Sirkuspellejä

Näin sen näen

Ihonsa tatuoinneilla peittäneet ihmiset tuovat minulle mieleen jonkun kummajaisen, jota käydään pällistelemässä sirkuksessa.

28

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matlockin Beni

      Mitä mun pitäis tähän vastata? Kiitos kun kerroit sen meille?!?

    • Mietelmiä

      Ei tuohon odoteta vastausta. Kirjoituksen tarkoitus on saada tatuointeja vasta harkitsevat harkitsemaan uudelleen. Ne jotka ovat jo tatuoinnit hankkineet, niin heidän kohdallaan on tapahtunut korvaamaton vahinko, jota ei voi perua. Heille on turha soittaa enää suutaan.

      • Yleinen havainto

        "Kirjoituksen tarkoitus on saada tatuointeja vasta harkitsevat harkitsemaan uudelleen."

        Edellä oleva kirjoitus sai paljon miinuspisteitä. (Tällä hetkellä näyttää olevan -8.) Tulkitsen sen näin: "Miinuspisteitä antaneet ovat sitä mieltä, että ihmisten EI PIDÄ harkita tatuointien ottoa, vaan se pitää tehdä suin päin vailla harkintaa.

        Plussat ja miinukset idioottien käsissä ovat sinänsä sontaa. Jos joku kirjoittaa hyvän ja upean kirjoituksen, niin eri mieltä ovat antavat silla paljon miinuksia,. Sitten jos joku laukoo sammakoita ja typeryyksiä, niin samaa mieltä olevat antavat sille plussia.

        Oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin keskustelijoiden tason näkee siitä miten paljon plussia on annettu huonoille kirjoituksille ja miten paljon miinuksia hyville.


      • puhuva pää
        Yleinen havainto kirjoitti:

        "Kirjoituksen tarkoitus on saada tatuointeja vasta harkitsevat harkitsemaan uudelleen."

        Edellä oleva kirjoitus sai paljon miinuspisteitä. (Tällä hetkellä näyttää olevan -8.) Tulkitsen sen näin: "Miinuspisteitä antaneet ovat sitä mieltä, että ihmisten EI PIDÄ harkita tatuointien ottoa, vaan se pitää tehdä suin päin vailla harkintaa.

        Plussat ja miinukset idioottien käsissä ovat sinänsä sontaa. Jos joku kirjoittaa hyvän ja upean kirjoituksen, niin eri mieltä ovat antavat silla paljon miinuksia,. Sitten jos joku laukoo sammakoita ja typeryyksiä, niin samaa mieltä olevat antavat sille plussia.

        Oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin keskustelijoiden tason näkee siitä miten paljon plussia on annettu huonoille kirjoituksille ja miten paljon miinuksia hyville.

        hyvin puhuttu. puheesi tuli todistettua tuolla alempana. kumosin yhden miinuksen.


    • kuihtunut sulkakynä

      Tatuointi naisella. Yhdistelmä, mikä miellyttää silmääni, jos sellaisen huomaan.
      En näe kumppania, en näe sänkyseuraa, en näe feministiä, enkä uhria.
      Ed.mainittujen sijaan näen katseltavaa kauneutta.
      Kaunis tatuointi, sijaitsee se sitten kädessä, sääressä tai nilkassa, niin se
      vangitsee...
      Esineellistänkö? Voi olla. En välitä, eikä toinen ihminen hyväksyntääni tarvitsisikaan. Piirros, tai, sanoisin ennemminkin Maalaus,
      sehän on taideteos, mikä tuottaa mielihyvää. Niin...
      Olen mies, joka kävellessään mutisee itsekseen. En omista tatuointia.

      • Taide tauluihin.

        Eikös ne taidemaalaukset voi ihan hyvin olla vaan tauluissa ???
        Niitä minä arvostan ja tykkään katsella.

        Ihminen ei tarvitse taidetta nahkaansa, minkään muun vuoksi, kuin teennäisyyteen ja huomion kerjäämiseen.


      • dgfhjd
        Taide tauluihin. kirjoitti:

        Eikös ne taidemaalaukset voi ihan hyvin olla vaan tauluissa ???
        Niitä minä arvostan ja tykkään katsella.

        Ihminen ei tarvitse taidetta nahkaansa, minkään muun vuoksi, kuin teennäisyyteen ja huomion kerjäämiseen.

        Totaalisen teennäistä hankkia tauluja seinille. Nehän on jo maalattuja, miksi hyvää pintaa pilaamaan rikkomalla,naulaamalla niihin jälkiä.
        Niin teennäistä.


      • S-B

        Kuihtunut sulkakynä sanoi: "En näe kumppania, en näe sänkyseuraa, en näe feministiä, enkä uhria.
        Ed.mainittujen sijaan näen katseltavaa kauneutta.
        Kaunis tatuointi, sijaitsee se sitten kädessä, sääressä tai nilkassa, niin se
        vangitsee... "

        Kun minä menen naisen kanssa sänkyyn, niin minä näen NAISEN. Ja oma tuore uusi naiseni sanoi, että sinun sylissäsi tunnen todellakin olevani nainen isolla N:llä. Jos hän olisi ollut sinun kanssasi sängyssä, niin hänen ei olisi sanonut noin. Hän olisi sanonut varmaan, että painu siitä katsomaan tatuointitarinoita telkkarista. Painu vi***uun mun sängystä. Ihailetko enemmän jotain tatuointistudion jässikän raapustaman kuvaa kuin minua?

        Hän tulee kohta kotiin päivystyksestä, ja sitten näen hänet KOKONAAN ilman että osa hänen kauneudestaan on maalattu täyteen käärmeitä ja pääkalloja tai muuta ns. taidetta.


      • puhuva pää
        Taide tauluihin. kirjoitti:

        Eikös ne taidemaalaukset voi ihan hyvin olla vaan tauluissa ???
        Niitä minä arvostan ja tykkään katsella.

        Ihminen ei tarvitse taidetta nahkaansa, minkään muun vuoksi, kuin teennäisyyteen ja huomion kerjäämiseen.

        miksi vain "maalaustaidetta". ommelkaa piikkilankaa tai patsaita suoraan nahkaanne.


    • Pura

      Sun elämähän onkin sitten pelkkää sirkusta. Se kertoo paljon sinusta. Onneksi elämäni on paremmin hallinnassa.

      • Ilmaista sirkusta

        Minä käyn katsomassa kauheita tatuointeja uimarannoilla kaverini kanssa. Sitten me nauretaan niille että voi mitä hölmöjä. Varsinainen pellekavalkadi.


      • ding dong
        Ilmaista sirkusta kirjoitti:

        Minä käyn katsomassa kauheita tatuointeja uimarannoilla kaverini kanssa. Sitten me nauretaan niille että voi mitä hölmöjä. Varsinainen pellekavalkadi.

        Normi-ihminen menee rannalle rentoutumaan, mut sä menet rannalle pällisteleen muita. Kertoo ehkä jotain sinusta?


      • Pura
        Ilmaista sirkusta kirjoitti:

        Minä käyn katsomassa kauheita tatuointeja uimarannoilla kaverini kanssa. Sitten me nauretaan niille että voi mitä hölmöjä. Varsinainen pellekavalkadi.

        Varsinaista mielen köyhyytta, mitälie kateutta, Luulis olevan parempaakin tekemistä rannalla.


      • Ilmaista sirkusta
        Pura kirjoitti:

        Varsinaista mielen köyhyytta, mitälie kateutta, Luulis olevan parempaakin tekemistä rannalla.

        Oikeasti me mennään sinne uimaan, mutta tuo pellekavalkadi on lisäbonus, joka tekee uimareissusta entistä hauskemman.
        Miellä on erilainen käsitys mielen köyhyydestä: Minun mielestäni suurempaa mielen köyhyyttä on tehdä itsestään pelle kuin nauraa pellelle.


      • pura
        Ilmaista sirkusta kirjoitti:

        Oikeasti me mennään sinne uimaan, mutta tuo pellekavalkadi on lisäbonus, joka tekee uimareissusta entistä hauskemman.
        Miellä on erilainen käsitys mielen köyhyydestä: Minun mielestäni suurempaa mielen köyhyyttä on tehdä itsestään pelle kuin nauraa pellelle.

        No tatuoitu ja pelle on kovasti paljon eri asia.


      • Ilmaista sirkusta
        pura kirjoitti:

        No tatuoitu ja pelle on kovasti paljon eri asia.

        Molemmat ovat surkuhupaisia hahmoja.


      • heh....
        Ilmaista sirkusta kirjoitti:

        Molemmat ovat surkuhupaisia hahmoja.

        Jep. Toinen tarkoituksella ja toinen tahattomasti.


      • EI tatuoitu
        Ilmaista sirkusta kirjoitti:

        Molemmat ovat surkuhupaisia hahmoja.

        on se kumma miten ihan tosissaan vielä kakstuhatluvulla tollasia suvaitsemattomia idiootteja löytyy.
        se ei ole sinulta millään tavalla pois eikä myöskään vaikeuta elämääsi MITENKÄÄN jos niitä tatuointeja ihmisillä on.
        nauraminen on aivan oma häpeäsi, yleensä tatuoidut kantaa ylpeydellä ottamiaan kuvia.
        sä olet pohjasakkaa mielipiteidesi kanssa, paljon enemmän kun kukaan tatuoitu.
        hävettäis olla noin helvetin ahdasmielinen.


      • ...
        EI tatuoitu kirjoitti:

        on se kumma miten ihan tosissaan vielä kakstuhatluvulla tollasia suvaitsemattomia idiootteja löytyy.
        se ei ole sinulta millään tavalla pois eikä myöskään vaikeuta elämääsi MITENKÄÄN jos niitä tatuointeja ihmisillä on.
        nauraminen on aivan oma häpeäsi, yleensä tatuoidut kantaa ylpeydellä ottamiaan kuvia.
        sä olet pohjasakkaa mielipiteidesi kanssa, paljon enemmän kun kukaan tatuoitu.
        hävettäis olla noin helvetin ahdasmielinen.

        Ihan samalla tavalla lampaannuussijat ja itsensäpaljastelijat ajattelevat. Kyllä on ahdamielistä, kun ei ymmärretä jonkun tykkäävän lampaista ja pikku vilauttelusta!


      • töttöröö
        ... kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla lampaannuussijat ja itsensäpaljastelijat ajattelevat. Kyllä on ahdamielistä, kun ei ymmärretä jonkun tykkäävän lampaista ja pikku vilauttelusta!

        No oho.. Nythän olikin vallattoman osuva vertus. Mistä näitä taulapäitä löytyy.


      • sghsh
        ... kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla lampaannuussijat ja itsensäpaljastelijat ajattelevat. Kyllä on ahdamielistä, kun ei ymmärretä jonkun tykkäävän lampaista ja pikku vilauttelusta!

        Aivan samalla tavalla tatuointeja vihaavat haluavat eliminoida tatuoidut kuten Hitler juutalaiset.
        Kaikki vaan ei ymmärrä, että kun vihataan ni vihataan kunnolla!


      • Tatuoinnit'
        Ilmaista sirkusta kirjoitti:

        Minä käyn katsomassa kauheita tatuointeja uimarannoilla kaverini kanssa. Sitten me nauretaan niille että voi mitä hölmöjä. Varsinainen pellekavalkadi.

        ovat tosiaan naurettavia, merkkinä epäkypsyydestä.


    • What you see

      Onhan ihmisillä tietysti oikeus tehdä keholleen mitä haluavat.

      Silti en voi mitään sille että tatuointi näyttää minun silmissäni joltain epämääräisltä läntiltä ihmisen iholla. Aivan kuin hänellä olisi ollut autoremontissa öljynvaihto meneillään ja unohtanut putsata jälkeen päin tahrat pois. Tai se olisi jokin ihosairaus tai vamma. Näin on vaikka kuinka yrittäisin suhtautua asiaan positiivisesti. Vähimmillään tunne on että, so what entäs sitten. Mikä on tatsan funktio, tarkoitus? Ei se mielestäni kuitenkaan mikään kaunistus ole.

      • youwontgetit

        Tajuntasi alkaa virtaamaan, kun oivallat, että olemme yksilöitä.
        Se mistä sinä et pidä niin toinen saattaa pitää siitä hyvinkin paljon siitä.
        Tällöin funktion asetukset ovat aivan muuta, kuin sinä peräät ja sen selittäminen olisi täysin turhaa.


    • lässynlässyn

      Pidän tatuoinneista. Itselläni ei niitä ole, mutta henk.koht. yxhailee, että kuka niitä itselleen haluaa. Jotenki tuolla livessä sen huomannut, kuinka tatuoidut eivät metelöi, kapinoi tai muutenkaan korosta olemassaoloaan muille. Sensijaan...
      tatuoimattomien suusta, ja tämä käytännössä miehiä, kuulee setämäistä moraali-suojeluhaluista saarnaa tatuoinnin "turmelewasta" vaikutuksesta kantajalleen.
      Olen mies, ja en niin nuori enää, mutta edellämainitun kaltaista kuultuani ensireaktioni on noin kuvaannollisesti mainiten oksennus.
      Samaiset "setä"miehet ovat lähes yksinomaan sellaista ns. "Maan suolana" itseään pitävää, omasta mielestään kaikesta vastuunkantavaa ainesta, sellaisistakin asioista mitkä eivät heille kuulu, mutta mikä heille heidän omasta mielestään kuuluu.
      Eli lyhyesti, he ovat ihmisinä holhoavan asenteen omaksuneita ylimielisiä kuspoja.
      Ja kuten tiedetään tai sitten ei tiedetä, ylimielisyys on kuten alkoholismi. Asianosainenhan ei sitä itse näe, saatikka tunnusta. Tämä edellämainittu palaute on
      sitten omia havaintojani.
      P.s. Samalla ylimielisellä laumavoimalla on aina hurrattu kovaa huutaville kaiken lupaajille tuolla historiassa. Mutta ajat ovat muuttuneet?

      • Näin on

        Ajat ovat tosiaankin muuttuneet.

        "Samaiset "setä"miehet ovat lähes yksinomaan sellaista ns. "Maan suolana" itseään pitävää, omasta mielestään kaikesta vastuunkantavaa ainesta,"

        Nykyään ei enää kukaan nuoremmasta polvesta haluakkaan kantaa vastuuta MISTÄÄN.

        Ennen miehet olivat MIEHIÄ ja naiset naisia, mutta nykyään miehet ovat teennäispellejä.


    • ...

      Voi luoja......

    • Joitama tatuointi

      Mielipide on kuin persereikä, jokaisella on sellainen :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe