Fritsut

kl70

Kertokaa mulle miksi teette kumppanillenne fritsuja?
Kaverini tekee minulle niitä mm. rintoihin. Hänelle en saa tehdä.

34

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bensalenkkarit

      No musta on ainaki kiva olla ritsut kaulassa.. Olkoon vaam muiden mielestä teinien touhua. Mutta musta vaan tuntuu hauskalta kun ihmiset koulussa kattoo että jaaha, tolla on retkut kaulassa, se on saanu eile iltana.. Ja miettii että kenen kanssa oon ollu :-D

    • coralbell

      Ite teen joskus vahingossa huomaamattani. Minullekkaan ei mielellään saa tehdä fritsuja, mutta en mä nyt suutu, koska mulle tulee muutenkin helposti jälkiä iholle.. :D Koen kumminkin etteivät ne ole soveliaita koulussa ja työpaikallani. Eihän ne muutenkaan ole mitenkään esteettinen näky iholla. Onneksi niitä saa meikillä ja vaatetuksella piiloon, jos vahinko pääsee käymään. Ne aiheuttaa lähipiirissä vaan kiusallisia kysymyksiä ja koen ettei mun seksielämä tai pussailut kellekkään muulle kuulu.

    • 09088

      Yhdistän fritsut huonoon (hetero)teiniseksiin.
      Kun ei osaa muuten kiihottaa naista niin päättää vaan imeskellä kaulaa vähän. :D

      • Lonttikaula

        Haha.. Yhdistä mitä yhdistät. Olen itse hyvä sängyssä ja osaan kyllä kiihottaa naista joka suunnasta, mutta se ei sulje pois sitä etteikö voisi myös imeä retkuja. Etenkin kun toinen nauttii vähän agressiivisemmasta seksistä. Muutenkin se tulee vähän automaattisesti jos nai toista sormilla sylissä, samalla imee ja puree kaulaa/ rintoja. Väkisinkin niitä retkuja tulee.

        Taas jälkeen kohtaamme nämä ankeat seksiin yhdistettävät stereotypiat, mikä kuuluu ja mikä ei kuulu heteroseksiin. Mitä saa tehdä ja mitä ei. Mitä on huono seksi ja mitä on hyvä seksi. Ihan tiedoksi, hyvää seksiä on sellainen, miten kukakin pari itse kokee. Jos joku haluaa tehdä retkuja, tai tykkää niistä omassa kaulassaan, se on oma asia.

        Muutenkin ärsyttää tuollainen homehtunut ajattelu, että lesbot eivät sitä ja tätä ja lesbot ovat niin kaiken "lapsellisen" yläpuolella. Aika tylsää. Ja ensinäkin, et voi laittaa kaikkia lesboja samaan laatikkoon ja puhua kaikkien puolesta. Minun ikäluokassa ainakin seurustelevilla lesboilla on aika usein lontit kaulassa, eikä siinä ole mitään pahaa. Ollaan vaan ylpeitä seurustelusta. Joillakin riittää nuoruuden intoa, eivätkä pakkomielteisesti jaksa miettiä muiden mielipiteitä.


      • 09088
        Lonttikaula kirjoitti:

        Haha.. Yhdistä mitä yhdistät. Olen itse hyvä sängyssä ja osaan kyllä kiihottaa naista joka suunnasta, mutta se ei sulje pois sitä etteikö voisi myös imeä retkuja. Etenkin kun toinen nauttii vähän agressiivisemmasta seksistä. Muutenkin se tulee vähän automaattisesti jos nai toista sormilla sylissä, samalla imee ja puree kaulaa/ rintoja. Väkisinkin niitä retkuja tulee.

        Taas jälkeen kohtaamme nämä ankeat seksiin yhdistettävät stereotypiat, mikä kuuluu ja mikä ei kuulu heteroseksiin. Mitä saa tehdä ja mitä ei. Mitä on huono seksi ja mitä on hyvä seksi. Ihan tiedoksi, hyvää seksiä on sellainen, miten kukakin pari itse kokee. Jos joku haluaa tehdä retkuja, tai tykkää niistä omassa kaulassaan, se on oma asia.

        Muutenkin ärsyttää tuollainen homehtunut ajattelu, että lesbot eivät sitä ja tätä ja lesbot ovat niin kaiken "lapsellisen" yläpuolella. Aika tylsää. Ja ensinäkin, et voi laittaa kaikkia lesboja samaan laatikkoon ja puhua kaikkien puolesta. Minun ikäluokassa ainakin seurustelevilla lesboilla on aika usein lontit kaulassa, eikä siinä ole mitään pahaa. Ollaan vaan ylpeitä seurustelusta. Joillakin riittää nuoruuden intoa, eivätkä pakkomielteisesti jaksa miettiä muiden mielipiteitä.

        Chill out slut :D


      • Lonttikaula
        09088 kirjoitti:

        Chill out slut :D

        Slut? :D Ootko tosissas? Haha tyyppi "yhdistää fritsut teiniseksiin", sitten haukkuu muita lutkiksi.. Logiikka.. Heh, eikö lutkaksi kutsuminen sitten ole lapsellista? Ei ainakaan kovin aikuista käytöstä.

        Jos retkujen tekeminen on mielestäs teinien hommaa mutta lutkaks haukkuminen käy kätevästi ikäseltäa aikuiselta naiselta (ja hyvältä rakastajalta) ei mee kyllä kovin hyvin sulla :DDD

        On tää surkeaa ku maailman naiset on itsekin onaksuneet sen ajatusmallin, että jos he tuovat seksuaalisuuttaan esin jollain tavalla, esim. eivär häpeile retkuja kaulassaan, he ovat "lutkia".

        Hah tässä tääs nähdään, tän palstan "aikuisten" mielipiteiden taso


      • 21-vuotias

        Samoin, en näe seksikkäänä/naisekkaana että kaulaan tai muuallekkaan tehdään jälkiä, saati kantaa niitä, ainakin minä pidän niitä turn offina ja teinimeininki niistä tulee mieleen, mutta vain minun mielipide, oon kädet ilmassa jos jotkut toiset niistä tykkäävät tai haluavat niitä tehdä.


      • 56567567
        Lonttikaula kirjoitti:

        Slut? :D Ootko tosissas? Haha tyyppi "yhdistää fritsut teiniseksiin", sitten haukkuu muita lutkiksi.. Logiikka.. Heh, eikö lutkaksi kutsuminen sitten ole lapsellista? Ei ainakaan kovin aikuista käytöstä.

        Jos retkujen tekeminen on mielestäs teinien hommaa mutta lutkaks haukkuminen käy kätevästi ikäseltäa aikuiselta naiselta (ja hyvältä rakastajalta) ei mee kyllä kovin hyvin sulla :DDD

        On tää surkeaa ku maailman naiset on itsekin onaksuneet sen ajatusmallin, että jos he tuovat seksuaalisuuttaan esin jollain tavalla, esim. eivär häpeile retkuja kaulassaan, he ovat "lutkia".

        Hah tässä tääs nähdään, tän palstan "aikuisten" mielipiteiden taso

        HANKI HUUMORINTAJU, VOI JUMALAUTA. :D


      • kamalaa1
        56567567 kirjoitti:

        HANKI HUUMORINTAJU, VOI JUMALAUTA. :D

        Tyyppi kirjoittaa ja vastaa omiin kirjoituksiin. Ei voi enää huonommin mennä.


      • lonttikaula
        56567567 kirjoitti:

        HANKI HUUMORINTAJU, VOI JUMALAUTA. :D

        HANKI ITSE KÄYTÖSTAVAT :D Onko lutkaksi kutsuminen susta huumoria? Aika surkeaa huumoria. Et voi ottaa huumorilla fritsuja sitten? :DD

        Et osannut enää vastata minulle mitään, meni jauhot suuhun, piti ruveta haukkumaan. No ehkä se on sitä HUUMORIA SULLE :D


      • 09088
        lonttikaula kirjoitti:

        HANKI ITSE KÄYTÖSTAVAT :D Onko lutkaksi kutsuminen susta huumoria? Aika surkeaa huumoria. Et voi ottaa huumorilla fritsuja sitten? :DD

        Et osannut enää vastata minulle mitään, meni jauhot suuhun, piti ruveta haukkumaan. No ehkä se on sitä HUUMORIA SULLE :D

        Chill out slut on nettimeme, senkin juntti... :D

        Kuka sanoi, etten ota fritsuja huumorilla, SLUT.


      • Lonttikaula
        09088 kirjoitti:

        Chill out slut on nettimeme, senkin juntti... :D

        Kuka sanoi, etten ota fritsuja huumorilla, SLUT.

        Haha :D aikuinen mielipiteese on mennyt perille LUTKA, tai pitäiskö sanoa HUOMIOHUORA :-DD


    • Kerran kesällä

      Naiset on melkosia kontrollifriikkejä, keskimäärin...
      Joissain tapauksissa on paree vähä pureskellakkin, niin ei niin pysty kaikkea kontroloimaan.

      Vaikuttaa erikoiselta, että ei anna sun tehä, vaikka ite tekee?! Vai tekeekö kuvauksia yms, että iho näkyy..

      • kl70

        Kiitos vastauksesta, mielenkiintoinen, mutta en ihan täysin ymmärrä mitä tällä tarkoitat. Voisitko vähän selventää?
        Kontrollifriikkejä?
        Kuvauksia?


      • Kesällä kerran
        kl70 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, mielenkiintoinen, mutta en ihan täysin ymmärrä mitä tällä tarkoitat. Voisitko vähän selventää?
        Kontrollifriikkejä?
        Kuvauksia?

        Tää on melkonen suo ...

        Nojoo

        Osa naisista haluaa, että kädet pestään ..se on hyvä tapa,
        Osa haluaa, että suihkussa käydään -"-
        Osa naisista ei saa ollenkaan edes yksin.
        Osa naisista saa yksin , muttei yhdessä. Pureminen voi auttaa.
        Osa naisista saa, mutta ei pysty tekeen toiselle mitään, kun alkaa huikoon. Pureminen voi auttaa.
        Osa naisista ei halua, että kumppani saa ensin. Pureminen auttaa.
        Osa naisista ei halua saada ennen kumppania. Pureminen auttaa.
        Sanottakoon näin, että joissain tapauksissa pureminen on se viimenen oljenkorsi.
        Viimenen pisara yms.


      • Kesällä kerran
        Kesällä kerran kirjoitti:

        Tää on melkonen suo ...

        Nojoo

        Osa naisista haluaa, että kädet pestään ..se on hyvä tapa,
        Osa haluaa, että suihkussa käydään -"-
        Osa naisista ei saa ollenkaan edes yksin.
        Osa naisista saa yksin , muttei yhdessä. Pureminen voi auttaa.
        Osa naisista saa, mutta ei pysty tekeen toiselle mitään, kun alkaa huikoon. Pureminen voi auttaa.
        Osa naisista ei halua, että kumppani saa ensin. Pureminen auttaa.
        Osa naisista ei halua saada ennen kumppania. Pureminen auttaa.
        Sanottakoon näin, että joissain tapauksissa pureminen on se viimenen oljenkorsi.
        Viimenen pisara yms.

        Loppus lyhyeen, mutta jatkoo seuraa.

        Kuvitellaan kax naista yhteen, joista kumpikaan ei halua, että kumppani saa ekana..
        Kaks naista yhteen jokka molemmat haluaa, että kumppani saa ensin..
        Sit on näitä, joita pelottaa miltä näyttää, kun saa..
        Pelottaa, että pääsee paukku..
        Pelottaa että pissaa alleen, vaikka oikeesti se on ejakulaatiota. Löytyy googlella naisen ejakulaatio. Helpoiten G-pistettä stimuloimalla.
        Pelkojakin löytyy lisää..


      • Kerrankesällä
        Kesällä kerran kirjoitti:

        Loppus lyhyeen, mutta jatkoo seuraa.

        Kuvitellaan kax naista yhteen, joista kumpikaan ei halua, että kumppani saa ekana..
        Kaks naista yhteen jokka molemmat haluaa, että kumppani saa ensin..
        Sit on näitä, joita pelottaa miltä näyttää, kun saa..
        Pelottaa, että pääsee paukku..
        Pelottaa että pissaa alleen, vaikka oikeesti se on ejakulaatiota. Löytyy googlella naisen ejakulaatio. Helpoiten G-pistettä stimuloimalla.
        Pelkojakin löytyy lisää..

        Sille pureskelulle oli joku f:llä alkava nimikin, mutta nyt en löydä..

        Gynotikolobomassophilia: Seksuaalisen nautinnon saaminen naisen korvalehden näykkimisestä.


      • arkkis
        Kesällä kerran kirjoitti:

        Tää on melkonen suo ...

        Nojoo

        Osa naisista haluaa, että kädet pestään ..se on hyvä tapa,
        Osa haluaa, että suihkussa käydään -"-
        Osa naisista ei saa ollenkaan edes yksin.
        Osa naisista saa yksin , muttei yhdessä. Pureminen voi auttaa.
        Osa naisista saa, mutta ei pysty tekeen toiselle mitään, kun alkaa huikoon. Pureminen voi auttaa.
        Osa naisista ei halua, että kumppani saa ensin. Pureminen auttaa.
        Osa naisista ei halua saada ennen kumppania. Pureminen auttaa.
        Sanottakoon näin, että joissain tapauksissa pureminen on se viimenen oljenkorsi.
        Viimenen pisara yms.

        Hei haloo, fritsut ei tarkota puremista tai satuttamista vaan nautintoo..lisää kiihottumista, et kaikki on täydellistä ;)


    • 568+985

      Teinit on näköjään vallanneet tän palstan :D Ei se mitään. Nauttikaa toistenne seurasta :D

      • lapsellista touhua

        Jaksaa vaan jatkaa.. "teinit".. joopa joo. Entä mitä lapsellisista aikuisista? ;)


    • tuskaa tekee

      Kaksi vanhaa, lähes nelikymppistä katkeroitunutta varista rääkyy palstalla kateuden tuskissaan.

      • tuskaa tekee

        Siis lisään, kyseessä vanha pariskunta. Yrittävät lujittaa huonoa suhdettaan ja huonoa elämäntilannettaan yhdessä kilpaa tällä tavalla haukkumalla muita ja pönkittämällä omaa huonoa, itsetuntoa. Kokevat jotain yhteenkuuluvuutta edes tällä tavoin.


      • Pitäjänmäen korkkari

        Korkkarit sä omistat!!!

        Sen mä ainakin tiedän, että sulla ei ole mitään, kuin tuulen huuhtoma peräaukko. Perseaukinen ja vielä tuulinen sellainen.

        Katso sitä omaa peiliä, siltä totuus paljastuu.

        Kateellinen, et tule koskaan pärjäämään minulle rahallisesti.

        Se sitten sinua ottaa koville, kun totuus peilistä paljastuu.


      • Ota lääkkeet
        Pitäjänmäen korkkari kirjoitti:

        Korkkarit sä omistat!!!

        Sen mä ainakin tiedän, että sulla ei ole mitään, kuin tuulen huuhtoma peräaukko. Perseaukinen ja vielä tuulinen sellainen.

        Katso sitä omaa peiliä, siltä totuus paljastuu.

        Kateellinen, et tule koskaan pärjäämään minulle rahallisesti.

        Se sitten sinua ottaa koville, kun totuus peilistä paljastuu.

        ja lopeta tämän saman paskan jauhaminen.


    • kl70

      En oikein saanut vastausta kysymykseeni, vai oliko se huonosti esitetty? Tarkoitin, että miksi teette fritsuja, mikä on motiivi vai onko sitä? En kysynyt onko se soveliasta vai ei. Itse olen kyllä ihan aikuinen yli nelikymppinen ja kaveri selvästi nuorempi. Hän tekee fritsuja minulle, eikä ole niistä moksiskaan, mutta minä en saa tehdä. Ihmettelen vaan, että mikähän voisi olla hänen motiivinsa. Olemme vasta suutelu ja hyväily asteella.

      • varjoista

        Ihan vastauksena.. Ei mulla ainakaan ole mitään motiivia. Hetken huumassa tulee joskus "suudeltua" hieman rajummin, mutta yleensä seksin yhteydessä, ei hyväily asteella. Ehkä hän haluaa ns. merkata reviirinsä?


    • herran jestas

      Ai, mä en tiennytkään, että kultasepän ammatista tulee noin katkeroituneeksi=D

      • Levottomuutta päässä

        Pitäjänmäen haahka!!!! En tiennytkään, että siivoojan ammatista tulee noin kateellinen, katkera ja laiska.

        Korkkarit kolisee !!!

        Senkin mä tiedän, että "EX HAVUKOSKI HEI!" korkokenkä ****. Kuulin et myit sitä, persettä 500 markalla aikoinaan J:lle. Että sillee!!


    • EI OLE TOTTA!

      Ihan oikeesti, järkyttävää kateellisuutta. Mistä tuo kaikki kateellisuus kumpuaa? Siitäkö, että ei itse viitsi opiskella eikä tehtailla ainuttakaan hakemusta vai siitäkö että kokee saaneen pakit kun eräs ei lähtenytkään ulos? Mitä tämä oikein on?
      Mustasukkaisuutta, kateutta, katkeruutta, pettymystä, häpeää...?

      Siis ihan kerrassaan JÄRKYTTÄVÄÄ. Kuinka joku voi olla NOIN kateellinen? En olisi ikinä uskonut, että NOIN kateellinen joku voi olla? Siis, ei voi olla totta?!!

      Oon taas saanut jonkun kateellisen vainoajan perääni, joka kirjoittelee täällä aamusta iltaan minusta piilovittuilua??? Siis, ei ole totta?!

      Ai niin, vainoaminen on nykyään sitten rikos... Jos tää tästä vielä pahenee, niin se sitten taitaa olla poliisijuttu, vai mitä? Että kannattais hieman miettiä tuossa iässä tuota kirjoittelua?!

      • ei ole totta!

        Onhan se tokin imartelevaa kun joku jaksa nähdä suurta vaivaa aamusta yöhön, että vain pääsee piilovittuilemaan ja "näpäyttelemään" minua milloin mistäkin, mutta ei hitto, joku tolkku sentään! (oikeasti, ihmettelen suuresti miksi on näin suuri tarve näpäytellä kun itse koen, että siihen ei ole mitään syytä, EI SIIS MITÄÄN) Näinhän se sanotaan, että rakkaudestakin se hevonen potkii, mutta oikeasti, en ole tippaakaan kiinnostunut, enkä koskaan ole ollutkaan ja tämä nettikirjoittelu menee kyllä niin mauttomuksiin asti, että ihan hävettää. Miten joku voi vajota noin alas? Nyt oikeasti, joku tolkku sentään!


    • jumpiinen

      Jos et saa tehdä kumppanillesi fristuja,onko hänellä jotakin syytä salata suhteenne?
      Mietippä tätä?

      Kysy suoraan,mistä moinen johtuu??
      Ja mieti tarkkaan vastauksen laatu.
      Jos sulle voi tehdä,miksei hälle?

      Tosin jotkut tykkää tehdä vaan ei saada......

      Mutta kysy silti,miksei hälle saa tehdä.?

      Hänellähän voi olla muitakin sidoksia..... Ole kriittinen mutta rehellinen...

      • Ipisapis

        Soon vallanhalunen jellona..luulen mä


    • nevörevör

      En edes tiedä miltä fritsun saaminen tuntuu. Saattuuko se? :D Jos ei, niin seksin yhteydessä se voi olla ihan mukavan tuntusta.

    • ???

      Tulee enempi mieleen teinivuodet fritsuista. Tehkööt en tahtoo, mutta minä en halua semmosta näkyvälle paikalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe