Viisumi venäjälle sataman grillistä

mie vaan

tietääkö joku naisen puhelinnumeroa? onko luotettava?

17

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 070096666

      vitun naisen karvaperse ryssä se on.

    • hölmöjä kyselee

      Yhtä luotettava kuin putin.

    • osta vaan

      yhtä luotettava kuin vaalimaan tulli

      • Eipä taida tulla

        Olen odottanut viisumiani sieltä jo kaksi kuukautta.....
        Lupauksia, lupauksia....


    • itäplokki

      Mulle tuli kahden vuoden viisumi kahdessa viikossa. Ja halvempi kun monessa muussa paikassa.

      • ryssä tykkää

        oletkin homo


      • itäplokki
        ryssä tykkää kirjoitti:

        oletkin homo

        Kiitos kehuista. Mieluimmin homo kuin munaton. Laita numerosi, niin soitan ja tuun vetämään sinua hanuriin kun itse et taida munattomana siihen pystyä HAHAHAAA!!!


      • Ryssiin morsian
        itäplokki kirjoitti:

        Kiitos kehuista. Mieluimmin homo kuin munaton. Laita numerosi, niin soitan ja tuun vetämään sinua hanuriin kun itse et taida munattomana siihen pystyä HAHAHAAA!!!

        Olet venäjällä kohde..Tollaiset munalliset homot hakataan ja tapetaan oikeen valtion luvalla HAAHHAA..toivottavasti jäätkin rajan taakse sairas hinttari..


      • kokenut matkaaja
        Ryssiin morsian kirjoitti:

        Olet venäjällä kohde..Tollaiset munalliset homot hakataan ja tapetaan oikeen valtion luvalla HAAHHAA..toivottavasti jäätkin rajan taakse sairas hinttari..

        "Olet venäjällä kohde.."

        Haha. Sinäkö sen päätät? Kohde, hihihiii, etsi sinä vain sitä tupakkaa... ;)


      • ANUS MATKAAJA
        kokenut matkaaja kirjoitti:

        "Olet venäjällä kohde.."

        Haha. Sinäkö sen päätät? Kohde, hihihiii, etsi sinä vain sitä tupakkaa... ;)

        Homo naama kiinni.


      • kokenut matkaaja
        ANUS MATKAAJA kirjoitti:

        Homo naama kiinni.

        naama kiinni? hihihii, meinaatko tehä perusteellisen tarkastuksen ens kerralla ku tuun venäjältä, hihihii, oonko nyt sun kohde, hihihii ;)

        terv. (kaiken) kokenut matkaaja


      • Niska laukaus.
        kokenut matkaaja kirjoitti:

        naama kiinni? hihihii, meinaatko tehä perusteellisen tarkastuksen ens kerralla ku tuun venäjältä, hihihii, oonko nyt sun kohde, hihihii ;)

        terv. (kaiken) kokenut matkaaja

        Mistä noita hihihii hihitteliä homoja oikeen tulee.


      • ehdotus sulle
        Niska laukaus. kirjoitti:

        Mistä noita hihihii hihitteliä homoja oikeen tulee.

        No muuta Venäjälle sitten jos siellä on hienommat arvot. Sieltä Vaalimaalta ei ole sinne pitkä matka.


      • Homous on sairaus
        ehdotus sulle kirjoitti:

        No muuta Venäjälle sitten jos siellä on hienommat arvot. Sieltä Vaalimaalta ei ole sinne pitkä matka.

        Homojen suhteen erittäin hyvät arvot onkin venäjällä ainuita mitä siinä maassa on.


    • Viisumikääpiö

      Ja en tosiaan usko,!!! kuulin, että tätä viisumintekijää etsitään jo.....
      Ja kiva, kun se viisumi ruksataan rajalla, hahaa, mitä kääpiöitä...

    • Kiitti kiitti

      Viisumi kahel nakil ja kaikil mausteil. Kiitos!

    • Pyhtää on paratiisi

      ETSITÄÄN JO?? Sieltä nakkariltahan se löytyy. Ei ole vaikee löytää, paitsi ehkä Haminalaisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe