Ikävä

Ikävä kasvaa

Sua!!

38

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnontyöntekijä

      Miten viestisi Ikaalisiin liittyy, jotakuta paikallistako kaipaat? Kerro toki lisää, josko tyyppi löytyisi.., me täällä kun tunnemme kaikki toisemme;)

    • Ikävä kasvaa

      Olen aivan varma siitä, että ikävöimäni henkilö lukee aktiivisesti tätä palstaa, ja saattaa jopa olla monen kirjoituksen takana.
      Tahtoisin tietää hänen tuntemuksistaan. Onko ikävä molemminpuolista?
      Onko kukaan muu koskaan ikävöinyt niin että sydäntä särkee?

      • kunnontyöntekijä

        Jaa, asiaa ei auta jos et kerro kelle nämä tuntemuksesi osoitat?


      • lämmin tunne
        kunnontyöntekijä kirjoitti:

        Jaa, asiaa ei auta jos et kerro kelle nämä tuntemuksesi osoitat?

        Etsin sitä maailman ihanimmin hymyilevää yli kolmekymppistä
        naista joka käy Osuuskaupassa.


      • hymyillään
        lämmin tunne kirjoitti:

        Etsin sitä maailman ihanimmin hymyilevää yli kolmekymppistä
        naista joka käy Osuuskaupassa.

        Tiistaina siellä.


    • homoileva hiihtäjä

      Helpottaa ajan myötä.

    • rakastunut2

      Ikävä on iso asia.

    • kunnontyöntekijä

      Ilmeisesti et tiedä hänen nimeään? On siis ihastus josta tiiät vain että käy osuuskaupassa? Tuntomerkit täsmää tosi moneen..tosin en tiiä moneenko tällä palstalla.

    • yksinäinen susi

      Ikävä on merkki siitä että välität

    • kunnontyöntekijä

      "Olen aivan varma siitä, että ikävöimäni henkilö lukee aktiivisesti tätä palstaa, ja saattaa jopa olla monen kirjoituksen takana. "

      Millä nickillä hän täällä esiintyy?

    • Hoikkala setä

      Rouva Hoikkala?

    • Ikävä kasvaa

      Ikävän kanssa oppii elämään. Ja onneksi välillä näen vahingossa
      Ohimennen tätä kauan kaipaamaani henkilöä, joka on osoittautunut
      Ahkeraksi s-marketissa kävijäksi nykyään.
      Oletteko koskaan kukaan rakastanut varattua ihmistä?
      Mitä sen tunteen kanssa kuuluu tehdä?

    • kunnontyöntekijä

      "Oletteko koskaan kukaan rakastanut varattua ihmistä?
      Mitä sen tunteen kanssa kuuluu tehdä?"

      Voi olen ja voin kertoa et kamalaa on =(. Viisas oisin jos neuvoa osaisin, ite päätyny oleen tekemättä mitään.

    • Ikävä kasvaa

      Voiko sitä sitten vaan olla rakastunut varattuun
      Ja elää sen asian kanssa? Onko rakkauden kohteen
      Hyvä tietää asiasta vai onko parempi pitää
      Tunteet ominaan?

      • ei perherikkoja

        Pidä vaan tunteet sisälläsi. Varattujen perheitä ei sovi rikkoa jos on pieniä lapsiakin. Silloin menee omat tunteet edelle. Ajatelkaa lapsia. Kuka haluaa rikkoa perheitä. Minun sisäinen tunne ei tuollaiseen peliin ryhtyisi, en voisi.


      • koettu on
        ei perherikkoja kirjoitti:

        Pidä vaan tunteet sisälläsi. Varattujen perheitä ei sovi rikkoa jos on pieniä lapsiakin. Silloin menee omat tunteet edelle. Ajatelkaa lapsia. Kuka haluaa rikkoa perheitä. Minun sisäinen tunne ei tuollaiseen peliin ryhtyisi, en voisi.

        No ehkä se rauhoittaisi tunteita jos muutaman kuukauden salasuhteen pyöräytätte. Ei ne lapset siitä mitään riku, jos pidätte homman piilossa muilta. Ja jos menee vakavaksi, niin ehkä siinä perheonnessa olikin jotain jo todella pahasti pielessä.


      • kasvanut ikävä

        Kerro nyt ihmeessä rakkautesi kohteelle tunteesi. Tässä maailmassa on muutenkin liian vähän rakkautta. Mietitte sitten yhdessä miten homma jatkuu ja voi olla, että jos hyvin käy saat vastarakkautta!


    • minttu11

      Ikävöin Ainoa

      • Kilvakkalan Kaupoi

        Ikävöin JiiÄssää


      • pettynytmi
        Kilvakkalan Kaupoi kirjoitti:

        Ikävöin JiiÄssää

        Se karkasi Ylöjärvelle.


    • Limpparia

      Ikävöin kimpsaa!!!!

      • tyttö vaan

        Niin minäkin.


    • Kotiinpäin

      Näin me kaikki! Tule kimpsa kotiin!

      • halleluuujaa

        Kimpsa on jo kotona!


    • kunnontyöntekijä

      "Voiko sitä sitten vaan olla rakastunut varattuun
      Ja elää sen asian kanssa? Onko rakkauden kohteen
      Hyvä tietää asiasta vai onko parempi pitää
      Tunteet ominaan?"

      Uskoisin sen toisenkin osapuolen aina tietävän.., itehän sitä luulee osaavansa peittää tunteensa mutta kyllähän se aina näkyy, ulkopuoliset huomaa herkemmin kuin ite osaa kuvitellakkaan (ne kuuluisat ruusunpunaiset lasit päässä ku kulkee). Eikä siinä mitään pahaa ole, ei asian eteen tarvi mitään tehä jos haluaa maineensa säilyttää....ainaki näin naisena vaikee kuvitella kenenkää miestä mennä vokottelemaan. Vaikka uskonkin että parisuhteesta ketään ei "vietellä" vaan suhteessa on alunperinkin oltava jotain vikaa jos toinen sieltä suhteesta lähtee ja usein se "kolmas osapuoli" onkin ollut vain välikappale eikä siis oikea syy eroon. Olen olllut siinäkin roolissa, tahtomattani ja tietämättäni. Jokainen tekee omat päätöksensä, ite en menisi rakkautta tunnustamaan. Oletko varma että tämä ihastuksesi on varattu?

    • kirjoittaja2

      mielestäni sinun pitäisi antaa jonkunlainen vihjaisu että tämä "lukija" voisi ehkä muistaa sinut.

      T: Ahkera lukija, harva kirjoittaja, myös naispuolisen henkilön näkemistä kaipaava.

    • Ikävän toinen puoli

      Tiedän tunteesi "ikävä kasvaa". Tunnen samoin sinua kohtaan, edelleen. Koska olemme molemmat varattuja, on kaikkien kannalta parempi että pidämme tunteet omassa tiedossamme. Uskon siihen, että meille löytyy vielä hetki kahden tässä maailmassa. Teemme sitten totta unelmistamme. Malta hetki vielä.

    • kunnontyöntekijä

      Sinänsä hyvä neuvo "Kirjoittaja 2":lta mutta uskaltaisitko itse noudattaa antamaasi neuvoa? Tämä on kuitenki nii pieni kylä ja riski siitä että joku muu kuin tämä ihastus tunnistaa voi olla liian suuri.

      • kirjoittaja2

        kyllä. uskon että vain minä tietäisin jos vihjaisu olisi minua kohtaan.


    • ei tarvetta tuntea

      Aiika hassu juttu, joku sanoi, että Ikaalisissa tunnetaan kaikki, onneksi en tunne kuin pari ihmistä, enkä aijo tuntea yhtään enempää.

    • häirikkö

      Entäs jos ihastus ei ole molemminpuolista. Siinähän sitten ihailet,toivottavasti jääkin silloin sille asteelle, muuten menee jo häiriköinnin puolelle.

    • kunnontyöntekijä

      "Entäs jos ihastus ei ole molemminpuolista. Siinähän sitten ihailet,toivottavasti jääkin silloin sille asteelle, muuten menee jo häiriköinnin puolelle."

      Niinpä! Tuon kun tajuaa niin onki syytä käyä tunnustamassa niin saapahan siinä jo sitten tiion onko sitä vastakaikua vai ei ja jos ei ole niin saa ainaki asian päätökseen.

      "kyllä. uskon että vain minä tietäisin jos vihjaisu olisi minua kohtaan."

      Hyvin yksilöidyn vihjaisun (jonka vain sinä voit tietää, jossa on siis jokin "piilosanoma") luulisi että moni muu sinut tunteva saattaisi arvata? Toisaalta olisiko se ny kovinkaan suuri harmi.., vallankaan jos sinulla on toinen tilanne kuin ap:lla jonka ihastus on varattu.

      • apupoika antero

        Kuka on ap?


    • kunnontyöntekijä

      "Kuka on ap?"

      Rohkee poika olisi jos kertoisi (rohkenen epäillä). Mutta jos tarkoitat kysymykselläsi ettet tiedä termin "ap" merkitystä niin sillä tarkoitetaan ketjun aloittajaa, tulee ihan vaan sanasta "alkuperäinen".

    • kunnontyöntekijä

      Korjaan vielä edellistä.., lyhenne tulee sanoista: "alkuperäinen postaaja".

    • kunnontyöntekijä

      "Aiika hassu juttu, joku sanoi, että Ikaalisissa tunnetaan kaikki, onneksi en tunne kuin pari ihmistä, enkä aijo tuntea yhtään enempää."

      taisin olla minä kun näin värikkäästi ilmaisin; "..mehän tunnemme kaikki täällä toisemme;)". Huomaa: silmäniskuhymiö...tahtoo tarkottaa että oli ihan sarkastinen heitto tuo.., mutta positiivisessa hengessä. Hyvä on ihmisiin tutustua, mut tuttavuuksissaki enempi painaa se laatu kuin määrä, vähempikin voi olla enempi siis. Itsekin toivon että joitain ihmisiä en olisi koskaan tavannutkaan ja jostakin taas saatan aatel et oisinpa tavannu juuri hänet jo aiemmin.

      Kaikkea hyvää ap:lle ja muille ikävissään kieriskeleville ujoille.., koittakaahan reipastua ja uskaltautua lähestymään näitä ikävöitsemiänne tyyppejä.

    • ikä kaikki

      Kyllä se ohi menee!

      Kaikki menee ohi, trust me.

      • hyvää yötä

        Totta. Kuolema kuittaa * velat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe