Huonot treffit/pettymys miesnäkökulmasta?

kertokaas miehet

Kertokaas miehet mielipiteenne siitä, millaiset on huonot ensitreffit tai millainen nainen aiheuttaa pettymyksen treffeillä? Olen ollut niin kauan sitten treffeillä, ja olen ehtinyt keski-ikään, että on päässyt tämänlaatuinen sosiaalinen toiminta vähän unohtumaan. Ja kun tota ikääkin on tullut jo, niin keski-ikäiset miehetkin varmaan odottaa jotain muuta kuin joskus 20 -vuotiaina? Kyseessä nettitreffaus.

Onko miehelle pettymys jos hän maksaa esim. maksaa kahvit tai ruuan? Vai pitääkö maksaa mielummin itse, ettei tule kiitollisuudenvelkaa puolin ja toisin? Millaiset vaatteet on hyvät/huonot, hame vai housut? Olen kova puhumaan, että ei tule varmaan kiusallista hiljaisuutta, mutta onkohan puheenpulina sekin ärsyttävää miesten mielestä?

Mihin itse mies haluaisit treffit mieluiten ja mikä on vihoviimeinen paikka missä haluaisit treffata naista ekaa kertaa?

9

3860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vm86--

      Joku aktiviteetti on hyvä, kuten biljardi tai keilaus. Ja sitten naiset muistakaa: jos ja kun mies maksaa pääaktiviteetin niin naisen tulee vähintäänkin tarjoutua maksamaan kahvittelu pääaktiviteetin jälkeen. Antaa naisesta todella huonon kuvan jos on valmis elämään kokonaan miehen rahoilla. Itseasiassa tämä merkkaa minulle todella paljon. Jos nainen ei edes tarjoudu maksamaan minun 2e kahvia niin toisia treffejä ei tule, leikkikööt jonkun kynnysmaton kanssa. Tälläiset naiset olettavat olevansa jotakin kruunun jalokiviä jota kaikki miehet palvovat. Itse en halua tuollaista naista. On tässä tullut sen verran treffikokemusta. Naiselta se on mitätön sijoitus mutta antaa miehelle vahvan signaalin että nainen on etsimässä tasavertaista parisuhdetta, ei elättäjää.

      • Voivoivoi

        Noh, sulla on vielä paljon opittavaa naisista ja treffailusta. Se, että nainen antaa miehen tarjota sen 2 euron kahvin ensitreffeillä, ei kerro mitään naisen luonteesta ja varsinkaan siitä, että nainen etsii itselleen elättäjää. Miehestä sen sijaan kertoo, että on pihi nihilisti, jolla ei ole käytöstapoja. Mitätön sijoitus se on miehellekin.....

        Ai siitäkö päättelet, että nainen on valmis elämään kokonaan miehen rahoilla, jos hän 'tarjoaa' treffeillä, jonne on itse naisen kutsunut? Heh,heh. Olet niin väärässä......


      • ............
        Voivoivoi kirjoitti:

        Noh, sulla on vielä paljon opittavaa naisista ja treffailusta. Se, että nainen antaa miehen tarjota sen 2 euron kahvin ensitreffeillä, ei kerro mitään naisen luonteesta ja varsinkaan siitä, että nainen etsii itselleen elättäjää. Miehestä sen sijaan kertoo, että on pihi nihilisti, jolla ei ole käytöstapoja. Mitätön sijoitus se on miehellekin.....

        Ai siitäkö päättelet, että nainen on valmis elämään kokonaan miehen rahoilla, jos hän 'tarjoaa' treffeillä, jonne on itse naisen kutsunut? Heh,heh. Olet niin väärässä......

        Huom!
        »Jos nainen ei edes tarjoudu maksamaan minun 2e kahvia..»

        Tuo maksamaan tarjoutuminen on mielestäni oikein hyvä signaali naiselta. Eri asia sitten kumpi sen maksun sitten lopulta suorittaa.


    • Ehdottomasti ensimmäisillä treffeillä vain kahville tai kävelylle, tai jos tilanne sallii niin kaikkein mieluiten oluelle. Äläkä istu miestä vastapäätä vaan asettukaa vierekkäin tai kulmittain pöytään niin, ettei tarvitse koko ajan tuijottaa toisiaan vaan voi havainnoida muita ihmisiä, etenkin terassilla istuessa kadulla kulkijoita jne. Kumpikin maksaa omat juomansa, mutta jos mies vaatii saada tarjota niin siitä ei kannata tehdä numeroa vaan antaa hänen maksaa. Jos viihdytte hyvin yhdessä ja otatte toiset juomat/jätskit tms niin sitten sinä vuorostasi maksat.

      Muista aina, että et voi yhtään tietää, millainen mies treffeille tulee. Et, vaikka olisitte kirjoitelleet ja soitelleet kuinka paljon ennen tapaamista. Siksi ei pidä lupautua sokkona syömään, pelaamaan jotain tms. Voihan sitä lähteä sen kahvin/oluen jälkeen vielä pelaamaan tai leffaan tai syömään.

      Ei kannata teeskennellä muuta kuin mitä oikeasti on, koska sillä ei voi voittaa mitään. Parempihan se on, että heti paljastuu jos ei sovita yhteen kuin että tavataan muutaman kerran ja toisella nousee jo odotukset korkealle ja sitten tulee pettymys. Jos olet puhelias niin ole puhelias. Pukeudu siten kuin yleensä pukeudut.

      Mies jännittää vähintään yhtä paljon kuin sinä, paitsi jos on rutinoitunut deittaaja, jolloin taas on ihan sama teetkö häneen vaikutuksen vai ei, koska hän jatkaa joka tapauksessa uusien naisten tapailemista.

      • mies vm86--

        Mulla ei ole kertaakaan pelkät kahvittelutreffit johtaneet toisille, ei koskaan. Sen sijaan jos alla on jotain pelailua tai muuta tekemistä niin aina ollaan menty toisille ja nainen on useimmiten kutsunut kotiinsakin. Mä ainakin olen niin jäässä jos pitäisi tuntemattoman kanssa keksiä puhumista ettei tule mitään. En ole koskaan ymmärtänyt tota bisse hommaa treffeillä, mä en ainakaan ole etsimässä mitään alkoholistia kumppanikseni jonka on pakko juoda joka viikonloppu.


      • Mies.
        mies vm86-- kirjoitti:

        Mulla ei ole kertaakaan pelkät kahvittelutreffit johtaneet toisille, ei koskaan. Sen sijaan jos alla on jotain pelailua tai muuta tekemistä niin aina ollaan menty toisille ja nainen on useimmiten kutsunut kotiinsakin. Mä ainakin olen niin jäässä jos pitäisi tuntemattoman kanssa keksiä puhumista ettei tule mitään. En ole koskaan ymmärtänyt tota bisse hommaa treffeillä, mä en ainakaan ole etsimässä mitään alkoholistia kumppanikseni jonka on pakko juoda joka viikonloppu.

        Mulla on parikin kertaa kahvittelutreffit johtanut pitkälle. Toisella kerralla jopa avoliittoon ja yhteisen lapsen tekoon.

        Kahvila on mielestäni ihan ok paikka ekoille treffeille. Kyllä siinäkin jo aika paljon ehtii toista havannoimaan ja huomaamaan onko edes toivoa jatkosta.
        Kahvin jälkeen voi lähteä vaikka yhdessä kävelemään ja juttelemaan, riippuen tietysti ihmisistä. Itse pidän juuri kävelyä hyvänä jutustelu- ja ajatustenvaihtotapana.

        Baaritreffeillä (siis ensitreffeinä) en ole käynyt kuin kerran. Itselläni on ollut aika oudosti tavallisimpia, että jompi kumpi menee toisen luo (jota en kyllä välttämättä naisille aina suosittelisi), mutta mulla ne on olleet sitten chattituttavuuksia, joiden kanssa on tullut jo pidempää juteltua.


    • Juutti

      Aiheita joihin ei ole juuri otettu kantaa:
      - Laita päällesi siistit vaatteet. Sellaiset työasun ja illanviettoasun väliltä. Jos on vähänkin lämmintä, niin hame on todennäköisesti parempi vaihtoehto. Terve järki toimii tässä, eli älä ole liian business-henkinen äläkä pukeudu tyrkysti.
      - Puhumisen suhteen ei voi sanoa, kuin että ole oma itsesi ja toivo, että toinen myös tykkää sinusta sellaisena. Rauhallisempia luonteita "kiusallinen hiljaisuus" ei haittaa lainkaan - se voi olla jopa positiivinen piirre - kun taas puheliaammat ihmiset varmaankin kiusaantuvat tauoista keskustelussa. Pahin skenaario kai olisi se, että mies ihastuisi vaikkapa sinun rauhalliseen olemukseesi, mutta suhde kariutuisikin sitten myöhemmin, koska olet oieasti kova puhumaan.

      Sitten vielä se perinteinen vinkki: ole kiinnostunut myös toisen asioista. Fiilikset tappaa todella tehokkaasti nainen, joka taukoamatta kertoo omista koiristaan/lapsistaan/serkuistaan/existään tai on muulla tapaa hyvin itsekeskeinen. Saman luulisi pätevän myös miehiin.

    • Joopasjoooo

      Kaikkein ankeimmat treffit ovat sellaiset joissa nainen pitää itseään jonain prinsessana jota miehen pitäisi koko ajan miellyttää ja palvella. Istutaan puhelin toisessa kourassa ja viestitellään kavereille kesken treffien. Odotetaan että mies pitää koko ajan keskustelua yllä, eikä itse kysellä mitään.

      Toinen ääripää on nainen joka tenttaa miestä kuin oltaisiin jossain työhaastattelussa. Eipä tee mieli tavata sellaista uudelleen.

    • Miehen toiveita

      Hyvillä treffeillä jutellaan, mieluiten rauhallisessa ympäristössä kävellen ja kahvikupin ääressä. Itsestä paljastetaan jotain hyvää ja jotain heikkoa, muttei liikaa kerralla, ja annetaan toisella tilaisuuksia puhua itsestään. Tarkoituksena ei pitäisi olla pelkästään potentiaalisen kumppanin ominaisuuksia arviointi ja nopea irtautuminen ei-toivotusta seurasta, vaan kaikenlaisiin ihmisiin voi suhtautua uteliaasti ja positiivisesti. Treffien lopuksi tai jälkeen pitää uskaltaa kertoa, mitkä omat fiilikset ovat ja haluaako jatkoa, ja antaa samalla toiselle mahdollisuus kieltäytyä ilman nolaamista tai syyllistämistä.

      Ihan sama kuka maksaa kahvit, kunhan siitä ei tehdä numeroa. Treffailun alussa ei pidä lähteä mukaan sellaiseen, mitä ei pystyisi itse maksamaan, ellei siitä ole erikseen keskusteltu. Jos maksat asuntolainaa tai elät työttömänä tulojesi mukaan, sehän on vain hienoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe