Fitim Latifi on myöntänyt

ikävää....

http://www.uusimaa.fi/artikkeli/287966-fitim-latifi-myonsi-osallisuutensa-torkeaan-pahoinpitelyyn

 Törkeästä pahoinpitelystä epäilty nyrkkeilijä Fitim Latifi on tunnustanut osallisuutensa pahoinpitelyyn 5. tammikuuta. Myös kaksi muuta epäiltyä ovat tunnustaneet syyllisyytensä.

Poliisi odottaa vielä joitakin teknisiin tutkintoihin liittyviä lausuntoja, muun muassa lääkärin lausuntoja. Rikoskomisario Mia Tuominen arvioi esitutkinnan valmistuvan huhtikuun aikana, jonka jälkeen tapaus menee syyttäjälle syyteharkintaan.

Että tälläinen nuorten esikuva meillä on!!!

11

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1313

      Kalle ei ehkä tehnyt riittävän selväksi sälleille että salin ulkopuolella ei sitten nyrkkejä heilutella

    • ....

      Joo, ei tosta esikuvaksi ole kenellekkään...

    • naisten hakkaajat ku

      Huhut kertoivat, että opetti pitsakuskia olemaan pahoinpitelemättä naisia. Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitävä tämä huhu on.

      Mutta opetus taisi iskeä omaan nilkkaan, kun meni ura vessan pönttöön,.

    • 169

      Eikös nämä sankarit hakanneet kolmeen pekkaan , kuinka iso ja vaarallinen mies on tämä uhri ??

    • Tuota tuossahan

      kuulopuheiden mukaan kävi niin et bekun shaipi yllätettiin usemman miehen voimin takaapäin. Väijytys oli asetettu pimeään rappukäytävään ja takaapäin
      oli hyökätty isolla porukalla yhden miehen kimppuun ja apuvälineitäkin oli ollut.

      Sinäänsä raukkamainen teko jos olis menny päivänvalossa sanomaan et nyt tapellaan niin shaipi olis niputtanu yksitellen joka jätkän pinoon.
      Mutta minkäs teet, pelkurit on pelkureita.

      • Ja sen vielä

        sanon et ei shaipi mikään iso ukko oo mut nopea ja kova käsistään mut
        ei ny sentään samanlainen ripakinttu ku latifin veljessarja.


    • 414

      Jotain mätää tässä on , ukon täytyy olla tosi kova luu jos pitää olla 3 juippia joista yksi ammattinyrkinheiluttaja !!!

    • Oli niitä

      enemmän ollu ku kolme. Se et on ammattinyrkkeilijä ei meinaa
      sitä etteikö kovaotteinen kadunmies kolauta helpostikin tajuttomaksi.

      • Olen kuulut

        että Virosta tulee ammattimiehiä rakenustyömaille.
        Valitettavasti maallikotkin tekee monasti parempaa työtä.
        Eiköshä sama päde jokaiseen ammattikuntaan, olise
        nyrkkeily tai timpuri.


    • Fitim laFiti

      Tässä fitimin oma tiedoite asiasta:


      Niin kuin olette varmasti katsoneet uutiset ja lukeneet lehdestä tai kuullut jostain, haluan sanoa itse muutamia sanoja itse asiasta
      Minä en ole ylpeä siitä mitä olen tehnyt, päinvastoin olen pettynyt itseeni. Mun olis pitänyt ratkaista tää asia toisella tavalla. Mutta kaikki me ollaan vain ihmisiä, emme valitse aina sitä oikeata tietä. Kukaan ei ole täydellinen, minä tein myös virheen.
      Ne jotka tuntevat minut, tietävät millainen oikeasti olen. Olen aina ollut kärsivällinen, olen välttänyt kaikki ongelmat, kestänyt kaikki vastoinkäymiset ja jatkanut omaa matkaani. Mutta tällä kertaa en kestäny enempää. Liian kauan kestin hänen provokointia, haukkumisia,herjaamista, kiusauksia, vainoamista ja loukkaamisia. Monta vuotta jouduin kestämään vanhaa kaunaa, ja kenelle tahansa tulee raja jossain vaiheessa vastaan.Ja niin minullekin tuli raja vastaan.
      En yritä puolustella tekoani, tiedän että tein väärin, Haluan että ymmärrätte paremmin kun itse kerron asiasta, Joka tapauksessa en aio yhden virheen takia menettää kokonaan toivoa kaikesta.
      Tiedän että se ei tule olemaan helppoa, mutta aion jatkaa omaa elämääni, yritän kestää kaikki seuraukset ja pysyä vahvana.
      Nyrkkeily urastani en osaa sanoa vielä mitään enempää, mutta ehkä tulevaisuudessa palaan takaisin kehään.
      Haluan vielä pyytää anteeksi mun perheeltäni, joille olen tuottanut surua ja häpeä, myös ystäviltäni pyydän anteeksi ja kannattajilleni joita olen pettänyt pahasti
      T: Fitim"

      • nsgnjsfjj

        Ihan tyypillinen Kosovon banaani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe