TUKSULLA ON UUSI MIES!! MUSTA SELLAINEN!!

Ghoopan haamu

104

7057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kade

      Näitä onkin harvoin tarjolla! Kyllä Tunkeroa onnisti taas!

      • jestas sentään

        Sanoppas muuta kun asiaa,harvaa nuin onnistaa kun Tuksua taas.
        Mustat on kovia "kölkkimään", sehän se tärkeintä.


    • Tuxufani

      Älä viitsi valehdella!! Minä olen Tuksun ainoa mies ja fani ja seuraan häntä sairaalloisella intohimolla!!! VALEHTELIJA!!!!!!!!!!!!

    • Glamoursulhanen

      Oh Hoh, aika nami

    • Doggy Steve

      Onko Doggy Steven Thomas taas suomessa? No nyt on Tuksulla kunnon kuuluisa jenkkimies!

      • HIV

        Kommee sulhanen ja "etelän tuliaiset" häälahjaksi.


    • Määääääääään

      Vittu kun toi Tuksu on ruman näköinen.

      • Hiiiiihhhjajej

        Joo samaa mieltä minäkin, se edellinen pyllykuva oli parempi, kun ei siinä näkynyt tuo sammakonnaama


    • htw4

      Ja koira yrittä pois vaan ei pääse lakun eikä tunkin kahleista.

    • Koira parka

      Oksettava ämmä.......

    • The Matrix

      Huhujen mukaan Tuksu ja Somali ovat Tampereella.

      Mä luulen että joku Matrix-hemmo tarjosi Tuksulle punaista ja sinistä pilleriä ja Tuksu otti sen punaisen ja sitten seuraavana aamuna löysikin itsensä Tampereelta Somalin seurasta.

    • BB sweetti

      Käyttäjien luokitusten perusteella tällä sivustolla on huono maine. Sivuston (http://static.ylilauta.org/files/33/orig/k37ojupo.jpg/TuksujaApina2.jpg) sisältö saattaa olla loukkaavaa tai tietoturvan kannalta haitallista.

      Tuksu ei saa ELÄMÄÄ/SELVÄÄ miestä koskaan elämässään. Se on varma juttu. Toki, jos mies on jostain kuusen juurelta, eikä tiedä mailman tunnuinta tuuri dokua, näitä ei huomioida. Ainoa lohtu tuolla super staralla on jatkuva HUMALATILA.

      Paljonko pitää maksaa vankilanjohtajalle, et Tuksun sweettiin laitetaan parit kamerat ja mikit, jemmaan. Tämä matsku sitten nettiin livenä ilmasiksi. Riittäskö 10 tonni vai pitääkö olla jopa 100 tonnia. Hintahan tuolla johtajalla toki on.

    • P. Diddy
    • peloissa444

      koira parkaaaa, katsokaa sen ilmettä!!!

    • Psykojorma

      Tuksun ilme kyllä on niin psykoottinen ettei Pappamurattikaan pysty vastaavaan...

    • We are the world

      Voi somppuparkaa, nyt se sai herpeksen, ebolan ja kaatumataudin.

    • Jossun turinaa

      Kuka häikäilemätön rasisti on pahoinpidellyt somppuparkaa Tukiaisella?

    • Soini-setä

      Mä luulen kanssa että koko juttu oli Perussuomalaisten salaliitto jonka avulla taas yksi Somppu sai HIVin ja Herpeksen.

      Tuksu on kävelevä aikapommi.

    • nopea vaaka

      Tarkoittaa varmaan, että suhde on vaaka? Tuskin tuo muuta voi olla yhden yön jälkeen?

    • Saiko Johanna?

      Saanu munaa?
      Ainakin on perse paljaana

      • Buahaaaah

        Suomi-mies ei kelpaa enää koska se on ku patonkia pyörittelis porttikongissa.


      • melameisseli
        Buahaaaah kirjoitti:

        Suomi-mies ei kelpaa enää koska se on ku patonkia pyörittelis porttikongissa.

        Tuksun duunaminen on sama kun heittelisi olohuoneeseen nakkeja. :-)


    • VonMiau

      Tunteekohan tämä kyseinen uusi deitti tarinaa eräästä saunaillasta jonka Tuksu vietti edesmenneen Tony Halmeen kanssa keskustellen rotujen välisistä älykkyyseroista..? :----------D

    • Jeejeejeeuuuh

      No jos ei malaria tappanu niin kai se aids vie..

    • RäpMän

      Onko toi mies oikeasti SE kuuluisa Steven Thomas?????

      Siis se räppäri Doggy Steve joka heitti ysärillä suomessa keikkaa??

      • ononon

        on


      • tuhkerolla kohta hiv
        ononon kirjoitti:

        on

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Steven_Thomas

        Steven Thomas alias "Doggy Steve" (s. 1961) on yhdysvaltalainen mies, joka tuli Suomessa tunnetuksi tartutettuaan tietoisesti HI-viruksen useisiin suomalaisnaisiin vuosina 1993–1996.


      • Ja sitten
        tuhkerolla kohta hiv kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Steven_Thomas

        Steven Thomas alias "Doggy Steve" (s. 1961) on yhdysvaltalainen mies, joka tuli Suomessa tunnetuksi tartutettuaan tietoisesti HI-viruksen useisiin suomalaisnaisiin vuosina 1993–1996.

        vielä joskus kuulee miten korkea taso suomalaisnaisilla on miesten suhteen,)


    • hyivvvvv

      Ei helv.. :D Aina kun miettii et nyt toi muija veti pohjat niin parempaa on tulossa :D

    • gr331

      Somput ei piittaa tuosta hygieeniasta niin sopii kuvioihin.,

      • Elämä on rankkaa

        Voi voi Johannaa joko pohja on nähty,päissään kuin ankka ja alasti kuvassa,no kerrankin on saanut miestä????
        Näin Hesassa hänet ja aivan kamalan pelottava näky,punainen takkuinen pidennys roikkui päässä.
        Silmät pyörivät päässä ja katse oli täysin tyhjä,ei kestä enää kauan kun romahtaa lopullisesti.
        Juo itsensä loppuu jäin miettimään mitä tekee kun vankilaan lähtö koittaa?
        Pelottavinta oli se kun hän mumisi itsekseen,minä ainakin pelkäisin jos olisin hänen seurassaan.
        Koira oli kärsineen näköinen ja arka,tuli niin paha mieli.


      • pistää vihaks
        Elämä on rankkaa kirjoitti:

        Voi voi Johannaa joko pohja on nähty,päissään kuin ankka ja alasti kuvassa,no kerrankin on saanut miestä????
        Näin Hesassa hänet ja aivan kamalan pelottava näky,punainen takkuinen pidennys roikkui päässä.
        Silmät pyörivät päässä ja katse oli täysin tyhjä,ei kestä enää kauan kun romahtaa lopullisesti.
        Juo itsensä loppuu jäin miettimään mitä tekee kun vankilaan lähtö koittaa?
        Pelottavinta oli se kun hän mumisi itsekseen,minä ainakin pelkäisin jos olisin hänen seurassaan.
        Koira oli kärsineen näköinen ja arka,tuli niin paha mieli.

        Tossa kuvassa koira selvästi yrittää ottaa välimatkaa tuksuun,käy sääli varmaan on arka ja pelokas.Tuksun matkassa se varmasti kärsii ,ei saa asianmukaista hoitoa.


    • linkkiii

      mikä se peppukuva oli?
      mennyt vähän ohi tuksun tulemiset..

      • Hjääälp!

        Tosiaan, linkatkaa joku se peppukuvahommeli, on menny mulla ohi enkä löydä. Linkkiä tähän!


    • Sika-Mika

      Steve Dogg ja Tuksu ovat upea pari! Luulen tosin että muuttavat yhdessä Miamiin, paradise has an address, sinne Udin kämppään.

      • joopa joo9988

        Käsistäkö te tunnistitte ko.henkilöksi


    • Rea Listi

      HIVauttaja hivauttelee yhden yön ja katoaa. Naurettava yritys jälleen kerran Tunkerolta.

    • M.E.N. Gele

      Tuksu yrittää heikentää mustaa rotua tautejaan levittämällä.

    • "Ratchet"?
    • Suhmuran Sandra

      Mitähän Mamma tykkäisi Tuksun uusimmasta kuvasta? Ja tulostaako Tuksu seuraavaksi tumman jälkeläisen? Mielenkiintoista.

      • _A-M_

        Voin kertoa että häpeävät, mutta ovat nöyrästi avuttomia tämän ihmeen edessä. Jollaksen talossa remppa menossa, taitaa mennä kohta myyntiin. Nuorin tytär huolettaa myös, koska on kovasti kipuamassa julkisuuteen, että kestääkö pää? Veljen asiat ok. Olen muutaman kerran yrittänyt kertoa, että isä ei ole ollut sairaalassa pään takia, todetaan nyt vieläkin, ei ole psyykkisiä ongelmia, vaikka tuo himmeli niin väittää julkisesti. Sairas on joku toinen ja siksi soisin, että hänestä ei paljoa leviteltäisi juttuja, eikä kuvia. Annettaisiin vaan olla,pois mediasta, pois mielistä. Aika tehköön tehtävänsä.Tämä olkoon viimeinen kirjoitukseni aiheesta.


    • japix1

      kukakohan ton kuvan on ottanu ? Tollaseen asentoon ei saa itselakaisua ilman kamerajalkaa ja tunkilla tuskin sellaista on. eli oisko olu 3 kimpat menossa .-)

    • Koooooooo

      Kuvan otti ilmeisesti joku toinen musta äijä joka siellä piti hauskaa Tuksun kanssa.

      Harmi että Pappamuratti ei päässyt todistamaan aktia.

    • NYT RIITTI!!!!!

      Somessa liikkui taannoin joku, joka kirjoitti: Joko nyt uskotte että Johanna Tukiaisessa asuu riivaaja...alan kohta taipua uskomaan, niin alhaalla tuo ihminen kulkee, ei häpeä, eikä kadu mitään ja jos jotain negatiivista tapahtuu, se on AINA muiden syy. Ja voi voi voi tuota koiranpentu parkaa, missä joutuu mukana olemaan :( Pakko soittaa eläinsuojeluun, että joku kävisi tsekkaamassa tuon pennun olot, itse en pysty, koska en asu hesassa. Jonkun on nyt toimittava, sillä voivottelut ja kauhistelut ei kohenna pennun oloja. Koirat ei tykkää viinan hajusta.

      • Kolmen koon Tuksu

        Kuvassa Tuksun rakastamat asiat:
        Koira, Kalu ja Kurkunkostuttaja.
        Kihlasormus vielä niin ah vot. Laulu on valmis


      • lämmintä +8.8*
        Kolmen koon Tuksu kirjoitti:

        Kuvassa Tuksun rakastamat asiat:
        Koira, Kalu ja Kurkunkostuttaja.
        Kihlasormus vielä niin ah vot. Laulu on valmis

        Onkohan keikkaa pukannut kovasti, eikös se lapin lomakin jo lähesty?


      • jooooos

        Se on totta koirat inhoaa viinan hajuja.Tuo koira on varmaan kännissä haisteltuaan niin paljon viinan höyryjä.Ja muutenkin tehkää ihmiset jotain tuon koiran eteen ,soittakaa vaikka eläinsuojeluyhdistykseen jotka siellä kulmilla olette.Koira parka ei voi itse itseään auttaa.


      • gfuiagfugfsgowgb
        jooooos kirjoitti:

        Se on totta koirat inhoaa viinan hajuja.Tuo koira on varmaan kännissä haisteltuaan niin paljon viinan höyryjä.Ja muutenkin tehkää ihmiset jotain tuon koiran eteen ,soittakaa vaikka eläinsuojeluyhdistykseen jotka siellä kulmilla olette.Koira parka ei voi itse itseään auttaa.

        Luuletko ihan oikeasti ettei katkerat, demonien vallassa toimivat kateelliset hamraat siwan kassat ja polkkatukkaiset tuulipuku yh-äidit ole jo satoja tunteja hysteerisinä änkyttäneet luuriin siitä, miten the suuri eläinrakas hyväntekijä juottaa minkkiturkissaan koirille samppanijaa ja raahaa niitä usb-johdoissa, kaatuilee päälle ja jättää hoitamatta?? Jostain hyvän ja välittävän systeemin syystä tämä kaikkien koirien äiti teresa vaan pääsee kuin koira veräjästä; saa koiransa takaisin viimeistään kohtuullisella summalla jos ei pommiuhkailulla, jos ei niin hankitaan uusi koira, eihän nyt glamourinainen voi ilman tärkeintä asustetta raahautua ihmisten ilmoille.


    • kuvaa kehiin akat!

      • gr311

        Etkö osaa katsoa vittu viestejäö ja aloitusviestiä!!


      • ....................

        Ei se peppu sen näkemisen arvoinen ole. Perussuomalainen pyylevä pylly.


    • Heimo-Veli

      Tuksu on tuleva Afrikan kuningatar ja ehkä palvottu valkoinen Jumala nainen?

    • Monsieur Ugabuga

      Ainakin Jossun pepulle voi istuttaa tavaratelineen!!

    • Hyvähyvä

      Tuksu on onnensa ansainnut kaiken näätimisen jälkeen. Ei se ole teiltä pois, jos joku on onnellinen, kateelliset.

      • Hiv on tuloillaan

        Onnen? Rupuista yhden yön panoa kutsut onneksi. Kateellinen tuolle ei kertakaikkiaan voi olla, noin alas ei kukaan normaali ihminen vajoa. Tuksu joutuu ottamaan sen mitä saa, valinnan varaa hänellä ei ole.


    • suonikas ja sykkivä

      Ei olekaan keltään pois, mutta uutisen luettuaan Tuksulan munankipeät ja kateelliset kissalasinäädät sotkeutuvat lakikirjoissaan, joten tulevaisuus ei näytä kovin ruusuiselta.

      • Juupas

        Luuletko että Tuksulla on hirveästi valinnanvaraa, pitää ottaa kenet saa. Ei kaikki pysty ole ilman


    • No hah hah

      Tällä kuvalla Tuksu tulee löytämään sen luotettavan ja kunnollisen miehen jollaisen perään facessa aina huutelee. Kyllä Tunkin kanssa jokainen mies haluaa perheen perustaa.

      Missä kunnossa paikat on tuon jäljiltä? Onko enää yhtään puristuksia jäljellä :D

      • hyi hitto

        Mitä väliä puristuksilla enää on jos saa tartunnan?

        Tällä kuvalla ei löydä enää edes sitä epäluotettavaa ja epäkunnollista.


    • Rauhoitu-hyvä-nainen

      Kyllähän kaikki tietää, et Tuksu näitä juttuja ite tänne kirjoittelee. Eihän Seiskaakaan enää kamalasti sen jutut kiinnosta, joten hänen pitää itse saada itseään kuuluville ja valitettavasti myös näkyville :( Lopettais asioidensa levittelyn ja keskittyis suruaikaan.. Ja valmistautuisi vankilareissuun.

      • Kaikki ajallaan

        Miks sitä vankilareissua etukäteen pitäis ressata?
        Kannattaa pitää hauskaa niin kauan kun kykenee, kun ei tiijä milloin on päivä viimeinen...


    • Rasvari Topi

      Minä tunnen kaverin, sehän lahdessa asuva Topi. Toi käsi ulkonäöltään on tuttu, ammatiltaan se on rasvari autohuollossa, nyt tuli niin kiire ettei ehtinyt pesemään kätösiään ennen kuvausta. Ihan selvästi sen käsi on ollut vaan pakoputkessa sen takia se on niin pas-kanen.

    • Naapurin setä

      Näin Tunkin viikonloppuna (asun hänen lähellään) ja jestas...Luulin sitä löyhkää urbaanilegendaksi. Ei ole legenda, vaan surullinen todellisuus. Naama pöhöttyneenä, paskaset vaatteet päällä hän lyllersi viiden metrin päästä ja haju oli paha. Toisaalta, eikös hänen vuokrakämpässään (maksaako edes vuokraa) ole sähköt poikki, niin miten sitä vaatteita voi pestä? Tekohiuksia ja koiria pitää haalia, mutta ei ole varaa sähköön. Kuset housuissa dallaa pitkin Helsinkiä pesemättömänä. Kyllä jokainen tavisduunarikin pysyy Tunkista kaukana - ei tarvi olla herrasmies, että tajuaa hänen olevan jo avun tavoittamattomissa ja vastenmielinen puliakka.

    • imuroi bisset

      Tuksu voisi räpätä kappaleen, "Eka salilla, Vika salilla" tosin ulkonäkö ei viittaa salilla käyntiin kun ehkä siivoojana?

      • ajattele vähän

        Älä halvenna täällä siivoojia :(
        Sun vertaus on loukkaus kaikkia siivoojia kohtaan. Jonkun pitää pestä sinunkin sotkusi!


    • Elisa pohjoisesta.

      En tiedä Tuksusta mitään livenä, mutta mun veljeni asuu Helsingissä ja käy silloin tällöin siinä homoravintolassa DTM, vai mikä, niin siellä hän on nähnyt Tuksun. Vaatteet oli likaiset, parfyymiltä tuoksui, mutta alta pilkisti muukin haju. Oli ollut ihan sekaisin, siis ihan muissa maailmoissa, nosteli kippistä näkymättömän kavaljeerin kanssa. Veli sanoi, että häntä näky yökötti. Sanoin, että eikö sua säälittänyt? Hän siihen, että voi v....se saatettiin ulos, eikä laittanut hanttiin, perään joku nakkasi kaksi isoa muovikassia, täynnä Tuksun omaisuutta! Siis kantaako se mukanaan kokoajan omaisuuttaan, niitä mitä ei ole varastettu? Veljeni kertoman mukaan, ei ole ihme, että Tuksu todellakin luulee, että häneltä varastetaan tavaroita. Itse se niitä jättää joka puolelle. En siis moiti, enkä hauku häntä, totean vaan tosi asiat ja minua kyllä säälittää hirveästi, mihin jamaan aikuinen nainen( oma tytär saman ikäinen) on itsensä saattanut. Eikö kukaan omaisista saa hänelle hoitoa ja hoivaa?

      • djfjhgf

        Tuksu voisi majoittua vastaanottokeskukseen mustan miehen morsiamena. Järjestyisi majapaikka Hämeenlinnaa ootellessa.

        Kuka tietäs onko tuo mies Tampereen mamuja? Vai oikeesti HIV-Steve niinkuin täällä väitetty?


      • Strömsössä

        En sääli Tuksua yhtään, itse on elämänsä tuohon jamaan saattanut turhilla glämöörihoureillaan, eikä ole koskaan ollut normaali ajatuksiltaan tai visioiltaan. Aina vain jotain haaveita ja toiveita, ei koskaan ole ajatellut tulevaisuutta eikä kouluttautunut yhtään mihinkään. Kaikki joutuvat nuorena ajattelemaan tulevaisuuttaan ja mihin kouluttautuu, jotta voi elättää itse itsensä ja jopa vielä perustettuaan perheen.

        - Tuo röhnäke ei ole muuta tehnyt, kuin jo nuoresta esitellyt kaikki reikänsä yleisölle ja esittänyt naistenvälistä nuoleskelua ja pahempaakin lepakkoseksiä (silloin alkuaikoina, kun Dolls oli vielä ryhmä).

        Näin siinä sitten käy, tuohan on ollut ennustettavissa, kun ei ole ollenkaan mitään todellisuudentajua, aina on ollut muiden elätettävänä muitten nurkissa, ne pennoset, mitkä on saanut kauheista trukkilavalla tai biljardipöydillä tehdyistä esitetyistä muka-esiintymisistä, ovat suoraan menneet kurkusta alas, minkäänlaista, omaa ylöspitoa ei ole ajatellut, kaikki vaan pitäis tulla kun Manulle illallinen.

        No, kyllä se senkin saa sitten siellä vankilassa - täyden ylöspidon !

        Ei käy kuin


    • Eino Keino

      Kevät tuli, lumi suli, Tunkki sanoi "puli, puli".

      • Neekerinpiaru:

        pRöööÖötTtt


    • getalife

      Mistähän se johtuu että jos valkoinen nainen on mustan kanssa, on nainen silloin ihan pohjalla ja kauhea vosu? :D Olen itsekin ollut tumman miehen kanssa, koska ihmisen väri ei merkitse minulle mitään. Ja kyllä, nautin suuresti ;)

      Ja olen tosiaan vähän yli parikymppinen, nätiksi kehuttu nainen jolla on terve itsetunto ja elämäntavat. En ole yksinäinen enkä myöskään mikään seksiriippuvainen. Sanotaan vain että olosuhteet olivat otolliset ja näimme useammin kuin kerran :)

      Ja en kadu että jäi joku pienimunainen ja huonot tavat omaava suomalainen mies kokeilematta.... en tarkoita suinkaan että kaikki suomalaiset miehet olisi tällaisia ja mustat herrasmiehiä mutta tällaisia kokemuksia on monilla muillakin kuin minulla :)

      Ilmeisesti suomalaiset miehet pelkää että tummat miehet vie kaikki naiset kun naiset juoksee ilmeisesti aina sen ison vehkeen perässä. Muita syitä ei tietenkään voi olla, eihän? :D Ei esimerkiksi yhteen sopiva luonne tai kiva ulkonäkö. Mutta eikö pitäisi olla sitten tyytyväinen että Tuksu on iskenyt jonkun tumman, on siis yksi musta mies vähemmän vapailla markkinoilla....

    • rosie3

      Vai jäi "joku pienimunainen suomalaismies" kokeilematta. Voi itku, mikä menetys. En ole pienimunaisia miehiä tavannutkaan, kun olen "sieltäkin" timmi.

      • getalife

        siinä taitaa olla yksi jolta jäi näkemättä rivien välissä oleva sarkasmi.... :)


      • NiggaLife
        getalife kirjoitti:

        siinä taitaa olla yksi jolta jäi näkemättä rivien välissä oleva sarkasmi.... :)

        Niggafart: PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT


    • voihaelämänkevät
    • Onnea Johanna

      Musta mies on jäänyt näköjään matkasta.
      Nyt on mukana Ville Schroderus, joka on laihduttanut 64 kg.
      Nyt Johanna rupee laihtumaa kun on asiantuntija apuna.

    • Palkkapäivä

      Laivalta oli Tuksusta kuva seiskassa. Tissiä näytetään. Ja Tontsalle puhelimessa vannoi lähtevänsä Miamiin Villen ja koirien kanssa viime yönä ja jäävänsä sinne. Että eikö se päässytkään Losin koneeeseen? Heh. Kamala känni päällä Jossun kämpässä keskustassa ja menossa vielä baariin.

      • ÄplleMäk

        No sen verran, mitä käytin "lähdettäni" tiedetään, ettei albertin asunnolla ole J käynyt moneen päivään. Olisko sitten lähtenyt lentoon...tuuuskin. Jossain kaverin tykönä koiransa kanssa loisii ja lokkeilee. raahaa niitä kassejaan.


      • iida aalberginkatu
        ÄplleMäk kirjoitti:

        No sen verran, mitä käytin "lähdettäni" tiedetään, ettei albertin asunnolla ole J käynyt moneen päivään. Olisko sitten lähtenyt lentoon...tuuuskin. Jossain kaverin tykönä koiransa kanssa loisii ja lokkeilee. raahaa niitä kassejaan.

        Ei näkynyt kasseja, vaan ruskea laukku ja toisessa kädessä kökötti mopsin pentu, hyvin apaattisen oloinen pennuksi. Teki mieleni sanoa pari painavaa sanaa, mutta itsesuojeluvaisto voitti. Surkuttaa se pentu :(


    • Tappolan isoa

      Pitääkö Tuksu Tampereesta ja mustasta makkarasta?

    • mustaa magiaa

      Tuksun kannattaisi perustaa Stadiin makkaratehdas ja oma grilli ??

    • puti1

      Siitä "Tapolan pojasta" ei muuta havaintoa kuin yksi kuva?

    • rcuvobnpm

      Entinen blondi prinsessaruusunen-pehko on siis vaihtunut Ariel-merrrenneitotyyliin. Sopii Johannalle kuin nenä päähän! Sadan vuoden prinsessaunien jälkeen heräsikin todellisuuteen pelkkänä suomuturjakkeena, yhtä pohjalla kuin Ariel. Niiin pohjalla..Oikealla Arielilla sentään pysyi simpukankuoret tissiensä näkösuojina. Johannan rintaproteesit ne vaan jatkaa venymistä vuosi vuodelta. Omituiset nännit. Paksut, maksaläiskittyneet ja oranssit. Kuin vanhan imettäneen orangin nisät.

    • melkeen nykänen

      Olen minäkin tuon ariellin nähnyt livenä ja se on kuulkaas melekoisen pysäyttävä näky. Ei oo ottanut eteen kahteen viikkoon, sen jälkeen. Vaikka olen melkeen Matti Nykänen.

    • kerrankin isoa

      Johannan kommentti "Musta tuntuu"

    • turhaakiturhempi

      Ai tuksu ei saa enään oman väristä. No samaa tyyliä on alkanut harrastaa myös mies puoliset luuserit Suomessa. Keskinen , Tauski esimerkiksi. Kun nämä ovat käyneet läpi värilliset ehdokkaat niin tuksu ja tauski päätyvät yhteen?

      Tuksu muuten häiritsee todellisia tähtiä meileillä joissa anelee yhteis esiintymisiä heidän kanssa. Kuinka epätoivoinen ihminen tällaista tekee? Ehdottomasti Suomen turhin julkkis.
      Tauski Tuksu Nr.1
      Kumpikin toimii 100% varmana ehkäisy keinona. Katso kuva ja ikinä ei tee mieli seksiä sen jälkeen! :D

    • Saikuinsaikin miestä

      Se oli Tunkille vain yhden yön ONNI, turkkilainen varmaa oli.

    • polperi

      Näitä pikapanoja Tunkilla on riittänyt. Mustat pojat eivät hajusta välitä.

    • fordilla

      Musta on mukavampi, värillä ei nii vällii kuhan on musta, aslakilla tais olla liian pieni vehe tuksu on turvonnu enkeli, musta mies hiukan kärjellä sivaltelee niin homma sujuu.

    • mulantti

      Mä luulin että Tuxu ei voi enää vajota alemmax vaa on jo pohjal mut näköjään se pääs vielä alemmax vajottua :D
      toivottavasti ei synny tosta suhteesta sekarotuista oliota tähän maailmaan.

      • ma muntti

        Kun tuksu vajoaa pohjalle, se kaivaa kyl ihan itte ne mullat veks ja eiku alemmas.


      • Kumit kunniaan

        Miten sä oot sitten vahingonlaukauksena päässyt syntymään? Ei ole äitisi muhinoidessaan isäsi kanssa ymmärtänyt kumista yhtään mitään. No sattuuhan niitä vahinkoja, kun hetken huumassa köyritään.


      • fnlwbglwbgil

        Eiköhän se vauvan ihoväri ole ihan viimeinen huolen aihe jos on tunkero äitinä!?


    • kansainvälistä

      Sellaista se on olla kansainvälinen kaunotar. Ei taida enää montaakaan kansallisuutta puuttua?

    • kylän ainut

      Tuksu olisi varmasti jossain Afrikan heimossa se kylän kaunein VAALEA nainen?

      • varakkuuden merkki

        Jossainpäin Afrikkaa osataan arvostaa tuommoisia hieman rehevämpiä naisia. On mistä kiinni ottaa.


      • hiukan epäilen
        varakkuuden merkki kirjoitti:

        Jossainpäin Afrikkaa osataan arvostaa tuommoisia hieman rehevämpiä naisia. On mistä kiinni ottaa.

        Aikas vähän taitaa enää kannibaaleja olla?


      • Kongon Soppamies
        varakkuuden merkki kirjoitti:

        Jossainpäin Afrikkaa osataan arvostaa tuommoisia hieman rehevämpiä naisia. On mistä kiinni ottaa.

        Kun Tuksun laittaa pataan, siitä riittää syötävää viikoksi koko kylälle.


    • Mahmudi 123

      Ihanaa, että nyt on uusi sulhasehdokas

    • Oli ja meni kans

      Tuhannen ja yhden yön tarinoita nämä.

    • Riivattu Sielu

      Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIIVAAJA!!!!

    • HivAkka

      Liittyykö tää Doggy Steven Thomas myös Dollseihin? Onko Tuksu muuten käynyt testeissä ettei muhisi mitään yllätystä verenkierrossa?

    • Doggystyle.

      Joku väitti että Doggy Steve asuisi nykyään tampereella. Tuleekohan räppäämään Tuksun keikalle?

    • Musta tuntuu

      Ai että sai Tuksu kunnon mustaa melaa. Saikohan suuhunkin ja papanaluukkuun paljaalla?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe