Hyvä veteenlasku paikka Turun seudulla

Sutii

Mistä löytyisi hyvänmallinen etuvetoiselle autolle ja 1000kg venepaketille sopiva vesille lasku nosto luiska?

11

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin

      Raisio Hahdenniemi.Ilmainen!Vielä?

      • Joonas.

        Juu ,saisivat laittaa maksun ulkopaikkakuntalaisille.


    • luiskailua

      Majakkarannan laskuluiskaa ei ole (vielä) revitty pois eli sieltä ilmeisesti, uudesta korvaavasta luiskasta ei ole mitään uutta tiedotettu, edes tammilehdon infossa ei tiedetty mitään siitä kun kysyin vaikka kaupungin sivuilla sitä paikkaa vihjattiin uudeksi. Raisiossa ei saa jättää traileria mihinkään ilmaiseksi, naantalissa sama juttu eikä siellä ole maksuttomia parkkipaikkoja muutenkaan, ei taimossa eikä vanhassa kaupungissa, melkein sitten jää enää kaarinan hovirinta vaihtoehdoksi.

    • Fjooordmies

      Eiköhän edellä mainituista Raisio ole paras. Pitkä ja loiva ramppi.

      Turun Majakkaranna ramppi on aika jyrkkä jos etuvetoautossa ei riitä puhtia ja muutenkin paikka on aika suojaton.
      Kokemuksena tälläinen episodi Majakkarannasta, kun itse myin edellisen veneeni, joka painoi vene traileri n.1300kg, kaverille, joka koitti sen kiskoa Turun Majakkarannasta ylös 1,8l Ford C-Max:illa ja kyllä oli Föördi ihmeissään, että mitäs nyt tapahtuu.
      Noh, kyllä se sieltä muutamalla vedolla loppujen lopuksi nousi. Seurauksena tosin jäätävä palaneen kytkimen käry ja moottorin vikavalon syttyminen. Itse olin monesti tätä ennen silloisella kakkosautollani Volvo 240:llä laskenut ja nostanut veneen ko. paikasta ilman mitään ongelmia, mut noi Volvot onkin aikamoisia traktoreita... joka tavalla.

      • painavatvehkeet

        Joo, samaa mieltä, Majakkaranta on jyrkkä. Raisio riittävän loiva etuvetoselle mut se trailerin säilytys pitää sitten miettiä erikseen, ellei kyseessä ole vain sesonkilasku ja siitä venepaikalle.
        Itsekin olen polttanut yhden etuvetoisen Fiatin kytkimen 700 kiloisen veneen vedossa, se oli tosin ihan muualla kun turrussa,


      • ei ole
        painavatvehkeet kirjoitti:

        Joo, samaa mieltä, Majakkaranta on jyrkkä. Raisio riittävän loiva etuvetoselle mut se trailerin säilytys pitää sitten miettiä erikseen, ellei kyseessä ole vain sesonkilasku ja siitä venepaikalle.
        Itsekin olen polttanut yhden etuvetoisen Fiatin kytkimen 700 kiloisen veneen vedossa, se oli tosin ihan muualla kun turrussa,

        "turrussa" :)
        Raisio ei ole Turrussa eikä edes Turussa.


      • kuntauudistusko
        ei ole kirjoitti:

        "turrussa" :)
        Raisio ei ole Turrussa eikä edes Turussa.

        Kohta on, jahka seuraava hallitus jatkaa kuntien päällekkäisyyksien järkeistämistä veronmaksajien kuorman helpottamiseksi ;)

        Veneilijälle turussa, jossa on yksi ainoa yleinen luiska, koko lounaisrannikko on yhtä turun seutua, luki karttapaperilla mitä hyvänsä.


    • dodod

      Ruissalon marinassa on hyvä ramppi.

      • tihutyön korjaaja

        siis se jäätelöterassin takana oleva hienoa hiekkaa oleva ramppi johon jää kiinni autolla. Niin se, joo tottakai.......


    • 18+2

      Laskimme eilen purjeveneen veteen S-Marinissa sinne tuli aloituksen tapainen yhdistelmä. Betoniliuska siellä syvenee 7m metrin matkalla 2 metriä, että on varmaan melko hyvä ko. tarkoitukseen.

      • tihutyön korjaaja

        joo mut se on palveluyrityksen luiskan ja suljetulla alueella. Kerro nyt sitten samalla hinta per laskeminen Itse kun soitin kerran yhteen toiseen palvelusatamaan niin sanottiin pokkana 100 euroa/lasku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe