Ostetaan 2e 2007 väärä kartta raha

JaniMäkinen

Eli ostan 2e kolikon vuodelta 2007 jossa on vanha 2006 kartta. Ns, väärä kartta raha. Tarjoan 80-140e kolikon kunnosta riippuen. -Jani

8

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha hakea

      Tarkoitat vissiin 2006 2 euron kolikkkoa jossa on uusi kartta. koska ei kyllä tuota mainitsemaasi virhettä ole olemassakaan

    • Myyjä

      Hei!
      Minulla olisi 2e kolikko vuodelta 2007 joka on Rooman sopimus 50v. Siinä on minun mielestä se 2006 kartta. Voit katsoa sen kuvaa www.kolikot.com

    • Vääräkartta 65e-90e!
    • väärät
      • Vääräkartat tippuvat

        Miksipä juuri tuon halvimman myyjän kiertäisit? Käsittääkseni kuitenkin paras myyjä Suomessa mitä harvinaisimpiin euroihin tulee, tavallisempia eurojahan sieltä ei taida saada. Ainakaan itse en ole kuullut kuin kehuja tuosta www.kolumbus.fi/mjk/eurot

        Huuto.netistä kannattaa tietenkin ensin katsoa, jopa harvinaisempia kohteita näkyy aina joskus myynnissä. Vääräkartat ovat tulleet hinnassa koko ajan alaspäin.


    • väärät

      Hei

      Yksinkertaisesti Keräilyraha.fi ja jncoins.com molemmat maksaa verot toiminnastaan .
      Yksityisiltä voi ostaa esim: Huutonetistä halvemmalla

      • jamppe7

        kaikki kolme noista ihan hyviä, voin suositella. yhdenkään veroilmoituksia en ole itse tarkistanut eli sitä puolta en osaa kommentoida mutta tuskimpa ainakaan tuolla huutiksessa niitä veroja kovin ahkerasti maksellaan....

        huutiksesta voi tehdä löytöjä, mutta ei sieltä yhtä kattavaa valikoimaa löydy kuin monilta kauppiailta. sitä paitsi nämäkin kauppiaat ovat tunnettuja ja luotettavaksi havaittuja, huutiksessa sen sijaan on myyjiä vähän joka lähtöön.....


    • väärät

      Hei
      Yksityinen voi huutonetissä myydä omaisuuttaan 5000 euron edestä . Jos sitä tavaraa ei ole ostettu myynti tarkoitukseen . Itse suosin yrittäjiä jotka maksaa verot toiminnastaan . Ei rehellinen yrittäjä pysty kilpailemaan ns. puoli ammattilaista vastaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe