Silmänruokaa lesboille!

Sovi-mies

17

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai sitten ei

      Taitaa olla enemmän silmänruokaa sulle ja muille heteromiehille kuin lesboille. Tosin en tiedä varmuudella mitä kakki muut lesbot pitävät silmänruokana, mutta mä en kokenut mitään silmänruokajuttuja noista kuvista. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että kaltaisillasi heteromiehillä on yksinkertainen ajatusmaailma jos kuvittelevat parin ventovieraan naisen pimppakuvan olevan lesboille silmänruokaa.

      • lesbomystiikkaa

        No mikä on lesbolle silmänruokaa? Joku lihava tatuoitu lähiön siiderivalasko? Lesboilla on taipumuksena mystisoida seksuaalisuuttaan aivan kuin se olisi jotain käsittämättömän ihmeellistä. Tällä palstalla on monta kertaa huomannut kuinka tyhäpäisiä lesbotkin keskimäärin ovat. Eikö lesbon pitäisi kiihottua alastoman kauniin naisen ja tämän kauniin pillun näkemisestä? Hetero naisia kiinnostavat taas k*rvän kuvat. Erä nainen sanoi kerran että "ei se näkö vaan koko". Itselleni tuli heti mieleen että tahtoisin nuolla tuon naisen pillua.


      • 040414
        lesbomystiikkaa kirjoitti:

        No mikä on lesbolle silmänruokaa? Joku lihava tatuoitu lähiön siiderivalasko? Lesboilla on taipumuksena mystisoida seksuaalisuuttaan aivan kuin se olisi jotain käsittämättömän ihmeellistä. Tällä palstalla on monta kertaa huomannut kuinka tyhäpäisiä lesbotkin keskimäärin ovat. Eikö lesbon pitäisi kiihottua alastoman kauniin naisen ja tämän kauniin pillun näkemisestä? Hetero naisia kiinnostavat taas k*rvän kuvat. Erä nainen sanoi kerran että "ei se näkö vaan koko". Itselleni tuli heti mieleen että tahtoisin nuolla tuon naisen pillua.

        Tossa alempana oli aika osuva vastaus miksi esim. mulle ei kyseinen ole silmänruokaa ja kiihota sellaisenaan, joten linkitän sen tähän.

        /keskustelu.suomi24.fi/node/12157157/#comment-67056913


      • 040414

      • jgdlkg
        lesbomystiikkaa kirjoitti:

        No mikä on lesbolle silmänruokaa? Joku lihava tatuoitu lähiön siiderivalasko? Lesboilla on taipumuksena mystisoida seksuaalisuuttaan aivan kuin se olisi jotain käsittämättömän ihmeellistä. Tällä palstalla on monta kertaa huomannut kuinka tyhäpäisiä lesbotkin keskimäärin ovat. Eikö lesbon pitäisi kiihottua alastoman kauniin naisen ja tämän kauniin pillun näkemisestä? Hetero naisia kiinnostavat taas k*rvän kuvat. Erä nainen sanoi kerran että "ei se näkö vaan koko". Itselleni tuli heti mieleen että tahtoisin nuolla tuon naisen pillua.

        Joo, muuten hyvä pointti, mutta tosta kuvasta puuttui se nainen kokonaan. Siinä oli vain alapää..


      • tsemussuun
        lesbomystiikkaa kirjoitti:

        No mikä on lesbolle silmänruokaa? Joku lihava tatuoitu lähiön siiderivalasko? Lesboilla on taipumuksena mystisoida seksuaalisuuttaan aivan kuin se olisi jotain käsittämättömän ihmeellistä. Tällä palstalla on monta kertaa huomannut kuinka tyhäpäisiä lesbotkin keskimäärin ovat. Eikö lesbon pitäisi kiihottua alastoman kauniin naisen ja tämän kauniin pillun näkemisestä? Hetero naisia kiinnostavat taas k*rvän kuvat. Erä nainen sanoi kerran että "ei se näkö vaan koko". Itselleni tuli heti mieleen että tahtoisin nuolla tuon naisen pillua.

        No heh, ei todellakaan tunnu heteronaisia k*rvänkuvat kiinnostavan! PIkemminhän niiltä pääsee "yäk!", jos sellainen jossain silmille lävähtää. Varmaan poikkeuksiakin on, mutta ainakin minun tuntemillani heteronaisilla se tuntuu menevän noin. Kokonaisen unelmaprinssin ne haluaa eikä mitään irtokyrpää, ja miehessä silmät tuntuu olevan se tärkein ruumiinosa

        Voithan mennä kokeeksi jonnekin heteronaisten palstalle kikkelikuvia levittelemään ja kysymään kiihottaako..


    • Aika hyväs ryhis

      Ei toi ehkä mullekaa iha mitää silmänruokaa ole. Vaikka onan toi muijan kroppa pirun kiinteen näköi ja hyväs kunnos... Ryhdikäs ja ihanan tumma hipiä ;)

      Muuten sovi-mies voisit painuu v*ttuu täält haukkumast lesboi ja puhumast taivaan sokeriastioista yms

      • Tai sitten ei

        Sinne v*ittuunhan se haluasi päästäkin, mutta on jotenkin niin yksinkertainen ja vajaavainen kun ei tajua ettei lesboilta sille irtoa. Jotenkn nautin siitä kun toi äijä tyhmyydessään ja yksinkertaisuudessaan alvariinsa nöyryyttää itseään lesbopalstalla. Mutta eihän se itselleen mitään voi, kun aivojen sijaan ajatteleen pippelillään.


      • 2782626261
        Tai sitten ei kirjoitti:

        Sinne v*ittuunhan se haluasi päästäkin, mutta on jotenkin niin yksinkertainen ja vajaavainen kun ei tajua ettei lesboilta sille irtoa. Jotenkn nautin siitä kun toi äijä tyhmyydessään ja yksinkertaisuudessaan alvariinsa nöyryyttää itseään lesbopalstalla. Mutta eihän se itselleen mitään voi, kun aivojen sijaan ajatteleen pippelillään.

        Haha totta.. :D


    • coralbell

      Meni hieman liian suoraan asiaan :-D En valitettavasti nauti tommosista kuvissa missä näkyy vain jonkun random naisen vartaloa. Täs olisi voinut olla joku varoitus että mitä tuolta linkin takaa paljastuu. Tai sitten olisin voinut katsoa aloittajan tarkemmin..

    • näemmäoutolintu

      Kommenteista päätellen oon kai sitten ainoa lesbo josta on kiva katsella alastomien naisten kuvia...

      • 17.

        Joo, et ole ainoa:D


    • Asfgjky

      minulla on kanssa samanlaisia oireita. kutinaa alapäässä etenkin iltaisin

    • KP-Nainen

      Aika nätit näkymät. Pakko olla äijän kanssa samaa mieltä. ;)

    • Allma

      Kaunis Nainen on aina ilo silmälle.Samoin suulle käsille sormille ja koko keholle.Minulla oli joskus nätti ystävä jota rakastin mutta hän löysi nuoremman varakkaamman ja kauniimman kumppanin.
      Olen tästä surullinen kai lopun ikääni.

    • ei toimi

      Mun täytyy olla ihastunut, jos haluan harrastaa seksiä tai pitää jotakuta seksikkäänä. Pelkkä kuva ei tee mulle mitään.

    • -95 likka

      Mä ainakin tykkään! (;

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe