mies ei välitä

heippi

Olen nyt puolessa välissä raskautta ja mieheni pelaa 24/7 koneella eikä halua tehdä kanssani enää mitään. Hän käy myös baarissa joka viikonloppu ja tulee kotiin niin pahassa kännissä kuin voi vain kuvitella. Ymmärrän että tilanne on hänelle myös stressaava mutta en tiedä mitä enää tekisin. Hän ei osoita minulle enää minkään näköistä hellyyttä ja olen sanonut hänelle tästä asiasta. Hän vain sanoo joojoo tai suuttuu. Ultrassa hän käy mukana ja kertoo kavereilleen että poika on tulossa ja jne. Hän on jo kaksi kertaa meinannut jättää minut. Olen jatkanut suhteessa koska haluaisin että vauvalla on molemmat vanhemmat ja isällä on oikeus olla tämän elämässä eikä tarvisi miettiä asumisjärjestelyjä tai elareita mutta itse tunnen ettei minua rakasteta tässä suhteessa. Hyrräävätkö hormoonini liikaa vai mitä tässä tekisi.

15

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joojoojoojoo

      Miksi teit lapsen sellaisen miehen kanssa, joka ei ole vielä aikuinen? Ei me voida sulle nyt avuksi muuttua. Toivotaan, että ukkos miehistyy ajan myötä.

    • todellakin..

      Miksi te naiset aina haluatte sen alpsen jos isä on luuseri?

    • Ehdotelmä

      Palauta "mies" takaisin äidilleen. Jospa anoppisi ehtisi vielä kasvattaa hänestä miehen, ennenkuin vauva syntyy?

    • väärät_puoliskot

      Taidat olla aika nuori? Jos mahdollista, muuta vaikka kotiisi/vanhempasi luo tilapäisesti muutamaksi viikoksi. Miehelle vastaat että palaat vasta kun hän on päättänyt parantaa tapansa (yksityiskohtainen sopimus juomisesta, häipymisestä, käytöksestä) ja pitää myös mitä lupasi.
      Hän joko toentuu mieheksi tai jos ei, niin pääset eroon ja hyvä niin.

    • mek

      Hajoita se tietokone kerran tai kaksi niin huomaako mies mitään ja se siitä. Piilota jokin tarkeä johto ensin siitä koneesta niin voi huomata kuinka tarkeetä se pelaaminen on miehelelsi. Ymmärrän sitä että lapset pelaa mutta miksi aikuiset miehet pelaa ja se siitä. Itse olen sitä ikäluokkaa että ei vielä ollut plejä ja ei paljon kiinostakkaan keseinen asia .

    • tsemppiä t:yh

      Vakavan keskustelun paikka.. ymmärtääkö mitä lapsen syntymä arjessa tarkoittaa? ootteko menossa neuvolan perhevalmennukseen? siellä näistä asioista ainakin jutellaan..

    • Äiti 31v.

      Ota reppu selkään ja lähde jonkun läheisesi luo tai käske miehesi lähteä muualle miettimään mitä tahtoo. Jos perääsi ei soittele niin sit tiedät mikä hänelle on tärkeintä. Tulet olemaan onnellisempi vauvan kanssa kaksin kun että joudut elämään tuollaisessa parisuhteessa. Sitten kuin vauva syntyy niin tilanne käy sinulle vielä ahdistavammaksi jos ukkosi ei muutu. Voin kokemuksella sanoa että nyt kannattaa pistää ukko koville ennen kuin vauva syntyy vaikka varmasti on vaikeaa.
      Voimia loppuraskauteesi!

    • eräs vaan

      Miehesi luonne ei varmaan tullut yllätyksenä sinulle? Kai asuitte yhdessä jo ennen sinun raskaaksi tuloasi? Kun näin millainen hän on, niin tulisi yhtään mieleen, että hän ei ole kypsä isäksi?

      Tehtyä et saa tekemättömäksi. Tällä hetkellä tilanne on se mikä on. Jos miehesi roikkuu netissä kaiket ajat ja rampaa baarissa, niin mitä teet tuollaiselle miehellä? Et yhtään mitään. Hän aiheuttaa sinulle vain pahaa mieltä ja saattaa jatkossa olla jopa väkivaltainen.

      Sinulla on todella huono itsetunto, kun siedät tuommoista kohtelua. Olisi tärkeää, että oppisit rakastamaan itseäsi, jotta laittaisit riman vähän korkeammalle myös miestensuhteen.

    • Ehdotelmä

      Hei heippi! Miksi teit tämän avauksen 2 viikkoa sitten ja katosit? Olitko pelkkä provo?

      Mitä teit ukolle?

      Jatkoitko samaan malliin vai palautitko anopille kasvamaan aikuiseksi?

    • Ehdotelmä

      On toki vielä olemassa kolmas vaihtoehto, että heippi lähti itse äidin luokse kasvamaan paremmaksi ihmistuntijaksi siis aikuisemmaksi ihmiseksi. Tämä lienee yleisin vaihtoehto näissä tapauksissa?

      • KatsoMyösPeiliin

        Meillä ukko pelas koko raskaus ajan ja nukku erivuoteessa ryyppäs. Eka vuoskin tais mennä lapsen elämästä hieman ohi, mutta nykysin on mailman paras isä ja puoliso. Tei itse itsestäni onnellisen ja lopetim ruikuttamisen kaikesta.Tämä sai miehen löytämään minut uudelleen ja tahtoamaan jakamaan arjen yhdessä.


      • Itsetunto 0:ssa?
        KatsoMyösPeiliin kirjoitti:

        Meillä ukko pelas koko raskaus ajan ja nukku erivuoteessa ryyppäs. Eka vuoskin tais mennä lapsen elämästä hieman ohi, mutta nykysin on mailman paras isä ja puoliso. Tei itse itsestäni onnellisen ja lopetim ruikuttamisen kaikesta.Tämä sai miehen löytämään minut uudelleen ja tahtoamaan jakamaan arjen yhdessä.

        Tuokin keino voisi tuoda hyviä tuloksia. Avaajan pitäisi ottaa ensin oma elämä haltuun ja lakata elämästä aviomiehensä kautta. Pieni erokin voisi tehdä hyvää. Itse en baarissa juoksevan, erolla uhkailevan ja pelaavan äijän huushollissa kauaakaan pyörisi.


      • Mene ulos
        Itsetunto 0:ssa? kirjoitti:

        Tuokin keino voisi tuoda hyviä tuloksia. Avaajan pitäisi ottaa ensin oma elämä haltuun ja lakata elämästä aviomiehensä kautta. Pieni erokin voisi tehdä hyvää. Itse en baarissa juoksevan, erolla uhkailevan ja pelaavan äijän huushollissa kauaakaan pyörisi.

        Jos et itse näytä rakastavan itseäsi ei varmaan sit mieskään. Rakasta itseäsi ja tee mitä tykkäät, mies seuraa perässä. Itsevarmuus on viehättävää.


    • yks mutsi

      Heitä ukko pihalle! Nim. samanlainen kohtalo

      Ps.. Toivottavasti sinä et saa selkääsi..

    • 16+20

      Avaus, kuin meiltä. Tuleva isä ihan kakara. Miksi ei miehet aikuistu?. Ikää kuitenkin jo melkein kolkyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe