Outo kohtaus hammaslääkärissä ??

Pumppumies

Olin hammaslääkärissä ja oli tarkoitus ottaa kaksi viisaudenhammasta ylhäältä pois. Yksi jo saatiikin irti, kun samaan aikaan minulle tuli huono olo. Siinä vaiheessa tunsin, että rintaan kouristi niin paljon, etten saanut edes puhuttua. Kipua oli todella voimakas. Se kesti sen verran kauan, että hammaslääkäri soitti häkeen. Ambulanssi tulikin ja kohtauskin ehti vaimentua sitä ennen. Sydänfilmi oli normaali, eikä mitään muutakaan oiretta jälkeenpäin. Takana itselläni on kaksivuotta saatu aivoinfarkti.
Kesken hampaiden puudutuksen vaihdettiin puudutuslääke, kun toinen loppui. ( Sama vaikuttava-aine ). Minulla on ollut myös aikasemmin kolmoishermoa juuri tuon otetun hampaan kohdalla. Oisko tuo puudutus-aine vaikuttannut jotakin ??
Kaiken kaikkiaan omituinen juttu. Oisko mielisairaalan paikka :) ?

5

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipäs vähätellä!

      Ei .Sulla on hyvinkin voinut olla sydänkohtaus.Ne ei vain näy ainakaan heti ekgssä.Ole varuillasi,yleensä ensimmäistä kohtausta seuraa toinen,minulla se toinen kohtaus tuli 5 päivän päästä,ja ihan puskan takaa!

    • Exembolikko

      Onko mikä läkitys tuon infarktin jälkeen ollut.
      Kyllä kuulotas joltaa vastaavalta.
      Oliko edellisellä keralla mitän oireita ennen kohtausta. Päänsärky tai muu vastaavaa.

    • Eipäs vähätellä!

      Mulla on vain beetasalpaajaa 2x 5mg pvssä.Aikaisempana oireina väsymystä,vetämätön olo,hikoilun lisääntyminen.Sitten ruokailun jälkeen menin ruokalevolle,enkä päässytkään ylös puolen tunnin päästä,päässä kohisi,pyörrytti,pissat meni alle ,huimasi,melkein taju meni,ja olin ihan vesilikomärkä.Kohtaus meni vartissa ohi,yritin sitten mitata verenpainetta kotimittarilla,ei antanut lukemia.Soitin päivystykseen,sanoin et mulla tais olla sydänkohtaus,johon hoitsu tuumasi että et sinä enää soittelis...kävin päivystyksessä,en ajanut kuitenkaan itse.Mitään ei näkynyt missään ekgssä....ei verikokeissa poikkeavaa.akauulin jälkikäteen että arvot nousee viiveellä.Seuraava kohtaus tuli 5 päivän päästä,arvot nousi korkeimmilleen vasta keskiviikkona,sairaalassa,jolloin lääkäri tuli sanoon,et näyttää olleen pienimuotonen sydänkohtaus.Huulet sinersi yhä...olin 2viikkoa sairaalareissulla

    • puudute ja pumppu
    • Eipäs vähätellä!

      Niin ja mulla tulee rytmihäiriöitä aina kun makaan hammaslääkärintuolissa,vaikkei käytetä mitään puudutus tai muita aineita.Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että vedän kovasti yht äkkiä henkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe