teinityttöjen kerjäys kampinkeskuksen bussilaitureilla

Teekoo33

Olen nyt jo reilu vuoden ajan törmännyt tähän ilmiöön. Nuoret tytöt pyytävät kolikoita bussilaitureiden edustalla. Joukon johtaja on ilmeisesti hyvin pitkä tummahiuksinen tyttö joka on jo tullut kerjäämään minultakin rahaa lukuisia kertoja vuoden aikana. Toiminta on järjestelmällistä ja kyseisen pitkän tytön voi nähdä kerjäämässä harvasen päivä. Kumma ettei tähän puututa.

12

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuhhuu

      Miksi hölmöt annatte niille rahaa ei ne kerjäisi jos kukaan ei kolikoita anna.

    • LasiAi

      "Toiminta on järjestelmällistä ja kyseisen pitkän tytön voi nähdä kerjäämässä harvasen päivä. Kumma ettei tähän puututa. "


      Miksi puututtaisiin? Edes ulkomaalaisten rikollisjärjestöjen organisoimiin "mummokerjäläisiin" ei puututa, niin millä ihmeen verukkeella teinityttöjen omaehtoiseen kerjäämiseen pitäisi puuttua?

    • kamppi ongelma

      Niille pitää sanoa, et suksi vidduun tai muuta.

      Toki, jos on silleen "rikas" heittää kolikoita maahan, mikä on intiassa se tapa. Akka tappelu muutamasta kolikosta on huvittavaa. Parasta, jos heittää ULKOLAISTA rahaa, makeet naurut irtoo.

      • Enkeleitä onko heitä

        No voi voi, tota pummaamista on Helsingissä aina ollut. Itsekkin nuorena
        pummattiin, tosin vanhemmilta ihmisiltä ja valehdeltiin senkun kerettiin
        milloin mihinkin piti rahaa saada. Yleensä piti tanssimaan päästä, eikä muuta
        vaihtoehtoa ollut kun ei rahatta mihinkään päässyt.
        Silti oltiin ihan kunnon " kotityttöjä ", eikä vanhemmat tietenkään tienneet,
        mitä ne rakkaat kullannuput kaupungilla touhusivat. Ihan kunnon kansalaisia
        ja rakastavia vanhempia meistä tuli, pummaamisesta huolimatta!


      • Enkeleitä onko heitä
        Enkeleitä onko heitä kirjoitti:

        No voi voi, tota pummaamista on Helsingissä aina ollut. Itsekkin nuorena
        pummattiin, tosin vanhemmilta ihmisiltä ja valehdeltiin senkun kerettiin
        milloin mihinkin piti rahaa saada. Yleensä piti tanssimaan päästä, eikä muuta
        vaihtoehtoa ollut kun ei rahatta mihinkään päässyt.
        Silti oltiin ihan kunnon " kotityttöjä ", eikä vanhemmat tietenkään tienneet,
        mitä ne rakkaat kullannuput kaupungilla touhusivat. Ihan kunnon kansalaisia
        ja rakastavia vanhempia meistä tuli, pummaamisesta huolimatta!

        Ps. Eikä se nyt niin vakavaa ollut. Kuului vain nuoruuteen ja kun vielä oli niin
        pokkaa tehdä mokomaa, mikä tietysti loppui kun järkeä tuli ajanmyötä.


      • esimerkkinä oltu
        Enkeleitä onko heitä kirjoitti:

        Ps. Eikä se nyt niin vakavaa ollut. Kuului vain nuoruuteen ja kun vielä oli niin
        pokkaa tehdä mokomaa, mikä tietysti loppui kun järkeä tuli ajanmyötä.

        Ja teidän lapsenne pummaavat nyt, osa myy itseään, osa piikittää huumeita suoneen..


      • Että silleen
        esimerkkinä oltu kirjoitti:

        Ja teidän lapsenne pummaavat nyt, osa myy itseään, osa piikittää huumeita suoneen..

        Ei kuule pummaa, myy, eikä piikitä !
        Minun lapseni on akateemisen koulutuksen saanut. Työskentelee
        Lontoon Cityssä, on oma asunto ja minusta tulee kohta onnellinen
        mummeli. Voiko enää parempana esimerkkinä olla ?


      • näin

        totta pitää reilusti sanoa suksikaa -vittuun


      • näin
        näin kirjoitti:

        totta pitää reilusti sanoa suksikaa -vittuun

        pitää sanoa suksikaa nvittuun


    • Kukko kiekuu !

      Taitaa nyt olla niin, että itseäsi on huonosti kohdeltu lapsena ja
      elämäsi tuntuu olevan pois raiteiltaan, kun tänne raivoasi purat !
      Ps. Lontoon City sijaitsee Lontoossa = Iso Britannia = Englanti ja UK.

    • Kattu

      Iso-Britannia ei ole sama asia kuin Englanti. Vähän niinkuin Eurooppa ei ole sama asia kuin Suomi.

      • Äiti oli nyt tomppel

        No niinpäs onkin. Piti oikein googlata: " Englanti ja Iso-Britannia aiheuttavat
        usein väärinkäsityksen jne."
        Kiitos korjauksesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe