Ei voi muuta, kuin ihmetellä...

Karaoke Jamppe 69

haaaa ha ha haaaa...voi, kun tuota luullaan nauramiseksi. Tiedoksi, että kyse on URIAH HEEP Lady in Black. Toinen, josta varmasti luultaisiin on sitten sana tapan_ eli puuttuu yksi kirjain eli a eli tapana eli pitää vaikka leipomista omana tapana...no niin...sitten mennään vainoamiseen. Te tietyt henkilöt olette itse aiheuttaneet itsessänne sen käsityksen minusta, että vainoaisin teitä, joka muodostuu ahdistuksestanne, johon on muut syyt Esim.Tulevaisuuden näkymä omassa elämässänne. Tällä tavoin ulkoistatte itsestänne viattomiin ihmisiin omia mielenterveysongelmia tavoitteena saada tietty tyydytys omalle huonolle olotilalle. Sitten hyvin yleisiä puheenaiheita toisesta ihmisestä ovat vaatetus, ulkonäkö, käyttäytyminen, harrastukset j.n.e. vaikka ihmisyksilö varmasti itse tietää ominaisen pukeutumisensa, ulkonäköä ei missään nimessä saa arvostella, koska jokainen ihmisyksilö saa syntymästään itselleen ominaisen ulkonäön, käyttäytyminen puolestaan jakaa mielipiteitä Esim. Jos käyttäytyminen johtuu sairaudesta niin silloin otetaan huomioon asiallisesti tämä sairaus Esim. Pyörätuolipotilas kauppajonossa. Henkilö harrastaa jotain erikoista ja tietysti jakaa mielipiteitä Esim.karaokea. Mielestäni harrastukset ovat vapaavalintaisia ja karaoke on ehkä silloin aikoinaan alkumetreillään ollut erikoista, että Mitä se tuokin tuolla laulaa j.n.e. Karaoke, kun levisi Suomeenkin niin sitä, kun harrastaa niin moni niin ei se enään olekkaan erikoista vaan se tulkitaan tavalliseksi harrastukseksi. Kansanedustaja ei voi pukeutua miten haluaa vaan pukeutuminen täytyy ja pitääkin olla arvokkaan näköistä..kravaatti silitettynä ja suorassa keskellä ja solmukohta ylänappien luona keskellä eikä niin, että kravaatti roikkuu törkeästi jommalle kummalle päin...lähinnä tulee kännikala mieleen, jos roikkuu niinkuin pitkä ja paksu penis oikeanpuoleisessa housunlahkeessa. Kansanedustajalla ei saa olla hiuksia korvien edessä. Hiuksien täytyy olla hyvin leikatut ja siistit, mutta jos hiukset ovat korvien edessä niin minulle tulee lähinnä mieleen kansanedustaja, joka juuri heräilee pusikosta viinapullon kanssa. Kengät täytyy kiiltää ja olla omalle arvolle ulospäin luottamusta herättävä siinä mielessä, että tässä kävelee itsevarma ja luotettava kansanedustaja, jolta löytyy askel askeleelta poweria päätöksien tekoon...voi voi tätä listaa voisin jatkaa koko päivän.....

2

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • döktö Phil

      Päässä pulputtaa taas.. Hakeudu heti hoitoon!

      • Jamppe 1969

        Sinulla ei ole mitään oikeutta suhtautua tuolla tavalla toiseen ihmiseen. Tiedätkö sinä edes mikä on SANANVAPAUSLAKI entä mielipide oikeus. Sinua todennäköisesti ärsyttää, kun tiedät, että minä teen KAIKKI kotityöt itse..imurointi, lattianpesu, pölyjen pyyhkiminen, astioiden pesu, ruoanlaitto, leipominen, kaikkien petivaatteiden vaihto säännöllisin aikavälein, uunin pesu, pyykinpesu tarvittaessa vaikka käsilläni, kuten tunnettua, kaupassa käynti (Nykyään on työntekijät tälle asialle, joten pääsen keskittymään entistä enemmän kotitöihin (Motivaatio), mattojen pesu, mankelointi tarvittaessa, osaan käyttää ompelukonetta, saumurikonetta...edellisten lisäksi harrastukset (Monipuolisesti), silittäminen tarvittaessa, verhojen pesu säännöllisesti ja niiden laittaminen siististi takaisin paikalle, sohvan puhdistaminen sekä sen alta myös ja sisältä, sängyn alta...voi voi tätä listaa voisin jatkaa vielä, mutta pitää lähtee.....muuten hei..sinä olet muuten KATEELLINEN minusta, siksi sinun viestisi ovat tuollaisia, joilla pyrit masentamaan minua, etten olisi niin touhukas, joten mene ITSE sinne hoitoon jo!!...niin ja karaoke on harrastukseni ja tarvittaessa osaan hoitaa pikku ihmisiä (Saunassa käyttö), osaan myös ottaa palan pikku ihmisen nielusta pois siis tarvittaessa niin ja...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe