Kysymys mersun tietäjille?

ensimmäinen korjaus.

Kuinka paljon tiedätte mersulla ajettun kilometreissä ettei sille ole tehty mitään muuta kuin öljyn vaihdot ja suodattimet ja renkaiden vaihdot?

Eli paljonko kilometreissä on päästy ilman yhtäkään osan vaihtoa,olisiko 100000km lähellä,siis tässä mietin jo moniurahihnaakin paljonko se kestää,lienee 124 sarja kuitenkin se jolla on päästy tekemättä yhtään mitään mutta mitkä on ne maksimi kilometrit?

Hyväksytään vain nyt todelliset mersun tietäjien tietämys.Mersufoorumilta ei tietoa ole.

Siis mitään ei tehdä vain ajoa,mihin asti on ajettu kun ensimmäisen osan on joutunut laittamaan.(lamppujen vaihdot hyväksytään muuta ei)se on maksimi korjaus mitä saa olla.

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuristahan se on kiinni. Siinä missä jokaisella merkillä.

      Esimerkiksi omassani moniurahihna on kestänyt huomattavasti yli tuon 100 000 kilometriä. Toisaalta olen joutunut suuttimen tiivisteen vaihtamaan, eli itselläni tuo 100 000 ilman yhdenkään osan vaihtoa jäi haaveeksi.

      Veikkaa, että kyllä ilman huoltoja auto liikkuisi miljoonan helpostikin. Pitäisi vaan olla pitkää matkaa ja vähät välittää pikkuvioista, kuten iskareista, yms. Moottorihan kyllä kestää, varsinkin vanhemmissa mersuissa. uudemmissakin huollettuna tietysti.

    • 314

      Katsotaan nyt, voi olla, että pääsen tuohon 100.000 km!
      W211 200CDI -09. Seuraava huolto edessä lukemalla n. 105.000
      syksyllä samoihin aikoihin katsastuksen kanssa.
      Auto täyttää 09/14 viisi vuotta, eli n. 21.000 km vuodessa keskimäärin.
      Renkaitahan tietenkin menee, 17" ovat jo kalliinpuoleisia.
      Nyt 90.500 km.

    • älä osta mersua

      ajakaa ne hyvänen aika jo paaliin cdi mersut kuuluu 100tkm kohdilla paaliin ja ostaakaa volvo tai citroen c5 tai toyota

    • 314

      Edellinen kirjoittaja ei ymmärrä lukemaansa!
      Ei tässä kukaan ole autoa ostamassa!
      Lisäksi tämä ei ole mikään kinneripalsta, vaan kysymys oli suunnattu Mercedes-Benz-autojen omistajille!
      Jos herralla kuitenkin on joku näkemys asiasta, niin herra lukee ensin, mitä aloittaja kysyi ja lopettaa turhanpäiväisen öljykaminoitten mainostamisen!
      Aprillipilanakin tosi huono!

      • Paavo Pesusieni

        Minusta aloittajalla hieman outo asenne siitä kuinka pitkälle pääsee ennenkuin jotakin laukeaa. Kun on tiedossa että jollekkin hilavitkuttimella alkaa käyttötunnit täynnä on useimmiten halvempaa vaihtaa tai korjata se ennenkuin se sanoo sopimukset ylös siinä nimittäin saattaa hajota muutakin.


    • ??????

      Osta mersu itelles ja kokeile sitten saat pers tuntumaan johtotähteen!

    • älä osta mersua

      älä hyvänen aika osta mersua ne on aivan paskoja osta toyota tai citroen c5 tai volvo siinä on laatua

      • Paavo Pesusieni

        Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, Kreikka maksaa velat takaisin suomelle ja nuo edellä mainitut ovat laadukkaita autoja. Uskoo ken tahtoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe