kuhmon amispoijjat

Nuori vielä

Kellä se kuhmossa on tehokas subbari kontissa, viikonloppuisin ajaa keskustassa rallia kontti rämisten, hyvä ettei kilpi ole puonnut vielä. :)

37

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahaviiksi

      Eei se ou suppari,minun mummo se kontissa hakkaa kepillä..

    • Tulisuudelma

      Amispojat ovat ällöjä. Autot ovat huonoja romuja. Niillä on aina rasvaiset kädet, jotka ei pysy kurissa. Röökille haiseva hengitys ja unohtunut alapesu. Aina vain suomenkielisiä lauluja, kun eivät ole viitsineet opetella englantia.

      • Am1z

        Eikai vain allekirjoittanut ole katkera ex-lukiolainen joka on juuri jäänyt työttömäksi siwan kassalta?


    • nuori vielä

      Tuleekohan kuhmon liikenteeseen taas joka viikonloppuinen rytinä, miten poijilla korvat kestää, saa ihmetellä. pääasia että auton porukalla on mukavaa :)

    • wunderboy
    • are u ready

      outoja homopellejä, yhdyn tulisuudelmaan.

      • Am1z

        Mitä työ ootte amiksia mollaamaan? Kuka rakentaa talot? Entä vetää niihin sähköt ja veden, leikkaa hiukset, pitää isin kullan bemarit liikenteessä, entäs kellä tavara liikkuu ilman rekkoja? Ei mahda yo papereilla saaha mitään nuista aikaiseksi


      • Lukio ja Amis
        Am1z kirjoitti:

        Mitä työ ootte amiksia mollaamaan? Kuka rakentaa talot? Entä vetää niihin sähköt ja veden, leikkaa hiukset, pitää isin kullan bemarit liikenteessä, entäs kellä tavara liikkuu ilman rekkoja? Ei mahda yo papereilla saaha mitään nuista aikaiseksi

        Olet aivan oikeassa. Ei YO-papereilla noihin töihin pääse. Mutta jatkokoulun jälkeen entinen lukiolainen kertoo missä sinä teet työsi, ja miksi.

        Jokaiseen hommaan tarvitaan tekijät, myös työnjohtoon ja markkinoiden pyörittämiseen. Kaikille paikka löytyy, toisille ennemmin, toisille myöhemmin.


    • yo ei oo mamis

      ne on niin mamiksia.

    • Hölmöt amikset

      Lippa vinossa pökiöt paukuttaa subbareitaan, jos näkisivät itsensä ulkopuolisen silmin niin varmaan kuolisivat nauruun.

      • Varovaisuutta

        Eihän täällä Kuhmossa nuoriso yksistään subbareita paukuta.On eräs usean lapsen äiti joka ajelee isolla perheautolla sellaisella vauhdilla ,että pois alta risut ja männyn kävyt.Kauhulla olemme ajatelleet milloin hän tekee vahinkoa. Eipä vauhti näy hiljenevän vaikka kadulla on pyöräileviä lapsia.


      • Anonyymi
        Varovaisuutta kirjoitti:

        Eihän täällä Kuhmossa nuoriso yksistään subbareita paukuta.On eräs usean lapsen äiti joka ajelee isolla perheautolla sellaisella vauhdilla ,että pois alta risut ja männyn kävyt.Kauhulla olemme ajatelleet milloin hän tekee vahinkoa. Eipä vauhti näy hiljenevän vaikka kadulla on pyöräileviä lapsia.

        Niipä nii.. monikossa juu, ka ku noita useita lapsia, missä se usean lapsosten äiti muori mennee.. ei näy ja lapset senkun toikkerehtaa miten sattuu aina keskellä tietä tai itekseen


      • Anonyymi
        Varovaisuutta kirjoitti:

        Eihän täällä Kuhmossa nuoriso yksistään subbareita paukuta.On eräs usean lapsen äiti joka ajelee isolla perheautolla sellaisella vauhdilla ,että pois alta risut ja männyn kävyt.Kauhulla olemme ajatelleet milloin hän tekee vahinkoa. Eipä vauhti näy hiljenevän vaikka kadulla on pyöräileviä lapsia.

        Niipä nii.. monikossa juu, ka ku noita useita lapsia, missä se usean lapsosten äiti muori mennee.. ei näy ja lapset senkun toikkerehtaa miten sattuu keskellä tietä tai itekseen


    • Vajakki1

      Taitaavat vielä homppeleitakin olla, poika porukalla ajellaan! Ei kait siinä.

      • Am1z

        Jos tämä homo-argumentti on ainut mitä työ keksitte ni mulla ei ole mitään muuta sanottavaa.


    • parempi heterona

      on se varmaan vaikeet olla homogangsteri.

      • Tulisuudelma

        Ei ole häpeä opiskella ammattiin. Kuhmon amispojat ovat kaikki löllöjä, jotka liikkuvat vain romu autoillaan. Rööki suussa ja puheet on kuin maailmanomistajilla.
        Kaljapullo käteen heti, kun autosta luovutaan, joskus ajellaan kalja päissään.
        Voitte kuvitella miltä naisesta tuntuu suudella miestä jonka henki haisee.
        Akti on lyhyt ja löllö vatsa tuottaa ihanat paukut ja hajut. ÄLLÖÄ!!!!!


      • jokuaikuinen
        Tulisuudelma kirjoitti:

        Ei ole häpeä opiskella ammattiin. Kuhmon amispojat ovat kaikki löllöjä, jotka liikkuvat vain romu autoillaan. Rööki suussa ja puheet on kuin maailmanomistajilla.
        Kaljapullo käteen heti, kun autosta luovutaan, joskus ajellaan kalja päissään.
        Voitte kuvitella miltä naisesta tuntuu suudella miestä jonka henki haisee.
        Akti on lyhyt ja löllö vatsa tuottaa ihanat paukut ja hajut. ÄLLÖÄ!!!!!

        No joo..ihme juttu miten porukat mollaa toisiaan. Minulle kaikki nuoret ovat kauniita ihmisiä. Mitä väliä oletko ammattiopistossa tai lukiolainen, kaikilla on samat mahdollisuudet. Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin sillä ammattiopiston kaverilla on lyhyempi tie ansioihin kuin lukiolaisen nippanappa papereilla. Näin se vaan menee. Zsemppiä kaikille lippalakkiamissubbareille. Nuoruus on ihanaa. Nauttikaa!!! Kyllä ne vastuut sun muut tulee sitten aikoinaan.
        Ja tämä akti/ löllövatsa oli varmaankin erehtynyt seurasta. Kokeile seuraavalla kerralla itsekin olla…..öhöm,... yes olen ihan kunnossa hik. Ei sitten tarvi olla että yök.


      • aku joikuinen
        jokuaikuinen kirjoitti:

        No joo..ihme juttu miten porukat mollaa toisiaan. Minulle kaikki nuoret ovat kauniita ihmisiä. Mitä väliä oletko ammattiopistossa tai lukiolainen, kaikilla on samat mahdollisuudet. Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin sillä ammattiopiston kaverilla on lyhyempi tie ansioihin kuin lukiolaisen nippanappa papereilla. Näin se vaan menee. Zsemppiä kaikille lippalakkiamissubbareille. Nuoruus on ihanaa. Nauttikaa!!! Kyllä ne vastuut sun muut tulee sitten aikoinaan.
        Ja tämä akti/ löllövatsa oli varmaankin erehtynyt seurasta. Kokeile seuraavalla kerralla itsekin olla…..öhöm,... yes olen ihan kunnossa hik. Ei sitten tarvi olla että yök.

        Jepjep. Mieluummin 27-vuotiaana perus 80 000 euron vuositulot ja siitä ylöspäin kun tsupparina 20-vuotiaasta eteenpäin juuri ja juuri 20 000 euron vuosituloilla. Mieluummin teen aivotyötä kun olen aivot narikassa kahvin ja tupakin voimalla duunissa.


      • Anonyymi
        aku joikuinen kirjoitti:

        Jepjep. Mieluummin 27-vuotiaana perus 80 000 euron vuositulot ja siitä ylöspäin kun tsupparina 20-vuotiaasta eteenpäin juuri ja juuri 20 000 euron vuosituloilla. Mieluummin teen aivotyötä kun olen aivot narikassa kahvin ja tupakin voimalla duunissa.

        Ei kannata lukiolaisilla eikä ylioppilailla elvistellä eikä niillä yliopistokoulutuksilla 80000 palkkoja vielä nostella. Pohjakoulutuksena lukio on ok..mutta ei niillä papereilla yksiselitteisesti jatkokoulupaikkoja saada.. joskus ei edes ammattikoulupaikkaa. .Joten anna arvo kaikille ihmisille koulutuksesta ja ammatista riippumatta. Jos et niin onko kusi noussut päähän ja paska tukkinut aivot jos pöhöttneesti lukiolla ja olemattomalla ammatilla sekä suurilla tuloilla jo elvistelet.


    • kylläminätiijän

      poijjat tyttöjä ehtii ku ovat penteleet päässeet loppumaan kuhmosta. viimesistä tapellaan ankarasti

      • Tulisuudelma

        Olisi kiva löytää Kuhmosta kaveri, jolla olisi kunnon auto. Merkki farkut ja välillä kunnon puku. Voisi ymmärtää ruan laiton päälle, nimittäin micro ateriat rupee maistuu samalta, kuin kouluruoka aikanaan. Kaveri voisi olla myös sen verran sivistynyt, että pystyisi keskustelemaan kirjallisuudesta.
        Musiikki maku vois olla joku siisti Queen,Madonna, Bruce Springsteen, eikä mikään Eppu Normaali.
        Mä tykkään myös taiteesta erityisesti modernista. Toulousse Lautrec on hyvin inspiroiva, mutta latomaalaukset järkyttäviä.
        Voi kun täältä löytyisi vastaava kulttuuripersoona kuin minä.


      • goliu
        Tulisuudelma kirjoitti:

        Olisi kiva löytää Kuhmosta kaveri, jolla olisi kunnon auto. Merkki farkut ja välillä kunnon puku. Voisi ymmärtää ruan laiton päälle, nimittäin micro ateriat rupee maistuu samalta, kuin kouluruoka aikanaan. Kaveri voisi olla myös sen verran sivistynyt, että pystyisi keskustelemaan kirjallisuudesta.
        Musiikki maku vois olla joku siisti Queen,Madonna, Bruce Springsteen, eikä mikään Eppu Normaali.
        Mä tykkään myös taiteesta erityisesti modernista. Toulousse Lautrec on hyvin inspiroiva, mutta latomaalaukset järkyttäviä.
        Voi kun täältä löytyisi vastaava kulttuuripersoona kuin minä.

        Eikö tuulipuku kelpaa vai pitääkö ollka Armani ,armaani.


    • 5165

      Merkki farkut löytyy, osaan kokata ihan hyvää safkaa, kirjalisuudesta keskustelukin onnistuu ilman ongelmia, musiikki menee laidasta laitaan mut oopperan jätän väliin... taide ei inspaa muutenkuin jos on itse tehtyä taidetta tai sarjakuvia..makunsa kullakin joko sovitaan treffit?

    • timi5

      TOYOLLA PYSYY TIELLÄ, MUT VOLOVOT EI.

    • vesisuutelma

      voe perä sinnuo tulisuutelmoa mää kottii kasvammaaaa..........

      • kuhtimalli

        Tulehan pimu tänne niin katotaan mitä sinä osaat,vehkeissä kyllä löytyy.


      • Tulisuudelma
        kuhtimalli kirjoitti:

        Tulehan pimu tänne niin katotaan mitä sinä osaat,vehkeissä kyllä löytyy.

        Minä olen illalla liikenteessä. Merkkifarkut ja nahkasaappaat vaalea tukka. Amispojat jos näätte minut.................
        Painakaa kaasua ja hävitkää paikalta niin nopeasti kuin romunne liikahtaa. Kulttuuri persoona voi poimia kyytiin.


      • Anonyymi
        kuhtimalli kirjoitti:

        Tulehan pimu tänne niin katotaan mitä sinä osaat,vehkeissä kyllä löytyy.

        Sullon kuulema niin pieni jotta sitä ei suurennuslasillakkaa taho löytyä ja eikä peä mouse vaekka oesi minkälaeset konstit ja hunajapannuohi houkuttimena käöttäsi. Ja senni oon kuullu jotta käöttökaluna se välttää van juhlakaluksi siitä ei oo eikä koskaan oo.ollukkaa . Niin että mitä siihen sanot ja tiijosta arvelet.?


    • hikfter

      Valitettavasti olen täällä Tampereella ,ettei Tulisuudelma törmää minuun erittäin kultivoituneeseen kulttuurin ja taiteen kuluttajaan. En perusta merkkivaatteista ,ihmisen taso ei liity siihen kuinka tasokkaasti hän pukeutuu tai miten hieno auto hänellä on . Monet tosi fiksut ihmiset käyttävät julkisia kulkuneuvoja ,jos mahdollista . Kuhmossa ei nykyisin kai ole bussiliikennettä niin kattavasti ,kuin silloin kun asuin vielä siellä .Toisaalta joku Madonna ei kuulu minun musiikki nautintoihin ,massojen musiikkia. Mieluummin kuuntelen Beethovenia punaviiniä siemaillen ,valkoviini oksettaa .

    • sgaege

      Eiköhän se oo taas tämä bbbrrrriiii...

    • Tulisuudelma

      Minulle kelpaa vain paras!!!

      • paras:DD

        ^^Sanoo allekirjoittanut joka kehuu toisessa ketjussa 'lemmiskelleensä' alaikäisten lukiopoikien kanssa mopoautossa:)


    • Anonyymi

      Hyvä subbari ei jytise ja paukuta vaan täydentää sopusoinnussa muiden kaiuttimien kanssa laadukasta musiikkia tyylisuunnasta riippumatta. Tähän tarvitaan tietysti laadukas signaaliprossessorilla ja monipuolisilla viiveasetuksilla varustettu autosoitin. Lisäksi vaimennusmattoa (=bitumimattoa) tarvitaan resonoinnin poistamiseksi sekä etuovissä, että peräkontin puolella.

    • Anonyymi

      Kuhmo on täynnä white trash-sakkia.

      • Anonyymi

        Siis täh; suomenna??


    • Anonyymi

      Elkäähä kitiskö se on hyvä vaan että Kuhmossa on elämää ja piristäähän se päivää mukavasti kun musiikki soi, kateellisten penettelua tuommone :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe