :D Pelästyin ihan semisti enkä enää tältä herralta uskaltanut lähteä mitään tilaamaan... mutta miksi ihmeessä lähteä tuolle alalle työskentelemään kun tietää että humalaisilta voi päästä vaikka mitä suustaan ja se pitäisi mennä korvasta sisään>ulos! huhhuh oli kyllä tosi tympeetä..

    • Saarioisten-äiti

      Kakarat... Voi teitä. Juokaa sitä pussikaljaa kotona passit ja paperit kourassa, jos ei ikä riitä.

    • gerina82

      aina täynnä piripäitä. leuat vaan lonksuu nurkkapöydissä. hyi helvetti.

    • 416627

      En pidä paikasta. Työntekijät jotenkin onnettomia. Teinejä on paljon, mutta eikö se heidän ikäisille olekkin? En ole kuullut kenenkään sanovan vaaleahiuksisesta portsarista mitään hyvää. Ei taida tuntea suomen lakia.

    • Tympiintynyt

      Aivan surkea paikka. Maksettiin 10e sisään tyhjästä kun ei päästy edes kunnolla sisään kun narikka kauheassa ruuhkassa eikä kukaan tullut edes ottamaan takkeja. Ja takin kanssa ei saa mennä sisään. Muutenki tosi ala-arvosta asiakaspalvelua lipunmyynnissä Boikottiin tommosseet paikat

    • Noi

      Joo teinejä lähinnä. Tosin työntekijöiden nyrpeilyt ymmärrän, ku ei nuorisolta varmaankaa tuu paskaakaan tippejä, kuka siinä jaksa esittää mukavaa. Vessat on kamalat, musiikki on aina samaa radio toistoa, mutta sanoisin että nuorille ihan hyvä mesta tanssia tms, Tampereella kuitenkin ihan hyviä paikkoja vähän aikuisemmallekkin väelle. Mamuja käy aika paljon kans

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe