Ottaako nainen enää yhteyttä kuukauden jälkeen?

Mitä teen?

Tapasin naisen, ihastuimme, vietimme yhdessä kiihkeät 3kk jonka jälkeen nainen ilmoitti että hänellä on jotain "ongelmia elämässä" eikä ne kuulemma kuuluneet mulle. Sen jälkeen olemme kyllä viestitelleet toisillemme lähes joka päivä, nainen on vain tuntunut vähän äreältä ja kiireiseltä aiempaan verrattuna ja välillä en ole tavoittanut häntä kuin vasta seuraavana päivänä.

Itse oletan että hänellä on nyt toinen mies mutta hän ei vain myönnä sitä minulle. Nyt kuitenkin mietin sitä että näenkö naista enää ikinä vai oliko tämä sitten tässä. En oikein ymmärrä miksi nainen kuitenkin pitää yhteyttä viestitellen ja ehkä kerran viikossa on myös se joka keskustelun aloittaakin, joten mistään ihan täysin yksipuolisesta yhteydenpidosta tässä ei ole kyse.

Voiko olla niin että nainen palaa takaisin elämääni vai pitääkö hän minua vain ns. löysässä hirressä tässä ja odottelee kunnes lakkaan viestittelemästä?

Niin ja siis 28v nainen kyseessä, ei mikään teini...

35

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40nainen

      Mulla kyllä hälytyskellot soisi tuosta että tuli yhtäkkiä ongelmia, jotka ei kuulu sulle. 3 kk kiihkeästi tutustuneena en ymmärrä miksi ei voisi kertoa suoraan tai edes vähän vihjata ongelman laadusta, jos ei ihan juurta jaksaen kaikkea halua kertoa. Olette siis nyt kuukauden ajan viestitelleet, ettekä tapailleet ollenkaan? Minä ehdottaisin tapaamista ja kysyisin suoraan haluaako hän jatkaa olemista kanssani vai onko hänellä ehkä joku toinen kuvioissa. Sanoisin etten halua mitään puolinaista.

      • Mitä teen?

        Niin, itsekin kyllä vähän ihmettelen tuota että mitä ne ongelmat oikein ovat.

        Vastaukseksi olen saanut mm. "se on vain elämää", "olen nyt vähän hiljentynyt", "en saa ajatuksia pidettyä kasassa että voisin tavata sinut" jne. tyylisiä vastauksia. Minusta nuo viittäisivat hieman masennukseen, mutta en kyllä voi sulkea toisen miehen länsäoloakaan pois, sillä kaikesta huolimatta nainen jatkaa edelleen elämäänsä samaan tahtiin kuin aiemminkin. Vain minä olen tavallaan pudonnut siitä pois. Jos hän olisi masentunut, niin se varmasti näkyisi työ, harrastus ja vaikka baareissa käymisessäkin.

        Kysyin kyllä naiselta että haluaako hän minua enää nähdä ja hän sanoi että totta kai haluaa, kunhan vain saa ajatuksensa taas kasaan. Hän myös painotti sitä ettei tämä liity yhtään mitenkään minuun vaan on vain hänen oma henkilökohtainen ongelmansa.

        Haluaisin kyllä pistää naisen päättämään että näkeekö hän minua vai ei, mutta toisaalta olen häneen edelleen niin syvästi ihastunut etten kykene tekemään niin, sillä pelkään menettäväni hänet kokonaan.

        En ole tavannut häntä fyysisesti neljään viikkoon, vain päivittäistä tekstailua ja viikottaista puhelimessa puhumista.


      • Mitä teen?
        Mitä teen? kirjoitti:

        Niin, itsekin kyllä vähän ihmettelen tuota että mitä ne ongelmat oikein ovat.

        Vastaukseksi olen saanut mm. "se on vain elämää", "olen nyt vähän hiljentynyt", "en saa ajatuksia pidettyä kasassa että voisin tavata sinut" jne. tyylisiä vastauksia. Minusta nuo viittäisivat hieman masennukseen, mutta en kyllä voi sulkea toisen miehen länsäoloakaan pois, sillä kaikesta huolimatta nainen jatkaa edelleen elämäänsä samaan tahtiin kuin aiemminkin. Vain minä olen tavallaan pudonnut siitä pois. Jos hän olisi masentunut, niin se varmasti näkyisi työ, harrastus ja vaikka baareissa käymisessäkin.

        Kysyin kyllä naiselta että haluaako hän minua enää nähdä ja hän sanoi että totta kai haluaa, kunhan vain saa ajatuksensa taas kasaan. Hän myös painotti sitä ettei tämä liity yhtään mitenkään minuun vaan on vain hänen oma henkilökohtainen ongelmansa.

        Haluaisin kyllä pistää naisen päättämään että näkeekö hän minua vai ei, mutta toisaalta olen häneen edelleen niin syvästi ihastunut etten kykene tekemään niin, sillä pelkään menettäväni hänet kokonaan.

        En ole tavannut häntä fyysisesti neljään viikkoon, vain päivittäistä tekstailua ja viikottaista puhelimessa puhumista.

        Asumme myös melko pienellä paikkakunnalla, joten yhteisiä tuttuja on muutamia ja heidän kauttaan olen saanut vähän tietoa tuosta ettei naisen elämä ole muuten hiljentynyt. Fyysistäkin välimatkaa on vain 10 minuutin automatkan verran.


      • Lost in kuukautiskie
        Mitä teen? kirjoitti:

        Asumme myös melko pienellä paikkakunnalla, joten yhteisiä tuttuja on muutamia ja heidän kauttaan olen saanut vähän tietoa tuosta ettei naisen elämä ole muuten hiljentynyt. Fyysistäkin välimatkaa on vain 10 minuutin automatkan verran.

        .

        "Lost in kuukautiskierto"

        har!!

        .


    • monelle häpeä

      Samoin kävi minulla mutta miehen kanssa. Lopulta monien kuukausien jälkeen paljastui syy miehen käytökseen, rahavaikeudet. Ei ollut niistä khdannut minulle sanoa ja koki etteivät ne minulle myöskään kuulu.

    • ddd

      Nainen vain roikuttaa ap:tä. Ei kehtaa tai ei vain halua sanoa että kuvioissa on ap:n lisäksi toinenkin mies. Ehkä nainen ei halua luopua ap:stä sillä se toinen mies ei ole niin varma tapaus, vaan ehkä enemmänkin ns. jännittävä mies.

    • nvods

      Aika näyttää. Tule kertomaan miten kävi :) Tsemppiä!

      • Mitä teen?

        Hiljaisuus jatkuu edelleen, nainen on itse omatoimisesti ottanut minuun yhteyttä 3 kertaa 2 viikon aikana, mutta minun aloitteesta olemme kyllä puhuneet puhelimessa muutaman kerran ja usein myös viestitelleet.

        Sain kyllä kuulla vähän mutkan kautta että nainen on ollut todella hermostunut töissä ja lähtenyt usein kesken päivän pois. Ehkä kyseessä on stressiä tai sitten se toinen mies...

        Tunteeni naista kohtaan ovat edelleen hyvin kovat, mutta toki niitä laimentaa se että nainen on käytännössä hylännyt minut eikä ole mitään takeita siitä että näemmekö enää edes toisiamme kasvotusten ikinä. Minusta tuo naisen käytös minua kohtaan kertoo sen mitä olen pelännytkin, eli naisen tunteet minua kohtaan ovat sittenkin ihan erit kuin minun tunteeni häntä kohtaan, vaikka nainen tapailumme ajan niitä tunteitaan minulle usein vakuuttelikin.

        En siltikään kykene luopumaan naisesta, pidän edelleen yhteyttä, mutta en enää ihan joka päivä. Odotan ja toivon muutosta tilanteeseen, mutta en usko että voimme ikinä palata siihen mitä meillä oli aiemmin.


      • kokeile tätä
        Mitä teen? kirjoitti:

        Hiljaisuus jatkuu edelleen, nainen on itse omatoimisesti ottanut minuun yhteyttä 3 kertaa 2 viikon aikana, mutta minun aloitteesta olemme kyllä puhuneet puhelimessa muutaman kerran ja usein myös viestitelleet.

        Sain kyllä kuulla vähän mutkan kautta että nainen on ollut todella hermostunut töissä ja lähtenyt usein kesken päivän pois. Ehkä kyseessä on stressiä tai sitten se toinen mies...

        Tunteeni naista kohtaan ovat edelleen hyvin kovat, mutta toki niitä laimentaa se että nainen on käytännössä hylännyt minut eikä ole mitään takeita siitä että näemmekö enää edes toisiamme kasvotusten ikinä. Minusta tuo naisen käytös minua kohtaan kertoo sen mitä olen pelännytkin, eli naisen tunteet minua kohtaan ovat sittenkin ihan erit kuin minun tunteeni häntä kohtaan, vaikka nainen tapailumme ajan niitä tunteitaan minulle usein vakuuttelikin.

        En siltikään kykene luopumaan naisesta, pidän edelleen yhteyttä, mutta en enää ihan joka päivä. Odotan ja toivon muutosta tilanteeseen, mutta en usko että voimme ikinä palata siihen mitä meillä oli aiemmin.

        Jos teillä on välimatkaa vain 10 min niin miksi et vaan mene ja soita hänen ovikelloaan? Hänen reaktiostaan yllätysvierailuun voit sitten päätellä hyvin paljon. Nainen roikottaa sua törkeästi kiinni itsessään. Älä alistu tuollaiseen. Jos et uskalla mennä käymään hänen luonaan, niin lopeta yhteydenpito kokonaan. Testaa hänen reaktiotaan. Jos hän ei reagoi mitenkään niin voit unohtaa hänet.


      • ujo nainkkonen
        kokeile tätä kirjoitti:

        Jos teillä on välimatkaa vain 10 min niin miksi et vaan mene ja soita hänen ovikelloaan? Hänen reaktiostaan yllätysvierailuun voit sitten päätellä hyvin paljon. Nainen roikottaa sua törkeästi kiinni itsessään. Älä alistu tuollaiseen. Jos et uskalla mennä käymään hänen luonaan, niin lopeta yhteydenpito kokonaan. Testaa hänen reaktiotaan. Jos hän ei reagoi mitenkään niin voit unohtaa hänet.

        Toi riippuu niin paljon ihmisestä. Itse en kyllä ainakaan kehtaisi mennä toisen ovelle ilmoittamatta, mutta varmaan melko moni kehtaa. Itse en kyllä edes avaa ovea kun kelloa soitetaan jos en tiedä kuka siellä on, enkä mene edes katsomaankaan kun se soi.


    • nainen82

      Tulee mieleen että ei ole kovin tasapainoinen nainen. mieti mitä ite haluat elämältä, minkälaisen naisen elämääsi haluat. Oletko valmis jakamaan elämädi ja arkesi näin epätasapainoisen naisen kanssa? Vaikka menisittekin yhteen, tulisi varmasti paljon ongelmia ja saisit kärsiä sitten vieläkin enemmän. Näin minä ainakin ajattelisin tai tuli ensimmäsiensä mieleen kun luin miten kuvailit naista ja tämän käytöstä ja varsinkin viestejä.
      tietenkin ymmärrän että kun on kovin ihastunut,haluaisi katsoa loppuun asti miten suhde toimii jos siitä mitään suhdetta kerkiää syntyäkään. Jos on kovin ihastunut, haluaisi tietenkin tutustua kunnolla..
      Mutta lähtökohta ei kovin hyvältä kuulosta. Nainen ei vaikuta kovin innostuneelta tai ei anna semmoista vaikutelmaa että haluaisi vakavaa/ pysyvää suhdetta.

    • eletty ja koettu

      Kukaan ei ole tasapainoinen, jos on joku kriisitilanne päällä. Läheisen vakava tilanne (tabu, häpeä, pelko ja kriisi) riittää ainakin itsetunnon romahtamiseen ja vetäytymiseen ja siihen, että asiasta ei voinut eikä uskaltanut puhua, koska se voi tulla liian lähelle aivan kuin kyse olisi omasta elämästä. Voi mennä vuosia, ennenkuin asiasta pystyy sanomaan kellekään, häpeä, tabu, menetyksen pelko, leimautumisen pelko, järkyttävä häpeämisen ja huonouden tunne voi olla kova, kun pitäisi olla muka hehkeimmillään ja edustavimmillaan vaikka kyse ei ole edes itsestä. Kun ajattelee aidosti, että kukaan ei koskaan voi rakastaa eikä välittää jos tietää asian. Kun uskoo siihen täysin, osittain se on totta vieläkin. Niin paljon sen asian vuoksi voi joutua suremaan ja kärsimään. Harva todella ymmärtää että ei elämässä voi kaikkia olosuhteita itse valita. Kun on tunne, että kaapissa on vain luurankoja ja taustat kurjat, eikä asioita voi ääneen sanoa, ei ole paljon vaihtoehtoja. Tunne, että on parempi kun kukaan ei tiedä. Ja siitä tunteesta ja kriisistä ylipääseminen on valtavan työn takana. Yleensä sen jälkeen itsekään ei ole enää sama ihminen ja muut ihmiset ovat jatkaneet elämäänsä poissa.

    • pläääh

      Naisella on joko mielenterveysongelmia, ei ole kiinnostunut aloittajasta enää tai sitten naisella on muita miehiä kierrossa, olipa syy sitten noista mikä tahansa, niin ei ole mitään järkeä jatkaa ja toivoa sitä muutosta, sillä ei nainen ole aloittajan arvoinen (mikäili aloittaja itse on täysipäinen ja yhden naisen mies).

      • yksinkertaisesti

        tai sitten elämässä tulee vastaan asioita, joita ei voi tilata, joita et voi vain ymmärtää jos et ole kokenut. Jos sinulla on tarpeeksi kapea, tietyllä tavalla kokematon maailmankuva, eikä ymmärrä elämän yllätyksellisyyttä ja ihmisten inhimillisyyttä, on yksinkertaista yksinkertaistaa asiat siihen selitykseen, minkä voit käsittää itse. Kaikki mikä menee yli oman käsityskykysi, on sitten lokeroitu sopivasti leimaavaan asenteeseen. Kätevää ja helppoa, eikö. Silti tässä maailmassa tapahtuvat ilmiöt ovat moninaisempia kuin ne, mitä voit kuvitella.


      • muhoksen mimmi
        yksinkertaisesti kirjoitti:

        tai sitten elämässä tulee vastaan asioita, joita ei voi tilata, joita et voi vain ymmärtää jos et ole kokenut. Jos sinulla on tarpeeksi kapea, tietyllä tavalla kokematon maailmankuva, eikä ymmärrä elämän yllätyksellisyyttä ja ihmisten inhimillisyyttä, on yksinkertaista yksinkertaistaa asiat siihen selitykseen, minkä voit käsittää itse. Kaikki mikä menee yli oman käsityskykysi, on sitten lokeroitu sopivasti leimaavaan asenteeseen. Kätevää ja helppoa, eikö. Silti tässä maailmassa tapahtuvat ilmiöt ovat moninaisempia kuin ne, mitä voit kuvitella.

        Niin, voihan se toki noinkin olla, mutta jos 3kk tapailun jälkeen toinen ei sinua edes kykene yli kuukauteen näkemään eikä suostu mitään kunnon syytäkään sanomaan, niin kyllähän se kertoo jo aika selvästi siitä ettei toinen oikeasti ole kiinnostunut tai välitä toisesta edes senkään vertaa että kertoisi edes sen syyn. Ap:kin tapauksessa nainen ilmeisesti elää ns. normielämää muuten, käy töissä jne. muttei vain tapaa ap:tä, joten vaikka en kyllä itseäni kauhean kapeakatseisena naisena pitä, niin väittäisin kyllä ettei nainen ole ap:stä kovinkaan aidosti kiinnostunut.


      • Saisinko esimerkin?
        yksinkertaisesti kirjoitti:

        tai sitten elämässä tulee vastaan asioita, joita ei voi tilata, joita et voi vain ymmärtää jos et ole kokenut. Jos sinulla on tarpeeksi kapea, tietyllä tavalla kokematon maailmankuva, eikä ymmärrä elämän yllätyksellisyyttä ja ihmisten inhimillisyyttä, on yksinkertaista yksinkertaistaa asiat siihen selitykseen, minkä voit käsittää itse. Kaikki mikä menee yli oman käsityskykysi, on sitten lokeroitu sopivasti leimaavaan asenteeseen. Kätevää ja helppoa, eikö. Silti tässä maailmassa tapahtuvat ilmiöt ovat moninaisempia kuin ne, mitä voit kuvitella.

        Mikä on sellainen asia elämässä että 3 kuukauden seurustelun/tapailun jälkeen ei enää pysty toista näkemään mutta silti pitää yhteyttä?


      • bvghjkm
        Saisinko esimerkin? kirjoitti:

        Mikä on sellainen asia elämässä että 3 kuukauden seurustelun/tapailun jälkeen ei enää pysty toista näkemään mutta silti pitää yhteyttä?

        Jos sillä on vaikka joku omainen sairastunut ja sen aika ja keskittyminen menee siihen ja haluaa olla läsnä tälle ihmiselle. Vaikka pitää uudesta miehestä, hänen omat ajatuksensa on nyt muualla eikä pysty antamaan tai yllä pitämään jotain romantista suhdetta. Tai ehkä hänellä on itsellä tullut terveyteen säröjä tai on jotain muita henkilö kohtaisia asioita joilla ei halua kuormittaa muita eikä halua sääliä uudelta mieheltä. Ja asioita jotka eivät kyllä miehelle kuulukaan. Tai ehkä se haluaa miettiä, mitä se elämältään kokonaisuudessaan haluaa.
        Tyypillistä mieheltä ajatella heti, että sillä on sitten toinen mies.....ihan kuin elämässä ei mitään muuta olisi kuin seurustelu suhteet. ho hoijaa.
        Voihan sillä tietenkin olla lapsia ja aviomies....unohti vaan kertoa uudelle salasuhteelleen.


    • Herkkä mies

      Naiset omaa uskomattoman kyvyn unohtaa mies johon vain hetkeä aikaisemmin ollut rakastunut. Miehenä minä ottaisin kenet tahansa 20 vuoden aikan rakastamistani naisista takaisin ja eläisin heidän kanssaan elämäni loppuun asti, mutta naiset vaan eron jälkeen totaalisesti pystyvät unohtamaan minut.

      Minä ajattelen kaikkia rakastamiani naisia jatkuvasti... ja sitten sanotaa, että miehet on tunteettomia- hah!

      • yup

        Toi on kyllä ihan totta. Juuri yhdelle ystävälleni sanoin, että monet miehet on enemmän naisia (mentaalisti) kuin naiset. Mun mielestä miehet myös rakastuu helpommin. Yleensä siinä vaiheessa kun itse vasta tutustuu toiseen mutta ei vielä ajattele että on seurustelusta kyse, mies on jo valmis muuttamaan yhteen ja antamaan kaikkensa. Itse naisena ajattelen, että elämä on ja ihmiset siinä tulee ja menee....ehkä en edes halua kiintyä kehenkään liikaa.
        Ei se kyllä ole tunteettomuutta vaan olemista riippumattomuutta.


      • jenniina
        yup kirjoitti:

        Toi on kyllä ihan totta. Juuri yhdelle ystävälleni sanoin, että monet miehet on enemmän naisia (mentaalisti) kuin naiset. Mun mielestä miehet myös rakastuu helpommin. Yleensä siinä vaiheessa kun itse vasta tutustuu toiseen mutta ei vielä ajattele että on seurustelusta kyse, mies on jo valmis muuttamaan yhteen ja antamaan kaikkensa. Itse naisena ajattelen, että elämä on ja ihmiset siinä tulee ja menee....ehkä en edes halua kiintyä kehenkään liikaa.
        Ei se kyllä ole tunteettomuutta vaan olemista riippumattomuutta.

        Miehet on kyllä PELOTTAVAN nopeita ihastumisissaan ja rakastumisissaan, ite sen takia joutunut antaan pakit koska en vain ollut valmis ja tuntui ahdistavalta kun ite en tuntenut vielä mitään vaikka ajan kanssa oisin voinut oppia luottaan...


    • Mitä teen?

      Vähän päivitystä tähän, nainen jatkaa edelleen hiljaiseloa, mutta vastailee kuitenkin viesteihini ihan kohteliaasti ja välillä jopa jotain kysyykin, nyt on kuitenkin jo viikko siitä kun nainen on oma-aloitteisesti minulle viestiä laittanut.

      Yritin kysyä häntä syömään pääsiäislomalla, mutta hän haluaa kuulemma vain levätä eikä pysty nyt näkemään minua. Sanoi kylläkin että mennään syömään pääsiäisen jälkeen kun hän voi jo paremmin, mutta samaa hän on lupaillut minulle jo yli kuukauden ajan, joten kyllä tässä alkaa pitkäpinnaisellakin miehellä.

      En vain vieläkään ymmärrä miksi nainen roikottaa minua tässä mukana? Ei sano ettei kiinnosta, tai ignooraa kokonaan vaan lupailee vain aina sitä "ensi viikkoa", jota ei ilmeisesti ole tulossa pitkään aikaan, ei varmaankaan ikinä.

      • Kis-kisu

        No jospa hän tosiaan on uupunut. Talven jälkeen ihmiset monesti on väsyneitä ja masentuneita, ja ilmeisesti hänellä ei ole mitään suuria tunteita sinua kohtaan kun kerran ei jaksa tavata. Jos olisi huikean rakastunut, saisi tapaamisestanne energiaa. Mutta koska hän vastailee sinulle kuitenkin jotain, niin ei tunne vastenmielisyyttäkään ja ajattelee, että kun näyttää sinullekin odottelu sopivan niin ollaan silloin tällöin yhteyksissä ja kattellaan.

        Vaikeahan se on sanoa kenellekään, että ei kiinnosta jos ei ole selvillä edes omasta olostaan. Jos burn outin takia sanoisi kaikille ihmisille, ettei kiinnosta enää olla yhteyksissä niin ei sekään järkevää olisi.

        Voithan sinä suoraan ilmoittaa, että nyt on viimeinen tarjous ja ellei tavata, niin sitten ei tavata koskaan.


    • ahlene

      Vaikea sanoa tuntematta naista mistä käytös johtuu. Itselläni ongelmia ja vaikka kaipaisinkin ystävää,rakastettua, koen kuitenkin mahdottomaksi "sotkea juttuihini"
      toista. Itsetunto kysymys aika pitkälle. Niin on oltava yksin koska väärin on antaa
      uskoa ja toivoa ihastuneelle kun ei kuitenkaan voi vastata vapaasti ja avoimesti tuntemukseen. Sinuna kysyisin rauhallisesti ,painottaen kuitenkin olevan viimeinen
      kerta, haluaako hän tosiaan tutustua vai ei. Itsesi vuoksi. Jättäisitkö itse toisen roikkumaan epä tietoisuuteen epämääräiseksi ajaksi? En usko.

    • roikku

      Siis on elämässä muitakin asioita kuin äijät ja seurustelu. Olet tuntenut hänet ruhtinaalliset 3 kk ja hänen elämässään on varmasti ihmisiä jotka ovat tunteneet hänet koko hänen ikänsä. KYLLÄ....heidän kanssa hän ongelmansa jakaa, ei jonkun uuden deitin. Itse en kestäis sellasta tyyppiä joka joka ei anna yhtään tilaa vaikka sitä pyytää ja asian hienovaraisesti selittää. Jos sillä on vaikeita asioita menossa tai ongelma, missä sinun ymmärryksesi on? Anna sille tilaa, tai unohda ja anna olla!!!!

      • hm....

        Mitä nyt luin tästä ketjusta niin eikö se ap ole juuri antanutkin sitä tilaa naiselle vaikkei nainen mitään syytä käyttäytymiselle olekaan kertonut?

        Minusta se että toinen ei vaadi mitään tapaamista/pistä suhdetta poikki kun toinen katoaa yli kuukaudeksi täyttää kyllä jo ne tilan toiselle antamisen tunnusmerkit. Mutta eikö tuossakin pitäisi jokin kohtuus olla? Kuinka pitkään nainen voi oikein jatkaa lupailujaan ja antaa ymmärtää että suhde jatkuu? 1kk vai 1v?


    • Veturinkuljettaja

      Junasi meni jo aseman ohitse. Ei muuta kuin odottamaan seuraavaa.

      • Konnari

        Ei se juna siellä asemalla koskaan varmaan edes ollutkaan sillä ei kukaan käyttäydy toista kohtaan noin jos oikeasti edes vähänkään toisesta välittää.

        Nainen piti vain hauskaa ja jatkaa sitä edelleen, nyt vain etänä.


    • 00001

      Ei ota yhteyttä,joten unohda se.

    • Ajattele häntä

      Maanis-depressiivinen ja sinun kanssa pitkä maaninen kausi, vanha mielenterveysongelma jonka tunne-elämän vaihtelut laukaisivat uudelleen, masennus palasi hormonihöyryn laskettua, juoppo tai huumeriippuvainen kesti rakastuneena muutaman selvän kuukauden, pikavippikierre ja luottokortit tapissa, teki abortin eikä halunnut kertoa, vastustamaton ja väkivaltainen ex palasi kuvioihin tai nainen on raskaana exälle. Syy voi olla mikä vain.

      Hän suojelee sinua omalta kaaokseltaan. Ota se lahjana ja pysy puolestasi tukena jonkin aikaa, jos vain pystyt. Koeta olla ystävä, joka kuuntelee ja hyväksyy, vaikkei ymmärrä tai tiedä kaikkea. Kannusta huolehtimaan itsestä ja hakemaan apua, mutta älä kiristä äläkä syyllistä. Teidän suhteenne tuskin jatkuu, eikä se edes ole tärkeää sen rinnalla, että hän saisi taas otteen elämästään.

      • sisar hento v

        Itselläkin tuli mieleen heti tuo maanis-depressiivisyys tuosta ekasta postauksesta.

        Varmaan nyt on se depisvaihde naisella menossa ja siksi haluaa pitää etäisyyttä kun kaikki voimat menee siihen että pääsee kotoa pois ja esim. töihin. Ehkä jos suhde olisi ehtinyt jatkua pidempään niin nainen ei olisi dumpannut miestä?


      • tääh?

        Miten pysyä tukena jos toinen ei edes päästä lähelleen ja vastaa suurimpaan osaan kommunikointiyrityksistä joko kielteisesti tai välttelevästi?


      • SIVIILI:.!1#%?+
        tääh? kirjoitti:

        Miten pysyä tukena jos toinen ei edes päästä lähelleen ja vastaa suurimpaan osaan kommunikointiyrityksistä joko kielteisesti tai välttelevästi?

        .

        "Et kai vain mennyt sekaantumaan siviiliin???????"

        .


    • lottamari<3

      No,.selvä pelinainenhan tuo on, ei siinä mitään epäselvää ole.Parempi poka välillä ja muille viestitellään vaan varallaoloa varten. Tätä samaa tekevät pelimiehet. Ottaa yhteyttä sitten, kun taas kierros päätyy sinuun.

    • Jo kuukausi mennyt

      No onko ottanut yhteyttä?

      • ...................

        Ilmeisesti ei?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe